• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 10.4.2013: פרק תשיעי בקמפיין של אלאריס

העליתי לרשת סיכום של הרצה נוספת, שהיא הפרק התשיעי בהרפתקאותיה של אלאריס.
שם הפרק: "רסק פטריות".
אלאריס, נחושה בדעתה למצוא את הרוצחים שחיסלו באכזריות את ידידו הותיק של אביה, מובילה את מלוויה למעקב בערפל ובבוץ... ומגלה שהסכנה אורבת לא רק מן היצורים שאורבים בעלטה, אלא גם עמוק בפנים. משהו קורה לקאליסטה... משהו לא טוב בכלל.

http://members.pundak.co.il/world/keldaria3/chapter4/allaryce/allaryce_index.html

תהנו :)
 
פרק מעניין. אני מניח שאנשי הפטריה נכתבו בהשראת הפטריות שמוצאות לפרקים את מקום מגוריהן בציפורנינו. מבחילים למדי מבחינת התיאור שלהם. הסיטואציה איתם קצת יותר מורכבת מהיתקלות סטנדרטית בחבורת מפלצות ומעט הזכירה באווירתה את הפונדקים ממעשיות האחים גרים שהיו בגדר מלכודות מוות לאורחיהם. האם הפטרייה שיתופן וזו הסיבה שההתנהגות של אילזה השתנתה מקצה לקצה ברגע שנדבקה?

לגבי פיות ועניינים דומים, איזה תפקיד משחק דם הפיות של אלאריס? לצד אזכורים מעורפלים של קאליסטה, ההתנהגות של אלאריס אנושית עד כמה שאני הצלחתי לראות. לורקאנד חביב אף כי הדינאמיקה בינו לבין הדמויות מעט דהויה. גם נראה שקאליסטה יותר מתעניינת ממנו מאלאריס לפחות בפרק הזה. הכעס של קאליסטה נשמע בכנות ככעס של ילדה קטנה ומפונקת שלא קיבלה את הצעצועים שרצתה (ויותר מזה כשהוא משולב בפרצי חמדנות שלא היו מביישים אף גמד). אני מניח שזו הסיבה שאלאריס לא מתייחסת להתקפי הזעם שלה ברצינות.

האם קאליסטה ואלאריס מצאו שערות של אריה על שולחן האבן? הוא העלה לי אזכור לשולחן האבן מנרניה שעליו הקריבו את אסלאן. גם פטריית הגזע שאחת מהן אוכלת נשמעת כמו רמז מטרים לאור מה שהן נתקלות בו בהמשך.
 
הקטע עם קאליסטה מותח והאויבים היו מאוד מעניינים,אבל ההתקדמות העלילתית,אלא אם השירים של בן הפייות הם מתרימים,הייתה יחסית מועטת-במיוחד חסרו לי הנולים,שנראו יריבים מאוד מגניבים אבל כלום לא קרה איתם בינתיים.
מעבר לזה,מעניין אותי לשמוע על אנשי הפטרייה-מה הם בעצם?

חכה להמשך :)
 
אנשי הפטריה הם אנשים שנוגעו במחלה מאגית וקטלנית ממעמקי העולם התחתי, שמשעבדת אותם בהדרגה לישויות/קיום פטרייתי...
וזה יכול להיות כמובן משועבד בתורו לדרואיד אפל עוצמתי יותר.

לגבי התקדמות העלילה- במקור, זה היה אמור להיות חצי מהרפתקאה, שהופרדה לשניים מטעמי זמן.
יהיה די והותר אקשן בפרק הבא...
 
חזרה
Top