• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים ש: נשגבים

אתה מתכוון לשפע מהות\נצחון המהות\תחית המהות
ובכול פעם שאני לומד את התעצומה אני בוחר שזאת תהיה מצוינות ביכולת אחרת?
ועוד2 שאלות: כשאתה מוציא\ מקבל מאנות הם נוספות למהות היקפית או פנימית?
למה יש 2 מספרים בחלק מהנשקים בנזק שלהם?
ושאלה אחרונה:האם הקצב שכתוב ליד התקפות\נשקים הוא מספר הפעמים שאתה טוקף איתם בטיק(בפעולה שלך)?
 
חשבתי על לבנות איזו דמות לביגור, ונתקלתי במשהו מעניין .
כתוב שבדולח יאסל מסוגל לתת למשתמש את כוחות הרוח שנלכדה שם באישורה ,אז חשבתי לעצמי הדבר הזה תקף גם למאנות או לכוח רצון ? או שזה תקף גם לצ'ארמים ?
או תתנו לי לנסח את זה בשאלה אחרת ,אם אני מזמן שד ואומר לו להיכנס לבדולח ולתת לי את הכוחות שלו האם אני אוכל להשתמש במאנות שלו ובכוח הרצון ?
 
וורלוק:
א. כן. הן נקראות גם המצוינויות הראשונה, השנייה או השלישית, בהתאמה. אחרי שלקחת אחת מהן אתה יכול לקחת גם שליטה אינסופית ב[יכולת] או את זרימת מהות [יכולת] (אאז"נ).
ב. יותר נכון להגיד שלכל יכולת יש את חמש המצויונויות, אבל כן. אתה יכול לקחת את אותה מצוינות כמה פעמים עבור יכולות שונות.
ג. כשאתה מוציא אתה יכול לבחור מאיזה מאגר. כשאתה מקבל אתה מקבל קודם כל לאישי, ורק אחרי שהוא מתמלא להיקפי.
ד. תלוי בסוג. יש נשקים מאסיבים (אאז"נ) שגורמים נזק גולמי מינמאלי לא רק של מהות המשתמש, אלא המספר הימני (הנמוך יותר). המספר השמאלי משמש כמו המספרים היחידים שיש ברוב הנשקים.
סוג נשק אחר הוא נשק רומח. המספר הימני משמש בתקיפה רגילה. המספר השמאלי משמש בתקיפה רכובה, כמו הסתערות פרשים.

דריד:
לפי איך שאני מבין את זה, כוחות מיוחס רק לתעצומות, ארקאנוי וכדומה. מהות וכ"ר הן בעצם יכולות, אם אתה חושב על זה.
אגב, שים לב שאתה חייב רשות של הרוח, ולדעתי פקודה שניתנה לשד מזומן לא תקפה כאן. אתה יכול לזמן שד ולפקוד עליו להיכנס פנימה, אבל אח"כ תצטרך להתמקח איתו כרגיל.
 
משמע ,הרוח יכולה לשתף אותי במאגר המהות המוגדל שלה או בכוח הרצון שלה רק אם זה בעזרת רצון עז וגודש מהות ?
ומה בדבר רוח אשר הושבעה דרך שבועת ליקוי חמה? אם היא כבולה לתת לי מהכוח שלה ,האם זה אומר שזה נחשב כאילו התמקחתי איתה ? (כשזה לא שליטה מוחית?)
 
לגבי עסקה שנחתמה ע"י ליקוי חמה, כל עוד היא מקיימת את העסקה מרצונה, כן. החוזה רק נותן עונש למי שלא מקיים אותו, אז כל עוד אתה בוחר לא לקבל את העונש בעצמך, נראה לי שזה תקף.
אני חושב שאי אפשר לחתום על עסקה שמישהו נכנס אליה בגלל ששלטו בו מוחית, אז זה לא יאפשר עבדות.
 
אני די בטוח שכן אפשר לחתום על עסקה במקרה כזה, בהתחשב בזה שלרוב אין שליטה מוחית מלאה, אלא רק תוצאה של קרב סוציאלי (לרוב) ארוך. אם אפשר להרוג אותך אחרי קרב, נראה לי פייר שיהיה אפשר גם להכניס אותך לעסקה אחרי קרב.
 
אתה בטוח? הייתי מבין לשבור לו את הכוח רצון וכו' בתור מקבילה להריגה, אבל סתם התקפה על טבעית אחת? אני יודע שקרבות סוציאליים הם הרבה פחות יעילים בלי זה בגלל העובדה שאתה נעשה חסין לנזק אחרי שני כוח רצון, אבל הם בכל מקרה בדרך כלל נעשים לאורך כמה ימים ואירועים שבהם אתה זורע את השינוי(ונועדו לכזה משחק), ולא לשכנוע חד פעמי זמני. אתה בטוח שלא שווה להגיד שהוא צריך לשבור אותן לגמרי עד 0 כוח רצון?
 
אני לא מכיר התקפה על טבעית אחת שנותנת שליטה מוחית בלי יכולת להתנגד, אבל אני מודה שהידע המכאני שלי חלוד. למיטב זכרוני, לכל הצ'ארמים הסוציאלים שכתובים "טוב" אפשר להתנגד בעזרת השקעה של כוח רצון, במידה כזו או אחרת.
 
האם נקודות המאנה המושבות בבשעה מאבני מוקד מצטרפים?דוגמא אם יש לי 2 אבן מוקד (1)בתליון ואבן מוקד (2) בצמידים האם אני אקבל 1*2+2*2=6 מאנות מהות?
(ועוד שאלה: מה זה ה"קצב" שמופיע בנשקים\התקפות?)
 
טוב אז עלה בי רעיון נחמד לארכיטקט שלי .
לקחתי לו את יד היוצר הגדול מחלומות מהעידן הראשון ושמתי לו אבן מוקד 5
עכשיו האם ליקוי חמה יכול ללמוד התחדשות יסודנית ?
יד היוצר הגדול (חלומות מהעידן הראשון )שהיא עתק 3 לוקחת את כול האנרגיה מאבן המוקד ששמים אליה ,האם העלאת מחיר יד היוצר הגדול ל4 תוכל לגרום לה לשמור על הכוח של אבן המוקד בלבד ? (משמע שכול המאנות ילכו להפעלת היד ,ורק הכוח של האבן יהיה תקיף )
והאם אבן מוקד רמה 5 בעלת מספיק עוצמה על מנת לתת השפעה של הורדת מחיר כול צ'ארמים וכישופים בנקודת רצון אחת ?
 
האם אבן מוקד יכולה להשתנות עקב יצירת ארץ צללים במקום שיש כבר משכן?(או להפך)
לדוגמא אם בנוי משגן עם אבן מוקד שמימית(שמש) האם כשהמשכן יהפוך לארץ צללים האבן תהפוך לאבן מוקד(שאול)?
בנוסף:האם הנשגבים בעידן הראשון גם ראו לפעמים "זכרונות"מחיהם של קודמיהם(בטוח שהיו כבר נשגבים שמתו וכוחם עבר למישהוא אחר אחרת הנשגבים הארצים לא היו יודעים שצריך לכבול אותם בכלא הברקת)
ועוד אחת:על מה הביטו/איפה היו נארא-או והשני בקומיקס האחרון בספר הבסיסי?
 
יש ! סיימתי את הדמות שלי והיא בהחלט מגניבה (אני יעלה אותו עוד יום יומיים לפורום לחוות דעת )בעיקרון זה נזיר שחר ,אשר משתמש בקברן עטוף הלילך והיגון והוא גם סופר מיומן. (מיומנות שפות 5 +שני הצ'ארמים ששחכתי את שמם אשר מאפשרים לכתוב מהר מאוד ולכתוב יפה מאוד עד שאנשים נקשרים למטרה של הטקסט )
עכשיו יש לי בעיה קלה של בחירה בצ'ארם האחרון שנשאר לי .
מצד אחד יש את טכניקת מכתב בתוך מכתב שאני שבקומבו אם שאר צ'ארמי השפות תאפשר לי לשתול מסרים מוסתרים בכול ספר וספר (כלי חזק אם הספרים שלו ימכרו, ואין סיבה שאם הקומבו שלו הספרים שלו לא יחטפו מהמדפים ובמיוחד אם יגיעו לידיים של האנשים הנכונים ) ומצד שני קריאה בין השורות ,תעצומה זולה יעילה ובנוסף לכול הגנה מושלמת בקרב חברתי דבר יקר מפז לאור העובדה שלנזיר שלי אין בדיוק חוסן נפשי בשמיים, ולא מצוינות בדבר הזה .
אז מה כדאי ? מכתב בתוך מכתב שיתאים לקונספט ?,או קריאה בין השורות היעיל במיוחד בקרב חברתי ?
 
חזרה
Top