• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ספינקס-<משחק מקוון> - [4/5]- התחלנו!

אשמדאי קם ממקומו "כיצד זה ייתכן! יש רק טבעת אחת שמסוגלת לשלוט ביצירי האופל והאור, והיא שלי! לא ייתכן שהעלוב הזה-" הוא מחווה בידו המטופרת על שלמה "הוא שלמה האמיתי! רמאים!" הוא מדליק בכף ידו כדור אש, והחדר מתמלא צחנת גופרית "ספרו לי את האמת!"
 
אני מביט באשמדאי ואומר לו "אינך מאמין? אז נוכיח לך!"
אני עומד לפני שלמה, ומאחורי גבי לוקח ממנו את הטבעת, ואז חושף לאשמדאי את שלמה ואומר "הנה ההוכחה!" אני מראה לאשמדאי את הטבעת ואומר "זה היה על שלמה כאשר לכדנו אותו, הנה, כעת הוא ידגים לך ויזמן מלאכים, כמו אלו שהוא זימן להלחם בנו!"
אני נותן לשלמה את הטבעת ומצווה עליו "זמן מלאכים! כמה שיותר חזקים כדי להוכיח לאשמדאי!"

Out
שאלה טובה
אנחנו קיבלנו חזרה את הנשקים שלנו?
 
OUT
הנשקים מונחים על הרצפה, ליד הכס של אשמדאי
IN
אשמדאי מזנק מכיסאו ומשליך כדור אש על אחד הארורים. הוא תופס אחד אחר, חונק אותו ומשליך אותו על הרצפה. הוא מגחך, וריח הגופרית מתחזק פי אלף "אם כך, רוצים להרוג אותי? בואו נראה אתכם מנסים, אם נראה לכם שאתם מספיק קשוחים! אתם חושבים שתוכלו לעצור את מזימתי? אתם יודעים שלב העולם לא יחזיק הרבה זמן, וכשהוא ימות, אני אשמיד את גופו ונפשו של העולם הזה, ואביאכם לחורבן מוחלט! אני הוא שליט הארמון העתיק של שלמה, שומר הדרך הראשון, אתם לא תחליפו אותי!"
 
out
וחזרנו!
in
אשמדאי מחזיק את פניו וצורח, בעודו כושל לארוך "בואו אלי בני האופל, השמידו את הפולשים האלה!" הוא חושף אליכם שיניים, בעוד צבאו מתאסף מאחוריו. שדים ויצורי צללים מתגבשים מאחרויו, בעוד טבעתו זוהרת באור אדום. "את כולם, חוץ מאשר את המתחזה השזה, בו אטפל בעצמי." השדים מייללים, חושפים שיניים, ומסתערים.
 
חזרה
Top