• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שאלה לגבי הגדלת צבא האולטרה מארינס.

אייל

פונדקאי ותיק
לילה טוב!

בשעה טובה, אני מתקרב לגמר צביעת המארינס שלי (או קי, נשארו לי עוד 18, וכפול שעתיים למארין זה 36 שעות. אבל רק 9 צביעות, כי אני צובע אותם זוגות זוגות - offtopic).

כעת אני חושב על להגדיל את הצבא - כי אולי יום אחד, אני אפילו אצליח לשחק איתו נגד מישהו...).

מה שיש לי כרגע:

פיקוד - 3 גיבורים.
30 מארינס.
3 אופנועים.
קרנף.
5 מארין תקיפה.
אופנוע מרחף.

ההתלבטות שלי היא לגבי הרחבת הסיוע הכבד, והעלית.

כיצד אתם ממליצים להרחיב את הצבא?

(ההתלבטות האמיתי היא לגבי devastators או termies או scouts).

את רוב הטנקים והdreadnaught אני מייצר בעצמי (דגמי נייר) - ולמעשה ניתן להוסיך לרשימה הנ"ל עוד שני קרנפים, land raider, וdreadnaught.

אז למישהו יש רעיונות איך "לעגל" את הצבא?

2) שאלה נוספת: האם כדאי להשקיע ב command squad? (חובש, מארין טכנאי ודגלן).

תודה מראש!
 
בגלל שהם יפים בעיני. שיניתי את סכימת הצביעה המקורית שלהם: לא צבעתי אלמנטים בצהוב, צבעתי דגלים חדשים שנראים כמו דפים מספר עתיק (בהשראת daemon hunters), בניתי להם בסיסי קרח.

וחוץ מזה, לא התכוונתי להבהיל אותך כל-כך. אני יודע שכח למוד קרבות ונסיון של אולטרה מארינס מעורר בעתה בליבם של אויבי הקיסר, אבל באמת, שי, לפחות המוות מגיע מהר ובלי יותר מדי כאבים! :twisted:
[/img]
 
שווה להשקיע בפלוגת פיקוד לגיבורים שלך. הם צריכים פלוגה שתתמוך בהם, ופלוגת פיקוד נותנת הכי הרבה אפשרויות לשיפור. היופי הוא שאתה לא צריך להשקיע בלשפר לדמויות כמו דגלן או חובש. השיפור עצמו לא עולה לך כלום (שהרי אין להם חוקים מיוחדים), רק נותן לך אפשרות לקחת wargear בכלל וציוד מיוחד בפרט. אבל אף אחד לא מכריח אותך לקנות להם ציוד כזה.
הייתי ממליץ לך להשקיע ב devastators בתור התחלה, כי לפי מה שאני רואה חסר לך סיוע כבד. יש להם כוח הרס אדיר מטווח רחוק, ויש להם את הכלי הכי טוב של האימפריה (לדעתי): תותח פלסמה. הדבר הזה קוצר כל סוג של חיילים או רכבים קלים בשניות.
מעבר לזה: scouts מיותרים כשיש לך 30 tactical marines. טרמינייטורס זה נחמד, אבל יקר בטירוף ולא תמיד מחזיר את ההשקעה. מצד שני, 5 assault marines ו-3 אופנועים זו התקפה מהירה חלשה מאוד. הם החיילים הראשונים שיגיעו לקרב, והם יגיעו לבד. 10 assault marines ו\ או 5 אופנועים זה כבר סיפור אחר.
 
תודה! העצות נראות לי מאוד.

מה לגבי ה predators?
ואני מדבר על צורת ה destructor עם תותחי הלייזר?
ומה לגבי ה dreadnaught?

קראתי איפהשהו שכדאי יותר להשקיע ב attack bike (למרות שיש לי את האופנועים הרגילים כבר מהכח ההתחלתי הקנוי) - מה דעתך?

רציתי גם לדעת האם scouts עם רובה צלפים לא מהווים איום רציני בקרב?
 
הרבה שחקני מארינס אוהבים לקחת פלוגה של scouts עם רובי צלפים. הם שווים את ה 18 נק' שלהם, אבל השאלה היא אם אין לך משהו יותר טוב לעשות עם 85 נק' (95 אם תוסיף גם בולטר כבד). לדעתי הם באמת משתלמים רק נגד יריבים עם toughness גבוה, משמע אורקים וטירנידס, כי נגד חיילים רגילים היתרון היחיד שלהם הוא הטווח ועדיף מארינס רגילים, ונגד טנקים הם חסרי תועלת בעליל.
attack bikes הם בעצם כמו land speeder. מה יותר טוב? אני חושב שזו העדפה אישית. land speeder מהיר יותר ועובר מעל טריין, וחסין לפגיעות מנשקים קלים. מצד שני, הוא מאויים מכל נשק עם str 4 ומעלה, ולא יכול להלחם בקרב. האופנוע מצד שני מספק יותר כוח אש (יש גם את הבולטרים), ויכול להיות מאוד יעיל ב assault, אם העניינים מסתבכים. אבל הוא איטי יותר ומתסכן אם צריך להכנס לטריין קשה. אם יש לך כבר אופנועים אני חושב ששווה להוסיף attack bike.
על הטנקים וה dreadnought אני אתן לגור לענות, בעיקר כי הוא משתמש בהם ואני לא. אני לא משתמש בטנקים כי נראה לי בזבוז נוראי לשלם יותר מ- 100 נק' על דבר שיכולים להוריד ביריה אחת מוצלחת. חוץ מזה שאני לא אוהב לצבוע כלי רכב. הסיבה היחידה שאין לי 6 dreadnoughts בצבא (אני יכול, בתור BA) היא שאין לי כסף ל 6 dreadnoughts.
 
יש לי דגמי נייר של דרדנוטים ובניתי אחד מהם לאיכות טובה - הם נראים ומרגישים כמעט כמו דרדנוט של GW רק שהם עשויים מנייר וקרטון ביצוע (מחיר של 6 דרדנוטים יעלה לך בערך 5 שקלים של קרטון הביצוע :D ).

כמובן שזו ההחלטה שלך אם להשתמש בהם...
 
הם כמובן לא ברמת הפירוט של GW, אבל המחיר שלהם אפסי, ואפשר לפרט בעצמך עם מיליפוט, ובניות עצמיות מפלסטיק וקרטון.

דגמי הנייר שבניתי נמצאים בירושלים, אני אצלם את החדשים שאבנה בבאר שבע.

אבל אפשר להגיע לרמת דגם גבוהה מאוד!

תסתכל למשל על דגמי הנייר של ביטאון חיל האויר בעבר. הם קרובים לדגמי הפלסטיק...
 
אייל אמר/ה:
הם כמובן לא ברמת הפירוט של GW, אבל המחיר שלהם אפסי, ואפשר לפרט בעצמך עם מיליפוט, ובניות עצמיות מפלסטיק וקרטון.

דגמי הנייר שבניתי נמצאים בירושלים, אני אצלם את החדשים שאבנה בבאר שבע.

אבל אפשר להגיע לרמת דגם גבוהה מאוד!

תסתכל למשל על דגמי הנייר של ביטאון חיל האויר בעבר. הם קרובים לדגמי הפלסטיק...
כן. אני ואבא שלי בונים מלא כאלה של ביטאון חיל האוויר. הם ממש יפים.
 
אז קבוצה של אנשים טובים הכינו דגמים סטייל אלו של בטאון חיה"א ואפשר להוריד אותם. כמעט כל דגמי הטנקים של המארינס וה IG שם, וגם סנטינל ודרדנוט.

הם אפילו יצרו דגמים של הטנקים הסופר כבדים, ושל הטיטאן (הרובוט קרב הענקי), והחללית שנושאת את המארינס (thunderhawk). בנוסף יש מספר דגמי טאו שהם מתכננים והוציאו.
 
אני בכל זאת חושב שעל אף המחיר הרכבים של GW שווים בגלל הפירוט. אלא אם כן מדובר ברכב שהולוחיות שלא לא מפורטות כמו Dark Eldar Raider. אבל דרדנאט לא יפה כשלעצמו. מה שיפה בו זה כל השטיקים והמנועים המגניבים האלה. שלא נדבר על הרכבים של האורקים בעתיד
 
terminators הם נחמדים אבל אם אתה עושה איתם טעות הם גומרים כאיבוד של נקודות.
אם אתה משתמש בהם נכון מצד שני הם יצעים שווים בתירוף.אני כמעת תמיד משתמש בהם ב מתקפה עמוקה הם לא שורדים את הקרב אבל הם יכולים בזמן שיש להם להשמיד חלק יפה מתשתית סיוע האש של העוייב ואפילו להפיל גיבורים חזקים שלו אתה רק צריך להבין שהם ייגרמו יזק וייהרסו. אם אתה שולח עוד יחידות למתקפה עמוקה זה נותן להם ייתרון, מתקפה משולבת שלהם עם יחידות הסתערות יכולה לזרוע כאוס בשורות האוייב
 
אה דווקא הם יכולים להועיל מאוד אם אתה זורק אותם בפודים. במיוחד נגד אימפריאל גארד: מה הם יכולים לעשות מול חוליה של כאלה מסערים עליהם בתור הראשון?
 
חזרה
Top