• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ליגת הצדק - Snyder Cut (גרסה חדשה לסרט)

ואו, לא ראיתי את זה מגיע. אחרי כל הביקורת על ליגת הצדק של ג'וס וודון לא הלכתי לראות את הצדק. קראתי קודם שיש מעריצים שפתחו בקמפיין בשביל ה Snyder Cut, וכעת זה הגיע.
מדובר באפוס קולנועי של קרוב ל-4 שעות, באמת סרט מפלצתי שלכאורה משלים הרבה פערים לעומת הגרסה המקורית - למעשה קראתי שרק כשעה נותרה מהסרט המקורי.
אני כנראה אצפה בזה מתישהו, למרות שלצערי אי אפשר להשיג גרסה חוקית של זה בישראל - אבל אם אני מסתכל על בטמן נגד סופרמן, שם הגרסה המורחבת היא סרט טוב לטעמי, אז יש תקווה (למעשה גם אז לא ראיתי את הגרסה הרגילה).

אם מישהו צפה או מתכנן לצפות, אשמח לשמוע חוויות.
BB1eFBt6.jpg
 
אני חושב שהסיפור על יצירת הסרט כמעט מספיק לסרט בפני עצמו. מעניין כמה עבודה היה צריך לבצע כדי לסיים את הגרסה הזאת, כי אני לא מאמין שהיה משהו שאפילו קרוב לגרסה מלאה וערוכה של הסרט כשסניידר היה צריך לעזוב.
 
עריכה אחרונה:
לפי מה שהבנתי הסרט היה כמעט מושלם ומוכן להקרנות (הוא שמר אצלו עותק דיגיטלי והקרין אותה לכמה אנשים)
אבל זה היה אמור להיות 2 חלקים ולכן סניידר רצה לערוך חלק מהסנות ולהוסיף סנות חדשות שהוא חשב עלייהם רק שקראו לשחרר את הגירסה הזאת

1 מהם היא אם גארד לטו בתור הגוקר שצולמה עבור הגרסה הזאת (כדי לגאול אותו) כך שזה מעניין מה עשו איתו

בכל מקרה +HBO עשו מהלך חכם שהם נתנו למערצים את מה שהם ביקשו אין ספק שזה יצר עבורם הרבה מינויים חדשים
 
אני לא יודע אם הסצנה "גואלת" אותו, אבל בהחלט יותר אהבתי את המשחק של ג'ארד לטו בתור הג'וקר בסצנה הזאת יותר מאת הגרסה שלו שראינו ביחידת המתאבדים.

לטעמי, הגרסה של סניידר יותר טובה מהגרסה ששוחררה בקולנוע. הוא מאוד "סניידרי" (סצנות אובר-דרמטיות על גבול הפארודיה, שימוש נרחב בהילוך איטי וכו')
הסט עדיין סובל מכך שהוא מנסה לדחוס לפחות 4 סרטים בסרט אחד, אבל הוא עבודה טובה בהרבה מהגרסה הקולנועית בהצגת כל הדמויות החדשות ויצירת סיפור שלם וברור.
 
מרתוס מרתוס נשמע מבטיח, יש לי מספיק סרטים על הצלחת כרגע, אבל אוסיף את זה לרשימה
דרך אגב בארבע שעות אפשר לטעון שהוא מנסה להכניס תוכן של ארבעה סרטים לשני סרטים 🤓
קראתי באחת הסקירות שהסרט מחולק למקטעים של כחצי שעה כל אחד. זה מורגש? אם כן, זה נשמע כמו ערבוב מסקרן בין הפורמט הטלויזויני לקולנועי.

ואולי שאלת השאלות, במקור הסרט הזה היה אמור להיות כמו הנוקמים של DC ולהתניע מבול של סרטי המשך - אם הסניידר קאט יצליח, האם נראה חזרה לחיים של התוכנית?
 
קראתי באחת הסקירות שהסרט מחולק למקטעים של כחצי שעה כל אחד. זה מורגש?
לא מורגש. אני חושב שפספסתי 3 ממסכי המעבר וקלטתי את זה רק כשראיתי שדילגתי מספר כשהגיע הסמך הבא.
 
חזרה
Top