• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ המכורים של WoW

פלדריק אמר/ה:
,אבל אני מקווה שלא יהיו גמדים שאמאנים וכו'.
סורי לאכזב אותך http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/august/classdiscussionspanel_011.jpg

טכנית החברה הגובלינית מבוססת על אוליגרכיה ,ונסיכי הסוחרים עושים את מה שבא להם בגובלינים שעובדים איתם .(נסיך סוחרים אחד פשוט מכר את הגובלינים שלו להורד ככה נוצר שיתוף הפעולה הזה בwarcraft 2 )
והגובלינים של קאזן הצטרפו להורד ,כמובן בגלל ההיסטוריה שלהם איתם וגם אם העובדה שהברית נלחמה איתם ולא קיבלה אותם .(אני אומר זאת ע"פ הטריילר שבו רואים את הגובלינים נלחמים אם בני אנוש ודגל האליינס ברקע ) ככה יוצא שהברית עוד פעם נדפקה, מזל שיש את אלפי הלילה שכמובן מאז ומתמיד היו בעלי קשרים אם הוורגנים והצליחו לשכנע את בני האנוש של גילאנס להצטרף לברית .

אה ועוד משהו אחד .
בני האנוש של גילאנס יוכלו לבחור בין צורת הוורגן שלהם לצורת האדם, בעוד שבקרב הם ייכנסו מייד לצורת וורגן הינה סרטון שידגים את היכולת של הפיכת בן אדם לוורגן [MEDIA=youtube]gBEtF5cehlY[/MEDIA] נחמד לא ?
 

שימו לב איך הוורגנים ממוקמים מימין עם שאר ההורד. קצת מחשיד למען האמת.. זה מבוסס בלור הקשר של הNE עם הוורגונים, או שזה הומצא על המקום כדי למצוא גזע נוסף לאלאיינס? מישהו מכיר ת'לור טוב?


עריכה:
אה לא משנה, מסתבר הם ערכו לגמרי את הלור כדי להכניס את הוורגונים. מה שכן זה מאשש את מה שחשבתי שבהתחלה הם תיכננו להכניס את הוורגונים להורד, ואז כנראה הבינו שאין להם מה להכניס לאללאיינס
 
למה שיערכו ? (אני מניח שכולם מבינים שהסרטון ערוך) הלור הוא ככה :
תמיד היו וורגנים בעולם ,גם בימי של קאלימדור העתיקה ולאלפי הלילה היה קשר טוב מאוד איתם .
10000 שנה אחר כך
גילנאס סגרה את עצמה בעזרת Greymane Wall כדאי להפריד את עצמה ממלכת לורדרון הקורסת, תחת האל מתים .
במהלך הקרבות אחד מקוסמי הממלכה האנושית דאלרן הרב מאג Arugal מצא דרך לזמן יצורים שילחמו כנגד האל מתים אך זימן רוע מסוכן אף יותר מהאל מתים .
הוורגן שזומנו פנו כנגד מזמניהם והתפשטו בעולם ,בעוד Arugal השתגע הוא קורא לוורגן ילדיו והוביל אותם להשתלט על מצודת Shadowfang והרג את הלורד שלה.
הוא קילל את תושבי הכפר הסמוך בכך שבלילה יהפכו לוורגנים, אך הקללה יצאה משליטתו והתחזקה הקללה עברה את Greymane Wall והחלה לשנות את תושבי הממלכה, אך הם נלחמו על האנושיות שלהם מה שנתן להם בחזרה את רצונם החופשי אחרי עבודה מעמיקה של האלכימאי המלכותי Krennan Aranas שעדיין לא מצא את התרופה .
אך עדיין רצונם החופשי של הוורגנים לא עזר להם להתקבל בחברת בני האנוש שלא קוללו ,וכך נוצרה מלחמת אזרחים שקרעה את הממלכה כשידם של הוורגנים .
בינתיים הפורסיקן עברו את החומה והחלו להילחם באנשי גילנאס, ככה שזה ועזרתם של אלפי הלילה הביא את הוורגנים להצטרף לאליינס .
 
הייתי היום בטאוור רקורדס...וראית שם קופסת דיוידי דקה שעל הכריכה כתוב
World of Warcraft 14 trial
זה עולה 20 שקל...עכשיו, השאלה שלי, אני אוכל להשתמש ב14 יום משחק האלה לחשבון שלי?
או שזה רק רק לפתיחת חשבון ניסיון? כי אחרת למה לא פשוט לקחת את השבועיים חינם באתר?
תודה מראש לעוזרים!
 
הקטע עם הוורגנים וגילנאס הועלה כרעיון ע"י המון אנשים כבר לפני השחרור של TBC כשעוד לא גילו מה הגזע שיוסיפו לברית- לא יודע אם בליזארד התעצלו ופשוט עשו מה שהמון שחקנים ציפו לו, או שזה לא קשור אחד לשני.

מה שכן מפריע לי בהרחבה הם שילובי הגזע-מקצוע החדשים. עלף לילה מאג זה אחד הדברים הכי שוברי-לור שאי פעם הוסיפו לWOW.
 
אור , אני מכיר אותך טוב מאוד,וזה ממש לא קלסי.זה לא כמו אלדרין במהד' 4 או אלף בשלישית.ממש,בכלל לא.

שלא לדבר עם הגנום כוהן......איך הם עושים דברים כאלה? לדעתי זה הורס את כל הייחודיות של הגזעים,שרק חלק מהגזעים יכולים כאלה מקצועות,ורק חלק מהגזעים יכולים משהו אחר...
חדשות ( טובות או רעות,תלוי איך אתם רואים את זה) לחובבי דרנאיי:הם לא מוסיפים\מורידים\משנים שום מקצוע לדרנאיי.
 
טוב, חזרתי לשחק אחרי איזה חודש וחצי, ופתחתי דמות חדשה-
Jaander - Blood Elf Priest 13 - Kazzak
ומשהו מבעס שקרה לי הרגע- עשיתי עם עוד שלושה אנשים את Shadowfang Keep, והיה שם אחד שכל הזמן לחץ על need. בהתחלה זה לא הפריע לי, כי לא היו שם דברים שבאמת רציתי, אבל כשניצחנו את ארגואל אם ככה קוראים לו, אז היה את הRobes שלו שזה היה הדבר היחיד שהייתי צריך, והאידיוט לחץ Need! ומה שעוד יותר מעצבן, זה שהוא לא ידע מה זה Soulbound עד אותו רגע! זה פשוט ביעס לי את הצורה :cry:
 
וואלה, נשמע כמו פאשלה שלך. הייתה צריכה להידלק לך נורה אדומה אם אתה רואה שהוא עושה need כל הזמן.
בכל מקרה, לומדים מטעויות, וSFK אינסטנט כיף לאללה לעשות גם אם לא מקבלים כלום :)
 
אבל בהתחלה זה לא הפריע, מה גם שבאמצע האינסטנט הוא היה צריך ללכת וחיכינו לו עשר דקות ולא היה לי אכפת שילחץ Need כל הזמן העיקר להמשיך... חוץ מזה שהשניים האחרים היו חברים שלו והכירו אותו ככה שלא היה לי נעים. אבל זה לא משנה, זה לא אינסטנט ארוך כ"כ (כשעשיתי את Deadmines עם דמות אחרת זה לפחות הרגיש יותר ארוך) ואני מניח שאני אעשה אותו עוד פעם.
 
עם הוורגים האלו נראה לי שאני חוזר לשחק עם הברית, הם כלכך מגניבים... חבל שלהורד לא הוסיפו גזע יותר מגניב.
גם נורא מעצבן התאורן פאלדין, ביזיון!!
 
טוב, תפסיקו לבכות שלהורד לא הוסיפו גזע מגניב, כי הגובלינים, לפחות לדעתי, הרבה יותר מגניבים מהוורגנים. נכון שאין להם שתי צורות, אבל הגובלינים של WoW זה פשוט דבר מגניב.
 
נו באמת, תפסיקו להתבכיין. מה שאני באמת רוצה לראות זה גובלין DK! זה בטח יהיה מגניב.

ומשהו מעניין שקרה לי היום - אני משוטט לי להנאתי עם הפריסט רמה 16 שלי, ופתאום ניגשת אליי רוג' רמה 2 ומציעה לי דו קרב. אני הסכמתי, והיא קרעה לי את הצורה!!!!!!!! אחרי זה היא סיפרה לי שהיא משחקת שלוש שנים, והכל התבהר :p ת'אמת היא באמת שחקנית מעולה, היא השתמשה בטקטיקות אדירות (בגלל שלכל הקסמים שלי חוץ מShadow Word: Pain יש זמן הטלה, אז היא פשוט קפצה מסביבי והרסה לי את הקסם =/) אבל בסופו של דבר היה מצחיק.
 
חזרה
Top