טוב, אם קימות טכניקות החייאה בעולם, זה יכול להיות רעיון טוב לתת לדמות שהתנהגה בטיפשות למות כתוצאה ממעשיה, ואז המשימות המטורפות שהכוהן המחייה מטיל עליהם ילמדו אותם לנהוג ביותר כוחמה להבא.
מצד שני, בהחייאה יש סיכון גבוה של התערערות הקמפיין, הן בגלל הסרת החשש של השחקנים מקרבות, והן בגלל מה שזה עלול לעשות לעלילה (ואז אתם צרכים לתת למתנקש שמאיים על הדוכס פיגיון קסום שמונע החייאה, ולחשוב למה אין ביטוח חיים בעולם- "שלם אלף פ"ז לחודש, אם אתה מת, נחייה אותך")ובכלל לגרום לזילות החיים והמוות.
אז מה כן?
אם בקמפיין שלך אין אופציית החייאה, אפשר להשתמש בחוקי ריחוף על סף המוות, ולתת לשחקן להבין שבפעם הבאה הוא ימות.
אפשר לגרום לו לפצעות קשות מהקרב, נכויות, וכיצא באלה.
אפשר להשמיד את הציוד שלו במתקפה (השחקן הסתער בטפשות על הדרקון, הדרקון נשף, ל"מזלו" של השחקן המגן +3 ספג את המתקפה, והושמד, בעוד הוא נפצע קלות בלבד).
ואם אתה כן מחליט להרוג את הדמויות, תדאג שכמה ישרדו, כדי שתוכל להמשיך בקמפיין- אין טעם להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים.