• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמה במזרח התיכון - גיבורי על - הרשמה.

רק בשביל להבין- כמה ארוך זה יהיה?
אני חשבתי להכין דמות שדומה לjuggernaut מאקס מן, רק במקום שהכוחות שלו יהיו בילתי פגיעות וכוח-על, הכוח שלו יהיה ליצור "שדות הדף" (או גלי הדף, או שם אחר. אני אחשוב על זה), ככה שהוא יכול לדחוף אויבים הצידה, להסיט כדורים מהמסלול, לתת לעצמו פרץ מהירות או לשבור דברים בעזרת הכוח שלו (הבעיה עם הכוח היא שהוא מוגבל מאוד בטווח- הוא לא יכול להפעיל את הכוח על כול דבר שנמצא יותר רחוק מהישג היד שלו).
זה בסדר?
נ.ב. דף דמות יכתב בקרוב
 
ההרפתקה? היא תהיה קצרה. אני רוצה לעות משחק יפה שיתחיל ויגמר בלי שיהיה זמן לשחקנים להתחלף. מה שכן, אני דורש קצב תגובות רציף ואם יש קרבות אז לנסות להתחבר יותר כדי לא לתקוע את כולם.

אהבתי את הכוח שלך. קבל אישור מגבוהה.
 
דף דמות:
כינוי: אמריקנו (כמו הקפה)
שם: מארק (או מארקו) לי
גיל: 23
מראה: שער שחור וקצר, גבוה (כמעט בצורה מוגזמת,) שרירי. יש לו קעקוע על הזרוע, והוא לרוב (שהוא לא משרת) לובש ג'ינס ארוך עם חולצה פשוטה (משתנה מיום ליום)
רקע: מארק חיי את עשר השנים הראשונות שלו בישראל, וכבר מגיל צעיר הוא לא יכל לסבול מגע עם אנשים שאותם הוא לא החשיב 'חברים' או 'משפחה'- וגם אתם הוא לא אהב את המגע. בשנים הראשונות שלו בבית הספר מארק תמיד היה הילד הענק שלא מדבר אלא אם פונים אליו, לא שזה הפריע לו- היה לו את הקבוצה הקטנה של החברים שלו, ואף אחד לא העז להציק לו. בסוף כיתה ה', אביו של מארק קיבל הצעת עבודה מחברת היי-טק באמריקה, והוא עבר, ביחד עם מארק ומשפחתו, לארצות הברית למשך שמונה שנים, שם הוא חיי ולמד (ומשם הוא קיבל את המבטא שלו) עד שהחוזה של אביו הסתיים והם חזרו לארץ, כמה חודשים לפני שהמלחמה פרצה.
למרות שמארק לא הרגיש יותר מידי מחויבות לארץ, הוא החליט להתגייס בכול זאת- ואחרי הטירונות הוא הצטרף לתותחנים, ליחידת אנטי אוויר (אני לא יודע יותר מזה על הצבא בישראל, אז אני לא אפרט יותר).
מארק מתבייש בעובדה שהוא לא באמת זוכר מתי הוא גילה את הכוח שלו- לפי מה שהוא הבין, הוא גילה את הכוחות שלו בשבת אחת כשהוא החליט לצאת לבר בתל אביב. מאוחר בלילה, אחרי כמה משקאות בצבעים שמארק היה שמח אם הוא לא היה זוכר אותם, מחבל פרץ לבר ואיים על כולם עם רובה. כול מה שמארק זוכר הוא שהוא קם להגיד למחבל להירגע, ואותו מתעורר בבוקר ליד גופה של מחבל מת. אחרי שהוא גילה מה היה בלילה מעובדי הבר, ושהוא ווידא שזה באמת היה הגנה עצמית והוא לא הולך לכלא, הוא סיפר את מה שהוא זוכר לשוטרים שבמקום והלך.
למרות שראיינו אותו לכתבה בטלוויזיה, מארק ניסה לשמור על פרופיל נמוך ולא השתמש יותר מידי בכוח שלו- חוץ מאשר בשביל לתרגל וללמוד לשלוט עליו. מארק משרת עכשיו בבסיס בדרום, מיירט מטוסי אויב
אישיות: מארק הוא אדם שקט, שלא מסתדר עם אנשים שהוא לא מכיר. הוא משתדל להתעלם מדברים שאנשים אחרים עושים לו, אבל אין דבר שיותר מעליב אותו יותר מזה שחבר שלו יפגע בו- אפילו את זה סתם הצקה קטנה. הוא מעדיף לקבל פקודות מאשר לתת אותם, והוא חילוני- אבל לא אכפת לו מאם יש או אין אלוהים
כוח על- "שדות הדף": הוא מסוגל ליצור שדות הדף במרחקים עד הישג ידו, והוא יכול להשתמש בהם בשביל לדחוף חפצים, אנשים אחרים, או את עצמו. הוא יכול להשתמש בשדות בשביל דברים כמו להדוף כדורים, לשבור דברים, להרחיק אויבים ולהזיז את עצמו (מהירות על או קפיצת על). שדות הדף יכולים להיות לרגע אחד, או עד שמארק מפסיק אותם
טיקים: לא סובל מגע אנושי
ציוד: וסט נגד כדורים ואולר שוייצרי
 
יש אנשים שרוצים לשחק או חושבים ולא הגיבו כאן? אם כן, בבקשה תודיעו לי באיזה דרך שאתם רוצים.

מנגוס ודרגונס- אוקיי.

כל השאר- נדבר בפרטי.
 
הנה מה שנערך (השאר זהה) :
רקע (הפרטים על הגיוס) : הוא התגייס לרגלים בתקווה שימצא שם עניין. האימונים היו מפרכים, והוא סבל הרבה, אבל כשהתחילה המלחמה, זה הוכיח את עצמו. למען האמת, הוא די שמח על פתיחת המלחמה, בתקווה להזדמנות לאקשן ולהוכיח את עצמו (הוא היה מודע לזה שמלחמה זה דבר נוראי, אבל בשבילו זה היה טוב. אם הייתה לו אפשרות לבחור ברור שהוא היה בוחר שלא תהיה מלחמה). כבר בהתחלה תגלה שהוא לוחם מבריק, מסתער במהירות לשדה הקרב, משתמש בטכניקות מקוריות ומופרעות שאיש לא חשב אף פעם לנסות. המפקדים גילו אותו כבעל ערך רב עקב כך, והשתמשו בו למשימות מסוכנות יותר, במיוחד לאור העובדה שהוא שמח מאוד לקראתן. בקרב אחד, קליע חלף בשערו, הסיר כמה וכמה שערות והעלה אותו באש. טענו שהוא ניצל בנס, עוד מילימטר וזה היה פוגע בראשו והוא היה מת. הדבר המוזר הוא, שהוא הרגיש את הקליע, אבל לא הרגיש את השריפה, רק את הראש שלו חם והוא חשב שזה בגלל הקליע. והוא המשיך להילחם באותה פראות שבה הוא נלחם קודם. רק בסוף הקרב, כמה דקות לאחר מכן, אמרו לו חבריו שהוא עולה באש וכיבו אותו. שוב חזרו על כך שהוא בר מזל, ושכל הכבוד לו. לאחר מכן הוא שם לב שהוא עמיד יותר לחום ומסוגל לשלב להבות בקליעים שהוא יורה. לאט לאט הוא גילה את כוחו, וגילה שאם הוא מתאמץ, הוא מסוגל לבצע גם "קסמים" שלא קשורים באש, למרות שזה קשה יותר. הוא גם קצת היפראקטיבי ופירומן :flame: .
כוח על : הבנתם מתיאור הרקע. הוא משגר את האנרגיה מהגוף שלו בצורות שונות או ממצק אותה, או שהוא משגר קליע של ארגיה לוהבת, או שהוא "מצית" את האנרגיה. הוא מסוגל לעשות כוחות גם לא של אש, אבל עם -2 (או שונה, לבחירתך סית').
 
חזרה
Top