• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הכס: תככים ובגידות במעלה המלך - משחק שיצרתי

אז סוד אפל זה סוג של ערובה?

"אני לא אתקוף אותך בשלושה סיבובים הבאים, בתמורה תיתן לי 50 זהב."
"איך אני יודע שלא תתקוף אותי?'
"הנה סוד אפל שלי שאם תחשוף יגרום לי לקנס של 100 זהב"
משהו כזה?
כן, בדיוק. אם אני לא טועה זה גם מוסבר בחוקים במפורש (תחת הערך "אבל למה שאני אגלה למישהו סוד אפל?").
לגבי הדיון של שבעת/שמונת הממלכות- הצעה אחרת- אני לא חושב שהקלשוו היה ממלכה עצמאית- הארן השחור מלך איי הברזל שלט שמה... הקלשון בעצם היה תחת איי הברזל.
הקלשון היה תחת איי הברזל, אבל נראה לי מוזר להגיד שזו ממלכה עצמאית, מכיוון שבאש ודם כתוב שלבית הואר היו כיבושים ביבשת והם נאלצו לוותר עליהם. משמע, שזה כיבוש אבל לא ממלכה אחת. אבל אולי הקלשון היה שייך במקור למערב, או שהיה ללא מלך (רק הרבה לורדים). באש ודם מצוין בפרקים על מחול הדרקונים שבית טאלי תמיד נשאר חוסה בצילם של הבתים החשובים יותר בקלשון, למרות העובדה שהוא הלורד העליון של הקלשון. הסיבה היא כנראה העובדה שהוא הפך ללורד העליון של הקלשון רק כי הוא הרים ראשון את נס המרד, אבל מלבד זה הוא לא קודם בשום דבר - לא ניתנו אדמות נוספות, ולכן הוא נשאר בעוצמה הבינונית שבה היה קודם.

עריכה: אני כרגע עובד על עדכון נוסף לספר החוקים כדי להבהיר בדיוק את המיקומים הימיים ועוד כמה תוספות קטנות. באופן כללי, אני כל הזמן חושב על עוד דברים שהחוקים לא התייחסו אליהם, עובד על זה ואז משחרר עדכון. לכן אני ממליץ לכם לעקוב אחרי החוקים מהקובץ בדרייב ולא להוריד אותו, כדי שתהיו מעודכנים כל הזמן.
 
עריכה אחרונה:
עדכון: עדכנתי את ספר החוקים והסדרתי את העניין עם מיקומים ימיים. מצרף קישור לספר החוקים למען הנוחות.

שאלה: אתם מעדיפים שיהיה משמעות למרחק היבשתי של הממלכות זו מזו? כלומר, כדי להגיע מהצפון אל ארץ הנהרות אצטרך לעבור דרך המערב או הקלשון, או שעדיף לוותר על זה?
יש כאן אלמנט טקטי שייצור באופן מיידי בריתות אפשריות, פשוט מעצם המיקום של הלורדים על מפת שבע הממלכות. בנוסף, לא ממש הגיוני שאפשר להגיע מהצפון אל הדרום באותו הזמן שאפשר להגיע מהצפון אל האיים או המערב.
מצד שני, אולי ליצור את זה ייצור חזרתיות של המשחק (כמו שקורה לא מעט במשחקי הכס: משחק הלוח) מכיוון שיהיה פחות או יותר אופצייה טובה אחת או שתיים לכל בית, והמשחק ילך תמיד באותו הכיוון.
דעתכם?
 
היי שלום הייתי בטיול שנתי רק עכשיו יכול לענות .
מישהו יכול להגיד לי למה להגיב או לענות ?
אני מצטט כאן את השאלות המתאימות.
עריכה - יש עוד שאלה שרציתי לשאול: כמה רפרנסים אתם רוצים למשחקי הכס המקורי?
במילים אחרות, כמה אתם מצטרפים למשחק עבור משחקי הכס, וכמה עבור האסטרטגיה והשאר? (עדיף באחוזים, אם אפשרי). אישית, זה כנראה משהו כמו 80:20 לטובת האסטרטגיה (למרות שאין ספק שאהנה מאוד לרפרנס למשחקי הכס המקורי).

שאלה: אתם מעדיפים שיהיה משמעות למרחק היבשתי של הממלכות זו מזו? כלומר, כדי להגיע מהצפון אל ארץ הנהרות אצטרך לעבור דרך המערב או הקלשון, או שעדיף לוותר על זה?
יש כאן אלמנט טקטי שייצור באופן מיידי בריתות אפשריות, פשוט מעצם המיקום של הלורדים על מפת שבע הממלכות. בנוסף, לא ממש הגיוני שאפשר להגיע מהצפון אל הדרום באותו הזמן שאפשר להגיע מהצפון אל האיים או המערב.
מצד שני, אולי ליצור את זה ייצור חזרתיות של המשחק (כמו שקורה לא מעט במשחקי הכס: משחק הלוח) מכיוון שיהיה פחות או יותר אופצייה טובה אחת או שתיים לכל בית, והמשחק ילך תמיד באותו הכיוון.
דעתכם?
 
בנוגע לשאלה הראשונה מה שהכי נכון למשחק זה בסדר אני אישית מעדיף אסטרטגיה מבחינת האחוזים
בנוגע לשאלה השנייה אני מעדיף ללא מרחק בגלל שהבריתות יחזרו על עצמם
 
בנוגע לשאלה השנייה אני מעדיף ללא מרחק בגלל שהבריתות יחזרו על עצמם
אולי לא הדגשתי את זה מספיק, אבל מדובר על חזרתיות ממשחק למשחק. במשחק הראשון ככל הנראה לא תהיה בעיה כזו.
 
אני בעיקרון רוצה להתחיל את המשחק בתחילת השבוע הבא (לא הקרוב, שאחריו) בתקווה שיהיה לנו 4 שחקנים לפחות אז.
אם לא, יש שתי חלופות:
- לשחק בשלושה שחקנים.
-לשחק שני בתים כל שחקן (או ששחקן אחד ישחק שני בתים). חשוב מאוד לציין שהבתים השונים של השחקן לא תומכים אחד בשני בשום דרך, יהיה צורך להפריד ידע בית-שחקן ואני שוקל על איסור לברית בין בתים של אותו השחקן.
מה אתם מעדיפים?

חוץ מזה, dragonian dragonian, טרם ענית על השאלה הזאת:
שאלה: אתם מעדיפים שיהיה משמעות למרחק היבשתי של הממלכות זו מזו? כלומר, כדי להגיע מהצפון אל ארץ הנהרות אצטרך לעבור דרך המערב או הקלשון, או שעדיף לוותר על זה?
יש כאן אלמנט טקטי שייצור באופן מיידי בריתות אפשריות, פשוט מעצם המיקום של הלורדים על מפת שבע הממלכות. בנוסף, לא ממש הגיוני שאפשר להגיע מהצפון אל הדרום באותו הזמן שאפשר להגיע מהצפון אל האיים או המערב.
מצד שני, אולי ליצור את זה ייצור חזרתיות של המשחק (כמו שקורה לא מעט במשחקי הכס: משחק הלוח) מכיוון שיהיה פחות או יותר אופצייה טובה אחת או שתיים לכל בית, והמשחק ילך תמיד באותו הכיוון.
דעתכם?
 
כרגע לא נראה ששחקנים נוספים עומדים להופיע, ושניכם טרם עניתם על השאלה הזו:
- לשחק בשלושה שחקנים.
-לשחק שני בתים כל שחקן (או ששחקן אחד ישחק שני בתים). חשוב מאוד לציין שהבתים השונים של השחקן לא תומכים אחד בשני בשום דרך, יהיה צורך להפריד ידע בית-שחקן ואני שוקל על איסור לברית בין בתים של אותו השחקן.
מה אתם מעדיפים?

לגבי התשובה שלך, dragonian dragonian, לשאלה הזאת:
שאלה: אתם מעדיפים שיהיה משמעות למרחק היבשתי של הממלכות זו מזו? כלומר, כדי להגיע מהצפון אל ארץ הנהרות אצטרך לעבור דרך המערב או הקלשון, או שעדיף לוותר על זה?
יש כאן אלמנט טקטי שייצור באופן מיידי בריתות אפשריות, פשוט מעצם המיקום של הלורדים על מפת שבע הממלכות. בנוסף, לא ממש הגיוני שאפשר להגיע מהצפון אל הדרום באותו הזמן שאפשר להגיע מהצפון אל האיים או המערב.
מצד שני, אולי ליצור את זה ייצור חזרתיות של המשחק (כמו שקורה לא מעט במשחקי הכס: משחק הלוח) מכיוון שיהיה פחות או יותר אופצייה טובה אחת או שתיים לכל בית, והמשחק ילך תמיד באותו הכיוון.
לא הבנתי אותה בדיוק, אני אניח שאתה רוצה משמעות למרחק היבשתי של הממלכות זו מזו כמו שמתשתמע מהתשובה שלך
נראה לי זה יאבד אלמנט אסטרטגי. לא?
למרות שלא ענית למה שכתבתי:
כן, זה אחד הצדדים שציינתי. אני עוד לא החלטתי, אז יש סיכוי לא רע שאתה הקול המכריע.

המשחק יערך בהודעות פרטיות בפורום אלא אם לך, dragonian dragonian, יש התנגדות מיוחדת. dragonian
dragonian dragonian ו Goblin Goblin, אנא ענו על השאלות בהקדם כדי שנוכל להתחיל במשחק.
 
ה"פ בפורום זה סבבה.
אז נלך על האופציה הזו.
אמממ. אני מעדיף שיש משמעות למרחק, אבל אם אנחנו רק שלושה אני אתגמש אני מניח.
אני החלטתי שאני הולך על לשחק את לאניסטר, אז גם אם יש משמעות למרחק כולנו במרחק של 1 אחד מהשני... אז זה לא ממש משנה.

אני מניח שאתה מעדיף את החלופה הראשונה בשאלה שעליה לא ענית?
 
בתקווה שיהיה לנו 4 שחקנים לפחות אז.
אם לא, יש שתי חלופות:
- לשחק בשלושה שחקנים.
-לשחק שני בתים כל שחקן (או ששחקן אחד ישחק שני בתים). חשוב מאוד לציין שהבתים השונים של השחקן לא תומכים אחד בשני בשום דרך, יהיה צורך להפריד ידע בית-שחקן ואני שוקל על איסור לברית בין בתים של אותו השחקן.
מה אתם מעדיפים?
טרם ענית על השאלה הזו, Goblin Goblin. בטרם תענה עליה לא נוכל להתחיל.
 
אוקיי, אז תחת ההנחה ש dragonian dragonian גם מעדיף שלושה בתים, המידע על המשחק הוא כדלהלן:
שחקנים: האיש הצעיר האיש הצעיר (בית לאניסטר), Goblin Goblin (בית סטארק), dragonian dragonian (בית גריג'וי).
פלטפורמת משחק: הודעות פרטיות בפורום. אני אפתח קבוצה פרטית שבה יהיה המרכז של המשחק, הכרזות חשובות ותיאומים, שיהיו בה קישורים לשיחות משנה שבהן יתנהלו הסיבובים (זאת כדי שיהיה אפשר למצוא מידע). בשיחה הראשית גם יהיה מידע על כמות הזהב, החיילים, והמאזן של כל בית.
צורת המשחק: אני אעבוד בתור מנהל המשחק, ואכתוב התראות כגון "עכשיו התחיל פגישות אישיות של סיבוב 2" וכאלה, מצופה מהשחקנים להגיב אחת ליום / יומיים. כל שחקן יתבקש לעדכן את הזהב, החיילים והמאזן שלו בעצמו. כמו כן, השחקנים מתבקשים להגיב בנושאים המתאימים בשיחות המתאימות, כדי שגם בסיבוב 6 נוכל למצוא דברים שקרו בסיבוב הראשון. במקרה שבו החוקים לא מטפלים, תיערך שיחת משנה שבה השחקנים יצביעו על החוק והרוב קובע.
את הודעת הפתיחה של המשחק אשתדל לכתוב בראשון הקרוב, אבל ייתכן שלא אספיק עד חול המועד כי אני צריך לנקות בבית.
אם יש לכם הערות כלשהן, אשמח מאוד לשמוע.
 
עריכה אחרונה:
עדכון - עדיפות משמעותית לעריכת המשחק בדיסקורד במקום בהודעות פרטיות, זאת משום שאי אפשר לערוך הודעות פרטיות (ולכן לא יהיה אפשר לרכז את המידע על הממלכות, הבתים ושאר הדברים במקום אחד אלא יהיה צורך לכתוב אותם כל פעם מחדש במידה ונשחק בהודעות פרטיות).
אפשרות אחרת (שלא ברור לי עד כמה היא חוקית בפורום ואני מעדיף לא לברר) היא לערוך את המשחק כאן בעץ. זה לא יהיה מאוד נוח, אבל זה עדיף על הודעות פרטיות. למעשה, זה גם עדיף על דיסקורד, כי בדיסקורד אין אופציה לשים ספוילרים.
איזה אופציה אתם מעדיפים?
 
חזרה
Top