• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

רעלים אקזוטיים ומוזרים!

green dwarf

פונדקאי מהשורה
כאן תוכלו לפרסם כל רעל שהמצאתם (או ממציאים) שברצונכם לפרסם

אתחיל:

סוג: בליעה
נזק ראשוני: 1ק4 חכמ
נזק משני: 1ק6 חכמ
ד"ק הצלה:15 מבוסס חכמ. כל רמה רביעית של הקרון מעלה את הד"ק ב-1
במידה והדמות מגיעה ל-0 חכמ היא נשלטת כאילו הייתה תחת השפעת לחש "הצעה"
(זה שנתן לדמות את הרעל שולט בה). אם הדמות החליטה לשחרר את את הדמות המורעלת לפני תום השפעת ההצעה היא סובלת מההשלכות הרגילות של חוכמה-0
משך: המשך שהיה ללחש הצעה אם הקרון היה מטיל לחשים.
יצירה: בכדי ליצור את הרעל הזה יש צורך במיומנות משלח יד (מומחה לעשבים) 11 רמות
מחיר: 1000 מ"ז

ד"ק יצירה: 20
הנתונים נכונים לגבי בקבוקון שמכיל 10 מיליליטר
לכל 10 מיליליטר נוספים יש להוסיף 1קX (הקוביה שמצויינת) ולהכפיל את המחיר
(ראו קרון ב"משימת פורום:מפלצות ויצורים אחרים)
 
ראשית, רעל נחמד מאוד, גמד ירוק.

את הרעל הזה לקחתי מספר ותרגמתי אותו לחוקי מו"ד
זהו רעל קטלני בצורה מטורפת, הרעל הכי קטלני בעולם שממנו לקחתי אותו.

שורש מוות:
סוג: בליעה
ד"ק יצירה [מלאכה(רעלים)]: 30
ד"ק התנגדות: 25
נזק ראשוני: שיתוק + הזיות
נזק משני: מוות מידי
מחיר: 65,000 מטבעות זהב לגרם.
הנזק המדובר למעלה הוא לכמות של גרם אחד.

חומצה אדומה - רעל שהמצאתי:
זהו רעל שגורם נזק נק"פ במקום נזק תכונות, והוא שימושי למריחה על נשקים היות והוא פוגע ביריב באופן מידי.
סוג: פציעה
ד"ק יצירה: 18
ד"ק התנגדות:15
נזק ראשוני: 1ק6 נק"פ
נזק משני (הנזק המשני משפיע סיבוב אחד אחרי שהנזק הראשי משפיע, והוא נמשך ל-5 סיבובים פחות מתאם החוסן של הקרבן): 1ק4 נק"פ
מחיר:70 מ"ז לכמות שמספיקה למריחה על חרב קצרה אחת
 
גופרית אלכימאים:
רעל זה מופק בתהליך אלכימאי פשוט למדי מגופרית, שמן צמחי, וחומרים אלכימאיים שמזכירים את אלו המשמשים ליצירת חומצה. הכנת בקבוק של החומר נמשכת כשעה, ודורשת חומרים בסך 10 פ"ז ובדיקת מלאכה(אלכימיה) מוצלחת כנג"ד ד"ק 13. ניתן לקנות את הרעל במחיר שוק של 15 פ"ז, ובניגוד לרוב הרעלים, הוא חוקי לחלוטין ברוב המקומות משום שהוא משמש לרוב בגננות. ניתן לקנות את הרעל בבקבוקים קטנים או במיכלי התזה, המזכירים בקבוקי בושם.
(חוק בית- אלכימיה לא דורשת יכולת הטלת לחשים, ובני כל המקצועות יכולים לקחת רמות בה).

הרעל הוא רעל מגע נוזלי, הד"ק להצלה כנגדו הוא 15, אין נזק ראשוני, והנזק המשני הוא 1 חוסן. הנזק המשני משפיע רק לאחר 1ק3 דקות.
כנגד צמחים ויצורי צמח, הרעל גורם 2ק4 נזק חוסן במקום 1. זהו יוצא דופן לחוק שיצורי צמח חסינים לרעל.

אם הרעל אינו שמור בכלי סגור, הוא מתנדף בתוך כמה דקות ומשאיר אחריו רק ריח של גופרית.

גננים משתמשים ברעל זה כנגד עשבים שוטים, שבמגע עם הרעל ינבלו במהירות.
 
לידיעתכם לא צריך "להמציא" חוקים ליצירת רעל. כבר יש חוקים. החוקים הרגילים של מיומנות המלאכה מכסים כל דבר שניתן ליצור. הבעייה היא רק הד"ק של היצירה, שלא מופיע ליד שום רעל במשמ.
ולאנצ'מן (איך שזה לא יהיה) - כבר יש מקצוע יוקרה שמתמחה ברעלים "נקי כפיים" מהנמוכים והאמיצים. לדעתי לא צריך להמציא עוד כאלה.


והנה רעל תוצרת פלאפי:

זגוגית אבדון ירוקה

סוג: בליעה.
נזק ראשוני: 1ק4 חוסן
נזק משני: 3ק4 חוסן
ד"ק הצלה: 19
מחיר: 850 מ"ז
ד"ק ליצירה: 20
זגוגית האבדון הירוקה היא בעצם תמצית של גז רעיל הננשף מפיו של גולם ברזל, אשר עובדה באמצעות חומרים שונים לנוזל ירקרק. מי שבולע נוזל זה סופג את ההשפעות הדומות לנשיפת הרעל של גולם הברזל. משתנה: הד"ק להצלה גדל אם הגז הרעיל נלקח מגולם בעל ק"פ רב יותר, כך שהד"ק של הגז הרעיל גבוה יותר. כל +1 לד"ק ההצלה מוסיף 50 מ"ז למחיר.
 
החונק: נלקח משיר של אש ושל קרח.
תיאור: "החונק" נראה כמו מעויין קטנטן וסגול, כמעט שלא ניתן להבחין בו כשהוא מתלווה למשקה או למזון(הוא רעל בליעה למי שלא הבין).
עלות היצור: הכנתו של "החונק" היא תהליך אלכימאי מורכב מאוד, ועלותו גבוהה בהתאם(1000 מ"ז לפיסת מ"החונק"), כדי ליצור את הרעל יש לבצע בדיקה אלכימיה(ד"ק 25).
כאשר החונק מגיע לקנה הנשימה של הקורבן הוא נחנק למוות, אין אפשרות להתחמק ממנו.


כדורית סגולה
תיאור: הרעל מגיע בצורה של חופן כדוריות קטנות וסגולות. כאשר שורפים את הכדורית, משתחרר גז רעיל, לכן ניתן להסוות אותו כנר ריחני.
רעל נשימה
נזק ראשוני: 2ק6 נזק הכנעה + 1ק6 נזק לחוסן.
הצלה ראשונית: קשיחות ד"ק 17.
נזק משני: 2ק6 נזק הכנעה + 1ק4 נזק לחוסן.
הצלה משנית: קשיחות ד"ק 17.
במידה והנפגעים מהעשן מתעלפים או שערך החוסן שלהם מגיע ל-0 הם מתים.
עלות: 50 מ"ז.
ד"ק ליצירה: 20.
 
the chenmn אמר/ה:
בספר שאני כותב יהיו המון רעלים חדשים חוקים אך להכין רעלים ומקצוע יוקרה חדש המתמחה ברעלים
שווה לחכות!

ל-the chenmn אז כדאי שתכניס גם את הרעלים מכאן הם נראים לי מאוד נחמדים

סוג: פציעה (חייב באיזור הפנים)
ד"ק הצלה:15 מבוסס חוסן
נזק ראשוני:2ק4 כרז
נזק משני:מחסר 3ק4 לבדיקות תרמית ודיפלומטיה עקב פצעונים שמתחילים להופיע לאחר שעה על פניו של היצור כל חצי שעה על היצור שהורעל להטיל הצלת קשיחות ד"ק 18 במידה והיצור הצליח הפצעונים נעלמים בהדרגה תוך דקה כשכל הפצעונים נעלמים היצור סובל מההשלכות הרגילות לכריזמה למשך שעה על כל חצי שעה עם הפצעונים. בתום המשך ערכי הכריזמה עולים בהדרגה (1 ל-6 שעות) (כל זה קורה במידה והיצור הגיעה ל-אפס כרז).יצורים בעלי פרווה ארוכה או כל דבר שמסתיר את הפצעונים לא סובלים מהמחסר לדיפלומטיה ותרמית (במידה וכך היצור פשוט סובל מההשלכות הרגילות של אפס כרז).יש סיכוי של 5% שיש באחד מן הפצעונים כ-2 מיליליטר רעל. אם אכן כך אז אם היצור לא נפתר תוך חמש שעות מהפצעונים הוא סופג 1ק4 נזק לחוסן (נזק זה לא עולה גם אם מוסיפים 10 מיליליטר רעל נוספים)
ד"ק יצירה 20
מחיר: 900 מ"ז
נתונים אלה נכונים לבקבוקון המכיל 10 מיליליטר על כל עשרה נוספים יש להכפיל את המחיר ולהוסיף 1ק4 לשני הנזקים

נ.ב משהו יכול להציע לי שמות לרעל שכתבתי למעלה ולרעל הזה?
נו יאלה.תביאו עוד רעלים. אתם בשנת חורף או משהו :mrgreen: ?
 
המראה לא משפיע על הכריזמה.
מראה המכשף לא משפיע על לחשיו.

אני הייתי נותן במקום מחסר לבדיקות תרמית ודיפלומטיה.
תבטל את הנזק לכריזמה ותשים במקום מחסר לתרמית ודיפלומטיה("היצור סובל מחסר של 3ק4 לבדיקות תרמית ודיפלומטיה"...).
בנוסף, ייתכן שיש יצורים שיהיו חסינים להשפעה, בגלל שיש להם שריון טבעי גבוה במיוחד- קשקשים עבים או פרווה צפופה יסתירו את הפצעונים.


נקודות למחשבה.
 
שרון אמר/ה:
החונק: נלקח משיר של אש ושל קרח.
תיאור: "החונק" נראה כמו מעויין קטנטן וסגול, כמעט שלא ניתן להבחין בו כשהוא מתלווה למשקה או למזון(הוא רעל בליעה למי שלא הבין).
עלות היצור: הכנתו של "החונק" היא תהליך אלכימאי מורכב מאוד, ועלותו גבוהה בהתאם(1000 מ"ז ל-4 פיסות מ"החונק"), כדי ליצור את הרעל יש לבצע בדיקה אלכימיה(ד"ק 25).
כאשר החונק מגיע לקנה הנשימה של הקורבן הוא נחנק למוות, אין אפשרות להתחמק ממנו.


כדורית סגולה
תיאור: הרעל מגיע בצורה של חופן כדוריות קטנות וסגולות. כאשר שורפים את הכדורית, משתחרר גז רעיל, לכן ניתן להסוות אותו כנר ריחני.
רעל נשימה
נזק ראשוני: 2ק6 נזק הכנעה + 1ק6 נזק לחוסן.
הצלה ראשונית: קשיחות ד"ק 17.
נזק משני: 2ק6 נזק הכנעה + 1ק4 נזק לחוסן.
הצלה משנית: קשיחות ד"ק 17.
במידה והנפגעים מהעשן מתעלפים או שערך החוסן שלהם מגיע ל-0 הם מתים.
עלות: 50 מ"ז.
ד"ק ליצירה: 20.
אתה צריך להעלות בהרבה את המחיר. פרט שולי למדי, אבל זה פשוט מעצבן לראות דברים כ''כ טובים שעולים כ''כ מעט. כאחד שקורא את הסדרה, אני רואה כמה הדבר הזה קטלני, וכמה נתת לזה מחיר זול מדי.
 
שרון אמר/ה:
1000 מטבעות זהב מממנות רכישה של צבא קטן, מצוייד לחלוטין.

בכל מקרה המחיר הוכפל פי 4.
200 מ"ז זה בהחלט מחיר סביר ואף זול לרעל. יש רעלים שעולים מעל ל-1000.
בקשר לצבא, 1000 מ"ז נותן לך לשכור לשבוע יחידה של 300 איש אולי, אבל לפני שאתה משלם אספקה וכיו"ב.
בוא נגיד שסכום כזה מספיק בדוחק לפלוגה בודדת (80 איש, 3 מ"ז לאדם לשבוע) לשבועיים אם תכניס פנימה מזון וציוד ולינה.
 
green dwarf אמר/ה:
the chenmn אמר/ה:
בספר שאני כותב יהיו המון רעלים חדשים חוקים אך להכין רעלים ומקצוע יוקרה חדש המתמחה ברעלים
שווה לחכות!

ל-the chenmn אז כדאי שתכניס גם את הרעלים מכאן הם נראים לי מאוד נחמדים

סוג: פציעה (חייב באיזור הפנים)
ד"ק הצלה:15 מבוסס חוסן
נזק ראשוני:2ק4 כרז
נזק משני:מחסר 3ק4 לבדיקות תרמית ודיפלומטיה עקב פצעונים שמתחילים להופיע לאחר שעה על פניו של היצור כל חצי שעה על היצור שהורעל להטיל הצלת קשיחות ד"ק 18 במידה והיצור הצליח הפצעונים נעלמים בהדרגה תוך דקה כשכל הפצעונים נעלמים היצור סובל מההשלכות הרגילות לכריזמה למשך שעה על כל חצי שעה עם הפצעונים. בתום המשך ערכי הכריזמה עולים בהדרגה (1 ל-6 שעות) (כל זה קורה במידה והיצור הגיעה ל-אפס כרז).יצורים בעלי פרווה ארוכה או כל דבר שמסתיר את הפצעונים לא סובלים מהמחסר לדיפלומטיה ותרמית (במידה וכך היצור פשוט סובל מההשלכות הרגילות של אפס כרז).יש סיכוי של 5% שיש באחד מן הפצעונים כ-2 מיליליטר רעל. אם אכן כך אז אם היצור לא נפתר תוך חמש שעות מהפצעונים הוא סופג 1ק4 נזק לחוסן (נזק זה לא עולה גם אם מוסיפים 10 מיליליטר רעל נוספים)
ד"ק יצירה 20
מחיר: 900 מ"ז
נתונים אלה נכונים לבקבוקון המכיל 10 מיליליטר על כל עשרה נוספים יש להכפיל את המחיר ולהוסיף 1ק4 לשני הנזקים

נ.ב משהו יכול להציע לי שמות לרעל שכתבתי למעלה ולרעל הזה?
נו יאלה.תביאו עוד רעלים. אתם בשנת חורף או משהו :mrgreen: ?

אני לא מבין מה פצעונים ותרמית ודיפלומטיה קשורים. אז מה אם יש לך פצעונים? זה מפחית את יכולתך להשפיע על אנשים? לא, זה סתם עושה אותך לפחות מושך. האמת, גם לא נראה לי שזה אמור להשפיע על הכאריזמה יותר מדי. אולי איזה נקודה, שתיים מקסימום. וגם הקטע שבזה שיש באחד מהפצעונים ככה וככה רעל, ועוד הצלה ועוד נזק לחוסן... מיותר, פשוט מיותר. זה כבר הסתבכות יתר. ודרך אגב, אני בספק אם אפשר לתת דבר כזה "מחסר 3ק4". מחסרים אינם אקראיים, הם קבועים מראש. נזק הוא אקראי בכלל, ונזק לתכונות בפרט.
לנרוביאן - כמו שאמרתי קודם, פצעונים לא קשורים לא לתרמית ולא לדיפלומטיה. הם קשורים טיפטיפונת לכאריזמה, אבל גם לא יותר מדי.
ודרך אגב, כאריזמה כן מושפעת חלקית מן המראה, אך רק אצל יצורים מסויימים. לדוגמא, חוצנים עם 20 ומשהו כאריזמה, הם לרוב די מכוערים, אבל הם מאוד משכנעים ("אני אעשה כל מה שתרצה, באלור דגול!"), לרוב בגלל מאפיינים אחרים, כגון מסת שרירים, או יכולות על-טבעיות חצי-אלוהיות מפחידות. אבל יש יצורים אחרים, כגון הנימפה, שהכאריזמה שלהם נובעת כמעט לגמרי מהמראה. נימפה עם חצ'קונים מאבדת את כל הכאריזמה שלה, יחד עם הקטע שלה.
מכשפים לא חייבים להיות יפים, אבל מכשף עם אף ענקי, גיבנת, פרצוף לא סימטרי ושלושה חצ'קונים ענקיים ושעירים על המצח, הוא בהחלט ובהחלט לא עם כאריזמה גבוהה. למרות שמכשף שמנמן עם פצעוני בגרות יכול בהחלט להיות עם כאריזמה גבוהה.
זה די דומה לעולם האמיתי - יש את כל הכוכבים האלה שנראים יופי, אבל אם הם פותחים את הפה, יכולות השכנוע שלהם לא משכנעות.
 
merlis אמר/ה:
דבר מאוד חשוב: מראה רע המון פעמים משפיע לטובה בתרמית. לדוגמא, במקרים "אני מכשף מרושע עם כוחות נוראיים" בגלל הסטראוטיפ.

למה נראה לך שמכשף מרושע חייב להיות גם מכוער? אם כבר אשף, שהוא פחות דואג למראה שלו, אבל למכשפים יש כאריזמה גבוהה, והם בדרך כלל נראים יותר טוב מאשפים. חוצמזה, לא נראה לי שיש ממש סטראוטיפים לאיזשהו מקצוע. אולי לאביר קודש, שנראה יפה, אבל חוץ מזה...
 
הכל תלוי בעולם....
בכלל, זהב לא חייב להיות מקצוע, אבל לפעמים סטראוטיפ יכול לשנות לחלוטין את התדמית של הדמות ועם מראה הדמות יכולה ליצור לעצמה מסכה די טובה. בעולמות מסויימים יכול להיות קיים סטראוטיפ "כל האנשים עם פצעונים על הפנים יודעים להטיל כישופים" (לא סביר אבל יכול להיות, תלוי בשה"ם), ואז זה יכול לעזור בהמון בהתחזות.
 
השהיה
רעל המופק מכבד של כריש חולות ומזוקק בתהליך משולש של סינון דרך זימים של דג הארנב
גורם להשמנה עד למימדים עצומים
נתונים תמציאו אתם אבל אני חושב שכדאי שהנפדע ייקבל פלוסים לכוח מינוסים לזריזות ותנועה וכו'
זמן הפעולה של הרעל הוא התחלת תסמינים בתוך שבוע מההרעלה ומתמשכים עד אינסוף בהדרגתיות
סם נגד: שורש שלם של בלדונה מנטרל את אפקט ההשהיה אך אינו גורם להרזייה
יש לזכור שהבלדונה רעילה בפני עצמה
את ההשהיה אי אפשר לבטל באמצעים קסומים מכיוון שבכריש החולות יש עוד שרידי קסם (במערכות מסויימות... לא חייב בכל עולם)
 
חזרה
Top