• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

לוקשייר, תשוש מהריצה המהירה ומגל הפחד שאחז בו, לא מציח להתרכז מספיק בכדי לגלות אף פיסה מועילה של מידע. הגבירה מסתכלת על טרביס ''אני יכולה לנהוג בלי התג הזה, אבל להיכנס לרכבת בלעדיו זה לא ממש אפשרי.''

בינתיים, ניקולא מצליח להשיג כמה תובנות מעניינות על המטה. היהלום האדום שבקצה הוא מעין מוקד לכוח הנקרומנטי שלכוד בתוך המוט האפרפר, ונראה שברגע שגוף חי בא במגע עם המטה הוא מחפש לשלוח את האנרגיה הנקרומנטית הזו דרך האבן לתוך גופו של האוחז.
טרביס מהרהר מאחור, ונזכר במה ששמע על הנשר האפור. זהו שמו של אחד המנהיגים הזוטרים של הכת הקנאית שצמחה מתוך הדת של וול. הוא דחף את העוקבים שלו לביצוע מעשים אלימים נגד מתנגדיהם, והפעיל סחיטה ורצח בכדי לקדם את השימוש באלמתים ברחבי קרנאת'. הנשר האפור נתפס בשעת פעולה נגד הצבא הקרנאת'י ונהרג במהלך קרב היריות שהתרחש לאחר ההתנגשות הראשונית של הכוחות. למרות שהכנסיה התנערה ממנו, הוא נותר מעין תזכורת אפלה למתח ולפצעים הפתוחים שנפערו בין הכנסיה למדינה - בעבור מי שטרח לזכור אותו אחרי מאמציהם של שני הצדדים להשתיק את העניין.
 
לאחר הקרב, צ'אנק עומד במקומו, מתנשף. הוא אומנם לא עשה הרבה, אך בשונה מלוקשייר, הכבוד שלו מעולם לא היה דבר שעניין אותו. הוא מסתובב סביב איזור הקרב, בודק את הגופות, מחפש דברים ראויים לציון.

"זה עשוי להיות קצת בעייתי". הוא אומר, קם מגופות המחפשים. "אבל אולי עשרה בחורים חסונים יוכלו לפתוח את הקירות, לא?"

meta

חקירה - 16, בודק את הגופות ולוקח נשקי השלכה וכדומה, וגם כל דבר אחר שימשוך את עינו של צ'אנק.

היסטוריה - 6, בעיקר על השאלה שהוא שאל, האם עשרה בחורים חסונים יוכלו לפתוח את הקירות.
 
"למה לעזאזל שניקח איתנו גופות?!" ראת' צועק לאוויר. "הם מתים. אוכלי הנבלות צריכים לאכול, תנו להם." הוא מסיט את ראשו על טראביס לאחר שהוא מסיים לקשור את הרדומים והחיים, ומחווה אליהם.
"הבעיה היא החיים. קודם צריך להוציא מהם מידע, רק אחר כך נזוז. ולא, לפני שאתם שורלים, אני לא מתכוון לקחת אותם איתנו. רק לשחרר אותם מהכבלים אחרי שהם יענו לנו על השאלות, זה ייתן להם סיכוי לשרוד- והם יצטרכו לנצל אותו בעצמם. "

"וגברת, מה הקשר לנשר האפור הזה? אל תשאירי אותי במתח. " הוא מחייך חיוך קל לעבר ג'יילה, מלטף את ראשו של דאש.
 
מרו מוציא מהתיק שלו מספר עדשות בגדלים שונים כלים ארוכים ודקים, דומים לאלה שבהם משתמשים כדי לעבוד על מנעולים או חלקים מכאניים קטנים.
"אם אנחנו נישאר כאן עוד מספר דקות, אני אוכל לגלות עוד על התכונות של המטה.
 
ג'יילה צוחקת למשמע דבריו של צ'אנק ''הרכבות מוגנות תחת העין המשגיחה של נושאי סימן ההגנה, והטכנולוגיה הקאנית'ית הטובה ביותר שומרת עליהן. גם אדון הלהבים בכבודו ובעצמו לא היה מצליח לפרוץ דרך הקירות האילו מבלי התג.'' היא פונה לראת' ומושכת בכתפיה ''הוא אמור היה להיהרג...אבל כשהוא היה בחיים הוא הוביל כמה משימות מאוד קיצוניות לקידום המטרות שלו. אני לא כל כך ממהרת להאמין לו, אבל אם הנשר האפור באמת חזר, הסכנה לחיים חפים מפשע רק עלתה...''

בינתיים ניקולא בוחן את המטה, ובעזרת מדידות זהירות מגיע למסקנה שמגעו של יצור שיש בו כוח חיים גורם למטה לפעול. שימוש בקסמים טלקינטיים או דרך אחרת להניע את המטה מבלי לגעת בו תמנע ממנו לנסות להשתלט על הנושא שלו. בנוסף לכך, נראה שמריחה של חומרים מרפאים קסומים על הידיים מאפשרת לשאת את המטה למשך כדקה מבלי שהוא יופעל.

לוקשייר שמחטט בין הגופות לא מוצא הרבה - פגיונות פשוטים שהם השתמשו בהם לפני כן, כולל השניים המעוטרים של המחפשים החמושים. לכולם יש קמע של טיפת הדם, וטיפת הדם התלויה על הצוואר של חלקם אחוזה בתוך טופר עשוי מאבן חן ירוקה.

לבסוף, לוקשייר מגלה פרט מעניין אחרון - הבגדים שלהם, למרות הלכלוך, הבוץ, והדם, נטולים כל סימן לכוויות השחורות שנותרות עקב פגיעה מכוח נקרומנטי כפי שתיאר ראש המחפשים. מה שכן, על חלקם לוקשייר מוצא על גופותיהם סימני כוויות שעדיין בוהקות מעט באור עמום מתחת לגלימות - בדומה לסימני הפציעה שנותרו מהלהב של צ'אנק.
 
"טוב" קורא ניקולא בקול, "כל מי שהוא יצור חי פה, שלא יגע במקל." הוא צועק, "זה אומר כולכם." הוא שורק ל"עין שמאל" שיבוא להרים את המטה בפיו, ובתקווה שהוא ימצא איזה ארגז או מספיק פיסות בד כדי לעטוף את המטה ולמנוע מגע בינו לבין יצורים חיים.

הוא קם מהמטה ופונה לעבר המחפשים הרדומים, "אני מוציא אותם להורג או שמישהו אחר רוצה לעשות את זה?"
 
"סבלנות." ראת' חוסם את ניקולא בידו. "קודם נשאל שאלות, אחרי זה נשחרר אותם, או נהרוג אותם. מה שתעדיפו. הם ימותו בין כה וכה. גברת, למה את חושבת שהנשר האפור הזה חזר? טרביס פה הרגע אמר שהוא מת."
 
"רק שאלתי". צ'אנק מרים את ידיו בזעף. הוא הולך לעבר המחפשים, לוקח פגיונות, תליונות וכל דבר בעל ערך. הוא מכניס את הכול לתיקו, רגע אחרי שהוא ניגש אל ראש המחפשים.
הוא שולף את המכתב שהוא נתן לו, לאחר חיפוש קצר, ומכניס אותו לכיס.

"אז נצטרך לחכות שהדינוזאור יעשה ק- יעשה את צרכיו?" הוא אומר, נזכר לפתע בחברה שבה הוא נמצא. "זה עומד להיות ארוך". הוא הולך לעבר קו העצים, ומתיישב שם, אף על פי שהוא מותיר את אוזניו זקורות עבור החלטתם של חבריו.
 
"תנו לי כמה דקות אני אולי.... אוכל לזרז את הסיפור." אומר ניקולא והולך לפתוח את התיק שלו, בערכת האלכימיה שלו יש מספיק מוצרים שגם אם אין להם תכונות ש...מזרזות את ההליך, הן בטח לא עושות טוב לאף יצור בתוך הבטן.
META
בגלל זה שימוש בכלים שאני מוכשר בהם אני מוסיף ק4 בגלל הגזע -3 בקובייה
13+7+3=23 סה"כ
 
"מסקרן." לוקשייר לוקח גלימה אחת ותכשיט סמל אחד.
"יש לי סיבה להאמין שיש כישוף הגנה מסוים טווי בגלימות האלה, או שבדרך אחרת כלשהי הם היו מוגנים מכוח האוב. אולי הגלימה חסינה למטה?' מהרהר ורושם בפנקס.
 
"אם אתה רוצה, אני יכול לנסות!" קורא צ'אנק לעבר לוקשייר. הוא כבר מזמן יודע שהוא מוכן להקריב כל דבר עבור חבריו.
"ובינינו, אני היחיד שמוכן להקריב את גופי עבור המשימה".
 
הגבירה פולטת נחרת בוז ומסיטה שערה סוררת ממצחה ''אל תמהר להקריב את החיים של כל כך מהר, ד'ת'ראסק. מספיק אנשים יעשו את זה בשבילך.''

היא מסתכלת חזרה על ראת' ''אני...לא בטוחה. המוות שלו היה מאוד מבלבל, מאוד כאוטי ולא מסודר, וכמובן שבמקרים של מנהיגים דתיים קיצוניים כאלו תמיד יש שמועות או רצון שהם עדיין יחיו. הדבר העיקרי שגרם לי לחשוד שהוא לא סתם שיקר היה שפעולה כזו מאוד לא אופיינית לדרך שבה הכנסיה ניהלה את אנשיה מאז שהנשק האפור מת - אילו היו פעולות שהא היחיד שהעז לבצע.'' היא נעמדת ובוחנת את ראש המחפשים השרוע מלמעלה ''אבל אפשר לשאול אותו בעצמנו אפ אנחנו רוצים. אחר כך נשאיר אותם כאן ונזוז.''
 
ראת' ניגש אל הבחור שהוא לכד בסבך בתחילת הקרב, סוטר לו עם גב ידו. "מה אתם מחפשים ברכבת?" הוא שואל, כועס. דאש נוהם מאחוריו.
META
דאש נותן לראת' פעולת עזרה.
איום (עם יתרון): 7. הקוביות, כרגיל, שונאות אותי.
 
חזרה
Top