• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 קוטל דרקונים - ארכיטיפ לנוכל

ממשיכים את האתגר. התקשיתי מאוד עם הנתיב הזה. הרעיון מגניב מאוד, קראנצ'ית וגם פלאפית, אבל הביצוע ממש מקשה על האיזון. זו הגרסא שנסגרתי עליה. אשמח להצעות איזון, כי אני בטוח שצריך אותן פה.




דרקונים הם האויב המאיים ביותר שניתן לדמיין. עוצמתיים, קסומים, אינטיליגנטיים, מהירים - קשה למצוא יריב מסוכן יותר. אבל ישנם בודדים שבוחרים לקחת את האויבים הקשים ביותר ולהפיל אותם. הם מתאמנים במציאת נקודות חולשה, בנטרול דרכי תנועה ובהפלת היריב בפח, ומחכים ליום בו הם יצטרכו להתמודד עם אחת המפלצות הקשקשיות האלה. אלו הם קוטלי הדרקונים.

קוטל דרקונים - נתיב לנוכל

מטרה גדולה היא מטרה קלה
כאשר אתה מגיע לדרגה 3, אתה לומד כיצד לנצל את גודלו של היריב כדי להגיע לנקודות החולשה שלו בקלות. אתה יכול להשתמש בהתקפת פתע כאשר אתה פוגע ביצור בגודל ענק ומעלה, גם אם אינך זכאי להתקפת פתע כנגדו באופן רגיל. החל מדרגה 9, הדבר חל גם על מטרות בגודל גדול.

תנועה היא המפתח
בדרגה 3, אתה לומד כיצד להפחית את יכולתו של יריב לנוע. כאשר אתה פוגע בהתקפת פתע, כל מהירויות התנועה של המטרה פוחתות ב-5 רגל עבור כל 5 נזק שנגרמו לו מהתקפת הפתע. הפחתה זו סופרת רק את הנזק מקוביות התקפת הפתע עצמן, לא את הנזק הרגיל מהנשק. ההשפעה פגה אחרי דקה. התקפת פתע נוספת לא תצטבר, אבל תגדיל את ההשפעה במידה והתוצאה החדשה גדולה יותר מהקודמת, ותאריך את משך ההשפעה לדקה מהתקפת הפתע האחרונה. אם ליצור יש מהירות תעופה, היא מופחתת ב-5 רגל נוספים עבור כל 5 נקודות נזק, והמטרה צונחת אל הקרקע אם מהירות המעוף שלה הופכת ל-0.

חמוק מהתקפותיו
החל מדרגה 9, אתה לומד כיצד להשתמש במהירותך כדי להימנע מהתקפות היריב. כאשר אתה מותקף בידי יריב שמהירותו הגבוהה ביותר נמוכה ב-10 רגל משלך, אתה יכול להשתמש בתגובה כדי להעניק ליריב זה חיסרון לכל ההתקפות נגדך בתור זה.

עמוד ללא חת
בדרגה 13, אתה לומד כיצד להתמודד עם הפחדים שלך ולעמוד אל מול הסכנה בלי להירתע. אתה מקבל חסינות להשפעות פחד.

שסף את גרונו
כשאתה מגיע לדרגה 17, אתה לומד כיצד לחסל יצור במהירות כאשר הוא מקורקע. כאשר אתה פוגע ביצור בהתקפת פתע בקפא"פ, אם כל מהירויות התנועה שלו שוות ל-0, אתה יכול להפוך את הפגיעה לפגיעה חמורה. לאחר שעשית זאת, אתה לא יכול לעשות זאת שוב עד שתשלים מנוחה קצרה או ארוכה.
 
עריכה אחרונה:
הבעייה של הסבקלאס הוא שהוא דורש יותר מידי אינטגרציה מול השה"ם. "האם הוא מהיר יותר ממני" או לוודא שמהירות המעוף שלו היא דווקא מהכנפיים...
אני אוהב את הרעיון של להוריד לאויב את המהירות עד שאתה "מחסל" אותו בהתפקה אחת אחרונה, אבל ההורדת מהירות חייב לעבוד בכפולות של 5 פיט, זה שתוריד ליצור 12 מהירות או 19 מהירות הופך את הנושא לקצת תקוע ובעייתי. אבל אני מודה שאין לי דרך לתקן את זה. אולי איזה כוח שאומר שיצור מעופף שנפגע מהתקפת פתע ממך צריך להציל או לנצל את התגובה שלו בשביל לנחות יותר יתאים, אבל כאמור לא בטוח.

אגב, אני חושב שאיזה יכולת להתמודדות עם פחד תהיה מתאימה, בכל זאת פחד דרקונים זה אחד הדברים היותר תמ'טים של דרקונים, ומישהו שקוטל דרקונים צריך להיות מסוגל להתמודד עם הדחף להשתטח על האדמה ולקוות לטוב. לא סגור איפה לדחוף אחת, אבל מרגישה לי נדרשת.
 
טוב. תודה על המשוב. בעקבות ההערות שלכם, שיניתי את היכולת של דרגה 13 ליכולת נגד פחד והתאמתי את היכולת של דרגה 3. היא עכשיו מעגלת לכפולה התחתונה של 5, ומשפיעה יותר טוב על מהירות תעופה כדי להחליף את כוון לכנף.
 
אני מקבל מסרים מאוד סותרים פה. תחליטו. חלש מדי או חזק מדי? :)

מהניסיון שלי, הפחתת מהירות היא משהו ממש בעייתי כשהוא מצטבר, כי להפחית למישהו את המהירות לאפס זה מאוד חזק. ככה קשה מאוד להפחית למישהו את המהירות לאפס בכוחות עצמך, לפחות בלי מולטיקלאס. זה נהיה אפשרי נגד יצור עם מהירות 30 רק מדרגה 9, ו"אפשרי" זה מילה מאוד חזקה בשביל משהו עם סיכויים של 1/7,776.
בדרגה 17, הנזק הממוצע שלך מהתקפת פתע כבר מעל 30. אז אתה צריך גלגול ממוצע כדי להפחית מהירות של 30 ל-0, וגלגול מעל הממוצע משמעותית כדי להוריד מהירות מעוף של 80 (כמו מהירות של דרקון אדום, לדוגמא) ל-0. אז כנראה יידרשו כמה יריות עד שהדרקון יקורקע ותוכל להנחית את מכת המוות. אני מרגיש שזו בערך הרמה שאני רוצה, וגלגול הצלה יהפוך את זה למאוד לא סביר.
 
חזרה
Top