• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מספר בעיות עם קבצי adobe reader-חייב עזרה

hant

פונדקאי ותיק
שלום לכולם, יש לי בעיה עם קבצי adobe reader....

אז ככה, הורדתי כמה קבצי adobe reader מהאינטרנט של הרחבות למשחק תפקידים.ככשמרתי את הקבצים, כולם, ללא יוצא דופן, הראו לי את ההודעה הבאה:

"מסמך זה אינו מאפשר לשמור שינויים שביצעתם, אלא אם כן אתם משתמשים בadobe acrobat 8.0 standard או ב adobe acrobat 8.0 professional.תשמרו רק עותק של המסמך המקורי.האם ברצונכם להמשיך?"

זה לא הטריד אותי, כי במילא לי ביצעתי שינויים במסמך וגם לא תיכננתי לבצע שינויים.פשוט בגלל תקלות אחרות שקרו נראה לי שכדאי שאציין גם את זה,אולי זה קשור.אגב, גרסת הadobe reader שלי במחשב הזה היא 8.1 .

לאחר מכן,רציתי לשלוח את הקבצים למחשב השני שלי, ועל כן העלתי אחד מהם למייל,לאחר איטיות מטורפת (ומדובר בקובץ של 8 mb בערך, לא הרבה) המסמך התבסף למייל,שלחתי את המייל.
כשפתחתי את המייל שלי במחשב השני, שגם בו יש adobe reader ואני כמעט 100 אחוז בטוח שגם אקרובט, הוא ניסה לפתוח אותו ואז כתב לי משהו שאני לא זוכר בדיוק, אבל לא היו שם מספר תקלה או כיתוב מעניין, רק ניסוח בערך כזה "adobe reader אינו יכול לפתוח את הקובץ.הקובץ פגום, תקן את הקובץ תחילה" והקובץ לא נפתח ,למרות שניסיתי כמה פעמים. המחשב המדובר חדש, בעל הרבה נפח ותכונות מעולות, לעומת זאת המחשב הזה, בו הורדתי את הקובץ וממנו שלחתי אותו, הוא ישן יותר.

אני ממש צריך עזרה, מה קרה? איך אני מתקן את זה?מה לעשות?

שבוע טוב לכולם,ממתין בציפיה לתשובה...

hant
 
אני ממליץ לך פשוט לעבור ל-foxit reader. הרבה יותר קל מאקרובט, ויכול להיות שיצליח להתמודד עם זה. יכול להיות גם שהייתה בעיה בהעברה ושווה לנסות שוב (ואולי באמצעות דיסק או קי ולא אינטרנט).
 
הקבצים שאתה מוריד אינם מורדים בפורמט "אקרובט רידר", אקרובט רידר הוא רק התכנית שפותחת אותם. הקבצים הם בפורמט PDF.

כך שהשאלה היא האם foxit יכול לפתוח קבצים בפורמט PDF.
אין לי מושג, אבל מיקדתי בשבילך את השאלה, אז חבר'ה, תענו. :)
 
foxit קורא כל קובץ PDF. לפעמים יש קבצים חדשים, שנערכו באמצעות הגרסה החדשה ביותר של אקרובט, שהוא לא מסוגל לפתוח. דברים כאלה בדרך כלל מסתדרים די מהר אחרי patch שמשתחרר די מהר.
 
חזרה
Top