לא לטסוקימארו, דינרבלו, פוקמאנייק ומנגואים מסתובבים
אני עומד להתחיל קמפיין הנשגבים בסקייפ, ורוצה עזרה בפלאף ובהרצה.
זו העלילה שאני מתכנן: כנופיית מרצחים משתוללת בארצות הסף, השחקנים (שלאחד מהם יש ארץ בארצות הסף כקשר ואולי יהיה גם לשאר, איתם אני עוד בונה את הדמויות), הם יוצאים למצוא את הבסיס על פי איש קשר של אחת הדמויות, והם יוצאים לשם (הוא במקום מרוחק ומבודד), הם מנצחים אותם יחסית בקלות ושהם חוזרים הם מגלים שצבא של דמי דרקון פלש לצד אחד שם, בעוד בצד השני משתוללים בני פיה שפולשים לארץ, רק בתחילת הפלישה, הם יקלעו לקרב ודמי הדרקון- שזקוקים בתקופת משבר זו לכול עזרה אפשרית, מבקשים בצד נועז את עזרתם. הם ישלחו אותם למשימה חשובה בעומק הפראא, שתארוך זמן רב- הזמן בו דמי הדרקון יצליחו לעקב אותם ולאסף את כול צבאם- ואז, שהם יחזרו- הקרב הסופי נגד בני הפיה.
בדרך הם יגלו על אציל דם דרקון בוגד שנתן את המידע שגרם להם לצאת בזמן הפלישה, ויצטרכו גם לעצור אותו מלהמשיך בשחיתות, כי בעמדתו החזקה הוא יכול להחליש מאוד את דמי הדרקון בהחלטותיו.
אני מתלבט עם העלילה אפית מידי, ואני גם רוצה להוסיף עוד כמה דברים באמצע, ואני צריך רעיונות, בנוסף- כמה בעיות.
איך אני מתמודד עם שחקן עם כריזמה 5, נוכחות 5, 2 מצוינויות נוכחות והתמחות בנוכחות? זה כאילו היצור הכי משכנע שקיים, אני לא רוצה להגביל אותו מצד אחד, אבל אני לא רוצה שהוא יתחיל לאסוף צבא בשיכנוע מדהים בקלות, מה לעשות?
בנוסף- קרבות נגד מורדים וכאלו דברים הם ממש קלים לפי מה שהבנתי, במיוחד שאחד השחקנים משחק דמות לוחמנית, איך אני אעשה להם את החלק הראשון (הפריצה לבסיס המרצחים) מתאתגר במקצת?
אני עומד להתחיל קמפיין הנשגבים בסקייפ, ורוצה עזרה בפלאף ובהרצה.
זו העלילה שאני מתכנן: כנופיית מרצחים משתוללת בארצות הסף, השחקנים (שלאחד מהם יש ארץ בארצות הסף כקשר ואולי יהיה גם לשאר, איתם אני עוד בונה את הדמויות), הם יוצאים למצוא את הבסיס על פי איש קשר של אחת הדמויות, והם יוצאים לשם (הוא במקום מרוחק ומבודד), הם מנצחים אותם יחסית בקלות ושהם חוזרים הם מגלים שצבא של דמי דרקון פלש לצד אחד שם, בעוד בצד השני משתוללים בני פיה שפולשים לארץ, רק בתחילת הפלישה, הם יקלעו לקרב ודמי הדרקון- שזקוקים בתקופת משבר זו לכול עזרה אפשרית, מבקשים בצד נועז את עזרתם. הם ישלחו אותם למשימה חשובה בעומק הפראא, שתארוך זמן רב- הזמן בו דמי הדרקון יצליחו לעקב אותם ולאסף את כול צבאם- ואז, שהם יחזרו- הקרב הסופי נגד בני הפיה.
בדרך הם יגלו על אציל דם דרקון בוגד שנתן את המידע שגרם להם לצאת בזמן הפלישה, ויצטרכו גם לעצור אותו מלהמשיך בשחיתות, כי בעמדתו החזקה הוא יכול להחליש מאוד את דמי הדרקון בהחלטותיו.
אני מתלבט עם העלילה אפית מידי, ואני גם רוצה להוסיף עוד כמה דברים באמצע, ואני צריך רעיונות, בנוסף- כמה בעיות.
איך אני מתמודד עם שחקן עם כריזמה 5, נוכחות 5, 2 מצוינויות נוכחות והתמחות בנוכחות? זה כאילו היצור הכי משכנע שקיים, אני לא רוצה להגביל אותו מצד אחד, אבל אני לא רוצה שהוא יתחיל לאסוף צבא בשיכנוע מדהים בקלות, מה לעשות?
בנוסף- קרבות נגד מורדים וכאלו דברים הם ממש קלים לפי מה שהבנתי, במיוחד שאחד השחקנים משחק דמות לוחמנית, איך אני אעשה להם את החלק הראשון (הפריצה לבסיס המרצחים) מתאתגר במקצת?