• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 נתיב+סגנון לחימה חדשים ללוחם

נתיב חדש וסגנון לחימה חדש ללוחם!
סגנון לחימה: פגע וברח
כאשר אתה מתקיף בקפא"פ, אתה רשאי להשתמש בפעולת Dash כפעולת בונוס.
Martial Archetype: מומחה פגע וברח
הנתיב בעצם משחק על סגנון הלחימה.
"מכיר את הנוכלים האלה בין הצללים שאוהבים להרביץ, לקחת לך ת'זהב, ולברוח? אז אני עושה את זה גם. אבל אני לפחות יודע להרביץ." מומחה פגע וברח אלמוני.
אז כן, כמו הנוכלים שמכייסים אנשים כל יום, אתה גם עושה את זה - אבל אתה יודע לתת מכות טוב יותר, מהר יותר, יותר יותר.
פגע וברח, ברח, ברח!
החל מדרגה 3, אתה פועל מהר יותר כדי לברוח מוקדם יותר. אתה רשאי להוסיף את מתאם בזריזות שלך פעם נוספת ליוזמה.
התקפת פתע
החל מדרגה 7, אתה ממש מתחיל ללמוד את הקטע הנכלולי הזה. אתה מקבל את היכולת ''מתקפת פתע'' של נוכל, ומתייחס לשורת ''מתקפת פתע'' בטבלת הנוכל כאילו היית בדרגת נוכל השווה לחצי מדרגת הלוחם שלך.
לא תתפוס אותי!
החל מדרגה 10, אתה יוצא מכל קרב כמעט בלי פגע - זה הקטע ב"פגע וברח", לא? כאשר אתה מתקיף בקפא"פ, אתה רשאי לקבל +2 לדרג"ש עד סוף תור המטרה של התקפתך.
הפלה
הרבה יותר קל לברוח כשהיריב שרוע על הרצפה, שותת דם. החל מדרגה 15, התקפות הנשק שלך מכריחה את יריבך לגלגל הצלת כוח או ליפול שרועה ולחטוף ''מתקפת פתע''. הד''ק הוא 8 + תוסף השליטה שלך + מתאם הזריזות שלך.
ריצה מדהימה
החל מדרגה 18, אתה כל-כך טוב בלרוץ, שאתה מגיע למקומות לא הגיוניים. אתה רשאי לרוץ על משטחים אנוכיים ועל תקרות, אבל חייב לעצור את תורך בנקודה שטוחה בה אתה עומד ישר או ליפול.
מה דעתכם?

( טאבאקסי זה כיף טאבאקסי זה כיף תוכל להוסיף לאינדקס הומרו?)
 
עריכה אחרונה:
Rogue עושה זאת יותר טוב.
יותר מתאים לסגנון (הנכלולי)
Cunning action נותן יותר אופציות רלוונטיות. (דרך אגב, אם הלוחם מקבל רק Dash, אז יקבל כל פעם התקפה מזדמנת כשינסה להתחמק, לא?)
מה אתה מנסה להשיג בארכיטיפ הזה שה rogue לא עושה כבר?
 
את האקסטרה אטאק של לוחם, את כל שאר המאפיינים המגניבים של לוחם, אצל דמות נכלולית יותר.
המאפיין דרגה 10 מטפל קצת בהתקפות מזדמנות, אבל אולי אפשר לתת כמו המאפיין של הכישרון מובייל - התקפה מזדמנת לא ניתן לעשות כנגדך אם התקפת בקפא''פ באותו הסיבוב?
 
פגע וברח ברח ברח היא יכולת חלשה להפליא בדרגה שלישית, תשווה לכל יכולת אחרת של לוחמים בדרגה 3 שנותנת לך סיכוי טוב יותר לפגוע, או דרך לעשות יותר נזק, היכולת הזו עושה לא זה ולא זה
לא ברור לי למה לוחם נכלולי נותן לך רק מיומנות אחת להכפיל תוסף שליטה, כשאם תיקח מולטיקלאס לנוכל אתה תקבל שתי מיומניות להכפיל והתקפת פתע, שלא לדבר על העובדה שאז אתה לא תהיה מוגבל באיזה סוג של מיומנות אתה רוצה להכפיל תוסף שליטה.
אחרי 9 דרגות של יכולות בינוניות, הגענו ליכולת הראשונה הטובה, כל עוד אתה דואג לתקוף יצור שפעל בדיוק לפניך אתה מקבל 2+ לדרג"ש, שזה טוב, זה מגן שלא תופס יד
חמורה משופרת היא יכולת סבבה, היא באה הרבה יותר מדי מאוחר, יותר קל לקחת 3 דרגות בצ'מפיון
דאבלדאש היא פשוט מבאסת, אם הדמות שלך הצליחה לטפס את דרכה מעלה אל דרגה 18, תנועה של 90 רגל בסיבוב זה לא מה שהייתי מצפה מהיכולת המקסימלית של לוחם פגע וברח.
חוץ מזה יש שני מקצועות שעושים את הרעיון של פגע וברח יותר טוב מהתת מקצוע הזה: נזיר ונוכל, שניהם יכולים לבצע חמיקה כפעולת בונוס, נזיר הופך למהיר יותר ושניהם יכולים לעשות פעולת מאוץ כבונוס. ולמרות שהם לא בדיוק זהים, לנזיר יש התקפה נוספת, לנזיר יד פתוחה יש ריפוי עצמי, ואמנם סערת חבטות לא שקולה לפרץ פעולה, נזיר יכול להשתמש בה יותר מפעם במנוחה
 
חזרה
Top