• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
מארה מרימה את מנוף האבן וסדרת נקישות נשמעת מתוך הקיר. קרן אור נכנסת אל הואת' ורנה ואדריק שעומדים עם הגב אל הבניין מרגישים אל הדלת דוחפת אותם מאחוריהם קדימה.
 
משב הרוח של הדלת הנסגרת מספיקה כדי לכבות את הלהבה החלשה שקסרהוקסרן הצליח להדליק, ובפעם השנייה תוך מספר דומה ה של דקות קולות האלמתים מתעמעמים מאחורי דלת האבן, משאירים את מי שבפנים עם קולות הנשימה המאומצת שלהם ובחשיכה כמעט מוחלטת למעט הזוהר הכחול והחלש בהמשך המסדרון.
 
קסרהוקסן נאנק.
"תראו, אני מבין שזה השלב של בטן החיה באפוס הזה, אבל להחליף האשמות על טעויות באנליות זה די משעמם." הוא מקרקר.
"אם לפחות היית חושפת שרנה הרגה את אמא שלך, גנבה את בעלך במהלך החתונה עצמה או משהו מעניין אחר. נעשו טעויות. מי כמוני מבין בהן-" בחיוך כאוב הוא מעסה ביד אחת את קרסולו שמעולם לא אוחה כיאות.
"אז בוא נחקור את הבקתה הזאת. בטח כאן ממתין לנו הקרב האמיתי'
 
"עד שלא תדליק בחזרה את הלפיד אנחנו לא נוכל לעשות כלום." מארה עונה קסרהוקסן לפני שהיא פונה חזרה לעבר רנה.
"את הרחקת את האל-מתים ממך ושלחת אותם בחזרה למכתש כשידעת שאני וקסרהוקסן מתקדמים לשם וסיכמנו שתהיו פעולת הסחה ותמשכו את האל-מתים אליכם." הקול של מארה קר כשהיא מדברת אל רנה.
מארה מוסיפה בהרהור, כאילו היא מדברת אל עצמה, אף עושה זאת מספיק חזק כדי שרנה ואדריק ישמעו "אולי הייתי צריכה לנהוג כמו דם-הדרקון ולהתעלם מהדלת.." כשהיא מתעלמת מזה שקסרהוקסן לא יכל לשמוע את הרעשים מצדה השני של הדלת.
 
בדומה לפעם הקודמת, לקסרהוקסרן לוקחים מספר ניסיונות עד שהלפיד מתלקח, וגם אז האור שהוא מפיץ חלש, מספיק בקושי בשביל ארבעת ההרפתקנים לראות זה את פני זה.
 
"אני לא שלחתי אותם חזרה למכתש! אני ניסיתי לגרום להם ליפול אחד על השני, לשבור את עצמותיהם!" רנה אומרת בזעם אך משתדלת להשאר שקטה. "את יודעת מה, אם את בכנות מאמינה שניסיתי להרוג אותך ואת קסקהורן בלי סיבה טובה... טוב, אני לא הולכת להמשיך את הדיון הזה כאן." היא מתחילה להתקדם לראש החבורה, צועדת בקרירות בהמשך המסדרון.
 
קסרהוקסן קם ברטינה.
"...האשמות חסר בסיס על דברים שלא בשליטתך. אפילו אם לא אני הקורבן של ההאשמות הפעם, את בהחלט גורמת לי להרגיש בבית. בית שאשמח לתפוס ממנו קצת מרחק כרגע.' אומר קסרהוקסן והולך ללוות את רנה עם הלפיד שלו
 
"האשמות חסרות בסיס?" מארה אומרת "היא ידעה מה יקרה כשהיא תראה לאל-מתים את הסמל הזוהר שלה.. " מארה עוצרת את עצמה באמצע התלונות שלה כשהיא מבינה שקסרהוקסן מתרחק עם מקור האור היחיד ואומרת לו "אתה מתקדם בכיוון הלא נכון, חשבתי שאתה רוצה לבדוק את העקבות בחדר עם הדלת השבורה."
 
רנה, כמעט בלי לשים לב שהיא עושה זאת, שמה לב לכתמים האדומים על הרצפה ולא דורכת עליהם. אדריק שעוקב אחריה ואחרי קסרהוקסרן לעומת זאת לא שם לב אליהם ולאחר כמה צעדים בודדים הוא שומע נקישה תחתיו כשהוא דורך על משהו, ולאחר רקע נקישה נוספת מהקיר לימנו.

META
מירוטקן- גלגל בבקשה עבור אדריק הצלת זריזות ו(כדי לחסוך זמן) הצלת חוסן.
 
חזרה
Top