• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 מעגל הקשקש - מעגל לדרואיד

אוקיי. ממש נתקעתי על הדרואיד. ניסיתי כל כך קשה לא ללכת לכיוון הברור מאליו של "אני דרואיד ואני יכול להפוך לדרקון". אם אתם רוצים נתיב כזה, הם שפוכים לכל אורך האינטרנט, לדוגמא כאן, כאן, וכאן.
אז בחרתי בכיוון פחות סטנדרטי, שאני מקווה שיצא טוב. אני אישית מאוד אוהב את הפשטות שלו. זה שמשאיר לנו לנו האשף והפייטן, והם הולכים להיות קשים. אבל בינתיים, בואו ניגש לזה.




הטבע מכיל דברים מופלאים. אבל מבין כל המערכות האקולוגיות המורכבות והמבנים הגיאולוגיים המופלאים, שום דבר לא מדהים כמו הקשקשים. מבנה מודולרי להפליא, שמורכב ממאות, אלפי או אפילו עשרות אלפי חתיכות אורגניות קשיחות, שנטוו יחד ליצירת מעטה בלתי חדיר. הדרקונים, היצורים המופלאים ביותר בטבע, ראש שרשרת המזון, מתהדרים בעצמם בשכבה מפוארת של קשקשים, המאפיין העוצמתי ביותר שלהם. ולמרות שיצורים תבוניים לכאורה ניסו ליצור חיקויים של השלמות המרהיבה הזו עם המתכות הקטנוניות שלהם, שום דבר לא יאפשר להם לעקוף את הדבר האמיתי. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. כשאתה חלק ממעגל הקשקש, אתה מקדיש את כל כולך לחקות את היופי הטבעי הנעלה הזה, כדי ליצור את מעטה הקשקשים הטוב ביותר, ולהתקרב ככל יכולתך לשלמות של הדרקונים.

מעגל הקשקש - מעגל לדרואיד

מעטה קשקשים
כאשר אתה מצטרף למעגל זה בדרגה 2, אתה לומד כיצד לשנות את עורך לקשקשים על מנת להעניק לעצמך סיכויי הישרדות גבוהים. כפעולת בונוס בתורך, אתה יכול לנצל את אחד השימושים שלך בצורת פרא כדי לצמח קשקשים עבים על עורך למשך עשר דקות. כאשר אתה עוטה קשקשים, הדרג"ש שלך הופך ל-15 + מתאם זריזות במידה ומספר זה גבוה יותר מהדרג"ש שנובע מהשריון שלך.

הגנה מותאמת
כשאתה מגיע לדרגה 6, אתה לומד להתאים את מעטה הקשקשים שלך כדי להתמודד עם צורות התקפה שונות. כאשר אתה מפעיל את מעטה הקשקשים, בחר מוחץ, חודר או חותך. אתה מקבל עמידות לסוג הנזק הנבחר כל עוד אתה עוטה קשקשים.

הגנה דרקונית
שאתה מגיע לדרגה 10, אתה לומד כיצד לשנות את קשקשיך בדומה לקשקשי דרקון כדי לספוג התקפות אלמנטליות. כאשר אתה מפעיל את מעטה הקשקשים שלך, בחר אש, חומצה, חשמל או כפור. אתה מקבל עמידות לסוג הנזק הנבחר כל עוד אתה עוטה קשקשים.

קשקשים מתחדשים
כשאתה מגיע לדרגה 14, אתה לומד כיצד ליצור הגנה מיטבית באמצעות יצירת שכבות של קשקשים שנושרות ומתחלפות. כאשר אתה מפעיל את מעטה הקשקשים ובתחילת כל תור, אתה מקבל כמות נקודות פגיעה זמניות ששווה לדרגתך כדרואיד. הן נשארות עד לתחילת תורך הבא.
 
מגניב מאוד, לא חזק מדי (למרות שאני לא הכי מבין במקצוע הדרואיד), והפלאף נהדר. כל הכבוד!

אני כן חושב שביכולת הראשונה אפשר לשנות את זה ל15+חוסן, בגלל שזה משהו שדרואיד משקיע בו יותר לדעתי (כל הקטע של לשרוד בטבע דורש הרבה חוסן, גם אם לא ממש מכאני)
 
15+ חוסן זה יותר מידי, תשווה את זה ללטאיש שמקבל 13+זריזות או שריון מאגי. אם אתה תעשה את זה עם חוסן זה גם הרבה יותר דרג"ש ממה שאמור להיות לו, וגם נותן תירוץ לזנוח זריזות. כאילו 15+חוסן יכול להגיע ל20 בקלות עם מגן ועוד איזה משהו ברקע בדרגה 3. זה הרבה יותר מידי
 
הבעייה העיקרית עם זה שהיא פשוט יהפוך לדיפ משתלם לכל מקצוע, אתה מקבל 2 פעמים פר מנוחה קצרה לקבל תוסף דרג"ש פסיכי, בעיקר כפעולת בונוס.

בכל מקרה הקונספט חמוד, אני חושב שהוא כן חלש יותר מהרבה דרואידים אחרים, אבל אני יכול לראות שחקנים משחקים אותו
 
כן, אני חושב שאני מעדיף לעשות דיפ לדרגה אחת של ברברי פשוט. זה נותן גם תוסף דרג"ש קבוע וגם את האפשרות לזעם.

אני מסכים שהוא טיפה יותר חלש ממעגל הירח וכאלה, אבל מעגל הירח גם ככה חזק מדי לדעתי. אני מרגיש שזו רמת הכוח הנכונה למעגל דרואיד, כי זה מקצוע שדי מחזיק את עצמו בלי הנתיב. השוויתי אותו למעגל האדמה ולמעגל הנבגים החדש יותר, והוא מחזיק יפה.
 
חזרה
Top