באייקון אני, [mention]the Nerubian[/mention] ועוד שלושה מנחים הולכים להריץ הרפתקה רב-שולחנית של סטארפיינד - זה הולך להיות מגניב ביותר!
זה גם גרם לי לצלול קצת יותר לעומק השיטה ולקרוא כמה הרפתקאות שלה, בדגש על ערכת ההתחלה. גם מעניין לקרוא את סטארפיינדר אחרי שקראתי את פאת'פיינדר 2, כי רואים יותר בבהירות איפה היא שואבת השראת מפאת'פיינדר 1, ואיפה היא היוותה השראה לפאת'פיינדר 2 - למשל בתכונות, נק"פ, מקצועות, ציוד ועוד.
בכל מקרה, מה שמאכזב אותי לגבי סטארפיינדר, זו לא השיטה - שהיא ממש מבוכים ודרקונים ביחד עם משחק מד"ב חללי עשוי היטב, וזה מתאים למי שמחפש את זה. מה שמאכזב אלו הן ההרפתקאות שקראתי. הן פשוט מרגישות יותר מדי כמו מבוכים ודרקונים, כולל סוג-של מבוכים והרפתקאות ליניאריות. זה ממש לא מה שאני מצפה ממשחק מד"ב, אפילו כזה שהמכאניקה שלו דומה למו"ד.
וזה מבאס, כי יש לזה פוטנציאל, אבל כרגע זה מרגיש יעיל בעיקר מי שיש לו זמן לכתוב הרפתקאות לבד ויכול להתעלם מההרפתקאות המוכנות. במקביל יש גם אחלה שיטות מד"ב אחרות: הנוסע, מלחמת הכוכבים של FFG, וכמובן Star wars saga שגם היא מד"ב מבוסס מו"ד.
זה גם גרם לי לצלול קצת יותר לעומק השיטה ולקרוא כמה הרפתקאות שלה, בדגש על ערכת ההתחלה. גם מעניין לקרוא את סטארפיינדר אחרי שקראתי את פאת'פיינדר 2, כי רואים יותר בבהירות איפה היא שואבת השראת מפאת'פיינדר 1, ואיפה היא היוותה השראה לפאת'פיינדר 2 - למשל בתכונות, נק"פ, מקצועות, ציוד ועוד.
בכל מקרה, מה שמאכזב אותי לגבי סטארפיינדר, זו לא השיטה - שהיא ממש מבוכים ודרקונים ביחד עם משחק מד"ב חללי עשוי היטב, וזה מתאים למי שמחפש את זה. מה שמאכזב אלו הן ההרפתקאות שקראתי. הן פשוט מרגישות יותר מדי כמו מבוכים ודרקונים, כולל סוג-של מבוכים והרפתקאות ליניאריות. זה ממש לא מה שאני מצפה ממשחק מד"ב, אפילו כזה שהמכאניקה שלו דומה למו"ד.
וזה מבאס, כי יש לזה פוטנציאל, אבל כרגע זה מרגיש יעיל בעיקר מי שיש לו זמן לכתוב הרפתקאות לבד ויכול להתעלם מההרפתקאות המוכנות. במקביל יש גם אחלה שיטות מד"ב אחרות: הנוסע, מלחמת הכוכבים של FFG, וכמובן Star wars saga שגם היא מד"ב מבוסס מו"ד.