ממשיכים את האתגר. התקשיתי מאוד עם הנתיב הזה. הרעיון מגניב מאוד, קראנצ'ית וגם פלאפית, אבל הביצוע ממש מקשה על האיזון. זו הגרסא שנסגרתי עליה. אשמח להצעות איזון, כי אני בטוח שצריך אותן פה.
דרקונים הם האויב המאיים ביותר שניתן לדמיין. עוצמתיים, קסומים, אינטיליגנטיים, מהירים - קשה למצוא יריב מסוכן יותר. אבל ישנם בודדים שבוחרים לקחת את האויבים הקשים ביותר ולהפיל אותם. הם מתאמנים במציאת נקודות חולשה, בנטרול דרכי תנועה ובהפלת היריב בפח, ומחכים ליום בו הם יצטרכו להתמודד עם אחת המפלצות הקשקשיות האלה. אלו הם קוטלי הדרקונים.
קוטל דרקונים - נתיב לנוכל
מטרה גדולה היא מטרה קלה
כאשר אתה מגיע לדרגה 3, אתה לומד כיצד לנצל את גודלו של היריב כדי להגיע לנקודות החולשה שלו בקלות. אתה יכול להשתמש בהתקפת פתע כאשר אתה פוגע ביצור בגודל ענק ומעלה, גם אם אינך זכאי להתקפת פתע כנגדו באופן רגיל. החל מדרגה 9, הדבר חל גם על מטרות בגודל גדול.
תנועה היא המפתח
בדרגה 3, אתה לומד כיצד להפחית את יכולתו של יריב לנוע. כאשר אתה פוגע בהתקפת פתע, כל מהירויות התנועה של המטרה פוחתות ב-5 רגל עבור כל 5 נזק שנגרמו לו מהתקפת הפתע. הפחתה זו סופרת רק את הנזק מקוביות התקפת הפתע עצמן, לא את הנזק הרגיל מהנשק. ההשפעה פגה אחרי דקה. התקפת פתע נוספת לא תצטבר, אבל תגדיל את ההשפעה במידה והתוצאה החדשה גדולה יותר מהקודמת, ותאריך את משך ההשפעה לדקה מהתקפת הפתע האחרונה. אם ליצור יש מהירות תעופה, היא מופחתת ב-5 רגל נוספים עבור כל 5 נקודות נזק, והמטרה צונחת אל הקרקע אם מהירות המעוף שלה הופכת ל-0.
חמוק מהתקפותיו
החל מדרגה 9, אתה לומד כיצד להשתמש במהירותך כדי להימנע מהתקפות היריב. כאשר אתה מותקף בידי יריב שמהירותו הגבוהה ביותר נמוכה ב-10 רגל משלך, אתה יכול להשתמש בתגובה כדי להעניק ליריב זה חיסרון לכל ההתקפות נגדך בתור זה.
עמוד ללא חת
בדרגה 13, אתה לומד כיצד להתמודד עם הפחדים שלך ולעמוד אל מול הסכנה בלי להירתע. אתה מקבל חסינות להשפעות פחד.
שסף את גרונו
כשאתה מגיע לדרגה 17, אתה לומד כיצד לחסל יצור במהירות כאשר הוא מקורקע. כאשר אתה פוגע ביצור בהתקפת פתע בקפא"פ, אם כל מהירויות התנועה שלו שוות ל-0, אתה יכול להפוך את הפגיעה לפגיעה חמורה. לאחר שעשית זאת, אתה לא יכול לעשות זאת שוב עד שתשלים מנוחה קצרה או ארוכה.
דרקונים הם האויב המאיים ביותר שניתן לדמיין. עוצמתיים, קסומים, אינטיליגנטיים, מהירים - קשה למצוא יריב מסוכן יותר. אבל ישנם בודדים שבוחרים לקחת את האויבים הקשים ביותר ולהפיל אותם. הם מתאמנים במציאת נקודות חולשה, בנטרול דרכי תנועה ובהפלת היריב בפח, ומחכים ליום בו הם יצטרכו להתמודד עם אחת המפלצות הקשקשיות האלה. אלו הם קוטלי הדרקונים.
קוטל דרקונים - נתיב לנוכל
מטרה גדולה היא מטרה קלה
כאשר אתה מגיע לדרגה 3, אתה לומד כיצד לנצל את גודלו של היריב כדי להגיע לנקודות החולשה שלו בקלות. אתה יכול להשתמש בהתקפת פתע כאשר אתה פוגע ביצור בגודל ענק ומעלה, גם אם אינך זכאי להתקפת פתע כנגדו באופן רגיל. החל מדרגה 9, הדבר חל גם על מטרות בגודל גדול.
תנועה היא המפתח
בדרגה 3, אתה לומד כיצד להפחית את יכולתו של יריב לנוע. כאשר אתה פוגע בהתקפת פתע, כל מהירויות התנועה של המטרה פוחתות ב-5 רגל עבור כל 5 נזק שנגרמו לו מהתקפת הפתע. הפחתה זו סופרת רק את הנזק מקוביות התקפת הפתע עצמן, לא את הנזק הרגיל מהנשק. ההשפעה פגה אחרי דקה. התקפת פתע נוספת לא תצטבר, אבל תגדיל את ההשפעה במידה והתוצאה החדשה גדולה יותר מהקודמת, ותאריך את משך ההשפעה לדקה מהתקפת הפתע האחרונה. אם ליצור יש מהירות תעופה, היא מופחתת ב-5 רגל נוספים עבור כל 5 נקודות נזק, והמטרה צונחת אל הקרקע אם מהירות המעוף שלה הופכת ל-0.
חמוק מהתקפותיו
החל מדרגה 9, אתה לומד כיצד להשתמש במהירותך כדי להימנע מהתקפות היריב. כאשר אתה מותקף בידי יריב שמהירותו הגבוהה ביותר נמוכה ב-10 רגל משלך, אתה יכול להשתמש בתגובה כדי להעניק ליריב זה חיסרון לכל ההתקפות נגדך בתור זה.
עמוד ללא חת
בדרגה 13, אתה לומד כיצד להתמודד עם הפחדים שלך ולעמוד אל מול הסכנה בלי להירתע. אתה מקבל חסינות להשפעות פחד.
שסף את גרונו
כשאתה מגיע לדרגה 17, אתה לומד כיצד לחסל יצור במהירות כאשר הוא מקורקע. כאשר אתה פוגע ביצור בהתקפת פתע בקפא"פ, אם כל מהירויות התנועה שלו שוות ל-0, אתה יכול להפוך את הפגיעה לפגיעה חמורה. לאחר שעשית זאת, אתה לא יכול לעשות זאת שוב עד שתשלים מנוחה קצרה או ארוכה.
עריכה אחרונה: