• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

מארו
"שום דבר מיוחד." מארו אומר ומתיישב. "האמת שכן רציתי לדבר איתך קצת על מה שהלך שם, אבל אם אתה מנסה להסיח דעת זה בסדר." הוא טועם מהפירה בסקרנות.

OUT
ברעיון אפשר להזרים את השיחה לכל מיני נושאים טריוויאלים כמו המקור של הפירה הסגול, סדרי היום בבסיס או אפילו סיפורים על כוכב הבית של מארו. דברים כאלו שאני לא חושב שיש צורך לשחק. אולי גילגולי חברתי (שיכנוע?) לראות כמה מארו מצליח להסתדר איתו בשיחה כזאת ולהמשיך משם?
 
אלכסנדר טאלואן וטימותי:
"הבעיה היא שיש מידע וזו המשימה שלנו, אם נחכה לראות מי יעביר את המידע זה יהיה מאוחר מדי." טימותי עונה "אבל אם יש לך דרך לעלות על זה לפני שיהיה מאוחר מדי אני אשמח לשמוע."
כשהוא מחכה לתשובה טימותי מתעסק קצת בקומפאד שלו ושולח הודעה בוואטצ'פ הקבוצתי (או במשהו מקביל לו) 'סבירות גבוהה שיש דליפת מידע (מרגל) על חלק ממשימות המחתרת'.
"אני חושב שאולי כדאי שאני אדבר עם מישהו מתחום התקשורת של הבסיס, אני אבין איך היא קצת מקשרת מפה לכוכב, איך הם מסווים את התקשורת שלהם ואם מדובר במרגל שיוצא למשימות ומדווח או שהתקשורת יכולה לצאת מפה ללווין מוסתר או תקשורת ישירה להגמונס."
 
IN
כולכם מקבלים הודעה מטימותי לקומפאד שלכם:


סבירות גבוהה שיש דליפת מידע (מרגל) על חלק ממשימות המחתרת'.

אסיד:
תטיל דכנןע אם אתה לא רוצה שום דבר ספציפי בשביל לראות כמה אתה מתחבב על ניקולאי.
ככל שהתוצאה תיהיה יותר גבוהה הוא יעריך אותך ויתיידד איתך יותר (6 ומעלה והוא יחשיב אותך מעכשיו כחבר ותוכל לפנות אליו בשעת צרה ולהוסיף אותו בתור איש קשר שלך לד"ד)
ליאור:
אחרי שעתיים או שלוש אתה כבר מתחיל להרגיש די בטוח ביכולת שלך לנווט את עצמך בבסיס. מצאת כמה אזורים שמוגנים על ידי חיילים ואתה יכול לנחש ששם יש דברים עם רגישות יותר גבוהה או אנשים חשובים. בנוסף מצאת את הנשקייה ורק חייל אחד משועמם עומד בכניסה אליה ומצאת את הדרך שלך להאנגר,שעליו אין שמירה אבל יש דלת גדולה שאין לך אישור להיכנס אליה.
חוץ מהאזורים האלה יש יחסית הרבה דלתות ללא שמירה שאתה לא יכול להיכנס אליהן.
 
OUT
הערה- אם אתם שולחים הודעה למישהו פשוט תכניסו את זה בספויילר עם השם שלו (או בin אם זה לכולם). אין טעם שכתבו ואז אני אכתוב בספויילר לבן אדם.
IN
אסיד:
אחרי שיחה קצרה עם ניקולאי על מה ומי התחלת להתחבב עליו. החלפתם מספרים ופרטים ועכשיו הוא מחשיב אותך בתור חבר שלו. אתה יכול להוסיף אותו לרשימת אנשי הקשר שלך ולפנות אליו כשאתה צריך משהו.
בסוף השיחה שלכם אתה מקבל הדועה מוקטור-

יש לך כמה דקות פנויות?

out
הרווחת 75 xp. אתה רוצה להשאיר את המטרה או לעדכן אותה?
ליאור:
כשאתה חוזר לנשקייה אתה רואה את אותו החייל העייף עומד בכניסה, הוא עדיין נראה די משועמם.
 
מארו
כשהם מסיימים את האוכל המוזר מארו נפרד ממנו לשלום בידידותיות. את השאלות הכבדות והמעניינות יותר הוא ישמור לפעם אחרת.
הוא מקבל את ההודעה ושולח תשובה.

OUT
בקשר למטרה, אני מרוצה ממנה לבנתיים נראה לי שאני אשאיר אותה. זה אומר שאני צריך או לחזק את הקשר איתו, או למצוא אנשים חדשים, נכון?

וקטור
כן, בדיוק סיימתי לאכול את הפירה המוזר שלהם וחתיכת בשר שאני לא בטוח שאני רוצה לדעת מה היא היתה. ניפגש בחדר?
 
שה"מ
"באתי להצטייד, יש לנו איזה משימה ששולחים אותנו אליה, ואמרו לי שאני יכול לקחת ציוד." מסביר וקטור לחייל, "אני מעדיף לחסוך זמן לי ולך. ולקחת אותו עכשיו."

אסיד
מה צריך כדי למצוא לי מנוח פה שולח וקטור את ההודעה, (כשהאותיות שמודגשות פה מודגשות גם בהודעה)
אולי נמצא מקום שקט לדבר
 
מארו
מארו מושך בכתפיו כשהוא קורא את ההודעה, הוא לא בדיוק מבין מה וקטור רוצה, והאמת שזה גם לא מעניין אותו יותר מידי. הוא חוזר לחדר שלו לנוח ומתחיל להתעסק עם המחשב שלו במטרה להעביר את הזמן עד הפגישה עם ראג. לאחר מספר רגעים יותר מתוך שיעמום ותחושת אתגר מאשר עיניין במה שוקטור רוצה, הוא מחליט לנסות ליצור דרך מאובטחת לתקשר איתו בעזרת המחשב והקומפד.
הוא מתמקם בצורה כזאת ששום מצלמה לא תוכל לקלוט מה מוצג במסך המחשב שלו, מריץ סריקה מהירה לחיפוש אחר עקבות של שימוש שנעשה לא על ידו בזמן שהוא הסגיר את המחשב, ואם נמצא נקי הוא מנסה להקים ערוץ מאובטח לתקשר עם וקטור.
מחשבים
[dice seed=35403 secure=0785490e_0]2d6[/dice]


יש לי תוסף 1 מהאינט, אז 7 סופי
.

וקטור
איך שאתה רוצה, אני בחדר בנתיים. אם תמצא מקום שקט תגיד לי
 
OUT
בזמן האחרון אני קצת לא מרגיש התקדמות מצד החבורה חוץ מליאור ואסיד. אני חושב שכל אחד מכם עסוק במשהו (במשחק) אז לא אמורה להיות סיבה שלא תגיבו, קרה משהו?
אגב בסופ"ש אני יוצא לטיול אז אני כנראה לא אגיב הרבה או בכלל, אבל תרגישו חופשי להמשיך.
IN
ליאור:
החייל מעביר עלייך מבט ובוחן אותך, ספק משעמום ספק מתוקף עבודתו. "אם יש לך אישור להיכנס אז תיכנס." הוא אומר ומפנה לך את הדרך. "רק תצמיד את הצמיד לדלת."
אסיד:
אחרי הסריקה שלך אתה מוצא מכשיר מעקב-ציתות שהושתל במחשב. אתה יכול לבטל אותו בעזרת תכנות או פשוט להוציא את החלק מהמכשיר. להגביל את הגישה שלו ולהשתלט עליו בתכנות יהיה קשה יותר אבל זה לא ישלח התראה למי ששתל את המכשיר שם בניגוד להוצאה פיזית של המכשיר ( אלא אם כן היא תעשה בצורה טובה מאוד).
אחרי שתטפל בעניין הזה תוכל להקים רשת מאובטחת ללא בעיה.
קוריאון ידס וג'וני:
באמצע השיחה שלכם אתם שומעים דפיקות על הדלת, קול נשמע מבעדה-"אלכסנדר זה רומן, באתי לאסוף אותך לדבר שדיברנו עליו".
OUT:
ג'וני או מישהו אחר רוצה לחפש את איש התקשורת שדיברתם עליו? ובכללי מה השאר רוצים לעשות.
דינרבלו:
אחרי כמה דקות של שקט ראג' מתחיל לדבר ולאט לאט מגביר את הקול- "נו נו, אז למה אתה פה? אתם רוצים לעשוק אותי עוד קצת בשביל מחיר טוב יותר על הספינה? או שתמשיכו לחקור אותצי על איזה מידע מועיל יש לי לתת לכם בתמורה לחיים שלי? מה עכשיו?!"
 
מארו
מארו מצמצם את עיניו בכעס, פולשים חצופים. נראה שלא יהיה לו כאן רגע משעמם.
הוא מנסה את כוחו אל מול התוכנה, תחילה הוא מנסה לעקוף אותה ולגרום לה לשדר עסקים כגיל לא משנה מה יעשה, אז הוא מנסה לנצל את הקשר שהתוכנה יצרה בין המחשבים, במטרה ליצור פעולה הפוכה ולקבל למחשב שלו נתונים ומידע על הצד השני.
[dice seed=18912 secure=a35a35ec_0]2d6+1[/dice]
רירול
[dice seed=61898 secure=7801fed8_1]2d6+1[/dice]
וזה הרירול שלי לסצינה הזאת.
 
IN
ליאור:
הדלת נפתחת אך באותו הזמן נשמע צפצוף של קבלת הודעה אוטומטית מהאוזנייה של החייל ששמר על הדלת.הוא מקשיב להודעה באוזנייה שלו לכמה שניות ואז הוא נאנח, "נראה שאני אצטרך להשגיח עלייך, עוד לא סומכים עלייך בדרגים הגבוהים. אתה יכול לקחת תחמושת, אקדח קטן ומגן מוסתר לשריון- אבל נראה שזה הכל.את שאר הדברים אתה וחברים שלך תקבלו לפני המשימה."
מאחורי הדלת אתה רואה בצד אחד מדפים עם ערמות של נשקים כמעט מכל הסוגים, כולם מטק 4 ומטה אך יש מגוון גדול של רימונים, נשקי לייזר ונשקים בליסטיים. בצד השני יש אפודי מגן, שריונות קרב וחליפות כוח, כל אחד מונח על מה שנראה כמו חלק עליון של בובת תצוגה אפורה שנכרת לה הראש.
אסיד:
אחרי כמה דקות אתה מצליח להכניע את המכשיר לפקודתך, כעת אתה שולט עליו לגמרי ואתה יכול לגשת אל השותלים שלו, אך כל פעם שתנסה להוציא מהם מידע תסתכן בחשיפה שלך. נראה שהמכשיר משדר בתוך הבסיס אל חדר באגף שאתם לא ממוקמים בו, עמוק יותר בתוך הכוכב הסלעי.
קוריאון:
"אתה יכול לבוא אחרי, הבחור מחכה לנו עכשיו בחדר האוכל. למרות שמאז שהוא הגיע לכאן הוא לא מדבר או אוכל הרבה." רומן מתחיל לצעוד אל חדר האוכל ובדרך מספר לך על האיש. "הצלנו אותו רק כי הוא פסיון,
אני לא יודע עד כמה זה נדיר בכוכב שלכם אבל יש לזה משמעות אצל האנשים כאן.כמה חיילים מצאו אותו פצוע בכוכב במערכת השמש של והלאלה. המצב שלו היה גרוע והוא התחנן שיצילו אותו. הוא מספר שהמלחמה בכוכב החמירה, משהו קרה לאוייב שסיבך את כל המצב, כל העיר שלו הושמדה וכל האנשים ביחידה שלו נהרגו חוץ ממנו.
הוא הגיע לכאן בשביל בלרוח ולהתאושש והוא אומר שהוא בייש את האנשים שלו ועכשיו לא יכול לחזור יותר לכוכב. בכל מקרה אני חושב שפנים מוכרות יעודדו אותו. הנה הגענו"
כשאתם מגיעים אל חדר הואכל אתה יכול לראות איש מגודל שגופו נראה בסביבות גיל ה40, אך עיניו עייפות ומלאות קמטים ונראות מבוגרות בהרבה יותר. יש לו עיניים כחולות וקרחת וללא העור הלבן כסיד שלו הוא היה משתלב טוב עם ההגמונים. ידו השמאלית קטועה מהמרפק ומטה.הוא יושב ובוהה, אפילו לא מבט בצלחת האוכל שעל שולחנו.
 
אאוט:
די הייתה שם שיחה אז חיכתי לתגובה, אחרת פשוט הייתי עושה את מה שאמרתי שאני רוצה לעשות ולא מחכה לתגובה (הכנסתי את זה לתגובה כדי שגם לך תהיה אפשרות להריץ אם אתה רואה שזה נתקע).
טאלואן וטימותי:
טימותי נאנח כשהוא מבין שהוא לא יזכה לתשובה ויוצא מהחדר בחיפוש אחר איש התקשורת שרצה.
 
שה"מ
"אז אין סיכוי לאיזה רובה נורמלי? אני מכון להחליף את הSMG שלי בשביל רובה סער יעיל." אומר וקטור, ספק מנסה לשכנע את החייל "אולי תעשה לי ג'סטה? אף אחד לא צריך לדעת..."

שכנוע
[dice seed=29316 secure=1657f074_0]2d6+1[/dice]

OUT
איזה מגן בדיוק אפשרי לי?
 
מארו
מארו בודק שאין מכשיר מעקב דומה על הקומפאד שלו, ואם יש הוא בודק אם למרות המכשיר הזה הוא יוכל ליצור תיקשורת מוצפנת לקומפד של וקטור שכנראה אף הוא נמצא תחת מעקב.
אם זה בטוח הוא שולח לו את ההודעה האנונימית הבאה:
"תזיז את הטלפון שלך מזווית שמצלמה יכולה לקלוט...."
אחרי שהוא גולל מטה הוא רואה את ההמשך.
"סידרתי לנו ערוץ מאובטח אם אתה רוצה לדבר, אם לא, יש לי כמה דברים לעשות שיסכנו את הערוץ הזה."

OUT
אני רושם את זה לך כי לא בטוח שאני שולח את ההודעה בכלל.
 
חזרה
Top