• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 משולל כבוד (3.5)

כרגע הבעיה שלי עם המפלצת הזאת היא שאני לא רואה בקראנץ' שלה משהו שמבדיל אותה מסתם זומבי. ולא, התולעים הן לא מספיק טובות, כי אין שום סיבה פלאפית שהן יהיו שם.

מה שאני מציע זה שמחולל (באמת עדיף) הכבוד קם מהקבר בשנאה עזה לאלה שחיללו את כבודו. אלא שבגלל שהוא חסר תבונה הוא פשוט רוצח את כל מי שבדרכו, מלא בשנאה עזה לחיים. אז תוכל לתת לו יכולת של "שנאת החיים" (או שם אחר) שנונת לו תוספים\יכולות מיוחדות\משהו נגד יצורים חיים. כדי לשפר את זה, אפשר לקבוע שהתוספים תקפים ליצורים מאותו הסוג (יצור או גזע, לבחירתך) שחילל את כבוד המת. ככה יכול להיווצר המצב שמחולל הכבוד מסתער בזעם על הטרבדור יפה הנפש של החבורה, צורח בטירוף על כיצד הוא חיל את כבודו.
 
ת'ור אמר/ה:
כרגע הבעיה שלי עם המפלצת הזאת היא שאני לא רואה בקראנץ' שלה משהו שמבדיל אותה מסתם זומבי. ולא, התולעים הן לא מספיק טובות, כי אין שום סיבה פלאפית שהן יהיו שם.

מה שאני מציע זה שמחולל (באמת עדיף) הכבוד קם מהקבר בשנאה עזה לאלה שחיללו את כבודו. אלא שבגלל שהוא חסר תבונה הוא פשוט רוצח את כל מי שבדרכו, מלא בשנאה עזה לחיים. אז תוכל לתת לו יכולת של "שנאת החיים" (או שם אחר) שנונת לו תוספים\יכולות מיוחדות\משהו נגד יצורים חיים. כדי לשפר את זה, אפשר לקבוע שהתוספים תקפים ליצורים מאותו הסוג (יצור או גזע, לבחירתך) שחילל את כבוד המת. ככה יכול להיווצר המצב שמחולל הכבוד מסתער בזעם על הטרבדור יפה הנפש של החבורה, צורח בטירוף על כיצד הוא חיל את כבודו.
1. אני מתחיל להתעצבן. זה בדיוק מה שאמרתי, ולא הקשבתם לי!
2. אני חושב שהתוספים של ת'ור מתאימים. תוספים כלליים נגד יריבים חיים, ותוספים מיוחדים נגד אלה שחיללו את קברו.

נחמד.
 
akma אמר/ה:
דון גובלאונה אמר/ה:
כמה דברים:
א. באמת משוללי כבוד צריכים מראה יותר מגניב.
ב. אם חיסול רק נפטר מהם בזמן שלוקח להם להתחדש משאריות גופם, איך יהיה אפשר להשמיד אותם לגמרי?... ...אפשר לעשות משהו של טקס קסום מסובך (שלאו דווקא דורש מטיל לחשים, יותר משהו עלילתי).

כמו לדוגמא "לא יכול למות עד שכול מחללי הגופה מתים" ככה כבסוף רציני זה סיפור לחסל אותו, וכהיתקלות חולפת (אם חוסל), אז הוא נעשה לקוץ בתחת של הדמויות, שזה הדבר האהוב ביותר על כול מנחה לא?

ואני חושב שברגע שניסגר על פלאף כזה או אחר הקראנץ' ינבע מתוכו. אין טעם ליצור נתונים אם אקמה לא אמר אם הוא מעדיף את יכולות הרקב על יכולות האיתור והצייד.
אגב, תחשוב ברצינות על עיניין השתי גרסאות למפלצת, האחד כזה שבא בעדרים, והשני מעין מפלצת בוס לדרגות 7-9...

אני אניסה נראה לי ליצור גרסא לאל מת ולהציע אותה לך, גרסא שתואמת את החזון מההודעה הקודמת שלי, צפה לזה בקרוב בהודעה נפרדת.
 
אל מולך נפרשים שדות קרב אפלים זרועים גופות בנות כמה שבועות, כשלפתע תנועה לא צפויה מושכת את עיניך, ומתוך שדה הקטל, מעל מה שמתגלה כגופה משוסעת ומושחתת במיוחד קמות כמה גוויות אדם, שלדים חיוורים אשר ליבם עוד פועם בם ושובל של דם הנמשך מאחוריהם כמו ואבריהם הפנימיים תלויים בהם כמו בכישף אפל, ציציות שער מדובללות עוד דבוקות לראשם, אך בשר אין על עצמותיהם, ותבונה לא נשקפת מעינהם, כי אם תאוות רצח נוראה.

משוללי הכבוד הם יצורים שמתו, ונהפכו לאל מתים בגלל היחס הלא מכובד לקבורתם ולגופותיהם. גופה שנרקבה ברחובות עיר שואנת סופגת יריקות מעוברים ושבים, עשויה ללהפך למשלול כבוד. גופת אדם חף מפשע שהורשע על לא עוול בכפו התלויה על הגרדום כמאכל לעורבים עשויה לנתק כבליה ולחזור כמשולל כבוד. מתוך סמטאות מלאות בגופות בנות בלי שם, מתוך קברים מושחתים ופתוחים לאוויר העולם, מתוך שדות קרב בהם מאות גוויות מבותרות שוכבות שנים ארוכות, מתוך כול אלו יקומו ויעלו הללו שגאוותם לא נתנה להם לסבול את היחס אותו קיבלו, גאווה כה חזקה עד כי ניתצה רסיס מנשמת המת ותבונתו והשאירה אותו בגוף המת, כשכולכולה מרירות וצער ותאוות רצח והשחתה לחיים ולמתים כאחד.

משולל כבוד

אל מת בינוני
נק"פ: 4ק12
יוזמה: +0
מהירות: 9 מטר בסיבוב
דרג"ש: 12 (+2 שריון טבעי )
תה"ב\האבקות: +2\+2
התקפה: נשק או אגרוף 1ק6 + 1 נזק +3 להתקפה פ"ח 2*
התקפה מלאה:נשק או אגרוף 1ק6 + 1 נזק +3 להתקפה פ"ח 2*
תפוסה\הישג: 1.5\1.5
התקפות מיוחדות:
תכונות מיוחדות: כבול, תאוות נקם, הפחתת נזק 5/הכול חוץ מחודר, מוות בעורקיו
הצלות: קשיחות +1 תגובה +1 רצון +4
תכונות: כוח 13 חוסן 0 זריזות 12 תבונה 2 חוכמה 10 כריזמה 1
נטיה: ניטרלי.
סביבה: בתי קברות שהושחתו, שדות קרב שכוחים.
ארגון: בודד, כנופיה (3-5) או להקה (9-12)
אוצר: אין.
מראה: שלד נקי מעור בעל ציצית שיער רקובה שאבריו הפנימיים תלויים ועודם מתפקדים, ליבו הפועם בחוזקה ומעוטר בעורקים ונימי דם שחורים ומזיל אחריו שובל של דם כמו שובלו של שבלול.
התקדמות: אין.
דירוג אתגר: 1 (או 2 עם הדמויות נמצאות ברשימת המשחיתים שלו)

כבול
משולל הכבוד נוצר משאריות גופו ומשיל את עורו כשאר הוא קם, הוא אינו מסוגל לגעת בעורו או להזיז ממקום למקום, אך הוא כבול לסביבתו אליו ובכול סיבוב בוא הוא יוצא מטווח של 120 מטרים מעורו עליו לערוך בדיקות רצון בד"ק 10 + 1 על כול 1.5 מ' נוספים שהוא מתרחק מהעור, או יאלץ לעשות כול מה שביכולתו כדי לחזור על עורו, במידה ואין ביכולות לעשות כלום, הוא יפול על הריצפה חסור אונים כאילו כהן עשה כנגדו גירוש מוצלח ואין ביכולותו לברוח. משולל כבוד שיוחזק במשך זמן רב הרחק מעורו, יתפורר לאבק ברוב המקרים עם זריחת השמש או הירח הבאים, אך לעיתים נדירות יהפך למחולל מקיץ (ראה בהמשך)

תאוות נקם
כול מהותו של משולל הכבוד היא לחסל את החיים ובמיוחד את אלו שגרמו למותו. שמץ התבונה שעוד נותר במשולל הכבוד, מספיק בכדי לזהות את אלו שאר השחיתו את גופתו, ובמידה והוא ניתקל באחד מהם, הוא נכנס להתקף זעם שבמהלכו הוא יקבל עוד 2ק12 נק"פ זמניות ותוסף +4 לכוח ותוסף +5 לבדיקות נגד גירוש, את ההתקף הוא לא יכול לסיים מרצונו, אלא נשאר בו עד אשר ימות הוא, או עד אשר יחוסלו אלו אשר חיללו את גופתו. במידה וחלק מחללי הגופה מתים הוא ישחית את גופם עד בלי הכר. התקף הזעם יפסיק עם זריחת השמש או הירח הקרובים ועד אז יתקוף משולל הכבוד את כול היצורים הנמצאים סיבובו (מלבד בני בריתו) במדיה ואין כאלה, ישחית גופות או מבנים באזור. במידה וכול מחללי הגופה נהרגו, ירגע משולל הכבוד מיד, וימות עם זריחת השמש או הירח הבאים.
יצורים שנלחמו במשולל כבוד והסבו לו נזק משמעותי (לראות עיני המנחה) אך לא חיסלו אותו, עלולים לגלות בהיתקלות הבאה שלהם עם אותו פרט כי הם נוספו לרשימת משחיתי גופתו וכי הוא יתקף בזעם נורא בנוכחותם.
הערה: משולל כבוד בהתקף זעם מתעלם מההגבלות הכבילה שלו, ובמידה והוא רודף אחרי המשחיתים שלו ומאבד אותם, הוא הוא ינסה למצוא אותם עד לזריחה/שקיעה הבאה ואז יברח חזרה לאזור של עורו כאילו אולץ לצאת משם בכוח.

מוות בעורקיו
ליבו של משולל הכבוד פועם בקרבו בחוזקה וכלי הדם המתוחים על עצמותיו החשופות זולגים דם כול הזמן, ולכול מקום אשר ילכו, שובל של דם ילווה את משוללי הכבוד, ודמם הוא רעל של שנאה והרג.
דם משוללי כבוד - מגע
ד"ק היתנגדות 12, נזק ראשוני 1ק6 כוח, נזק משני -

הפחתת נזק
הפחת 5 נק' מכול נזק חודר שמוסב למשולל הכבוד- מיכייוון שאין לו בשר, רק פגיעה מדוייקת מאד באחד מאבריו הפנימיים תסב לו נזק.

מה אתם אומרים? בקרוב אני יערוך ויוסיף גם את המחוללים
 
לא כול גופה שהושחתה תהפוך בהכרח למשולל כבוד (ככה אני לפחות הבנתי), אלא רק גופות של אנשים שלא מסוגלים לסבול את המחשבה בצורה כה חזקה עד שרסיס מהנשמה שלהם ישאר בעולם שלנו. לא?
אגב, זה הכיוון שחשבת עליו או שזה משהו אחר לגמרי ממה שהיה לך בראש וסתם אהבת את מה שיצרתי?

ובנוגע למחוללים יש לי כמה רעיונות-
המחוללים, יהיה כאלו שמה שקרה להם היה כולכך נורא, או שגאוותם הייתה כולכך גדולה עד שהחלק שלקחו מנשמתם היה כולכך גדול עד כדי כך ששמרו על חלק מאישיותם לפני המקרה, ועל כול תבונתם, ולא רק זאת, במקום להיות כבולים לעורם, שנאתם הייתה כולכך גדולה עדשהם קמו עטו את עורם כשכמיה ויצאו לחפש נקמה במחללי גופתם. הם באמת הופכים כול גופה שהם משחיתים למשולל כבוד בשליתתם. והם לא יסתפקו בהשמדת והשחתת גופת משחיתי גופתם, אלא ירצו ברצח כול צאצאיי המשחיתים. כמו כן, הם חוזרים לחיים כמו רוח רפאים כול פעם שהם מחוסלים בקרב, כול עוד מי ממשחיתי גופתם חי, וכול אחד שיחסל אותם יחשב בעינהם למשחת של גופתם.
נראה שהם יהיה מעיין ליץ'-סייר כזה, עם יכולות איתור ומעקב וזיהוי של משחיתיהם וצאצאי המשחית, היתחזות לדמוי אדם מהסוג שהם היו פעם בעזרת השכמיה, יכולת השיבה לאחר השמדה וכנראה משהו קרבי יותר בסטייל של יניקת אנרגיה, או אולי נשק שכולם מחיזיקים (שעשוי מעצמות משחיתי הגופה וכול פעם שמשחית גופה נהרג הם מוספים את עצמותיו לכלי הנשק או משהו)

מה דעתכם, זה צריך להיות תבנית?
 
נראה טוב. יכולת "תאוות הנקם" באמת עדיפה על פני התולעים.

רק שתי הערות מכאניות:
א. ערך החוסן אמור להיות --, לא 0.
ב. הפחת נזק 5\מוחץ וחותך אומר שהיא נעקפת רק ע"י התקפה שגורמת גם נזק מוחץ וגם חותך, וזה לא הגיוני. אני מניח שהתכוונת ל-5\חותך או מוחץ.

המחולל כבוד ילך מצוין כתבנית לדעתי, בין השאר כי זה מאפשר ליצור מחוללי כבוד ייחודיים וזה יכול לצאת מאוד מוצלח.
 
וזהו החזון שהמפלצת שלך עוררה בי, אם אתה רוצה אני יעביר את זה לעץ נפרד.

מחולל
גאלינה היתענגה על כוס יין חם של ערב במרפסת האחוזה אשר ירשה זה לא מכבר, מצחקקת בינה לבינה כשהיא מדמיינת כיצד תוכניתה הגאונית יצאה אל הפועל האחוזה שלה, השדות שלה, ודודה המגוחך שסונוור עקב יהירותו, עצמותיו מרוסקות, קבור עד חזהו במרכז כפר הגובלינים, והם מנסרים בו שוב ושוב כדי שגסיסתו תארך ימים. כן, גאלינה הירהרה בינה לבינה, נקמתה הייתה שלמה.
אך בעודה יושבת על המרפסת, ומביטה לגן, והינה חיזיון תעתועים אחז בה, דודה צעד לעברה, מעונה, מדמם, ונשען על מטה הליכה מוזר. הוא היתקרב עוד ועוד והיתגלה לעינה מחזה מעורר פלצות. אפיק של דם זרם בעקבותיו, ובכול צעד מהיר שלקח רטט ליבו הפועם, מציץ מדי פעם דרך עורו המבותר והמנוסר, הלבוש כשכמיה על כתפיו. בידו מקל לבן, עשוי עצמות גובלינים, ומתחת לעור פניו המונח על מצחו כברדס, או כמסכה מורמת מחרידה למראה, ניבטו שתי עיניים מטרופת מתאוות נקם, מטורפת מרצון להרוג, להשמיד ולהשחית, בזינוק קליל ומקרקש הוא עלה אל המרפסת ושלח ידו אליה. גאלינה קפאה לרגע אחד יותר מדי, אל מולה עמד מחולל, הוא שלח ידו אליה ולפת בבשרה, ידיו הגרמיות חותכות בה בעוצמה וכקור לא נתפשים, שעה שהוא עקר במידכה אחת זרועה מתוך המרפק. גאלינה משכה תליון מעל צווארה ובאנעקת כאב ואחזה בו בחוזקה, כמה מילות לחש והיא נעלמה הרחק בעננת עשן... זעקה מעוררת חלחלה פרצה מפי המחולל, בלחיצה אחת הוא יריסק את זרועה שנותרה בידו, במשיכה אחת של שיניו ניקה את העור מעל כף היד, וקבע אותה בקצה מטהו.
הצייד החל.


לעיתים, העוול שנעשה למשולל הכבוד כול גדול, (או שגאוותו כולכך גדולה), עד שדי בתאוות הנקם שלו להשאיר כוח חיים עצום בתוך גופתו המרקיבה, משוללי כבדו אלו נקראים מחוללים, כוח הרצון העומד בהם חזק די בכדי לגרום להם לגעת בעורם הישן, לעטות אותו כשכמיה ולצאת למסע נקמה באלו אשר חיללו את גופתם ופגעו בכבודם. אלו עשויים להיות מלכים גדולים שקבריהם נפרצו ונבזזו, ואף הושחתו, אצילים שהוצאו להורג וגופם הוצג בפומבי לקלון ובושה למשפחתם, או אפילו אנשים טהורים שהופללו הוצאו להורג, ותאוות הנקם שלהם לא ידעה גבולות.
כמו כן, ישנם מקיצים משוללי כבוד נדירים ביותר, שהורחקו בכוח מעורם (המשמש להם כעוגן בעולם החיים), ובמקום להימשך אל נשמתם, רסיס הנשמה שנשאר בגופם משך את יתר הנשמה חזרה אל הגוף.
מחוללים נראים בדיוק כמו משולל כבוד אך בהבדלים הבאים, כול המחוללים (מלבד המקיצים שהדבר הראשון בדרך כלל שיעשו לאחר חיסול שוביהם הוא להשיג דברים אלו), לובשים את עורם כשכמיה, כאשר פרצופם משמש להם כברדס, וגופם כמו גלימה מאחוריהם. בידיו של כול מחולל ישנו נשק עשוי מעצמות אלו שהשחיתו אותו והוא חיסל. כוחו של הנשק נובע מאפלת ליבו של רודף הנקמה של המחולל. הבדל נוסף וכמעט סמוי, הוא האש הבוערת בעיניו הנבנות באופן מרתיע של המחולל, האש הבולטת בעיקר באור יום כלהבת אש שחורה משחור, שכול המביט אליה נמלא פחד.

יצירת מחולל
מחולל היא תבנית נרכשת שניתן להוסיף לכול יצור דמוי אדם, למחולל תכונות יצור הבסיס למעט השינויים הבאים-
סוג וגודל-סוג הופך לאל מת אין לחשב מחדש נק' מיומנות הצלות אותה"ב, גודל לא משתנה
קוביות פגיעה- הופכות לק12
שיריון טבעי- +3 גם אם יש ליצור המקורי שיריון טוב יותר.
התקפות מיוחדות
יצור הבסיס מאבד את כול ההתקפות המיוחדות שלו, אך מקבל את ההתקפות הבאות (ד"ק הצלה כנגד הוא 10+חצי ק"פ הרוח+מתאם הכרזימה שלו, אלא אם צויין אחרת, התקפות אלו מחליפות כול התקפה טבעית ראשית שהייתה ליצור מלבד התקפת נשיכה אם הייתה לו), הוא שומר על כול כשרונות השליטה בנשק שהיו לו, וכן על התקפותיו הטבעיות המשניות, בנוסף כמעט לכול מחולל יש כלי משחית (ראה בהמשך)
טפרים נוטפים שנאה
התקפה טבעית של 1ק6+כוח נזק חותך וחודר, ההתקפה גם פוצעת, ומורידה נקודת חוסן אחת במכה מוצלחת.
עיניים בוערות
כול יצור בטווח 9 מ' שנתקל במבטו של המחולל חייב להציל הצלת רצון או לקפוא במורא למשך 1ק1+4 סיבבים מבלי יכולת לפחד, לאחר מכן יהיה חסין להשפעת המבט עד לזריחה/שקיעת השמש הבאה. זו השפעת פחד הפוגעת בתודעה. יצורים שמסומנים ידי המחולל כמשחיתיו ונתקלו במבטו, ייסבלו מחסר -5 להצלה.
יכולות מיוחדות
המחולל מאבד את כול תכונותיו המיוחדות העל טבעיות ודמויות הלחש, ונשאר עם הרגילות ויוצאות הדופן בלבד (במידה ואלו תקפות לאלמתים וליצורים חסרי עור), אל יכולות אלו מתווספות אלו שברשימה כאן-
יצירת כלי משחית
המחולל מסוגל ליצור מגופת אלו שהשחיתו אותו, כלי נשק של זדון ונקמה. לתכונות כלי הנשק ראה נספח בהמשך.
מוות בעורקיו
ליבו של המחולל פועם בקרבו בחוזקה וכלי הדם המתוחים על עצמותיו החשופות זולגים דם כול הזמן, ולכול מקום אשר ילכו, שובל של דם ילווה את המחוללים, ודמם רעל של שנאה והרג לחיים.
דם משוללי כבוד - מגע
ד"ק היתנגדות 16, נזק ראשוני 1ק6 כוח, נזק משני -
שיבה
כול עוד חי ולו אחד ממשחיתי הגופה שגרמו למחולל להיווצר, או אחד מצאצאיהם, עלי אדמות, לא ניתן להרוג את המחולל בדרך הרגילה, הוא פשוט יאסף ויבנה את עצמו מחדש מגופתו או מגופה אחרת באזור,דמיה וגופתו נהרסה. לא רק זאת, אלא שכול אחד שחיסל את המחולל וגרם לו לבנות עצמו שוב ויחשב בעיניו לאחד ממשחיתיו. הדרכים הידועות ביותר למנוע ממנו לא לשוב הן לחסל את כול אלו שהשחיתו את גופתו ואת צאצאיהם, (במקרה כזה ירגע מייד המחולל ולא יתקוף אלא כהגנה עצמית עד לזריחת השמש או הירח הקרובים, ואז יפול חסר רוח חיים לאדמה) לעיתים קרובות בשעות אלו הוא יפרוץ בצווחות ויסבול יסוריים איומים כאשר בפעם הראשנה מאז שובו תאוות הנקם שבו תירגע והוא יוכל להיזכר בצורה ברורה בכול מעשיו הנוראים בדרכו אל הנקמה. דרך נוספת לשמור שלא ישוב, היא להטיל משאלה, נס או כבילת נשמה על המחולל לאחר שחוסל, כך שלא יוכל לשוב. דרך שלישית אך שנויה במחלוקות, (כול חוקר אלמתים שמכבד את עצמו יאמר כי דבר כזה קורה רק באגדות וסיפורי סבתא), הוא לפתור את התסבוכות אשר גרמה למחולל לחזור, דרוש מעשה גדול מאד של של השפלה בוגדנות ואכזריות בכדי לגרום לאדם להפוך למחולל, ופתירת האירוע כך שמהחולל יהיה שבע רצון תאפשר לו לחזור למנוחתו, הדבר תלוי במחולל, ויכול לנוע מבניית קבר ענק במרכז העיר אליו יעלו לרגל בכול ראש חודש, או נידוי וגלות למשפחת אצולה מסויימת עבור מעשי אבותיהם... במקרה כזה ישקע המחולל בהשפעה הדוטמה ללחש קיפאון זמן, אך אם תנאי ההסכם יופרו, או אם תופרע מנוחתו, הוא עשוי לחזור, ולאו דווקא עם אותם מטרות כבעבר.
שליט הטומאה
המחולל מסוגל לשלוט במשוללי הכבוד שהוא יוצר בעזרת כלי המשחית שלו (ראה תיאור הנשק בהמשך), אך לא בכול משולל כבוד שהוא פוגש, (הוא אף עשוי להיות מרטה עבור משוללי כבוד שיצר לפני שהמטה היה בידו, או כשאר היה בחיים)
אדרת עור אדם
אל אף הנהוג לחשוב, המחוללים עדיין כבולים לעורם, בדיוק כמו המשוללי הכבוד, (מלבד המקיצים, ראה בהמשך), הכבילה שלהם לעורם היא זהה לחלוטין לזו של משולל הכבוד, בהבדל אחד, הם ראשים לגעת בו ולהזיזו, מעבר לכך, השכמייה שהם עשו מעורם מעניקה להם כאשר היא נלבשת תוסף שיריון +1 (או תוסף שיריון השווה לשיריון הטבעי שהיה ליצור בחייו פחות 1 אם זה יוצא גבוה יותר) וכפעולת סיבוב מלא רשאי המחולל להיתעטף בשכמייה שלו ולמשוך את ברדסו על פניו, בצורה כזו הוא מקבל תוסף +2 לבדיקות להיתחזות שלו לדמוי אדם מהסוג שהיה פעם או תוסף +4 אם הוא מתחזה לאחד כזה אך חולה ופצוע.
ראוי לציין כי מחולל שעורו רחוק ממנו ביותר מאשר 120 מ', ימשך גם הוא אל עורו בכול מחיר (בדיוק כמו משולל כבוד) אם יכשל בהצלת רצון, וגם הוא יושמד אם יוחזק הרחק מעורו עד לזריחת השמש או הירח הבאים. (אם כי כמוובן ישחזר עצמו ויצא לנקמה כמו שמתואר ביכולת "שיבה")
השנאה תובילו אל טרפו
המחולל הוא צייד מוכשר בצורה לא רגילה, הוא תמיד מודע לכיוון הכללי של משחית גופתו הקרוב ביותר או לאדם המחזיק במטהו אם יש כזה (ראה בהמשך), וכן הוא מסוגל להישתמש במיומנות זיהוי על מנת לעשות שימוש ביכולת "מעקב", במקום בהישרדות. כמו כן הוא מקבל תוסף למיומנות זיהוי השווה לק"פ שלו.

תכונות-המחולל מאבד את ערך החוסן שלו מתוקף היותו אל מת, תכונותיו האחרות משתנות כדלקמן-
+6 כוח, +2 חוכמה +2 כריזמה
מיומנויות- מלבד התוסף להיתחזות שמקבל המחולל מגלימתו, הוא גם מקבל תוסף +4 למיומנות זיהוי, זיהוי מניע, היסתתרות, תנועה שקטה, האזנה וחיפוש.
אירגון-בודד או מלווה בכמה משוללי כבוד
דירוג אתגר- רבע ק"פ יצור הבסיס +7 (או +8 אם הדמויות ברשימת משחיתי הגופה)
אוצר-מטה עצמות קסום (כלי המשחית, ראה בהמשך) ואולי גם כמה חפצי קסם בהם הוא עושה שימוש לראות עיני המנחה.
נטייה-רע כולשהו. (שומר על נטייתו הישנה בציר התוהו/סדר)
היתפתחות-על פי דרגה (ראו יוצא דופן "מקיצים")
מתאם דרגה +3 (לא מתאים למשחק על ידי שחקנים)


:bones: כלי משחית :bones:
מטה +2 פוצע, מארה (משחיתי המחולל), מרטש (גורם נזק חודר מוחץ וחותך כאחד וכול גופה שהוא מחסל תראה מושחתת למרוטשת למראה) ובנוסף כול יצור שחוסל בידי המטה יהפך בזריחת הירח ירח הבאה למשולל כבוד בשליטת המחולל שיצר אותו.
---
כמעט כול מחולל מחזיק איתו מטה עשוי עצמות אפל שהוא מייצר משנאתו לאויביו ועצמותיהם המרוסקות, הבסיס למטה נוצר מהיצור הראשון אותו משחית המחולל ומשלדתו הוא מייצר את המטה, לאחר מכן הוא מוסיף חלק מעצמות משחיתי גופתו אל תוך המטה. יצור שחוסל על ידי המטה והוטבע אל תוכו, לכוד כמו בלחש "לכידת נשמות" עד אשר יושמד המטה, האוחז במטה מסוגל לתקשר עם הלכודים בו כמו בלחש דיבור עם המתים, וגם לעות את הנשמות שבתוך המטה כרצונו.
כול התכונות הקסומות נשארות במטה לאחר מות המחולל (אלא אם חוסלו כול כול משחיתי המחולל ואז המטה יתפרק ויחזור להיות העצמות מהן נוצר), אך יצור אחר העושה שימוש במטה של מחולל יסבול מכמה חסרונות-
ראשית,
הוא לא ישלוט במחוללי הכובד שהוא יוצר, אלא להפך, הוא יחשב כזה אשר השחית אותם.
שנית, היצור יקבל מיד את התכונה "תאוות נקם" כפי שהיא מתוארת בתיאור משולל הכבוד, כנגד משחיתי המחולל ממנו נלקח המטה, ההשפעה תשאר עד אשר תוטל עליו הסרת קללה בדרגת מטיל הגבוה מדרגת המחולל ממנו נלקח הנשק.
שלישית, מרגע שהוא הרג ולו יצור אחד בעזרת המטה, הוא יאלץ להילחם בעזרת המטה ובעזרת המטה בלבד עד אשר תוטל עליו הסרת קללה בדרגת מטיל הגבוה מדרגת המחולל ממנו נלקח הנשק, במידה ומישהו לוקח ממנו את המטה, הוא יחשב בעיניו כאחד ממשחיתי המחולל ויתקף בהתקף זעם כנגד.
רביעית, הוא לא יהיה מסוגל להטמיע עצמות ונשמות נוספות אל המטה.
הערה: כאשר המטה נמצא אצל מישהו, המישהו הזה יחשב כמטרת החיסול הבאה של המחולל, המחולל תמיד ידע את המרחק ואת ההכיוון אל מטהו במידה והמטה נמצלא בטווח של 1.6 ק"מ מהמחולל, או את הכיוון הכללי שלו במידה והמרחק עולה על 1.6 ק"מ. המחולל יתעלם מכול דבר שלא חוסם את דרכו עד אשר ישוב המטה אליו. הוא אינו מסוגל ליצור חדש אלא אם הושמד המטה.


המקיצים
משוללי כבוד יושמדו אם ילקחו הרחק מעורם עד לאחר הזריחת השמש או הירח הבאים, העוגן שמחזיק אותם בעולם החיים יהיה רחוק מדי אליהם והם יסחפו אל שאר נשמתם. אך ישנם כאלו, נדירים ביותר, יחידי סוגולה! ששאריות הנשמה שתוכם ימשכו את יתר הנשמה חזרה אל הגוף ועירו אותו עם כוחות חדשים ותבונה חדשה, לאימתם של שוביו. הכוחותו שמושכים את הנשמה אל הגוף הם אפלים ומתועבים, על כן כול האזור ברדיוס של 3 מ' סביב מקום המהפך יהפך לטמא (כמו הלחש טומאה) עד אשר יוטל עליו לחש טיהור בדרגת מטיל 7 לפחות, או הסרת קללה.
המקיצים הם משוללי כבוד שתבנית המחולל מונחת עליהם, בשינויים הבאים-
הם חופשיים מעורם, ואין להם שום שימוש בו, לטוב או לרע, הוא לא מגביל אותם, ולא מעניק להם כוחות.
הם עדיין מושפעים מהיכולת תאוות נקם, אלא שכעת הם שולטים בה, ומסוגלים לפסיק אותה בהצלת רצון נגד ד"ק 15
בעת המהפך היצור מקבל ערכי תבונה חוכמה וכריזמה כמו שהיו לו בחייו.
הערה:
מחולל לא מסוגל להיות מקיץ. מחולל שמורחק מעורו, תמיד יושמד לאחר זריחת השמש או הירח הבאים (כמו רוב משוללי הכבוד), אלא שכמובן יחזור לנקמה כפי שמתואר ביכולת "שיבה"
 
כן, אני יודע שההקלדה שלי בתחת....
וכדי שלא תצטרכו לדלג כול רגע לעמוד הקודם-

דון גובלאונה אמר/ה:
וזהו החזון שהמפלצת שלך עוררה בי, אם אתה רוצה אני יעביר את זה לעץ נפרד.

מחולל
גאלינה היתענגה על כוס יין חם של ערב במרפסת האחוזה אשר ירשה זה לא מכבר, מצחקקת בינה לבינה כשהיא מדמיינת כיצד תוכניתה הגאונית יצאה אל הפועל האחוזה שלה, השדות שלה, ודודה המגוחך שסונוור עקב יהירותו, עצמותיו מרוסקות, קבור עד חזהו במרכז כפר הגובלינים, והם מנסרים בו שוב ושוב כדי שגסיסתו תארך ימים. כן, גאלינה הירהרה בינה לבינה, נקמתה הייתה שלמה.
אך בעודה יושבת על המרפסת, ומביטה לגן, והינה חיזיון תעתועים אחז בה, דודה צעד לעברה, מעונה, מדמם, ונשען על מטה הליכה מוזר. הוא היתקרב עוד ועוד והיתגלה לעינה מחזה מעורר פלצות. אפיק של דם זרם בעקבותיו, ובכול צעד מהיר שלקח רטט ליבו הפועם, מציץ מדי פעם דרך עורו המבותר והמנוסר, הלבוש כשכמיה על כתפיו. בידו מקל לבן, עשוי עצמות גובלינים, ומתחת לעור פניו המונח על מצחו כברדס, או כמסכה מורמת מחרידה למראה, ניבטו שתי עיניים מטרופת מתאוות נקם, מטורפת מרצון להרוג, להשמיד ולהשחית, בזינוק קליל ומקרקש הוא עלה אל המרפסת ושלח ידו אליה. גאלינה קפאה לרגע אחד יותר מדי, אל מולה עמד מחולל, הוא שלח ידו אליה ולפת בבשרה, ידיו הגרמיות חותכות בה בעוצמה וכקור לא נתפשים, שעה שהוא עקר במידכה אחת זרועה מתוך המרפק. גאלינה משכה תליון מעל צווארה ובאנעקת כאב ואחזה בו בחוזקה, כמה מילות לחש והיא נעלמה הרחק בעננת עשן... זעקה מעוררת חלחלה פרצה מפי המחולל, בלחיצה אחת הוא יריסק את זרועה שנותרה בידו, במשיכה אחת של שיניו ניקה את העור מעל כף היד, וקבע אותה בקצה מטהו.
הצייד החל.


לעיתים, העוול שנעשה למשולל הכבוד כול גדול, (או שגאוותו כולכך גדולה), עד שדי בתאוות הנקם שלו להשאיר כוח חיים עצום בתוך גופתו המרקיבה, משוללי כבדו אלו נקראים מחוללים, כוח הרצון העומד בהם חזק די בכדי לגרום להם לגעת בעורם הישן, לעטות אותו כשכמיה ולצאת למסע נקמה באלו אשר חיללו את גופתם ופגעו בכבודם. אלו עשויים להיות מלכים גדולים שקבריהם נפרצו ונבזזו, ואף הושחתו, אצילים שהוצאו להורג וגופם הוצג בפומבי לקלון ובושה למשפחתם, או אפילו אנשים טהורים שהופללו הוצאו להורג, ותאוות הנקם שלהם לא ידעה גבולות.
כמו כן, ישנם מקיצים משוללי כבוד נדירים ביותר, שהורחקו בכוח מעורם (המשמש להם כעוגן בעולם החיים), ובמקום להימשך אל נשמתם, רסיס הנשמה שנשאר בגופם משך את יתר הנשמה חזרה אל הגוף.
מחוללים נראים בדיוק כמו משולל כבוד אך בהבדלים הבאים, כול המחוללים (מלבד המקיצים שהדבר הראשון בדרך כלל שיעשו לאחר חיסול שוביהם הוא להשיג דברים אלו), לובשים את עורם כשכמיה, כאשר פרצופם משמש להם כברדס, וגופם כמו גלימה מאחוריהם. בידיו של כול מחולל ישנו נשק עשוי מעצמות אלו שהשחיתו אותו והוא חיסל. כוחו של הנשק נובע מאפלת ליבו של רודף הנקמה של המחולל. הבדל נוסף וכמעט סמוי, הוא האש הבוערת בעיניו הנבנות באופן מרתיע של המחולל, האש הבולטת בעיקר באור יום כלהבת אש שחורה משחור, שכול המביט אליה נמלא פחד.

יצירת מחולל
מחולל היא תבנית נרכשת שניתן להוסיף לכול יצור דמוי אדם, למחולל תכונות יצור הבסיס למעט השינויים הבאים-
סוג וגודל-סוג הופך לאל מת אין לחשב מחדש נק' מיומנות הצלות אותה"ב, גודל לא משתנה
קוביות פגיעה- הופכות לק12
שיריון טבעי- +3 גם אם יש ליצור המקורי שיריון טוב יותר.
התקפות מיוחדות
יצור הבסיס מאבד את כול ההתקפות המיוחדות שלו, אך מקבל את ההתקפות הבאות (ד"ק הצלה כנגד הוא 10+חצי ק"פ הרוח+מתאם הכרזימה שלו, אלא אם צויין אחרת, התקפות אלו מחליפות כול התקפה טבעית ראשית שהייתה ליצור מלבד התקפת נשיכה אם הייתה לו), הוא שומר על כול כשרונות השליטה בנשק שהיו לו, וכן על התקפותיו הטבעיות המשניות, בנוסף כמעט לכול מחולל יש כלי משחית (ראה בהמשך)
טפרים נוטפים שנאה
התקפה טבעית של 1ק6+כוח נזק חותך וחודר, ההתקפה גם פוצעת, ומורידה נקודת חוסן אחת במכה מוצלחת.
עיניים בוערות
כול יצור בטווח 9 מ' שנתקל במבטו של המחולל חייב להציל הצלת רצון או לקפוא במורא למשך 1ק1+4 סיבבים מבלי יכולת לפחד, לאחר מכן יהיה חסין להשפעת המבט עד לזריחה/שקיעת השמש הבאה. זו השפעת פחד הפוגעת בתודעה. יצורים שמסומנים ידי המחולל כמשחיתיו ונתקלו במבטו, ייסבלו מחסר -5 להצלה.
יכולות מיוחדות
המחולל מאבד את כול תכונותיו המיוחדות העל טבעיות ודמויות הלחש, ונשאר עם הרגילות ויוצאות הדופן בלבד (במידה ואלו תקפות לאלמתים וליצורים חסרי עור), אל יכולות אלו מתווספות אלו שברשימה כאן-
יצירת כלי משחית
המחולל מסוגל ליצור מגופת אלו שהשחיתו אותו, כלי נשק של זדון ונקמה. לתכונות כלי הנשק ראה נספח בהמשך.
מוות בעורקיו
ליבו של המחולל פועם בקרבו בחוזקה וכלי הדם המתוחים על עצמותיו החשופות זולגים דם כול הזמן, ולכול מקום אשר ילכו, שובל של דם ילווה את המחוללים, ודמם רעל של שנאה והרג לחיים.
דם משוללי כבוד - מגע
ד"ק היתנגדות 16, נזק ראשוני 1ק6 כוח, נזק משני -
שיבה
כול עוד חי ולו אחד ממשחיתי הגופה שגרמו למחולל להיווצר, או אחד מצאצאיהם, עלי אדמות, לא ניתן להרוג את המחולל בדרך הרגילה, הוא פשוט יאסף ויבנה את עצמו מחדש מגופתו או מגופה אחרת באזור,דמיה וגופתו נהרסה. לא רק זאת, אלא שכול אחד שחיסל את המחולל וגרם לו לבנות עצמו שוב ויחשב בעיניו לאחד ממשחיתיו. הדרכים הידועות ביותר למנוע ממנו לא לשוב הן לחסל את כול אלו שהשחיתו את גופתו ואת צאצאיהם, (במקרה כזה ירגע מייד המחולל ולא יתקוף אלא כהגנה עצמית עד לזריחת השמש או הירח הקרובים, ואז יפול חסר רוח חיים לאדמה) לעיתים קרובות בשעות אלו הוא יפרוץ בצווחות ויסבול יסוריים איומים כאשר בפעם הראשנה מאז שובו תאוות הנקם שבו תירגע והוא יוכל להיזכר בצורה ברורה בכול מעשיו הנוראים בדרכו אל הנקמה. דרך נוספת לשמור שלא ישוב, היא להטיל משאלה, נס או כבילת נשמה על המחולל לאחר שחוסל, כך שלא יוכל לשוב. דרך שלישית אך שנויה במחלוקות, (כול חוקר אלמתים שמכבד את עצמו יאמר כי דבר כזה קורה רק באגדות וסיפורי סבתא), הוא לפתור את התסבוכות אשר גרמה למחולל לחזור, דרוש מעשה גדול מאד של של השפלה בוגדנות ואכזריות בכדי לגרום לאדם להפוך למחולל, ופתירת האירוע כך שמהחולל יהיה שבע רצון תאפשר לו לחזור למנוחתו, הדבר תלוי במחולל, ויכול לנוע מבניית קבר ענק במרכז העיר אליו יעלו לרגל בכול ראש חודש, או נידוי וגלות למשפחת אצולה מסויימת עבור מעשי אבותיהם... במקרה כזה ישקע המחולל בהשפעה הדוטמה ללחש קיפאון זמן, אך אם תנאי ההסכם יופרו, או אם תופרע מנוחתו, הוא עשוי לחזור, ולאו דווקא עם אותם מטרות כבעבר.
שליט הטומאה
המחולל מסוגל לשלוט במשוללי הכבוד שהוא יוצר בעזרת כלי המשחית שלו (ראה תיאור הנשק בהמשך), אך לא בכול משולל כבוד שהוא פוגש, (הוא אף עשוי להיות מרטה עבור משוללי כבוד שיצר לפני שהמטה היה בידו, או כשאר היה בחיים)
אדרת עור אדם
אל אף הנהוג לחשוב, המחוללים עדיין כבולים לעורם, בדיוק כמו המשוללי הכבוד, (מלבד המקיצים, ראה בהמשך), הכבילה שלהם לעורם היא זהה לחלוטין לזו של משולל הכבוד, בהבדל אחד, הם ראשים לגעת בו ולהזיזו, מעבר לכך, השכמייה שהם עשו מעורם מעניקה להם כאשר היא נלבשת תוסף שיריון +1 (או תוסף שיריון השווה לשיריון הטבעי שהיה ליצור בחייו פחות 1 אם זה יוצא גבוה יותר) וכפעולת סיבוב מלא רשאי המחולל להיתעטף בשכמייה שלו ולמשוך את ברדסו על פניו, בצורה כזו הוא מקבל תוסף +2 לבדיקות להיתחזות שלו לדמוי אדם מהסוג שהיה פעם או תוסף +4 אם הוא מתחזה לאחד כזה אך חולה ופצוע.
ראוי לציין כי מחולל שעורו רחוק ממנו ביותר מאשר 120 מ', ימשך גם הוא אל עורו בכול מחיר (בדיוק כמו משולל כבוד) אם יכשל בהצלת רצון, וגם הוא יושמד אם יוחזק הרחק מעורו עד לזריחת השמש או הירח הבאים. (אם כי כמוובן ישחזר עצמו ויצא לנקמה כמו שמתואר ביכולת "שיבה")
השנאה תובילו אל טרפו
המחולל הוא צייד מוכשר בצורה לא רגילה, הוא תמיד מודע לכיוון הכללי של משחית גופתו הקרוב ביותר או לאדם המחזיק במטהו אם יש כזה (ראה בהמשך), וכן הוא מסוגל להישתמש במיומנות זיהוי על מנת לעשות שימוש ביכולת "מעקב", במקום בהישרדות. כמו כן הוא מקבל תוסף למיומנות זיהוי השווה לק"פ שלו.

תכונות-המחולל מאבד את ערך החוסן שלו מתוקף היותו אל מת, תכונותיו האחרות משתנות כדלקמן-
+6 כוח, +2 חוכמה +2 כריזמה
מיומנויות- מלבד התוסף להיתחזות שמקבל המחולל מגלימתו, הוא גם מקבל תוסף +4 למיומנות זיהוי, זיהוי מניע, היסתתרות, תנועה שקטה, האזנה וחיפוש.
אירגון-בודד או מלווה בכמה משוללי כבוד
דירוג אתגר- רבע ק"פ יצור הבסיס +7 (או +8 אם הדמויות ברשימת משחיתי הגופה)
אוצר-מטה עצמות קסום (כלי המשחית, ראה בהמשך) ואולי גם כמה חפצי קסם בהם הוא עושה שימוש לראות עיני המנחה.
נטייה-רע כולשהו. (שומר על נטייתו הישנה בציר התוהו/סדר)
היתפתחות-על פי דרגה (ראו יוצא דופן "מקיצים")
מתאם דרגה +3 (לא מתאים למשחק על ידי שחקנים)


:bones: כלי משחית :bones:
מטה +2 פוצע, מארה (משחיתי המחולל), מרטש (גורם נזק חודר מוחץ וחותך כאחד וכול גופה שהוא מחסל תראה מושחתת למרוטשת למראה) ובנוסף כול יצור שחוסל בידי המטה יהפך בזריחת הירח ירח הבאה למשולל כבוד בשליטת המחולל שיצר אותו.
---
כמעט כול מחולל מחזיק איתו מטה עשוי עצמות אפל שהוא מייצר משנאתו לאויביו ועצמותיהם המרוסקות, הבסיס למטה נוצר מהיצור הראשון אותו משחית המחולל ומשלדתו הוא מייצר את המטה, לאחר מכן הוא מוסיף חלק מעצמות משחיתי גופתו אל תוך המטה. יצור שחוסל על ידי המטה והוטבע אל תוכו, לכוד כמו בלחש "לכידת נשמות" עד אשר יושמד המטה, האוחז במטה מסוגל לתקשר עם הלכודים בו כמו בלחש דיבור עם המתים, וגם לעות את הנשמות שבתוך המטה כרצונו.
כול התכונות הקסומות נשארות במטה לאחר מות המחולל (אלא אם חוסלו כול כול משחיתי המחולל ואז המטה יתפרק ויחזור להיות העצמות מהן נוצר), אך יצור אחר העושה שימוש במטה של מחולל יסבול מכמה חסרונות-
ראשית,
הוא לא ישלוט במחוללי הכובד שהוא יוצר, אלא להפך, הוא יחשב כזה אשר השחית אותם.
שנית, היצור יקבל מיד את התכונה "תאוות נקם" כפי שהיא מתוארת בתיאור משולל הכבוד, כנגד משחיתי המחולל ממנו נלקח המטה, ההשפעה תשאר עד אשר תוטל עליו הסרת קללה בדרגת מטיל הגבוה מדרגת המחולל ממנו נלקח הנשק.
שלישית, מרגע שהוא הרג ולו יצור אחד בעזרת המטה, הוא יאלץ להילחם בעזרת המטה ובעזרת המטה בלבד עד אשר תוטל עליו הסרת קללה בדרגת מטיל הגבוה מדרגת המחולל ממנו נלקח הנשק, במידה ומישהו לוקח ממנו את המטה, הוא יחשב בעיניו כאחד ממשחיתי המחולל ויתקף בהתקף זעם כנגד.
רביעית, הוא לא יהיה מסוגל להטמיע עצמות ונשמות נוספות אל המטה.
הערה: כאשר המטה נמצא אצל מישהו, המישהו הזה יחשב כמטרת החיסול הבאה של המחולל, המחולל תמיד ידע את המרחק ואת ההכיוון אל מטהו במידה והמטה נמצלא בטווח של 1.6 ק"מ מהמחולל, או את הכיוון הכללי שלו במידה והמרחק עולה על 1.6 ק"מ. המחולל יתעלם מכול דבר שלא חוסם את דרכו עד אשר ישוב המטה אליו. הוא אינו מסוגל ליצור חדש אלא אם הושמד המטה.


המקיצים
משוללי כבוד יושמדו אם ילקחו הרחק מעורם עד לאחר הזריחת השמש או הירח הבאים, העוגן שמחזיק אותם בעולם החיים יהיה רחוק מדי אליהם והם יסחפו אל שאר נשמתם. אך ישנם כאלו, נדירים ביותר, יחידי סוגולה! ששאריות הנשמה שתוכם ימשכו את יתר הנשמה חזרה אל הגוף ועירו אותו עם כוחות חדשים ותבונה חדשה, לאימתם של שוביו. הכוחותו שמושכים את הנשמה אל הגוף הם אפלים ומתועבים, על כן כול האזור ברדיוס של 3 מ' סביב מקום המהפך יהפך לטמא (כמו הלחש טומאה) עד אשר יוטל עליו לחש טיהור בדרגת מטיל 7 לפחות, או הסרת קללה.
המקיצים הם משוללי כבוד שתבנית המחולל מונחת עליהם, בשינויים הבאים-
הם חופשיים מעורם, ואין להם שום שימוש בו, לטוב או לרע, הוא לא מגביל אותם, ולא מעניק להם כוחות.
הם עדיין מושפעים מהיכולת תאוות נקם, אלא שכעת הם שולטים בה, ומסוגלים לפסיק אותה בהצלת רצון נגד ד"ק 15
בעת המהפך היצור מקבל ערכי תבונה חוכמה וכריזמה כמו שהיו לו בחייו.
הערה:
מחולל לא מסוגל להיות מקיץ. מחולל שמורחק מעורו, תמיד יושמד לאחר זריחת השמש או הירח הבאים (כמו רוב משוללי הכבוד), אלא שכמובן יחזור לנקמה כפי שמתואר ביכולת "שיבה"
 
הערות:
1. דירוג האתגר של משולל הכבוד לא קצת נמוך? הוא בכל זאת רעיל. הייתי מציע להעלות קצת את הדרג"ש ההתקפה והנזק ולהפוך אותו לד"א 2\3 במקום 1\2.
2. עדיף להפוך את ד"ק ההצלה נגד הרעל של המחולל לתלוי ק"פ ותכונה (כמו כריזמה), אחרת הוא עלול להיות נמוך מידי.
3. הייתי מציע שהמטה יתחזק ככל שיותר נשמות יספגו בו, ונראה לי שיהיה מוצלח לתת למחולל שנשארה לו אך ורק מטרה אחת שיפור רציני ליכולות, שיסיים את מסע הנקם במהירות אם לא יתבצע מעשה דרסטי (משהו בכיוון של קללה נוראה שמוטלת על כל מי שהמטה נוגע בו, קללה שתהרוג את המחלל האחרון כמו מחלה שטנית במיוחד אפילו אם יצליח לברוח)
4. זה פשוט אדיר :D
 
1) קיבלתי, אבל במקום לחזק אני פשוט יחליש כדי שיתאים לד"ק 1/2, אני לא רוצה אותו חזק מדי. ובטח שלו ברמה גועל או צלמוות... (שניהם ד"א 3)
2)סבבה, רעיון טוב, זה דיי טריוויאלי לא יודע איך לא חשבתי על זה...
3)חשבתי על זה, אבל בגלל שאין מספר אחיד של משחיתי גופה למשחית (יש כאלה עם משחית אחד ויש כאלה עם מאות...) אני לא ידעתי איך לעשות את זה, אבל עכשיו לי לי רעיון, נשמות של משחיתים יתנו לו מטענים, ונוסיף לו איזה לחש או שניים כמו למטות קסם.
4) ימותו הקנאים.
 
1. עם אין להם משחיתים אז הם הרבה יותר חלשים ממשוללים רגילים.
2. משוללים שנוצרים על ידי מחוללים כבולים גם לעור שלהם כי עם כן אז איך הם עוזרים למחוללים
 
משוללים שכבולים שמצייתים עדיין כבולים לעורם, ואם מחולל גורם להם להיתרחק מעורם, הם יושפעו כרגיל על פםי הכתוב ביכולת "כבול", עם זריחת השמש או הירח הבאים, במידה והיה ואחד מהם נהפך למקיץ, הוא יתקוף את המחולל ובמידה והביס אותו ויקח את מטהו, ויושפע מקללת המטה כמו שכול יצור חוץ מהמחולל המקורי שיצר את המטה יושפע ממנו.
וכאלה שנעשו על ידי המטה באמת יהיו אויביו משחיתי המחולל שיצר אותם.
 
תמונות מגניבות של מחוללים ומשוללי כבוד-

Skeleton_by_DavidRapozaArt.jpg

Let_It_Consume_You_by_xXIsolation_TheoryXx.png

Wraith_by_Prasa.jpg

skeleton_mage_by_loztvampir3.jpg
 
חזרה
Top