• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ליגת משחקי לוח ישראלית

אהלן כולם,

אני שמח להציג את ליגת משחקי הלוח במועדון המשחקים רומח ברעננה, עם פרסים, ניקוד ארצי, כל מה שצריך בשביל ליגה של ממש.
הליגה מציעה לשחק מדי שבוע - או מתי שרוצים - ולצבור נקודות מדי חודש. השחקנים המובילים זכאים להשתתף בטורניר נושא פרסים מדי שלושה או ארבעה חודשים. הפרסים המוצעים הם, כמובן, משחקי לוח, אבל אנחנו בוחנים גם את האפשרות להציע פרסים קטנים לכל המשתתפים בטורניר. (מיפלים ממרשמלו!)

ביום שישי הבא, ה-14.10 אנחנו מציגים את הליגה באירוע השקה, מסבירים את המשחקים למי שלא מכיר, ונותנים כמה נקודות בונוס למשתתפים. נשמח גם לקבל הערות לגבי התנהלות הליגה. עלות ההשתתפות: 50 ש"ח, או 30 בהרשמה מראש דרך האתר.

אירוע ההשקה בפייסבוק
חוקי הליגה
 
סחתיין על היוזמה ושיהיה בהצלחה :)
קהל שחקני הלוח הוא קשה לפיצוח. יש לי שאלה בקשר לדירוג - כרגע נראה שהוא יותר מעודד התמדה בהשתתפות בליגה מאשר איכות השחקן - אם אני מגיע כל שבוע ומשחק בשני משחקים, יהיה לי דירוג יותר גבוה ממי שמגיע פעם בחודש ומשחק בשני משחקים - אבל מנצח בכולם....
 
יש קיזוז לאורך שלושה-ארבעה חודשים, כך שבסוף כל חודש הניקוד שלך מתאפס. זה כדי לשמור שהניקוד "יסתכל אחורה" רק על ארבעה מפגשים בכל פעם - כי ככה מי שבא לכל ארבעת המפגשים של החודש, והוציא ציון בינוני, שקול בערך למישהו שהגיע רק פעמיים והוציא את המקסימום.

מי שמגיע רק פעם אחת, ובכן, שלא יתפלא אם עוברים אותו בניקוד - כדי להשתתף בליגה, צריך גם להגיע לפעמים. ועדיין, אם הוא מספיק טוב, הוא יכנס לטורניר שבסוף התקופה, גם אם הגיע רק פעם אחת בחודש במשך שלושת חודשי התקופה, בגלל שהטורניר יהיה בין 8 ל-16 איש.

המערכת עושה איזון בין כמות לאיכות, מתוך ההנחה הפרקטית שלא יהיה אף קיצון - כנראה שלא יהיה מי שמגיע כל שבוע, וכנראה שלא יהיה מישהו שרוצה לנצח ומתכנן להגיע רק אחת לחודש.
 
חזרה
Top