• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שיר של אש ושל קרח - הסדרה

היי, מקפיץ את העץ בעקבות כמה דברים מרגשים שקורים!

נקבע תאריך הפרק הראשון של העונה השנייה של הסדרה (הסדרה כולה עדיין מכונה "משחקי הכס" אבל העונה הנוכחית נקראת "עימות המלכים", ככה ששמה המלא הוא: "משחקי הכס עונה 2: עימות המלכים").
בנוסף, פרקים רבים של "מאחורי הקלעים" מראים כמה דברים מלהיבים במיוחד. הראשון, ולדעתי המלהיב ביותר, הוא שהם התחילו לצלם בקרואטיה, ומצאו לוקיישן מדהים לחלוטין למעלה מלך - אבל אל תקשיבו לי, תראו בעצמכם:
http://www.hbo.com/#/video/video.html/eNrjcmbOUM-PSXHMS8ypLMlMDkhMT-VLzE1lzmcu1CzLTEnNh8k45+eVpFaUsDFyMjKypSeWluQX5CRW2pYUlaaqpWXmlKQW2aalJpaUFqWmqJVlppbb5pXm5ABZKbaGRsaGFubGbIwAAg4kpQ==

בנוסף לכך, וידיואים נוספים ממשיכים לשכנע אותי יותר ויותר שיוצרי הסדרה רציניים בנוגע לעונה השנייה אפילו יותר משהיו בנוגע לראשונה - וההגדלה בתקציב בהחלט עזרה. להנאתכם:

וטריילר של ממש:
 
ממשיך לעדכן בהנחה שזה עשוי לעניין מישהו -
טריילר חדש לעונה השניה! האחד הזה מלהיב אפילו יותר מהקודם, שכן הוא ארוך יותר ושוב פעם נוקט באסטרטגיה מאוד מוצלחת, כלומר הקראת טקסט ישירות מהספר תוך כדי הצגת תמונות מתאימות. הטריילר צבר ביומיים האחרונים קרוב ל 3 מיליון צפיות ביוטיוב - אני חושד שעלויות ההפקה שלו כבר יותר מכיסו את עצמן. אז אם בא לכם לראות את מליסנדרה מאסשאי, לשמוע את ואריז, ולהתפעל מסט הצילומים המרשים של הצפון הרחוק -
 
אני מרחיק לכת והופך את אחד הדאבל פוסטים היחדים שלי בפורום לטריפל פוסט, לכבוד צאת העונה החדשה!

אזהרה: ספוילרים לשני הספרים הראשונים בסדרה!!

חדשות מלהיבות רבות:

טריילרים חדשים -


נראה מדהים. חלק מהנופים האיסלנדים שמתארים את הצפון הרחוק עצרו את הנשימה שלי בפעם הראשונה שראיתי אותם, ואני רציני לחלוטין שהם גרמו לי לחשוב על סרטי "שר הטבעות" בקנה המידה של האפיות שלהם. גם מעלה מלך החדשה נראית מעולה. חלק מהצילומים שמתארים את הקרב על מעלה מלך נראים מגניבים לחלוטין - יש ספינות (אם כי קטנות) ויצא לנו לראות עשרות אנשים נלחמים זה בזה, במגוון סצינות שונות (עשרות אנשים בכל סצינה). זה מן הסתם לא יהיה גדול כמו בספר (בכל זאת, מציאות) אבל אני מקבל את התחושה שזה ירגיש גדול מאוד ביחס לטלוויזיה.

אפילו יותר מלהיב מהטריילרים, קטע קצר של 20 דקות מתאר חלק מהאירועים והדמויות החשובים מהעונה הראשונה יחד עם עוד קצת commentry של המפיקים (שאפשר להרגיש חזק מאוד מאיך שהם מדברים שהם מעריצים נלהבים של הסדרה בעצמם). פה ושם יש גם רמיזות קלות לגבי דמויות שיהיו משמעותיות בעונה השנייה ויוצא לראות הרבה קטעים שלא רואים בטריילרים (שקצת חוזרים על עצמם מבחינת הסצינות שהם מראים), כולל סצינה או שתיים הדרקונים של דאינריז, סצינה עם הזאב של רוב, סער, שנראה שהפעם קיבל טיפול cgi מוצלח (בניגוד לעונה הראשונה, בה הזאבים שוחקו על ידי כלבים גדולים). אם הדבר שעמד ליד רוב לא היה CGI, אז בחיי שאני לא רוצה לפגוש את הכלב הזה, הוא מטיל אימה.

מה שהצלחתי לפענח מכל התוכן שכבר פורסם הוא שהמפיקים עשו בחירה שאני מחשיב מעניינת מאוד - הם יידבקו לספר בצורה דומה לזו שבה נקטו בעונה הראשונה, אבל הפעם יבחרו להתמקד מעט יותר באירועים שלא מתוארים בספר אלא מוזכרים - לדוגמה, מסע הכיבושים של רוב והמפגש שלו עם בני משפחת ווסטרלינג יתואר בפירוט, וכן הרתפקאותיו הדיפלומטיות והתככניות של אצבעון בקרב בני טיירל ( או שמה עלי לומר בנות טיירל? נראה כאילו מרגרי תשחק תפקיד משמעותי למדי... לא מפתיע אם שמתם לב כמה תבונית היא בספרים) . אני חושב שזה טוב גם כי האירועים והדמויות האלו היו ראוים ךיותר מקום בספרים, וגם כי אני קרן לדעת עוד עליהן. עד עכשיו, התוספות שנעשו לעלילה במסגרת התכנית היו מאוד מוצלחות, לדוגמה: בעונה הראשונה, בסצינת ההוצאה להורג של אדארד סטארק, שבספר תוארה מנוקדת המבט של אריה, רואים את אדארד מזהה את אריה בתוך הקהל, ובזמן שמצעידים אותו הוא הוא מצליח ללחוש בחטף ליורון את המילה "באילור", בהתייחסו לפסל של באילור המבורך שעומד ליד המקדש. יורון מביט לכיוון ורואה את אריה עומדת ליד הפסל ומבין שאדארד מבקש ממנו להציל אותה. בספר אין דרך לדעת אם זה קרה או לא כי לאריה אין דרך לדעת אם זה קרה או לא, אבל אני חושב שזה מוסיף הרבה.


אחרון בסדר אבל לא בחשיבות, בבלוג שלו מרטין ערך הקראה של פרק ראשון של אחת הדמויות מתוך הספר "רוחות החורף". בניגוד לפרק השלם שכבר הועלה לאתר של מרטין, שמתאר דמות אחרת מאותה המשפחה ולא היה כל כך מוצלח, מספר העמודים הקטן שמרטין הקריא הלהיב אותי בטירוף - ממליץ מאוד בחום לצפות-
http://grrm.livejournal.com/

גלגלו למטה קצת עד שתגיעו לפוסט בשם talking to canadians, ואז תפתחו את הסרטון השלישי על 29:45, הוא מתחיל את ההקראה כמה שניות לאחר רגע זה.
 
חזרה
Top