• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 3] שוק הגנים-הרכב

הי כולם! מאחר שלא היה לי רעיון שיתאים לסמטת הגנים, אז הסיפור שלי עוסק גם ברכב, וגם בנהג. אז הנה הוא:

ה5.3, 2750
היום, אחרי שיטוטים רבים, מצאתי את הרכב. הרכב נוהג בכרכרה בסגנון מיושן, אך היא יותר מהירה מכל כלי רכב אחר שנמצא בשוק, והיא מעוטרת בסמלה של אחת מהברוניות העתיקות, אך איש אינו יודע מהי. הרכב מציע לאנשים הסעה לאן שירצו, וזאת בתנאי שימצאו אותו.
אני מצאתי אותו.
כשהגעתי אליו, הוא ישב בקדמת המרכבה, בראש שמוט, מזמזם לעצמו מנגינה מוזרה. כשהתקרבתי, הוא הרים את ראשו ופנה להביט בי. הוא לבש בגדים מסמורטטים, עם כובע בד מרוט שמוט על מצחו, כשהוא הסתובב אלי, הבחנתי למרבה הזעזוע שאין לו רגליים. הוא מחובר לכרכרה בעזרת שתי תותבות מתכת חלודות. הוא חייך אלי חיוך המורכב ברובו משיני ברזל, ופנה אלי בקול חורקני "רוצה לעלות? הסעה לכל מקום, המהירות הגבוהה ביותר, המחיר הטוב ביותר, כל מה שאני מבקש כתשלום הוא פיסת דנ"א. אם לא תעלה עכשיו, תפסיד את ההזדמנות שלך!" אני נסוג לאחור, ומושיט יד לאקדח הגנטי שלי. "אני רק רציתי לבקר, לראות, לא שום דבר..." הרכב נועץ בי מבט זועם, ומלחשש "אתה עשית לך אויב, מבקר, אף אחד לא מגיע אלי בלי לשלם. אתה לא יכול סתם לבוא ולהטריד אותי, אני יותר נעלה מכולכם! היזהר כשאתה חוצה את הכביש, ולא..." הוא מצליף בשוט מתכת על האוויר הריק שמול המרכבה, והיא מתרוממת ומת חילה לנסוע במהירות מדהימה, משאירה אחריה רק שובל אבק.
בני, היזהר מהרכב.

הרכב מסתובב ברחבי השוק בכרכתו המהירה וחסרת הסוסים, ומציע הסעה לכל מי שרוצה. כל מה שהוא דורש הוא פיסה משנית של דנ"א, איש לא יודע למה. חלק אומרים שהוא כבל את עצמו לכרכרה, ועל מנת לרדת ממנה, עליו לאסוף לעצמו מקטע דנ"א על מנת לשבט לעצמו רגליים חדשות, ולמכור מספיק רצפי דנ"א כדי לשלם על תרופות נגד הזיהומים הנובעים מהחלודה שהוא נמצא עמה במגע מתמיד. יש שאומרים שהוא היה אחד מהברונים, שהעליב את האדם הלא נכון, ונכבל לכרכרה כעובד של מנהלי השוק.
מה תוכלו לעשות איתו? הרכב יכול לידידותי לדמויות, אם הן ישלמו לו, או עוין, וינסה להפריע לחייהן, אם הן יבואו סתם להתבונן בו בלי לשלם. ייתכן שהוא יגייס את הדמויות להשיג עוד דנ"א, כדי להשלים את הכמות שהוא שואף אליה, או שהוא רוצה שהם ימצאו עבורו מישהו עם דנ"א ספציפי וישכנעו אותו לעלות לכרכרה
 
ממש ממש אהבתי.
מה שלי חסר זה תיאור של הרכב כאשר כן עולים על כלי הרכב עם מטרה כלשהיא, איך הוא מתנהג?
האם הוא יתלונן לאורך כל הדרך ויאריך אותה בכוונה, או שישתוק בצורה מאיימת בזמן שהוא מביא אותך אל מטרתך במהירות שיא? איך הוא יגיב לבקשות מוזרות, כמו " תעקוב אחרי כלי הרכב הזה "? מה יש בתוך כלי הרכב מלבד אותו רכב מסתורי? איך הכרכרה נעה בעולם שבו היא קיימת ( ועד כמה היא יוצאת דופן עבור אנשים שנמצאים סביבה בכביש)?
 
חזרה
Top