• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים קמפיין הנשגבים שלי- לא לשחקני הקמפיין!!!

לא לטסוקימארו, דינרבלו, פוקמאנייק ומנגואים מסתובבים

אני עומד להתחיל קמפיין הנשגבים בסקייפ, ורוצה עזרה בפלאף ובהרצה.

זו העלילה שאני מתכנן: כנופיית מרצחים משתוללת בארצות הסף, השחקנים (שלאחד מהם יש ארץ בארצות הסף כקשר ואולי יהיה גם לשאר, איתם אני עוד בונה את הדמויות), הם יוצאים למצוא את הבסיס על פי איש קשר של אחת הדמויות, והם יוצאים לשם (הוא במקום מרוחק ומבודד), הם מנצחים אותם יחסית בקלות ושהם חוזרים הם מגלים שצבא של דמי דרקון פלש לצד אחד שם, בעוד בצד השני משתוללים בני פיה שפולשים לארץ, רק בתחילת הפלישה, הם יקלעו לקרב ודמי הדרקון- שזקוקים בתקופת משבר זו לכול עזרה אפשרית, מבקשים בצד נועז את עזרתם. הם ישלחו אותם למשימה חשובה בעומק הפראא, שתארוך זמן רב- הזמן בו דמי הדרקון יצליחו לעקב אותם ולאסף את כול צבאם- ואז, שהם יחזרו- הקרב הסופי נגד בני הפיה.

בדרך הם יגלו על אציל דם דרקון בוגד שנתן את המידע שגרם להם לצאת בזמן הפלישה, ויצטרכו גם לעצור אותו מלהמשיך בשחיתות, כי בעמדתו החזקה הוא יכול להחליש מאוד את דמי הדרקון בהחלטותיו.

אני מתלבט עם העלילה אפית מידי, ואני גם רוצה להוסיף עוד כמה דברים באמצע, ואני צריך רעיונות, בנוסף- כמה בעיות.

איך אני מתמודד עם שחקן עם כריזמה 5, נוכחות 5, 2 מצוינויות נוכחות והתמחות בנוכחות? זה כאילו היצור הכי משכנע שקיים, אני לא רוצה להגביל אותו מצד אחד, אבל אני לא רוצה שהוא יתחיל לאסוף צבא בשיכנוע מדהים בקלות, מה לעשות?

בנוסף- קרבות נגד מורדים וכאלו דברים הם ממש קלים לפי מה שהבנתי, במיוחד שאחד השחקנים משחק דמות לוחמנית, איך אני אעשה להם את החלק הראשון (הפריצה לבסיס המרצחים) מתאתגר במקצת?
 
1) איזה דם דרקון יסכים לעבוד לצד סולאר? לא רק שזה לא מתאים להם (לעבוד עם תועבות?) אלא מה יקרה אם שאר הבתים יגלו?
2) אני לא רואה שיש בעיה עם זה. כול עוד הוא לא מתאר את זה כ״אתם עכשיו עוזרים לי״ זה נראה לי מתאים. הנשגבים זה משחק אפי, ודברים כאלה מתאימים בו.
3) עותקים- דמיין שהם יכנסו כשעשרה קשתות ברקת מכוונות עליהם. או שקבוצה של חמישה מתנקשים חמושים רצה אליהם. היתרון בלימוד אויבים שהם דמי דרקון זה שאתה יכול לתת להם ציוד בלי להסביר איך יש להם דבר כאלה- ברקת היא המתכת הקסומה הכי נפוצה. אני יכול לתת לך עוד טיפים על האויבים, אבל בשביל זה אני צריך לדעת איזה ספרים יש לך
 
1. שאלפי, אם לא מיליוני, בני פיה ושאר יצורי פראא פולשים לבריאה ועומדים להרוס אותה- אז האויב של האויב שלי הוא חבר שלי, גם אם הוא תועבה, זה אמור להיות משהו אפי ממש, לא ״עוד הרפתקאה״
2. הוא לא מתאר ככה, אבל זה יכול להרוס לי כמה דברים- נגיד ויהיה ניצב שמתנגד להם ויפריע להם, הוא בטח ינסה לשכנע אותו, ואז זה דופק את כול הרעיון של הניצב הלך- כי הוא עכשיו רואה אותם בצורה טובה, וזה לא נראה לי טוב
3. לדוד שלי יש כמה, הוא ישאיל לי, מה הטיפים?

בנוסף- איפה מופיעים הנתונים של ״האנפה שבורת הכנפיים״ (ככה קוראים לזה?), זה בכוונה לא בעץ שאלות כי אני לא רוצה שהשחקנים ידעו על הנתונים של זה, וזה עומד להיות בקמפיין (אולי בתור ״פצצת האטום״ שאסור שתיפול לידיים הלא נכונות? כי זה מסתדר לי מעולה עם מניע של שחקן אחד)
 
אפי מידי? לא אפי מספיק - סולארים *אמורים* לבוא ולשנות הכל, ולסחוף אלפי אנשים אחריהם ולתמרן את שני הכוחות ביחד בשביל להשיג לעצמם כוח, בזמן שאיזה דם דרקון ובן פיה אולי *חושב* שהם עובדים בשבילו. אם אתה רוצה "שולחים אותם למשימה" עם סימן קריאה צהוב מעל הראש, ואתה דואג שהסולארים יקחו לעצמם "צבא" של כמה עשרות אנשים, אתה לא במשחק הנכון.
 
חזרה
Top