יש כמה דרכים, הן כמובן קווים מנחים ולא מבטיחות וודאות, אבל הן עדיין טובות יותר מכלום
לנסות להיצמד למוכר ולקבל שחקנים שאתה כבר מכיר. יש להם פחות סיכוי לפרוש, ואז גם אם החדשים יפרשו יותר קל להחליף אותם.
לא לקבל שחקנים עם היסטוריה של פרישות.
להיות יוזם. כלומר לבוא ולהגיב במהירות לשחקנים שלך. אם שחקן צריך לחכות שבוע לתגובה שלך, הוא לא יטרח להיכנס כל יום לפלטפורמה כדי לבדוק אם יש על מה להגיב, ואז תוכלו בכיף לחכות שבועיים בין תגובות מה שישתק את המשחק.
להיות יוזם זה גם אומר שאם שחקנים מדברים ביניהם או משהו תשאל אותם אם להריץ לא אחרי שהם לא יודעים מה להגיב שבוע.
כל אלה הן לא דרכי התמודדות עם פרישת שחקנים, אלא דרכים שונות לנסות ולמנוע את העזיבה הזו במעוד מועד. ובעוד שאלו בהחלט דרכים נכונות (עם יתרונות וחסרונות לכל אחת מהן), הן פחות מה שאני מדבר עליו.
מניסיוני, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פרישת שחקנים, היא מציאת שחקנים חדשים במהירות. אל תתנו לפרישת שחקן לייאש אותכם או את שאר השחקנים, אלא תפעלו כמה שיותר מהר כדי למצוא תחליף. אני לא אומר שזה קל, אבל פרישה של שחקן אחד פוגעת במוטיבציה של כל הקבוצה להמשיך במשחק, והוספת שחקן חדש מהר יכולה למנוע את זה.
עכשיו, איך למצוא שחקנים, ומהר? הדרך הקלה ביותר היא מתוך רשימה של שחקני ספסל. אני רואה בפורום שהרבה מנחים, לאחר שהם מקבלים את השחקנים למשחק הפורום שלהם, מציעים כ"פשרה" לאלו שלא התקבלו שיוסיפו אותם כשחקני ספסל.
אני לא חושב שראיתי פעם אחת שבה מנחה השתמש ברשימה הזו.
דרך אחרת היא לפנות לשחקנים פוטנציאליים בעצמך, ולהציע להם להצטרף. אני לא מדבר על להספים את תיבת ההודעות של משתמשים בבקשות להצטרף למשחק שלך, אלא לפנות למישהו שאתה מכיר, או מישהו שאתה יודע שיתעניין במשחק (לדוגמה, שחקן שמשתתף במשחקים מקוונים אחרים, וגם משתתף בדיונים על השיטה שאתה מריץ).
החסרון בשתי הדרכים הללו הוא שהן דורשות
ביקוש. היצע תמיד יש בפורום, הרבה משתמשים פותחים משחקים מקוונים ומגלים שכמעט אף אחד לא רוצה להשתתף בהם. אז, איך יוצרים ביקוש למשחק?
ובכן, זה קשה. ודורש הרבה עבודה.
הדרך הפשוטה ביותר היא באמצעות מותג. יהיה ביקוש גבוה יותר למשחק בשיטה מוכרת או בעולם מוכר מאשר בשיטת הבית של המנחה. זה לא אומר שחייבים להריץ משחקים במבוכים ודרקונים, לאחרונה יש הרבה משחקים שנפתחים בשיטות פחות מוכרות, אבל מספיק מוכרות כדי שאנשים ישמחו על ההזדמנות ללמוד אותן או לשחק בהן.
צורה אחרת של מותג, היא המותג של המנחה. יהיה ביקוש גדול יותר למשחק של מנחה שמוכר כאן לטובה, שמתנסח בצורה נעימה, וכמובן- שהריץ כאן משחקים מוצלחים בעבר.
דרך נוספת היא השקעה, שזה דבר שאני ו-rui מדברים עליו
בעץ החוקים של פורום מ"ת מקוונים, שכולל גם טיפים לפתיחת משחק והפניות לכתבות באתר. הדרך הקלה ביותר למשוך שחקנים היא באמצעות עץ הרשמה מושקע- ולאחר מכן, באמצעות השקעה בתגובות. לא רק שמדובר בדברים נוצצים, ההשקעה בעץ ההרשמה היא הדרך הקלה היותר לאמוד כמה המנחה מוכן להשקיע במשחק, וההשקעה בתגובות במשחק עצמו תגרום לשחקנים לא רק לרצות להשאר, אלא גם למשתמשים אחרים לרצות להצטרף או להתבאס שהם פספסו את ההזדמנות שלהם להצטרף- מה שיגרום להם להגיש מועמדות למשחק הבא של המנחה.
השקעה היא לא מלל, אנחנו לא מדברים פה על לכתוב הרבה, אלא על להשקיע. בעץ ההרשמה, תנגישו את העולם והשיטה לשחקנים ככל שניתן, אל תשלחו אותם לעצים אחרים או אתרים חיצוניים אלא תשקיעו את המאמץ הנוסף כדי לתקצר את המידע או לרשום אותו מחדש.
במשחק עצמו, נסו לשלב את רקע הדמויות בעלילה, תקיימו תיאום ציפיות במקרה הצורך, אל תכתבו רצף של תגובות מהירות של שורה, אלא תשקיעו בתיאורים. שוב, אל תחפרו שלא לצורך, אבל אל תזרקו זין- כי זה מאוד מורגש. במקרה של שיטות קראנצ'יות, תרשמו באופן ברור את הקראנץ' שבתגובה ובצורה שנפרדת מהתיאור הסיפורי. בקרבות במיוחד, זה יקל על השחקנים לעקוב אחריהם.
וכמובן, תעשו טובה ותעברו על הטקסט לפני שתשלחו אותו כדי לבדוק אם יש שגיאות כתיב. שגיאות כתיב הן דבר מעצבן, במיוחד במשחק שאמור להיות אימרסיבי.