• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[משחק תפקידים] ים של סיוטים - מבוטל (חופשיטה, אנימה, פאנפיקים)

פסקול: B6jxRTrjNvY[/MEDIA]]לחבר את החלקים
פרק 1
אוטופיה מתה

"תרגיעו! כולכם!" צעקה קולומביה. היא הרימה את היד וראיתם שיש לה מין מכשיר כדורי עם נורה עליו ביד. הנורה הבהבה כמה פעמים, ובעוד היא מהבהבת התפשט ממנה אור מוזר. האור נגע בכל הדברים שדימון גנב והם עפו בחזרה לאיפה שהם היו, ואז הוא משך את כל האנשים בחדר לתנוחת חצי מעגל מסביב לקולומביה. "OK, אני יודעת שאתם במצב מטורף מבחינתכם, אבל אם לא נירגע ונעבוד ביחד אתם כנראה לא תשרדו. עכשיו מישהו שאל מה המקום הזה?"
[הערה לHell lord: קולומביה לא השתמשה ברובה כדי לירות את הקורים, היא ירתה אותם ישר מהידיים שלה, יוסבר בהמשך איך היא עשתה את זה.]
 
"אתם בכלל מקשיבים לי?" אמרה קולומביה. "טוב למקרה שמישהו ממכם כן מקשיב, אני אסביר.
ראיתם את ההודעה המוקלטת ההיא בתא הצלילה? הבחור בהודעה הוא אנדרו ריאן, האיש שתכנן את העיר הזאת, לא הבנתי בדיוק למה, אבל אני מניחה שיש קשר למלחמת העולם השנייה. בכל אופן, בעזרת הרבה טכנולוגיה, ריאן יצר עיר באמצע האוקיינוס, וקרא להרבה מדענים, אמנים, תעשיינים, איילי הון וגם אזרחים שיבואו הנה.
וזה שיריתי קורים? כאן אנחנו מגיעים לחלק המגניב". היד של קולומביה החלה לעלות באש ולהפוך למה שנראה ככף יד עשויה פחם בוער.
"העיר הזאת, בנוסף לכמה אזורים מבודדים אחרים, מכילה כמויות עצומות של חומר המכונה ADAM. חומר זה יכול לעשות מניפולציות על גנים אנושיים, לשנות את תכונותיהם, ואפילו לתת להם כוחות על. בכוחות אלו אפשר להשתמש ככלי... וכנשק". היא הניפה את ידה, משחררת גוש פחם בוער ששרף למטה את הקורים.
"ברור שגם אתם יכולים להשתמש ADAM... אם תישארו איתי".
 
פסקול: L-dy5x_0u64[/MEDIA]]תקועים במעמקי הים
"אתה חושב שאני זאת שתקעה אתכם כאן?!" צעקה קולומביה. "נראה לך שאם פשוט תעלה למעלה אז יהיה לך בסדר? אין שם שום ספינה שיכולה לקחת אותך הביתה, ילד! אין שם כלום חוץ מים ומסערה מטורפת שתהרוג כל מי שנשאר למעלה! אתה רוצה לטבוע? יופי! אם לא אז עדיף שתישאר כאן".
[בנקודה זאת אני אומרת עכשיו לHell lord ולכולם: זה אמור להיות משחק בהתלהבות. בשלב הראשון של הסיפור אתם לא אמורים לצאת. יהיו בעתיד שלבים במקומות אחרים, אבל כרגע אתם, כאן. עכשיו אני רוצה להתקדם, לא בשביל זה אני פתחתי את המשחק הזה!!!]
 
קולומביה נאנחה. "אני לא אתן לכם ADAM. כאן בהתלהבות המוצא לוקח. מה שאומר שאם אתם תמצאו כאן ADAM, הוא שלכם ואני לא אגע בו. אבל אני חושבת שעדיין תצטרכו את עזרתי... זה לא המקום הכי בטוח בעולם".
 
חזרה
Top