• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נשמות נצחיות עם כנפיים-התחלנו

אני מאמין שאין לי זכות דיבור בנוסה בניית דמויות חזקות מדי אבל הורדת הק"פ היא אמצעי קיצוני לא פרי ובלתי מאוזן ברמה קיצונית הרבה יותר ממה שאתה חושב!!!
כאילו לעזעזל המתאם דרגה לא משתווה ליכולות שדמות מקבלת! למעשה היכולות של הדמות מיצגות את מה שהיא הייתה משיגה דרך דרגות מקצוע אלה בדרגות גזע(בעצם היכולות שוות בהתאמה לד"א אתגר וכל זה). המתאם דרגה נועד כדי לאפשר גמישות מגניבה ביכולות כל עוד אתה לא חורג מדי.

הורדת הק"פ של יצור היא הורדת הבסיס ולמעשה נתינת דרגות נוספות במתנה! על כל ק"פ שתוריד לו הוא יהיה חזק מאתנו בקצת. על כל בערך שני ק"פ שתוריד לו מהגזע הוא יהיה חזק כמו דמות בדרגה גבוה באחד. על כל 3 ק"פ שתוריד לו הוא יהיה חזק מאתנו ב2 דרגות וכו'.

forte

נ.ב- הנוסחה שכתבתי שם אמיתית לגמרי! כל ק"פ של יצור הוא בערך זהה בעוצמתו לדרגה כאיש קרבות(מובן שק"פ של דרקון זה יותר חזק... אבל לעולם לא יותר חלש) ואם יש לו 8 ק"פ זאת אומרת שהד"א שלו צריך להיות[מהק"פ] בערך 7. אם יהיה לו 6 ק"פ ושתי דרגות מקצוע אז הד"א שלו יהיה בערך 8 וכו' וכו'.

נ.נ.ב- לחכמים מבינכם יראו שלמעשה זה לא עובד כך כי איש קרבות 8 ואיש קרבות 6 דרואיד 2 הם באותו ד"א. אבל שנינו יודעים שהם לא באותה עוצמה כך שהבנתם אותי...

עריכה: אין לי לא מסנ ולא ISQ כך שאני שהמשחק אני מקווה בכל זאת יתנהל דרך הפורום.
 
אוקי, הייתי בסה"כ יום אחד לא בבית, וכבר יש לי שני עמודים של שאלות. אני מתחיל.

דבר ראשון, לכל מי ששאל. הודעות פרטיות זה מצוין. זה מעולה, תשתמשו בזה אם אתם לא רוצים להשתמש במסנג'ר. גם אימייל עובד, רק תתדאגו לשים בכותרת את שם המשחק.

forte:
אני באמת מעדיף שלא תגזים איתו. אם הוא יפציץ בכדור אש את כל מי שמעצבן אותו אנחנו נהיה בבעיה. כל עוד לא תגזים אני מקבל את האופי הזה.

קופיל:
1. מצטער על זה שנתתי לאנתרקס את זה. אני מבין שזה שלך, ואני נותן לך את כל הקרדיט על זה. אני אערוך את זה בהקדם האפשרי, מיד אחרי שאני אענה על כל השאלות שצצו.
2. אפשר הודעות פרטיות. כמובן שאפשר. אני ממש מצטער שלא כתבתי את זה, חשבתי שזה ברור, אבל אני חושב שכתבתי את זה. איפשהו.
3. יש לי את המדריך להרתפקן. היה לי את השלם למאגיה ואת השלם לקדושה, אבל הלוויתי אותם למישהו שגר עכשיו בירושלים. אין סיכוי שאני מקבל אותם חזרה לדעתי לפני חנוכה, אבל אני אעשה מה שאני יכול.
4. נזיר אמגושי? אני מצפה לראות חתיכת פלאפ מאחורי דבר מעניין כזה. יתקבל בשמחה.
5. הדמויות יפורסמו כאן במלואן. אין לכם מה להסתיר מהשאר, כי מה שלא נמצא תחת הכותרת "מראה", לא קיים צל הדמויות שלהם. אני סומך על מי שייצטרף שיצליח להפריד בין מה שהוא יודע למה שהדמות שלו יודעת.

למי ששאל(החל מ-the lost shadow):
אני לא מקבל את הפחתת הק"פ, אבל יש לי רעיון חלופי. הרעיון החלופי הוא שאתם תשבו איתי ועם המומחים שלנו מהפונדק, ונקים גזעים במתאם דרגה נמוך יותר, שיתנו לכם את מה שאתם מחפשים. מי שלא רוצה לוותר על חלק מהיכולות של הגזע יאלץ לוותר על הרבה דרגות מקצוע. מצטער, אבל שיטתת הפחתת הק"פ לא מקובלת עליי, לפחות במתכונת הנוכחית. הגזעים היחידים שאסור לקחת הם דברים שמבוססים על דרקונים(דרקונים במשחק הזה הם כל כך חשובים, שאם הייתם כאלה הייתם שולטים באימפרייה כולה), מלאכים ושדים(כי שני אלה לא קיימים. אין אלים שיחזיקו בהם, כי האלים היחידים הם מלך דרקונים והאפלה. אם תרצו אני אתן לכם את הפרטים גם לאור הבריאה, האל השלישי שרוב תושבי האימפריה לא שמעו עליו)

mike wolvesfury:
אני עושה שמירת מקום לעד 6 אנשים. בסוף הפוסט הזה יש רשימה מלאה של מי ששמור לו מקום על בטוח, ואם יהיה ביקוש נוסף, אני אולי אפתח מעל 6 מקומות.

idansh:
אני מוכן ללמוד, והרבה. עשיתי הרבה עבודה על לשנות את המהות של דרקונים ולבנות הסטוריה ודת וסיפור שלם לעולם הזה. העולם עצמו, בחלקים הרחוקים מהאימפריה, עדיין לא בנוי לחלוטין, אבל בשלבי בנייה אחרונים. עבדתי עליו כבר הרבה זמן, ואני מקווה שתאהבו אותו, גם אם רק בתור עולם משחק ולא בגלל ההנחייה שלי.

המקומות השמורים עד עכשיו, אם עוד אנשים יבקשו אני אפתח מקום נוסף. זכות מיוחדת לזה נשמרת לפנג, שנמצא בניתוח.

אנתרקס- דרואיד. פרטים נוספים בהמשך.
forte-אשף
קופיל-נזיר אמגושי. עוד לא הבנתי בעצמי מה תהיה הבנייה המדויקת, אבל פרטים מדויקים יבואו בהמשך.
the lost shadow- תפרט מה אתה בבקשה.
idanish- לוחם/טכנאי כאוס.
bakpit-נוכל.
The time- לא אמרת מה אתה.

הרשימה הזו לא עודכנה לפי השאלות שקיבלתי להודעות הפרטיות. חשבתי שמגיע לכם תשובות כמה שיותר מהירות על מה שכאן. עכשיו אני פונה לקרוא שם. תצפו לעריכה מאסיבית של ההודעה הזו.
 
אני משהו ממש מיוחד, מעין תוספת קטנה לחבורה.
נ.ב
הרעיון בהפחתת הק"פ הוא לדוגמא להוריד את הדרגות גזע של נול, כי הן סתם מיותרות ומונעות מלשחק אותו.

נ.ב2
אין לי אפלו דרגת מקצוע אחת :cool:
 
הבעיה עם הרעיון הזה הוא שהוא לא מאוזן מספיק. אם תצליחו לעלות על שיטה אחרת מאוזנת, או שתצליחו לשכנע אותי שלגזע מסוים לא מגיע כזה עונש דרגות, אני אוריד את המחסר של הדרגות בלי להתווכח.

זה נראה לי די מוזר לעשות משהו חסר דרגת מקצוע, אבל אם זה לא יתנגש עם המבנה של העולם שלי או עם החוקים עצמם, בכיף. תשלח פרטים מלאים על הדמות, אני רוצה לבחון את הרעיון שלך לפני שאני מסוגל לאשר שזה מותר.
 
האמת-הרקע הוא נזירי, שיכול להשתמש באנרגיית צ'י ליצור כדורי אנרגיה (פרץ משחית+השבעות תמצית משוחתת+השבעות צורת פרץ), לתעל את אותה אנרגיה לאגרופיו, לעוף...
רק בעיה אחת-נזיר 10\אמגוש 2 או נזיר 11\אמגוש 1? האם גילוי קסם לפי רצון שווה ערך ליותר מיומנויות, נק"פ (מה שמזכיר לי-איך יהיו ערכי הנק"פ?), גוף יהלום וסערת חבטות מוגברת? (טוב, נראה לי שכבר עניתי)
ואם מותר לשאול-גוליאת'?טכנאי כאוס?
 
קופיל, אני לא יכול לענות לך על השאלות לגבי מה כדאי לך. גם אין לי את הספר מול העיניים וזה גם החלטה שלך ולא שלי.

לגבי הנק"פ: אני נותן לכם לבחור בין שתי אפשרויות.
אפשרות א'- המסורתית, תגלגלו כמות של קוביות ותוסיפו את מלוא תוסף החוסן.
אפשרות ב'- דרגה ראשונה במקסימום, כל השאר ב-3/5 מהמקסימום, ואז להוסיף את הנקודות שנובעות מהחוסן. למי שרוצה להבין בדיוק איך זה יוצא:
יש לוחם דרגה 12 עם מתאם +4 בחוסן. בואו נראה את הנק"פ המקסימלי שלו, ואז נבצע את החישוב.
10(דרגה ראשונה)+110(11 דרגות אח"כ)+48(הנקודות ממתאם החוסן)=168. עכשיו נשנה רק את המספר באמצע.
10+ (110*3)/5 +48= 124, וזה יהיה הנק"פ של לוחם בדרגה 12 עם מתאם חוסן 4 אצלי.
 
Idanish:
אם אתה רוצה לשחק גוליאת' כזה, אני צריך עליו פירוט מלא. כולל פירוט שמבוסס על פלאפ.
ואם אתה מתכנן להיות טכנאי כאוס אתה זה שיפנה אליי בהודעה פרטית עם הסבר עליו. אם אתה לא מתכנן להיות אחד, אני שומר את ההצעה שלך לאח"כ.

The time:
תשלח לי פירוט מלא על המקצוע בן ענן הזה כשאתה מגיש את הדמות, לא רק את מה שיש לדמות שלך.
אחרי שאני אאשר לך את הדמות אתה תצטרך שתהיה לך סיבה מאוד טובה למה לא לפרסם את הדמות כאן. אני רוצה שתסמכו אחד על השני בזה שאתם שחקנים טובים. שחקן טוב לא מערבב בין מה שהוא יודע למה שהדמות יודעת, גם אם הדמות שלו תכנס לצרות בגלל זה, ואני סומך על כל מי שנרשם בינתיים שהוא יוכל לעמוד בדרישה הזו.
 
אני מבקש שלא לפרסם את הדמות במלואה. וכמובן הדמות לא כזאת קיצונית אבל איך לומר, אף אחד מכם לא בוטח בא! איש מכם לא היה מעז להפקיד בידיה כלום ועד עכשיו חוץ מזה שאתם יודעים שיש לה לחשים ממש חזקים והיא עשויה להיות הדמות בקרב אתם הייתם שמחים ל'ברוח' או סתם לנטוש אותה בצ'אנס הראשון. מקירים את רייסטלין מרומח הדרקון? הדמות שלי דיי דומא ומאוד מושפעת ממנו.

אה כן ולמי שרוצה עוד להענין העץ שסוף סוף הזמן פתח על שם נאיילו מתאר את סיפורה של הדמות הרשעה והליצ'ית שלי(העברתי אותה את כל השינויים הדרושים כולל נטייה שאינה רעה כדי שהיא תשתלב. רק אתם יכולים ללמוד על אופיה דרך שם).
 
זה שהדמויות שלהם לא היו רוצות לסמוך עליה זה לא משנה. אני סומך על השחקנים שיזכרו מה הדמות שלהם לא יודעת ולא יפעלו לפי המידע שאתה תתן פה חוץ מהמראה. אתה לא היחיד שרוצה אישור לא לפרסם, אבל אני מתעקש איתך ועם כולם. תפרסמו את הדמויות שלכם. בזה שהרשיתי לכם להתפרע עם בעיות נפשיות ידעתי שאתם תדעו לנצל את זה. עדיף שהשחקנים האחרים ידעו מה הבעיה הנפשית של הדמות שלכם כדי שהם יוכלו לבקש מכם לא לקחת אותה אם זה נראה להם יותר מדי מוגזם. תסמכו על השחקנים האחרים, הם יודעים לשחק משחק דמות טוב לא פחות מכם, והם לא ישתמשו במה שכתבתם פה.
 
אם אתה תשיג טלפתיה(יעלה לך או במ"ז בשביל חפץ או בדרגת מקצוע אחת) אז אין לי בעיה שלא תוכל לדבר, אם תוכל לשמוע. קריאת מחשבות לא מתקבלת על הדעת בלי שאתה מוצא מקצוע שיודע לעשות את זה או חפץ.
עשו טובה, לפני שהמנהלים מכים את כולנו עם דג שכתוב עליו "באן ליומיים", תעבירו כמה שיותר שאלות להודעות פרטיות, אלא אם זה חשוב שכולם יראו אותן.

רק שתדע, זו טלפתיה חזקה, כי היא שווה לדרגת מקצוע שלמה. נותנת לדבר עם כל מי שתבוני בהיקף של 12 מ' ולהיות מודע לנוכחות של כל תבוני שבטווח 6 מ' אם הוא לא מצליח בבדיקת רצון בד"ק מתאם החוכמה של לוקח הטלפתיה+10. הצלחה בבדיקת bluff כנגד גילוי המניע+חוכמה(כן, פעמיים מתאם החוכמה!) יכולה לגרום לטלפתי לחשוב שאתה מישהו אחר לפי החתימה התודעתית שלך.
אם זה נראה לכם לא מאוזן להיות שווה דרגת מקצוע, תשלחו לי גרסא שכן מתאימה לדרגת מקצוע.
 
יש קומיקס שצוחק על מו"ד וקוראים לו Order Of the Stick. אחלה של קומיקס.
הנה פרק אחד בקומיקס שמדבר קצת על Belkar.
http://www.giantitp.com/comics/oots0435.html
תקרא את הקומיקס כולו אם יש לך כוח. זה שווה את זה.

והברברי שלך נפסל בגלל שהוא היה יכול להשתגע ולהרוג מישהו בקבוצה. אני רוצה שתהיו דמויות מעניינות, לא דמויות שגורמות לכולם לפחד למות. זה לא פאראנויה.
 
1-שאלות לגבי ההרפתקה קשורות מאוד לנושא-לא נראה לי שאפשר לתת באן על שאלות רלוונטיות לנושא.
2-הסיבה לאי יכולת הדיבור של הדמות-אין לה לשון. ו'טלפתיה' זה לא אומר קריאת מחשבות-זה אומר שהיא יכולה לתקשר ללא צורך במילים. או לחלופין, היא יכולה לשדר מחשבות לאחרים, אך האחרים האלו לא יכולים להשיב מחשבות, הם יצטרכו לדבר נורמל. ויותר ממוקד, היא אינה יכולה לטלפת למישהו ספציפי-כל מי שבטווח טלפתיה (טווח דיבור) ישמע אותה.
מגדם-מסדר המקל. בלקאר זה הזוטון הסייר, שאין לו בעיה לטבוח בחבריו לקבוצה בשביל XP ואוצר.
 
חזרה
Top