• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פרק הגזעים המלא מספר הבסיס של מלסטרה תורגם לאנגלית

הכל התחיל עם שישה גזעים, שניים של בני אדם וארבעה של דמויי-אדם, שנוצרו כאשר מלסטרה היתה ממש בתחילת הדרך; בקעת קיירן היתה לא יותר מאוסף שמות וקונספטים ראשוניים.

מאז, עברו הרבה מים בנהר הקיירנה, העולם התגבש, הסתעף וצבר ארצות חדשות, מפות וקמפיינים; רעיונות וקונספטים שהיו מרכזיים בשלב הראשון של הגיבוש שלו קצת נדחקו הצידה, ואחרים תפסו את מקומם.
אבל התשתית הבסיסית של הגזעים הפתוחים למשחק והמאבקים ביניהם (ובעיקר בין שני גזעי האדם המרכזיים של המערכה), והעובדה שכל אחד מהם יכול להיות טוב ורע בו-זמנית, נשארה קונספט מרכזי במלסטרה עד היום.

העדכון החדש באתר, חוזר ליסודות של ששת הגזעים שנכתבו אי-שם ב-2017 ו-2018 ונכנסו לחוברת הבסיס של העולם (עם תיאורים ארוכים ויותר וממוקדי Lore יותר מאלו שמופיעים בספר החוקים) – הפעם בגרסה אנגלית מתוקנת, עם תמונות צבעוניות שמייצגות כל אחד מהם (כולן מלבד זו של הראלג'קרילג צוירו בידי האומנית לילך נצר), וכך נמשך גם פרויקט התרגום של מלסטרה.
בעניין זה, תודתי נתונה גם ליונתן בוקסמן, על הבטא הקפדני והתיקונים לתרגום.


* * *

לינק לפרק הגזעים באנגלית

עולם המערכה מלסטרה באנגלית (האתר עדיין בחיתוליו)

עולם המערכה מלסטרה בעברית
 
מעולה!

מלסטרה הוא אחד מעולמות הפנטזיה האהובים עליי, מבחינת אווירה, יצירתיות, ומתחים דתיים\תרבותיים\אתניים סבוכים ומעניינים. טוב לראות שזה מתפתח היטב גם באנגלית!

תודה רבה :)

אני מקווה שאחרי תרגום הפרק הבא, שעוסק בחיי היום-יום, לוח השנה ועוד ענייני בסיס של החיים בבקעת קיירן, יהיה בסיס מספיק כדי לנסות להתחיל לעבור לשלב הבא והחשוב של לנסות להגיע למקומות מתאימים של שחקנים/קוראים דוברי אנגלית.
 
בהצלחה!

האם כבר התחילו להתעניין מחו"ל?

הבחירה בלוחם נושא חרבות כפולות (?) קצת מוזרה לפאר'ליל. האם הם לא מעדיפים גרזן?

אני מניח שהקוראים מחו"ל יהיו קצת מאוכזבים כשהם יבינו שאורגי הערפל לא באמת אורגים קסם אם הבנתי נכון את משחק המילים בשם הגזע הזה באנגלית... אלא מחשלים אותו כמו כל השאר.
 
חזרה
Top