• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חדשות הכרוז שליחות קטלנית - הקיקסטרטר

באופן מפתיע אחרי שלל הקיקסטרטרים שהגיעו לסכומים של שש ספרות ויותר מכך בחודש החולף, נראה ששליחות קטלנית לא מגייס המון תומכים.
אולי זה מותג של ״זקנים״ שהדור הנוכחי פחות
מתחבר אליו?
 
האומנות חמודה, אבל כמו שכתבת זה מותג של שנות ה-80 - שבשנים האחרונות קיבל רק המשכים גרועים לאללה שלא עשו צדק אם שני הסרטים המקוריים. הוא גם סובל מבעיה קשה של "כבר סיפרו את הסיפורים הכי חשובים של העולם", ואין הרבה מידע על המכאניקה אבל שיטת ק10 גורם לי לחשוב על השיטה של וויט-וולף שהיא מאוד שנות ה-90.
 
עד כמה שהסרטים המקוריים היו טובים (וכנראה 2 הוא היותר טוב בסדרה) אני די מתחבר למה שנרוביאן אומר, זה עולם שלשחק בו מרגיש כמו להיות דב"ש בסיפור גדול יותר. קצת כמו לשחק קוסם בעולם של הארי פוטר בתקופה של הסרטים - אתה כנראה עושה דבירם חשובים אבל כבר יש גיבור מעניין יותר וחשוב יותר ממך, זה מוריד מכמה הדמות שלך יכולה להיות מיוחדת ומגניבה בסיפור של העולם.

זה אחת הבעיות בעולמות מסרטים שהם לא מפותחים מספיק, אם תיקח לדוגמה את מלחמת הכוכבים, אז כנראה שכל מי שצפה בטריליגויה המקורית+ הפריקוולים (+- התקופה שבה השיטות של SW עוד היו רצות בצורה מעט יותר נפוצה) היה מרגיש שלשחק דמות שהיא לא ג'די מפספס את הפואנטה של העולם, אבל מצד שני העולם כבר הכיל הרבה הרחבות וסיפורים נוספים שהפכו דמוית שהן לא אבירות ג'די לאיקוניות לא פחות ומגניבות למשחק. מרגיש לי שבעולם של שליחות קטלנית אם אתה לא ג'ון קונור, שרה קונור או איך שלא קראו לבחור מהסרט הראשון אז הסיפור שלך פחות מעניין ואתה ישר הופך להיות איזה בחור בחולצה אדומה. מניח שזה יחד עם העובדה שהעולם הזה לא מציע משהו חדש מידי (אני די בטוח שיש שיטות של עולם שעבר אפוקליספיה כזו או אחרת מכסות כל אפשרות משחק שהשיטה הזו רוצה להציע) פשוט גורם לאנשים לא להתלהב.
 
בנוגע למלחמת הכוכבים, אציין שהרבה מהעושר הסיפורי שאתה מתאר ושמאפשר לשחק דמויות שאינן ג'די, הגיע בזכות משחק התפקידים המקורי של מלחמת הכוכבים של WEG משנות השמונים.
גם יוצרים רשמיים של מלחמת הכוכבים מהשנים האחרונות מציינים את משחק התפקידים של WEG כמקור השראה וכמקור לרעיונות לסדרות/ספרים/סרטים. אז במקרה הזה משחק התפקידים תרם הרבה לעולם.
אבל זה היה בשנות השמונים, שבהם העולם נראה אחרת. קשה לי לראות שמשחק התפקידים של שליחות קטלנית מצליח לגרום לאותו אפקט.
 
חזרה
Top