• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק מקוון "רוכבי הדרקונים" (3/6) נגמר! תודה לכל השחקנים!!!(היגיון, פנטזיה, דרקונים!)

דרגי מושך בכתפיו , "אני לא יודע, אולי! בכל אופן, אז אני הצלתי אותה ולכן אני יכול להסתובב פה! זו זכות שקיבלתי מאז שדודן שוחט גרגלת היה פה פעם והציל את העיר מגרגלת אימתנית שעמדה להפיל הר של יהלומים על העיר!" הוא נעצר לרגע "ותראה כמה גרגלות לי יש!" הוא מוציא אותן ומתחיל לספור "אחת הייתה בבית של גנום זקן, ורצתה לשפוך עליו שיקוי, עוד שתיים ניסו להפיל סלע על כפר ו... הו! תראה אותה! חשבתי שהיא ברחה לי לפני שנים!..."
 
YDS
הוא נאנח ואומר "ברור, עכשיו אם תואיל בטובך לבוא אל השער, לא שזה ישנה הרבה, אתה בכל מקרה תחזור פנימה איכשהוא"
OUT
עכשיו השקיעה
מירטוקן
בסדר, מחכה לאחרים כדי להריץ
מגדל
OUT
עכשיו השקיעה
IN
"חיטה יש לנו, אבל תירס אין"
אדראן
OUT
עכשיו השקיעה
IN
אתה מגיע לחנות קטנה ורעועה מעץ, ונכנס פנימה, בפנים אתה רואה אדם צעיר ורזה עם שיער שחור, לבוש חלוק מעבדה לבן, הוא מחייך אליך ואומר "שלום לך" ואז חוזר לעינייניו, מערבב תמיסה ורדרדה עם כמה טיפות שקופות מבקבוקון שהוא מוציא מהכיס שלו, והתמיסה הופכת אדומה כמו יין
 
הל
"יש לי קצת תירס.העסקה היא כזאת:אני נותן לכם לגדל את התירס,ובתמורה אתם מקבלים חלק מהיבול/את המספוא שמכינים מהגבעולים.מה אתה אומר?" דארון מתכונן ליציאה אם הוא לא מסכים.
 
YDS
הוא מוביל אותך לשער, לא מוריד ממך עין לשנייה, לבסוף אתם מגיעים לשער, והוא משאיר אותך שם
לאחר בחינה קצרה אתה רואה שאתה היחיד מהחבורה ששם
מגדל
"כמה מהיבול? אני מציע שאנחנו ניקח 65%"
אדראן
"שיקוי ריפוי אתה רוצה?" הוא רוטן לעצמו, "שיהיה"
הוא ניגש למדף גדול ועמוס על הקיר, ואז מתחיל לפנות משם דברים, עד שבסופו של דבר הוא מוצא צנצנת קטנה מלאה במשחה חומה
הוא אומר לך "ריפוי זו פחות ההתמחות שלי, אבל יש לי את זה" הוא מחווה על המשחה, "כשתמרח את המשחה הזו על פצעים היעלמו אלא אם הם יהיו חמורים מידי, אני מעדיף מחיר בחפצים וחומרים מאשר בצ'רנים, לכן קנדרים הם מלקוחותי האהובים ביותר, כל עוד הם שומרים את הידיים בכיסים"
נקרו
השקיעה כבר החלה, ואתם מתחילים לבנות מחנה קטן, הוא מבקש ממך "לך תביא לי בבקשה עץ מהיער, בשביל המדורה" והוא נותן לך גרזן קטן
 
הל
דרגי רץ לשומר "אדוני! החברים שלי נעלמו! אתה יכול לעזור לי למצוא אותם? תודה רבה!" בלי לחכות לתשובה דרגי מסתנן בתוך הקהל , ומנסה למצו את המגדל הכי גבוה באזור תוך כדי שהוא ממלמל לעצמו "הם תמיד, מסתבכים בצרות, ואני צריך לחלץ אותם. אני עוד אצטרך להציל אותם מגרגלת או משהו כזה..."
 
אשס
לבריחה*
אתה כמעט מצליח לברוח, אבל בסוף נופלת לך אבן ענקית על היד, שנשברת
בחוץ כבר לילה
אדראן וYDS
אתם נתקלים אחד בשני, דרג'י מלווה בחייל ממשמר העיר, שזועף ורוטן לעצמו על קנדרים.
נקרו
אתם מאתרים עץ גדול וטוב
מגדל
"50%, ואתה לא תמצא מישהו שיסכים למחיר נמוך מזה"
 
הל
"שום בעיה.הנה,קח את התירס שיש לי.זה לא הרבה,אבל זה יניב עוד המון גרגירים." דארון אומר ומוסר לו את התירס.הוא רוצה לחתום על חוזה,כדי שלא ירמו אותו.לאחר מכן הוא פונה לשער.
 
אדאראן
דרג'י קופץ על מאלרוק "כמה שאני שמח לראות אותך!" הוא מחבק אותו לרגע, ואז הוא מתחיל לקפוץ ולדבר "אתה יודע איפה האחרים? אני הלכתי לשער בשקיעה, והם לא היו שם! הם בטח הסתבכו בצרות או משהו כזה, והשומר הסכים לעזור לי לחפש אותם!"
 
ידס
מאלרוק מעיף מבט קצר בשומר. "אתה בטוח שהם אלה שהסתבכו בצרות?" ודוחף בצורה העדינה ביותר שאורק מסוגל את דרג׳י ממנו.
"בכל מקרה, חיפשתי אותך. התכוננתי לקנות כמה שיקויים, כנראה שנצטרך אותם בפלישה, והאלכימאי בחור די מוזר, מעדיף למכור תמורת חפצים מעניינים ולא כסף. יש מצב שתעזור לי עם זה?".
 
חזרה
Top