• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת השלוש

ברק

פונדקאי ותיק
האגדה מספרת שלפני שנים רבות נחתה ישות על כדור הארץ, לפני שאנשים הילכו פה, לישות זאת לא היתה נורה מוגדרת, דבר אחד היה מוגדר אצלה, היו לה 9 עיינים,לישות זאת היו שלושה בנים, שמו של הראשון היה דרקולה ,הוא אהבה מערות חשוכות ועמוקות, השני היה ליקאון , הוא אהב את הטבע הפרוע, לשלישי קראו אדם, שאהב ערבות פוריות, דרקולה ננשך ע"י אטלף וליקאון ננשך ע"י זאב, אדם ננשך ע"י פיל, בהתחלה לא נראו שנוים רבים, דרקולה היתרחק וסלדמהשמש, וצצמחו לו ניבים, ליקאון עמד במשך שעות והיסתכל על על הירח, והפך לשעיר,, אדם התחיל לבלות את זמנו בהירהורים ובחשבות, ועורו היתעבה, לאחר שהשלושה גדלו זימנה הישות שהייתה אביהם שלושה נקבות, הוא לקח מכל אחד צלע ויצר את הנקבות ההן, שלושה נקבות בשביל שלושת בניו.
לאחר שנים רבות הישות שהייתה אביהם מתה, והשלושה רצו כולם את השליטה בכדור הארץ,דרקולה היה הראשון שגילה את כוחותיו, זה התחיל בתשוקה עזה לדם, הוא שתה את דמם של חיות בעזרת ניביו, לאחר מכן הוא הצליח לעוף וגילה שכוחו הפיזי היה רב מעוד, לאחר שדרקולה גילה את כוחותיו התחיל ליקאון גם הוא לגלות, הוא גילה שחושיו חזקים בהרבה וגם כוחו הפיזי היתחזק, למרות כוחותיו דרקולה עדין היה חזק יותר, עד לליל ירח מלא שבוא הפך ליקאון לאיש זאב, ופצע את דרקולה קשה,, מאז ליקאון הרגיש שהוא חזק יותר בכל לילה, אבל לא יותר חזק מדרקולה, וןבליל ירח מלא הוא מיתחזק בהרבה מדרקולה אך רק ללילה אחד, רק אדם לא גילה את כוחותיו, או לפחות לא את כולם, הוא גילה שהוא היחכים מעוד והוא התחיל לפתח נשק לעזר לו לישרוד, למרות הנשק אדם היה חלש יותר משתי אחיו, אבל היה לו יתרון, הוא יכל להישתמש בנשקיו במשך היום, ואחיו לא יכלו, בעזרת זה אדם הביס את שתי אחיו ושלט על הכדור, אחיו ירדו למחתרת והתחילו להוליד צאצאים, ושתיהם תיכננו לחוד את עלייתם לשילטון
בני האדם שחכו מקבר את אחיו של אביהם והיתיחסו אליהם כאגדות ומיתוסים, אבל הם היתפתחו בשקט וחיקו לזמן שבוא תיפוץ המלחמה, מלחמת השלוש.

לאחר כמה אלפי שנים


שתי השומרים ישבו מול הדלת של המעבדה, הם חיקו עד ליציאת הירח, העננים היתפוגגו לאיתם ומאחוריהם נחשף הירח, ירח מלא, שתי שומרים התחילו לעבור שינוים, הם גדלו והצמיחו פרווה, הלסת שלהם צמחה ועניהם היתחדדו, לאחר דקה קלה נגמר השינוי,הם יללו לירח ונכנסו למעבדה, שם עמד אדם קטן מול שלוש מבחנות שהיו מלאות בנוזל " זהה מומו מוכן" הוא גימגם, שתי השומרים הביטו אליו, אחד מהם היתקרב אליו והביט אליו בסלידה, בתנועה מהירה הוא הרים אותו ונגס בראשו,איש שלישי נכנס למעבדה, שתי השומרים שינו חזרה לצורה אנושית, כל אחד לקח מבחנה , כשהם הבחינו בחלון הפתוח "הייתה חייב להוריד לו את הראש" אמר האיש שנכנס לחדר בתיסכול לאחד השומרים.
כמה גגות משם עף ערפד עם עוד שלושה מבחנות, הוא חייך וידע שזה הסוף, שהיום בניו של דרקולה יתפסו את השליטה, ואחר כמה דקות הוא נכנס לבינין הרוס, שם חיקו לו שלושה ערפדים אחרים, הוא נתן להם את המבחנות, כל אחד לקח אחד
לאחר כמה דקות, בשתי מקומות שונים, עמדו שתי גזעים שונים, מכל אחד שלוש אנשים, שתי הגזעים ידעו שזה עומד להיגמר, עם בניצחון הזאב או הערפד, כי הם ידעו שלפיל אין סיכוי כיאילו זה היה מתואמם ששת האנשים משתי הגזעים הרימו שש מבחנות עם נוזל סגול "הסוף" אמרו שתי אנשים, אחד מכל גזע, ביחד, וכל ששת האנשים שתו את המבחנות, בתיאום מושלם, לאחר שהמבחנות היו ריקות לא קרה כלום, אבל השינוי התרחש, השינוי היה פנימי, וסימן את הסוף

לאחר כמה העלה הבוקר היתכנסו מספר בני אדם ודנו במה שקרה, הם לו דיברו איך הם ידעו מה קרה, הרוב באמת לא ידע מאיפה הם יודעים, אבל הם ידעו דבר אחד, חייבים לעשות משהו, הודעה נשלחה במחשב למקום אחר, לאחר שההודעה נשלחה פרצו שלושה אנשי זאב לאולם, שלושתם בהפיכה מלאה למרות שהיה בוקר, האנשים בחדר ניתבחו, אבל ההודעה נשלחה
באזור אחר לגמרי הודעה היתקבלה במחשב, איש דדק בחלוק לבן היתעורר וראה את ההודעה הוא הבין מה קרה, הוא שלח שלוש הודעות במחשב שלו והכין שלושה מבחנות, מלאות בנוזל אדום ומבהיק, שבנוזל הזה תמון גורלו של המין האנושי
בשלושה מקומות שונים בעולם היתעוררו שלושה בני אדם מרעשים שיצאו מהמחשב שלהם, שלושתם הופתעו מנוסך ההודעה וחשבו שהיא בדיחה, עד שיצאו מביתם וראו כל אחד מול ביתו שלו לימוזינה מחקה, הם נכנסו אליה והוסעו כל אחד לסדה תעופה אחר, שלושה מטוסים המריאו משלושה מדינות שונות באותו זמן, ושלושת המטוסים נחתץו באוטו זמן, באזור מדברי דגול, משלושת המטוסים ירדו שלושה אנשים, שנכנסו למעלית אחת , שירדה על מתחת לפני האדמה


טוב, המשחק הוא משחק שמושוחק בשנה שלנו אבל היו בו כמה מאפיינים עתידניים, כמו שאני מקווה שהבנתם יש שלוש דמויות שאפשר לשחק, כל דמות חייבת לבוא ממדינה אחרת, ועם רקע צבאי, אני יקח את השלושה הכי טובים, עם יהיו שתי דמויות טובות מאותה מדינה אז פשוט אחד ישנה אז בחירת המדינה לא חייבת להיות קריטית
הדמויות צריכות רקע צבעי קרבי, אי אפשר טייסים כי צריך מלחמה של קרקע קרקע.. וטייסים לא מתאימים לזה

בכל דמות צריך להיות
שם
מדינה
רקע
מראה

אני אחקה שבוע ואז אבחר את השלושה הכי טובים, ואז נתחיל לשחק
 
אני רוצה לשחק. אבל מה זאת אומרת מדינה? מדינה שקיימת במציאות?
אם כן:
שם: ריצ'ארד מייהאם
מדינה: בריטניה
רקע: ריצ'ארד נולד ביורקשייר למשפחה במעמד הביניים. הוא למד בבית ספר יסודי שכונתי ועבר לבית ספר פרטי למחוננים. הוא התחנך בחינוך הטוב ביותר והיה מקובל מאוד. כאשר הוא התגייס, נערכו בדיקות וגילו שהוא המועמד האולטימטיבי לבחינת מטוס תקיפה חדיש. הוא למד להטיס את המטוס והפך להיות אגדה בחייל האוויר הבריטי ובחילות האוויר בעולם. ריצ'ארד יצא לטיסת התקפה עם המטוס החדש והופל מעל סוריה. הוא נשבה ועונה, אף אחד לא יודע מה קרה שם. הוא ברח מהשבי ושרד לבד בשטח באחד החורפים הקשים שידע המזרח התיכון. הוא הצליח לעבור את הגבול הסורי לתורכיה ושם גנב סירת דייגים וחזר לאנגליה. הוא התקבל כגיבור, והביא מידע מודיעיני חשוב לצבא, שעזר במתקפה על סוריה. הוא גוייס מחדש ל- SAS, יחידת הקומנדו/לוחמה נגד טרור הטובה ביותר בבריטניה ובאירופה. הוא עבר עשרות מבצעים וקיבל יותר מ-20 עיתורי כבוד. הוא פגש אישה בשם לורה והם התחתנו. הוא המשיך במבצעים למרות שבביתו חיכו אישה, ילד וכלב.
מראה: שיער חולי קצוץ וגוף שרירי. יש לו עיניים חומות ופנים קשוחות. הוא מתלבש בצבעי ירקרק וחאקי ותמיד יש עליו אקדח "גלוק".
 
שם:ולדימיר אוריינוב

מדינה:רוסיה

רקע:ולדימיר נולד למשפחה ממעמד ממוצע.בתחילת לימודיו בחטיבת הביניים הוא החטיף לילד אחד מכות עד למצב בינוני-קשה בגלל שעיצבן אותו ולכן הוא נשלח לפנימיה צבאית ושם הגיע בהצתיינות לסוף לימודיו.אחרי שיצא מהפנימיה הוא קיבל מכתב המלצה לקומנדו הרוסי וכך הגיע לכוח המבצעים המיוחד של הצבא הרוסי.בזמן אימוניו הוא עבד על הנשקים הטובים ביותר שהיו שם.עם הזמן גילו שהוא צלף מעולה והוא האלה את כבודו בכך.בזמן אחד מהמשימות שלו ב'צ'צ'ניה הוא הרג 20 אנשים בירייה אחת בכל אחד.אחרי המשימה הוא קיבל הרבה איתוריי כבוד.בזמן משימה אחרת שהתבצעה בגבול הרוסי עם צ'צ'ניה כדי לתפוש מחבלים הוא נפצע קשות ואיבד זמנית את יכולת הדיבור.כיום הוא נמצא בבסיס של הקומנדו שם הוא מתאמן עם נשקו ומנהל חיים רגילים אך יש לו לפעמים בעיות דיבור שנשארו אחרי המבצע.

מראה:שיער שחור דיי קצר וגוף דק אך דיי שרירי.על זרועו השמאלית יש לו סמל של נשר פתוח ויש לו צלקת על לחיו הימנית.לרוב הוא נמצא עם בגדים שחורים בסגנון צבאי.מסתובב תמיד עם סכין התלה.

אישיות:לרוב מתנהג כרגיל אבל יש זמנים שהוא מתנהג כאילו הוא עומד להרוג מישהו אבל דבר זה קורה לעיתים רחוקות.
 
שם: שון מקגיל
ארץ: אירלנד

רקע: בתור צעיר ממשפחה ממעמד נמוך הוא נמשך לאידאולוגיות של המחתרת לשחרור אירלנד. הוא הצטרף אליה בגיל צעיר ומאז השתתף במבצעים רבים של המחתרת. באחד מהמבצעים הוא נתפש ע"י כוחות האכיפה הבריטיים והמחתרת האירית נתקה איתו קשר. בשבי הקשה שהוא עבר הוא מאשים את המחתרת האירית ולכן הוא אינו נאמן אליה יותר, למרות זאת הוא עדיין מאמין שאירלנד צריכה להיות מדינה חופשית. אחרי שהוא השתחרר מהנאמנות למחתרת הוא הסכים להצטרף לצבא הבריטי בתור שכיר חרב, וזאת בתנאי שהוא לא ידרש להשתתף במבצעים באירלנד.

מראה: שון הוא אדם שרירי ונמוך. הוא בעל שיער קצר ושחור ועינים ירוקות. הוא מתלבש בסגנון פשוט (ג'ינס וטי-שרט) כאשר הוא לא בתפקיד. הוא נושא תמיד סכין קפיצית וחבל חניקה. סימן ההכר הכי בולט שלו הוא המבטא האירי החזק שבו הוא מדבר.

אישיות: נטישתו ע"י המחתרת האירית והשבי הממושך עשו אותו אדם ציני וממורמר שכבר לא מאמין בטוב שבאדם ולא בוטח באף אחד. למרות שהוא משרת בצבא הבריטי הוא עדיין נוטר להם טינה על השבי שבו הוא הוחזק. הוא רואה את עצמו בתור קורבן שהוקרב כדי שלעם האירי תהייה מדינה משלו.
 
מתחיליים


OOG טוב פה אני אדבש את כולכם עד שיתחיל הדבר הרציני, כי אין קטע שנבזבז על הסברים 3 עמודים

IG
שלושה אנשים ניכסנו למעלית שנראה שלא מובילה לשום מקום, שלושה אנשים שונים לגמרי, המעלית נסגרה והיא התחילה לרדת, לאחר כמה שניות נפתח גג המעלית והשמים נראו בחוץ, המעלית ירדה עוד ועוד עד שלא ראו את השמים, לאחר כמה דקות נעצרה המעלית וגגה נסגר, אז נפתחה רצפת המעלית למדרגות, שלושת האנשים ירדו לתוך חדר גדול מברזל ששם ישב איש דק בחלוק מעבדה והביט בהם " סוף סוף" הוא אמר "שבו" הוא הלך והתיישב מול שולחן שבצידו השני של השולחן היו שלושה כיסאות, שהיו מיועדים לשלושה אנשים ,שלושת האנשים ישבו והאיש התחיל לדבר, הוא סיפור על ישות עתיקה עם 9 עיניים על ערפדים פילים ואנשי זאב, שלושת האנשים היו המומים, זאת חייבת להיות בדיחה "בולשיט" פלט איש נמוך ושרירי במבטא אירי כבד שישב בקצה השמאלי "אתה רוצה שנאמין שיש יש אנשי זאב וערפדים ,והאדם בא מהפיל?" "אל תאמין לי, תאמין לזה" האיש פתח מגרה והוציא ממנה משהו, הוא הרים את ידו וזרק שתי ראשים על השולחן, לאחד מהראשים הייתה לסת בולטת והתחלה של חותם והרבה שער, השני היה יותר מפחיד, הוא נראה אנושי לגמרי, חוץ מעייניו, הן היו שחורות חוץ מאישונים לבנים, וגם לאחר שהאיש הדק בחלוק המעבדה הראה להם, הם ראו שהיו לראש ניבים חדים וארוכים "שתי אלו נרצחו בזמן הפיכה,אתם מבינים, גם ערפדים וגם אנשי זאב לא פשוט הופכים, הם בוחרים להפוך, הערפדים לא יכולים לסבול אור יום אז בלילה הם מסתובבים כמו בני אדם עד שהם משתמשים בכוחותיהם, ובשביל להשתמש בכוחותיהם הם חייבים להפוך ולהיראות לא אנושיים, המקרה של אנשי האדם דומה, למרות שהם כן יכולים להיות באור הם חלשים מעוד ביום, בלילה הם מתחזקים מעט אבל לא בצורה חזקה יותר מערפד, ובליל ירח מלא הם יכולים להשתנות לאנשי זאב מלאים ולחזור לצורת אדם מתי שהם רוצים" שלושת האנשים היו הומים, הם כרגע ראו הוכחה לכך שיש ערפדים ואנשי זאב "ומה אתם רוצים מאיתנו" שאל האיש שישב בכיסא בימני במבטא רוסי כבד "אתה מבין" אמר האיש הדק בחלוק המעבדה "הדבר הנורא ביותר קרה, הערפדים והזאבים מצאו את השיקוי, השיקוי שיגרום לכוחותיהם לעבוד תמיד, גם בלילה וגם ביום" האיש השלישי התפרץ בבהלה "אז עכשיו יש לנו מילוני ערפדים ואנשי זאב שיכולים להרוג אותנו מתי שהם רוצים?" הוא צעק במבטא בריטי כבד "לא" אנה האיש בחלוק הלבן "רק שלושה, שלושה מכל גזע" אבל למה?" שאל הרוסי "למה רק שלושה, למה לא להפוך את כל הגזע שלהם לעליונים? "מכוון שהמרכיב בעיקרי של השיקוי מוגבל בכמות,9 ליתר דיוק"
"מה המרכיב" שאל האירי ,אבל הבריטי אמר בצורה שהבהירה שהוא הבין זאת כרגע " העיניים" הוא אמר "העיניים של הישות, הן היו המרכיב" "נכון" אמר האיש בחלוק הלבן "אבל" אמר האירי "איך לעזאזל ידעתם איפה לחפש?" "תחשוב, באיזה מקום יש שלושה מקורות כוח מנוגדים שמבוססים על אותו דבר, בדיוק כמו הישות ובניה" עיניו של הרוסי נדלקו "ירושלים! שלושת הדתות" "נכון, העיניים היו בקבוצות של שלוש וקבורות בשלוש מקומות, העיניים שיועדו לבניו של דרקולה היו בכותל, מכוון שהוא היה הבחור וגם הדת היהודית הייתה הראשונה, לפי כך העיניים שהיו מיועדות לאנשי הזאב היו בכנסייה והעניים שיועדו לנו היו במסגד" מי שם אותם שם?" שאל האירי " שלושת האחים, כל אחד מהם ידע שבניהם יצטרכו את העיניים יום אחד, בשביל להכריע את המלחמה, אבל אף אחד מהם עדיין לא ידע מה לעשות עם זה, רק לאדם, שקיבל את וכחמתו של הפיל, היה רעיון לה לעשות, והוא השאיר גם הוראות והדרכות שעזרו לנו מעוד, אתם מבינים,אנחנו היו האחרונים שמצאנו את העיניים, אבל פיתחנו אותן לשיקוי מהר בגלל ההוראות" "מה השיקוי הזה אמור לעשות?" שאל הרוסי " הוא יחזק את התכונות החיתיות שלכם, ככה שיהיה לכם סיכוי מול הגזעים האחרים" "אבל למה אנחנו?" התפרץ הבריטי, "תושיטו את רגל ימין,כולכם" לאחר שהרגלים היו על השולחן הוא הוריד את הנעליים והגרביים וצילם את שלושת הרגליים, לאחר מיכן הוא חיבר את המצלמה למחשב והעלה את התמונות של הרגליים שלהם למסך, לכל אחד מהם היה כתם לידה מוזר על הרגל "נוו" אמר האירי "רק כתם לידה מחורבן" "אתה בטוח?" אמר האיש בחלוק המעבדה , הוא סימן את שלושת כתמי הלידה, לאירי היה כתם שדמה ל4 רגליים, לרוסי היה כתם שהיה מורכב משתי קווים עבים שלא התחברו, ולבריטי היה סוג של עיגול מוזר עם קוו עבה שעלה למלה, כשהאיש חיבר את כל כתמי הלידה האנשים נדהמו, כתמי לידה יצרו צורה ברורה של פיל "אתם נבחרתם, כל אחד אמצעי אחר למטרה אחת ,הניבים, שבהם הפיל משתמש בשביל לתקוף בלי שיהיה בסכנת פגיעה מידית [כי בסוף הכל הן די ארוכות] ניתנו לצלף" הוא מגיש קרוס בו לרוסי "הרגליים, שרמוסות כל אויב, ניתנו לשרירי ביותר, שירמוס את העומדים בדרכי הפיל" הוא הוציא גרזן כבד ונתן לאירי "והראש החושב, שאליו מחובר החדק, ניתן לחכם, שישתמש ביכולותיו כדי לשרוד, הוא הוציא חרב מתפתלת "החדק" הוא אמר ונתן לבריטי, האירי נראה שהוא מנסה לשמור משהו בפנים, אבל הוא התפרץ "אל תגיד לי שהיצורים הארורים האלו יותר מהירים מכדורים מסרחים ככה שאנחנו חייבים להשתמש בזה" הוא צעק, לאומתו ענה לו האיש בחלוק הלבן ברוגע "בכלל לא, רק כדורים נגמרים, שתי אלו לא" הוא הצביע אל החרב והגרזן "ולא קשה ליצור חצים"
הוא הוציא גם מספר נשקים, שלא נראו כמו דברים שהכרתם [ הם לא לייזר או משהו כזה.. אני פשוט לא מכיר סוגי רובים ואין לי כוח לבדוק" הוא הוציא שלושה אקדחים עם סכינים בלמטה [סטייל בליד] שלושה שטווגנים, רובה סנייפר אחד לצלף ושתי רובים אוטומטים קלים, הרוסי לקח את הסנייפר כמובן.. והשאר התחלק אחד לכל אחד.
האיש בחלוק לבן התיישב "יש לנו עוד זמן, ספרו לי מי אתם"
לאחר שהסתבר שהאירי הוא שון הרוסי הוא ולדימיר והבריטי הוא ריצארד והם דיברו, עד שריצארד אמר שיש לו אישה ילד וכלב, האיש בחלוק הלבן פתח את ענייו בהפתעה "יש לך משפחה??? לעזאזל" הוא צעק והתקשר למשהו, נראה שמי שהוא התקשר אליו ידע למה השיחה והאיש אפילו לא דיבר, הוא רק הקשיב דקה והניח את השפורפרת והתקדם לאבר ריצארד "אני מצטער" הוא אמר "הם מתים"
"מה?" ריצארד שאג " מי הרג אותם, זאבים או ערפדים, הם עכשיו כמוהם?" "לא" האיש אמר "בניגוד לסיפורים אי אפשר להפוך לגזע אחר, אתה נולד ככה, ואנחנו לא יודעים איזה גזע עשה זאת, בדרך כלל אפשר לדעת ע"י עם יש גופה שהיא בלי דם או רק כמה עצמות וחתיכות בשר, אבל נראה שי שעשה את זה לא רוצה שידעו איזה גזע הוא, גרונותיהם שוספו"
הוא הסתובב והוציא שלושה מבחנות קטנות [ומעמד בשבילם] והניח על השולחן, במבחנות היה נוזל אדום מבהיק





OOG
טוב, פה אתם מתחילים, או שאתם אומרים שאתם לוקחים מבחנה [לקחים! לא שותים!]או שיש לכם שאלות לישאול אותו אז שאלו, ברגע שיגמרו השאלות אז פשוט כתבו שאתם לוקחים מבחנה כדי שנוכל להמשיך
 
"לחיים" אומר האיש, ושלושתכם שותים בבט אחת את השיקוי, אתם מרגישים עיקצוץ קל בעורכם,לאחר כמה שיונת הכיסאות שלכם נשברים ואתם נופלים על הרצפה, כשאתם בווחנים את עצמכם אתם מגלים שאורכם קיבל צבע אפרפר ואתם גדלתם ונהייתם מעוד שריריים, הכיסאות נשברו בגלל שנוסף לכם משקל הגובה והשרירים [ אתם לא גובה ענקי או מוזר... רק נחשבים לאנשים גבוהים] למרות העור האפרפר לא נראתם מוזרים במיוחד... רק קצת....
"אז זוהי היתפתחות הפיל" אומר האיש בחלוק הלבן... שהיסתבר ששמו הוא ביל "עכשיו נשאר רק לאתר את המקומות של הערפדים ושל זאבי הדמם, נתחיל על הערפדים, אותם אפשר למצוא בכל לילה והם פחות חזקים"
לאחר שעליתם חזרה במעלית ביחד עם ביל עליתם על מטוס שנחת בשדה תעופה קטן ליד ירושלים, לאחר שנכנסתם לעיר הקדושה והגעתם לכותל ראיתם שהקצה ה צפוני שלא מחוסה באוהל גדול וכתוב "סגור לשיפוצים" ביל הוביל אתכם דרך דלת האוהל למרחב גדול שהיו בו הרבה אנשים שברגע שנכנסתם הביטו בכם, היתפעלו, ולאחר כמה דקות חזרו לעבודה, מידי פעם בא איש אחד ולחץ את ידכם או איחל בהצלחה, ביל הוביל אתכם לבור ברוחב 3 על 3 ועומק של לפחות 20 מטר בתחתיתו היו שלוש גומות קטנות שכנראה היו המקום לעיינים
"יש לנו כמה טביעות עצבאות" אומר בילי "שרק עכשיו פיענחנו, הטביעה שייכת לאיש אחד שחי פעם במק'ום בשם גוף קטיף, אבל נראה לעכשיו הוא הועבר משם והוא מיתסתובב בארץ, המקום האחרון שהיה בו זה מלון המלך דוד באילת, אין לו כסף אז אני בטוח שיש לו אנשים מבפנים, או יותר נכון, ערפדים מבפנים, שם תתחילו את החיפש" "ואיך אנחנו אמורים שיענו לנו שאנחנו נראים ככה?" אמר שון "לא אמרתי לכם? אתם יכולים להישתנות חזרה מתי שתירצו, כמו הגזעים האחרים" ולאחר הרף עין לאחר שחשבתם על זה עמדתם שוב במראכם הטבעי, לאחר שעבדתם על החילוף עד ששלטתם בו שלטיה מלאה הלכתם לאותו שדה תעופה שדרכו הגעתם ועוד מטוס לקח אתכם לאילת, הגעתם לשערי המלך דוד באילת ונכנסתם, ביל עזב אתכם ואמר שרק תתקשו אליו והוא מגיע [אתם יודעים את המספר,, אין לי כוח לחשוב על אחד], בכניה היה לובי גדול מחובר לחדר אוכל שבוא שעדו אנשים ארוחת צוהורים, היו שתי מיזדרונות לשתי חלקים של המלון ועוד מעלית לקומות המגורים ומעלית לעובדים,

טובב,אתם צרכים לימצוא ערפדים, שזה אומר למצוא מיזדרונות מוחבאים ומעברים חשיים, לאחר שתמצאו זאת אתם צרכים לחזור ולחקות ללילה, כך שץוכלו לדעת בוודאות מי ערפד ומי לא, ולימצוא שם את איש הקשר של האיש מגוש קטיף [ששמו ,המוקרי, דרך אגב, הוא משה] שהוא כנראה הערפד הראשי שם, וממנו להוציא את המידע איפה משה עצמו, וממשה להגיע לשלושת הערפדים העליונים ולחסל אותם
 
אם יש עם ולד מקל אז הוא הולך לאחד המסדרונות ומתחיל לנקוש על הקירות בקולות קטנים ומשתמש בשמיעה אם הוא שומע קול שונה מזה שהיה תמיד הוא נצמד קצת יותר לקיר דופק שוב על הקיר כדי להיות בטוח שזה זה ואז אם זה באמת שונה אז הוא מחפש את הלחצן כדי להכנס לחדר.(וכל זה אם הוא שומע כל שונה מזה שתמיד)
 
OOG
אממ זאביק.. משהו דיבר על מרתפים? משהו אמר שאתה יודע איפה הירידה? נתתי לכם 4-5 מקומות ליבוק.... מהם אולי תוכל להגיע ללעוד מקומות אבל על תקפוץ קדימה.....
 
ולדי- אתה הולך ודופק אל הקיר [לבד מיכוון שאתם אמורים להיתפצל] אתה לא מושע כלום ואתה ממשיך, לאחר כמה דקות אתה נופל לתוך בריכת התינוקות שנמצאת המוד לקיר, אתה נחבל מראשך ובולע מהים מהולי בשתן, למרות שהטעם הוא יותר של שתן מהול במים, אתה יורק וקם מהבריכה, אתה חוזר ללובי ומגלה ששכרו בשבילכם חדר, אתה העולה מתרחץ ומחליף בגדים....ויורד חזרה ללובי
 
lone wolf אמר/ה:
OG בעע! איפה זה כתוב?
IG אני יורד למרתפים, דרך מעלית שרות.
דופק על הקיר. אם אני שומע מקום חלול אני מחפש מתג.
אז קודם אתה יורד דרך מעלית השירות..
אני מניח שאתה מיתכוון שמעלית עובדים מיכווןשהמעלית השניה עולה רק למלה

אתה נכנס למעלית ומחקה, לוחת ולוחץ והיא לא זזה, אתה יוצע ממנה בתיסכול והולך לקבלה , הפקידה אומרת שהמעלית בטיקון ואין להם שום מרתף

ולדי- הדלת לגג פתוחה ואתה רואה שם כמה ילדים זורקים שקיות מים על עובריםם ושווים, היילדים בורחים שהם רואים אותך ותוך כדי זורקים אליך את כל שקיות המים שלהם, שהיסתבר לך שהיו שקיות שוקו, את יורד שוב לחדר ומחליף בגדים ומתרחץ, שאתה עולה חזרה לגג אתה רואה שהוא אזור שתוך ומרובע ומלא בדודי שמש רבים שמבולגנים על כל הגג.... בצפיפות כזאת שעם תכנס כנראה תאבד
 
חזרה
Top