אני מכין דמות למשחק של עוג, מכיוון שזה בעצם הדמות הראשונה למשחק נשגבים שאני בונה הייתי שמח לקבל עצות לגבי בנייה נכונה ויעילה.
בעיקרון אני מעוניין שהדמות שלי תהיה מבוססת לחימה עם דגש על נזק-נטו,(ולו רק בגלל שברוב מוחלט של השיטות נזק-נטו הוא הדרך הפשוטה ביותר לשחק, ובתור משחק נשגבים ראשון אני מעדיף שהקראנץ שלי יהיה פשוט ככל האפשר.) אבל שתהיה לה יכולת אתלטית סבירה(יחסית לנשב, כמובן).
צפייה בקובץ מצורף נמר השחקים.xls
בעץ ההרשמה למשחק קיבלתי את העצה הבאה:
בעיקרון אני מעוניין שהדמות שלי תהיה מבוססת לחימה עם דגש על נזק-נטו,(ולו רק בגלל שברוב מוחלט של השיטות נזק-נטו הוא הדרך הפשוטה ביותר לשחק, ובתור משחק נשגבים ראשון אני מעדיף שהקראנץ שלי יהיה פשוט ככל האפשר.) אבל שתהיה לה יכולת אתלטית סבירה(יחסית לנשב, כמובן).
צפייה בקובץ מצורף נמר השחקים.xls
בעץ ההרשמה למשחק קיבלתי את העצה הבאה:
ואני מתכנן לפעול לפיה אם לא אקבל עצות נוספות(לכל הפחות בחלק של לשים נקודה אחת בכל יכולת של הקסטה..)plasmid אמר/ה:הגדלת המהות-מאגר גדול יותר נותן לך לשרוד יותר זמן, להשאיר את האנימה שלך כבויה לאורך יותר זמן, ולהשיג גישה לצ'ארמים יותר טובים.
אבן מוקד\משכן-נותן לך להחזיר מהות יותר מהר, וגם אפקט מגניב.
תוספת למיומנות חברתית כולשהי (אגב, אתה חייב לשים לפחות 1 בחברה, שזה יכולת מועדפת) בגלל שאתה זנית.