• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים [נשגבים]-עזרה בבניית דמות.

אני מכין דמות למשחק של עוג, מכיוון שזה בעצם הדמות הראשונה למשחק נשגבים שאני בונה הייתי שמח לקבל עצות לגבי בנייה נכונה ויעילה.

בעיקרון אני מעוניין שהדמות שלי תהיה מבוססת לחימה עם דגש על נזק-נטו,(ולו רק בגלל שברוב מוחלט של השיטות נזק-נטו הוא הדרך הפשוטה ביותר לשחק, ובתור משחק נשגבים ראשון אני מעדיף שהקראנץ שלי יהיה פשוט ככל האפשר.) אבל שתהיה לה יכולת אתלטית סבירה(יחסית לנשב, כמובן).
צפייה בקובץ מצורף נמר השחקים.xls

בעץ ההרשמה למשחק קיבלתי את העצה הבאה:
plasmid אמר/ה:
הגדלת המהות-מאגר גדול יותר נותן לך לשרוד יותר זמן, להשאיר את האנימה שלך כבויה לאורך יותר זמן, ולהשיג גישה לצ'ארמים יותר טובים.
אבן מוקד\משכן-נותן לך להחזיר מהות יותר מהר, וגם אפקט מגניב.
תוספת למיומנות חברתית כולשהי (אגב, אתה חייב לשים לפחות 1 בחברה, שזה יכולת מועדפת) בגלל שאתה זנית.
ואני מתכנן לפעול לפיה אם לא אקבל עצות נוספות(לכל הפחות בחלק של לשים נקודה אחת בכל יכולת של הקסטה..)
 
עדיף לך זריזות על כוח. עוד 1 כוח זה עוד קוביה לנזק, נכון, אבל כל קובית זריזות זה עדיין חצי קוביית נזק בתוחלת, פלוס יותר סיכוי לפגוע - התקפה שהחטיאה עושה 0 נזק.
אם זה המשחק הראשון שלך, ואתה רוצה בילד של נזק, אני ממליץ לוותר על אמנויות לחימה. קפאפ הרבה הרבה יותר פשוט למתחילים וגם קל לעשות איתו הרבה נזק.
וותר על הצארמים בהתנגדות, אולי חוץ מגוף השור. הם כמעט בכל מצב נחותים לחסימה או חמיקה, ביחוד לדמות מתחילה.
זנית' בלי הופעה ונוכחות זה... מוזר. לא ברור לי מה הקונספט של הדמות. הוא נראה כמו שחר, לא כמו זנית'.
 
-בסדר.
-על איזה נשק\תעצומות תמליץ? אני רוצה לבנות דמות דמוית-נזיר, סגנון לחימה מהיר וזורם, לא עוצמתי ואיטי.
-כלומר להסתמך על היכולות הקבועות? הם בערך גבוה מספיק?
-הוא באמת יותר כמו שחר, חשבתי לעשות אותה זנית כדי להשלים מעגל, אבל אני מניח שעדיף לשנות לשחר.
 
- אמרת נזק נטו, הנחתי שאתה מדבר על הרבה נזק במכה, אז זה לא ממש מסתדר לי עם 'מהיר וזורם'. מהיר וזורם יהיה לקחת נשק בינוני, ריבר דיקליב נגיד, ולהתחיל להכנס לעץ של התקפות מרובות.
- לא, התכוונתי שתסתמך על צארמים של חמיקה או עץ ההגנה של קפאפ. 3 מוטים קונים לך ספיגה גבוהה ב8 או פאקינג חמיקה מושלמת. תעשה את החשבון לבד.
 
אם אתה מחפש מהירות והתקפות מרובות, ותר על דייק להב מפלח גלים , לך על המקוצר , הוא מהיר יותר ,אומנם הוא מוריד פחות (בפוטנציאל , בא לא נשכח שהכול עדיין עינין של מזל) , אבל המהירות שלו והדיוק הגדול יותר מפצים על כך (ממליץ לקחת 2 ולהילחם אם אחד בכל יד) , הייתי מחליף את תעצומות ההגנה של הקפא"פ בתעצומות חמיקה (צל על המיים , שבעת צצלים, וחמוק משהוא (לא זוכר את השם אבל נותן לך להגן מול התקפה בילתי צפויה) שבשבילם תאלץ לעלות את ערך החמיקה ל4 (כעיקרון אני חושב שחמיקה עדיפה על חסימה , חסימה נשארת קבועה רוב הזמן בעוד החמיקה תלויה במהות) .
האמת שאני נגד יצירת דמות אם מהות 3 על ההתחלה , נקודות המענק לא שוות את זה , בנוסף בדרך כלל סיפורית זה מגניב יותר לעלות אותם בזמן לחץ , ועד כמה שהיכולת השנייה של מתקפת בז הברזל נשמעת יעילהש , אפשר גם בלעדייה.
אבן מוקד תוכל להיות יתרון נחמד , גם הצמידים מעניקים בונס לא רע להגנה .
מתקפת מערבולת הברזל , אין דבר יותר נחמד מ6 התקפות ברצף במחיר לא כל כך גבווה .
והכי חשוב , התמחויות 2 נקודות בשביל נקודת רקע אחת? , במחיר של 3 נקודות אתה יכול לקחת התמחות קפאפ (דייק להב )3 והתמחות חמיקה (בשריון או כשאתה חמוש) 3
יש לי עוד כמה רעיונות אבל הם כוללים שימוש בספרים נוספים אם תרצה .
 
liorgonen3 אמר/ה:
בנוסף בדרך כלל סיפורית זה מגניב יותר לעלות אותם בזמן לחץ
זה אפשרי בכלל? אני לא מדבר מבחינה קראנצ'ית (ששם זה ברור) אלא מבחינה פלאפית-חיזוק המהות שלך אמור להיות תהליך שבו אתה מתחבר לזרמי המהות בבריאה, או שאתה לומד לשלוט בניצוץ שבך, ולא "BOOM! MORE DAKKA" (למרות שהשני יכול להיות רעיון לא רע לדמות...) המקום היחידי שבו אני רואה שמתאים שפתאום המהות שלך עולה זה ההשתגבות עצמה-שהרבה פעמים קורה במצבי לחץ.
אבל שוב, זה הכול תלויי בשה"ם ובשחקנים. אם אתה משחק במשחק שבו זה בסדר להעלות תכונות באמצע קרב, תהנה.

ואם חוזרים לנושא, כדי שתשקיע את ההתמחויות שאתה מקבל בחינם במשהו. כנראה בקפא"פ (דייקלהב), אבל אתה יכול להוסיף למיומנות חברתית כלשהי בשביל שתוכל לתפקד בקרב חברתי (שזה חלק מהתפקיד של זנית).
בנוסף, למה הוספת נקודות בהטלה, מלחמה ואומנויות לחימה אם אתה מבוסס קפא"פ? (ולמה בחרת אומנויות לחימה ומלחמה בתור יכולת מועדפת?)
 
ליאור-
1.במה עוזרת לי לחימה בשני כלי נשק?
2.חשבתי על זה, השאלה האם לא יקרה מצב בו ספיגה תעלים לגמרי את הנזק שייגרם.(מהו בערך ערך הספיגה הנורמלי שנגדו הדמות שלי תצטרך להתמודד?)
3. איך חמיקה תלויה במהות, ולמה זה טוב זה רק אומר שמתי שאני אצטרך ד"מ גבוהה (כשכבר אין לי מספיק מהות לתעצומות) יהיה לי ד"מ נמוך.
4.מה אם אני רוצה להשאיר לדמות שלי יכולת לתקיפה מרחוק?(בקשר למתקפת בז הברזל)

פלסמיד
1.על איזה התמחויות חינם אתה מדבר בדיוק?
2.שיניתי לשחר, שחכתי לכתוב את זה בדף דמות.
 
1. לחימה בשני כלי נשק נותנת לך את האפשרות לחבר את הקצב של שני כלי הנשק למטרות פיצול פעולות, אך החרב ביד החלשה סופגת מחסר יד חלשה
הייתי ממליץ על הסטייל של פסקי "Steel Devil Style", מהפורטל, בשביל להיות לוחם מעולה בשני כלי נשק
 
בזריזות (כי נמחק לי ההודעה הקודמת)
1.- 2 נשקים יותר התקפות
2.- ספגיה העלימה את הנזק? יש עדיין נזק מינימלי
3.- לבז הברזל יש 2 סוגי הפעלה , אחת היא הטלת חרב והשנייה היא קשת של אש , תשתמש בראשונה.
4.- ד"מ חמיקה =חמיקה +זריזות + מהות +התחמחות ,
 
טוב, ניסיתי לבצע את העצות, זה מה שיצא לי.
אשמח אם מישהוא יבדוק את שורת הדייקלהב קצר בטבלת הנשקים, משום מה 16 נשמע לי גבוהה מדי לדיוק.
צפייה בקובץ מצורף נמר השחקים.xls
קשר-שנאה מצוד הפראא

נקודות מענק
2 נקודות-2 קפא"פ
7-מהות
6 -2 תעצומות
2-2 נקודות רקע
1- 2 התמחות
 
מרתוס, אתה לא צריך לשים נקודות בכול יכולות הקאסטה- רק ביכולות המועדפות (לא יכולות הקאסטה. רק החמישה שלא בקסטה) יש מינימום של 1.
 
נראה נחמד אבל שוב , אני לא ממליץ להשתמש בחסימה , בייחוד עם הבונס שצמידי אבן מוקד נותנים לך (שמשום מה כולם שוכחים אותו) וגם לקחת את התעצומות שהצעתי קודם , זול יותר מהתעצומות של חסימה .
אם בא לך לקחת מתקפה טובה אני ממליץ לך לקחת את "קליע השמש הבוער" (נראה לי ככה קוראים לו) מתקפה נהדרת (אם כי יקרה) שכמעט תמיד פוגעת , בנוסף היא גורמת נזק קדוש כך שיצורי אפלה משתמשים בספיגה החמורה שלהם בלבד .
בנוסף אני לא מבין למה אתה שם נקודות בכל התכונות של שחר , זו יכול קאסטה ולא חייבת להיות בה נקודה .
אם אני לא טועה אי אפשר התמחו 4 (מקסימום 3) , ולדעתי החישוב של הדיוק לא נכון , זה 4 בסיס + 1 אורכלכום +5 זרז+5 קפאפ +2 התמחות +4( שוב אני די בטוח שאי אפשר התמחות 4 ,) זה אמור לצאת 21 , די גובה ודי יעיל .
ושוב אני נגד להתחיל אם מהות שלוש אבל חוץ מזה דמות נפלאה
לא הייתי רוצה להילחם מולו בלי צעדן מלחמה
 
אתה לא יכול לקחת יותר מסך הכול התמחויות של שלוש בכול יכולת, כלומר ביכולת מסוימת (נגיד קשתות) אתה יכול לקחת שלוש התמחויות של +1, אחת של +1 ואחת של +2, או אחת של +3.
 
האמת היא שלשד Marottes מ-Roll of Glorious Divinity 2 יש התמחות 10+ (!!!) במעללי כוח, ועוד כמה יכולות שסך ההתמחויות בהן הוא 6+
אך עוד לא ראיתי יצור עם יותר מ-3 התמחויות, כך שאני חושב שההגבלה היא לשלוש התמחויות ולא לנקודות בהן
 
החישוב של הדיוק הוא בדיוק כמו שאמרת, חוץ מזה שהבסיסי והאורכילום נמצאים ב"תוסף נשק", מאגר הקוביות שלי הוא הרגיל(13)+נשק(5)=18, קצת פחות גובבה ויעיל, אבל לא נורא.
אם בא לך לקחת מתקפה טובה אני ממליץ לך לקחת את "קליע השמש הבוער" (נראה לי ככה קוראים לו) מתקפה נהדרת (אם כי יקרה) שכמעט תמיד פוגעת , בנוסף היא גורמת נזק קדוש כך שיצורי אפלה משתמשים בספיגה החמורה שלהם בלבד .
ואיזה תעצומה היית "מקריב" בשביל ההתקפה הזאת?

אוקי, אני אוריד את הנקודות ששמתי ביכולות קאסטה ואת נקודת ההתמחות, מה שאומר שיש לי נקודת התמחות ונקודת מענק לבזבז הצעות?

ד"מ החסימה שלי שווה לד"מ החמיקה (9), אלא אם אני מבזבז את נקודת ההתמחות ונקודת המענק שלי ב3 נקודות התמחות לחמיקה.
אם אני אחליט להתמקד בחמיקה, על איזה 3 תעצומות תמליץ?
 
כמו שאמרתי , צל על המים- מבטל מחסר שחיקה לחמיקה
שבעת צללים - הגנה בילתי חדירה (חומק אוטומטית ממהתקפה )
צל חומק או משהוא - נותן לך הגנה מול התקפה בילתי צפוייה
ואני מזכיר שחמיקה תלוייה במהות כך שהיא עולה עם הזמן , חסימה נחמדה בהתחלה אבל אחרי זה היא מאבדת את היתרון מול חמיקה וצמידי אבון מוקד מוסיפים 3קוביות לחמיקה.
התמחות בחמיקה (לעלות ד"מ)
נראה לי שתצטרך חמיקה 4 בשביל שבעת צללים
והשאלה היא האם את יכול 2 התמחויות 3 בקפא"פ (דייק להב ושני כלי נשק)? זה תלוי במדריך .
וכמו שאמרתי , זה דמות של התקפות מרובות (שלא תעיז לתקוף רק פעם אחת בפעולה , בשביל זה יש לך את אחד הנשקים המדויקים והמהירים יותר. ) אז תחליף את אחת התעצומות (גוף השור או עמידת העגור החינני) במתקפת פריחת האדמונית , ותדאג לקחת בעתיד את מתקפת מערבולת הברזל , אם לומר את האמת , לא נראה לי שיש צורך בקריאה ללהב ובבז הברזל , את קפאפאסית אם יהיה אויב במרחק אז תן לחברים שלך לטפל בו , זה התפקיד של מעגל.

ויש שאלה שאני חייב לשאול בכללי , למה אף אחד לא לוקח את קשת הארגמן ? (עתק 4 , בספר העתקים )
 
חזרה
Top