• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מקצוע יוקרה חדש(לא לדרואידים):לוחם הקינן

פנג הדרואיד

פונדקאי ותיק
תורות רבות של כלי נשק פותחו והומצאו-שימוש בזוג חרבות, המיומנות בפגיון, התקפה עוצמתית מחרב אדירה הרסנית, אך לא הומצא, ולא יומצא סגנון כה מרהיב ומרתק, ויש לומר, גם מסוכן, כסגנון הקינן. הסגנון משלב לחימה בזוג חניתות, אחת לכף היד ואחת ראשית, והוא הופך את מי שמתאמן בשיטתו ללוחם שאין לזלזל בו.
לוחמים הם הדמויות שסביר ביותר שיהפכו ללוחמי קינן, בגלל היכולת שלהם לגיוון ולאימון בכלי נשק רבים. גם ברברים מסוגלים לנטוש את חרבותיהם וגרזניהם לטובת תורת הקינן, ואפילו סיירים נוטים ללמוד את התורה של זוג החניתות. דמויות אחרות סביר שלא ילכו בדרך זו, אף כי ידועים מספר דרואידים שבחרו בדרך הלחימה של כלי נשק בודדים שאיתם הם מסוגלים להילחם
ק"פ:ק10
תה"ב:טוב
הצלות:קשיחות טובה, תגובה ורצון חלשות
דרישות:
תה"ב:+6
כשרונות:לחימה בשני כלי נשק, שליטה בנשק אקזוטי(חנית כף-יד), מיקוד נשק(חנית כף-יד או חנית קצרה)
מיוחד:חייב להביס יריב ראוי לו בעזרת חנית כלשהי

1-תורת הקינן
2-קירוב האויב לטווח אפס
3-יכולת קינן
4-הפלת קינן
5-קינן לטווח רחוק
6-יכולת קינן
7-חנית מגודלת
8-דחיקה לפי קינן
9-יכולת קינן
10-העפה באוויר

תיאור:
תורת הקינן:לוחם קינן סובל מחסר -1 בלבד לכל ההתקפות שהוא מבצע עם חנית כף-יד וחנית ראשית(לצורך העניין, חנית ראשית היא חנית קצרה בינונית עבור דמויות בינוניות, או חנית מחצית קטנה עבור דמויות קטנות).
קירוב האויב לטווח אפס:החל מדרגה שנייה מסוגל לוחם הקינן לקרב את אויבו אליו. בעת פגיעה עם החנית הראשית באויב, הוא ראשי לקרבו אליו אם הוא מרוחק ממנו(ראה חנית מגודלת), ולבצע התקפה עם חנית כף-היד באופן אוטומטי.
יכולת קינן:בדרגה שלישית, שישית ותשיעית, בוחר לוחם הקינן אחת מהיכולות הבאות:
שיסוף קינן:מכפיל הפגיעה החמורה של אחת החניתות עולה ב1. ניתן לבחור מס' פעמים, פעם עבור כל חנית.
חדות קינן-טווח האיום של אחת החניתות עולה ב1. יכולת זו מצטברת עם כל יכולת אחרת, וניתן לבחור בה מס' פעמים, כל פעם עבור חנית אחרת.
הטלה בסגנון קינן:שתי החניתות של לוחם הקינן מכפילות את טווח ההטלה שלהן.
הטלת עוצמה:לוחם קינן בעל יכולת זו יכול להפעיל את הכשרון התקפת עוצמה עם חנית הקינן שלו.
הפלת קינן:בעת פגיעה עם חנית ראשית או חנית כף-יד, יכול לוחם קינן בדרגה 4 ומעלה להכשיל את יריבו, ללא התקפה מזדמנת וללא נסיון הכשלה נגדי.
קינן לטווח רחוק:החל מדרגה 5, לוחם קינן יכול להטיל את זוג החניתות שלו בסיבוב אחד, אך הוא סובל מחסר -4 לשתי ההתקפות.
חנית מגודלת:החל מדרגה 7 יכול לוחם קינן לפגוע גם ביריבים במצויים בטווח 3 מ' ממנו, בתנאי שההתקפה מבוצעת עם החנית הראשית שלו.
דחיית קינן:החל מדרגה 8, יכול לוחם קינן שפוגע בהתקפה עם חנית כף-יד, להכריח את המטרה לנוע 1.5 מטר אחורה. הואר יכול לבצע יכולת זו פעם בסיבוב, ובעת הנסיגה הוא ראשי לבצע התקפה עם חניתו הראשית.
העפה לאוויר:החל מדרגה 10, יכול לוחם קינן להטיח את יריביו באוויר. הוא חייב לבצע גלגול התקפה עם חניתו הראשית כנגד אויב שהכשיל בסיבוב האחרון. אם ההתקפה פוגעת, לוחם הקינן מעיף את יריבו לאוויר מספר משבצות השווה למתאם הכוח שלו+3+מחצית מתאם גודל היריב להסתתרות. בעת ההעפה לאוויר נשלל בהמטרה תוסף הזריזות שלה. לוחם הקינן יכול לבצע התקפת טווח רחוק כנגדה בעזרת חנית כף-היד שלו. המטרה סופגת נזק נפילה השווה למספר המשבצות שעפה לאוויר חלקי שתיים, ק6.

מה דעתכם?
דב"ש בהמשך
 
תודה על תהגובה החיובית
1.אני המצאתי
2.שכחתי את הנתונים של חנית כף יד, הנה
שם:חנית כף יד
סוג וגודל:אקזוטי קטנטן
סוג נשק:חודר
נזק:1ק4
פ"ח:19-20
יחידת טווח:6 מ'
משקל:0.45
מחיר:5 מ"ז
זוהי חנית קטנטנה, באורך של כעשרים סנטימטר, המשמשת בעיקר לוחמי קינן.
 
רעיון מעולה!!!

מה זה קינן, ואיך הוגים את זה?
לא כדאי שבשביל לדחות את האוייב הקינן צריך בדיקת כוח, וגם מתאמים לפי משקל?

ושוב, אני חוזר, רעיון מעולה!!!
 
אני מסכים. 3 דרגות, אולי 4. אפילו 5 דרגות לא נראה לי שצריך.

פנג, שיטת הגודל של כלי הנשק שונתה לחלוטין. עכשיו כל כלי הנשק מסווגים לפי גודל (גודל היצור שאמור להשתמש בהם) ומספר הידיים שצריך להשתמש בהן כדי להלחם בכלי הנשק.
אני פשוט מציע חנית מחצית. אין צורך בפירוט הגודל.
 
בכל מקרה יפה מאוד (כן כן אני יודע... אתה כבר לא שונא אותי - אבל אל תצפה לשחק את זה או משהו. אני גם ככה לא אפרט את החשדות שלי למרות שאתה ברברית גדולה עכשיו)

סוף סוף משהו לא לדרואידים :lol:
 
פלאפי, אתה צודק, אבל המקצוע לא מאפשר לך להילחם עם שתי חניתות בסך הכל, יש כאן טכניקת מלחמה מיוחדת.
פנג, זה צריך להיות עם כל שתי חניתות.
אתה מתכוון לומר לי שטאק וון דו, זו שיטת מלחמה מעפנה משום שכולה זה נותן לך להילחם עם אגרופים ובעיטות בו זמנית?
 
דריילר, בשביל מה השקעתי שני כשרונות בגרזן-קרב-גמדי ה---- הזה אם מה שבא לי זה להילחם עם שתי חניתות
שיהיה חנית מחצית

אבל למקד את כל היכולות ב3 דרגות יהפוך את זה לחזק בטירוף!
 
וואוו!!!
מגניב!!! התעלתה על עצמך!!!

ועדין יש לי קצת ביקורת- ההעפה באויר קל מדי וחזק מדי, לדעתי צריך בדיקות כוח נוגדות בישביל זה.
באופן בסיסי לחימה בשני כלי נשק היא אם מחסר מסוים(בגרסה 3.5 זה...?) ואם הנשק ביד החלשה הוא קל המחסר יורד ב2(מי -6 לדוגמא ל-4). לחימה בשני כלי נשק בשילוב אם נשק קל נותן לך להלחם אם מחסר -2 אז אני חושב שהמחסר ביכולת שנותנת לך להלחם בשני נשקים צריך להיות אם מחסר -2(כי חניט מחצית זה נשק קל, לא???).
ובתורת הקינן למה הוא סובל בכלל מחסר?
לוחם הקינן מקבל 3 יכולות קינן, מתוך 4. צריך יותר.
לדעתי צריך לצמצם את זה ל5 דרגות ולבתר על יכולת ההעפה באויר, בנוסף אני יודע שאתה לא תוהב את זה אבל לדעתי כול היכולות שלו צריכות להיחשב כ "יכולת קינן" וכול דרגה הוא מקבל יכולת, כמו רב-מג והמגאיה גבוה שלו.
 
הזוטון הרעב אמר/ה:
פלאפי, אתה צודק, אבל המקצוע לא מאפשר לך להילחם עם שתי חניתות בסך הכל, יש כאן טכניקת מלחמה מיוחדת.
פנג, זה צריך להיות עם כל שתי חניתות.
אתה מתכוון לומר לי שטאק וון דו, זו שיטת מלחמה מעפנה משום שכולה זה נותן לך להילחם עם אגרופים ובעיטות בו זמנית?
אה נכון, צודק, זה לא רק "לחימה בשתי חניתות". זה "לקבל את כל הכשרונות בעולם ומלנתלפים יכולות מולטי מגניבות עם שתי חניתות" כי בעצם אין שום דרך אחרת להפוך לכל כך עוצמתי חוץ מאשר לחימה בשתי חניתות, שזו צורת הלחימה הנעלה והעוצמתית ביותר ביקום.

טאי-קוון-דו לא רלוונטי, כי מבחינת מו"ד כל אומנויות הלחימה נכנסות תחת הכשרון "לחימה משופרת ללא-נשק בעצם. או תחת להיות נזיר.
 
אבל יכולת ההעפה באוויר היא מגניבה והיא זו שהביאה לי את הרעיון למקצוע.
אולי בדיקות כוח נוגדות...
וקצת קשה לדחוס את הכל(גם בלי ההעפה באוויר) ל5 דרגות

הערה:שים לב ש"חדות קינן" ושהיכולת שמכפילה את האיום נוגעות כל אחת לנשק אחר, כך שבעצם בדובר ב6 יכולות
 
חזרה
Top