• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

ג'ול נשארת קפואה על הכורסא שלה לכמה רגעים, תוהה בפנים חיוורות מתי החיים שלה נהפכו לקומדיה, ולמה האדם החזק בעולם, שכל ילד בשנבריה לומד לפחד ולירוא ממנו כמו מאל, מארח אותה כרגע לקפה ועוגיות ושיחת חולין.
היא שולחת יד רועדת אל השולחן ותופסת סיגר אך לא לוקחת גפרור, במקום זאת מדליקה אותו עם אש סגלגלה מוזרה שנוצרת לרגע על קצות אצבעותיה. "אני מנחשת שגאווה לא לקחה ברוח טובה את העובדה שהברונית שלך הורידה לבעלה הטרי את הרגל, סר." היא אומרת, ספק אם בפרץ מחודש של אומץ ספק כי היא מאמינה שאין לה מה להפסיד כבר. "אם היא בכלל שמעה על כך."
 
"ובכן שקלתי תמיד להקים מועדון ריקודים או חנות גינון קטנה." עונה הברון לשאלה של קאליון, "אני לא בטוח מה לודמילה תרצה לעשות, לא שאלתי אותה מעבר להאם היא תסכים או לא לתכונית." הוא מרים סיגר ומדליק אותו עם גפרור. "ואל תדאגי ג'ול," הוא מוסיף במהרה. "הבחור שאיבד את הרגל שלו לא היה החתן המיועד, הוא היה השושבין. אני מודה שלא ציפתי לפעולה של קנאה ואני אולי אנזוף בה מתישהו." הוא מושך כתפיים. "חלק מהסיבה שהבחור הזה התחצף כל כך היה כי הוא לא מצא את הבן אדם האחד שהוא היה צריך להגן עליו בכל מחיר, אני כמעט מכבד את הנאמנות הזו ואת התוגבה שלו, מי יודע, אולי אחזיר אותו לחיים ואשלח אותו הביתה עם רגל נוספת."
 
ג'ול יונקת את הסיגר בכזאת מהירות שהיא נחנקת מעט מהעשן. "אם יורשה לי לשאול, הברון... אתה בכנות מתכנן לוותר על השליטה בשנבריה עבור ביתך? ולאחד אותה עם ברונות הבאנשי... לא חשבתי שתסכים ששנבריה תהיה מזוהה לפתע עם יערות וביצות, אה..."
 
הברון מחייך, "אבל מדוע שנלך אחורה ושאחרים לא יכלו קדימה?" הוא שואל, "את מבינה ג'ול, אני מניח שאם קצת מזל ת'אטמור תהיה מוכנה לבוא לקראת שנבירה, במקום ההפך. ואז זה יהיה הסוף לקולקטיב והסוף ללהרוג ילדים כי הם נולדים בלי חוש קצב או משהו." הוא אומר באותו חיוך, "ואיזה מועמדת טובה יותר יכולה להיות להנהיג את העיר הנפלאה שלנו מאשר ביתי?" הוא שואל, "תעדיפי שאתן אותה למוצעת האצילים? אני בטוח שאביך ישמח מאוד לבזבז את כל הזמן שלו על ויכוחוים פוליטים קולניים."
 
"אוה, לא. להפך, אשמח אם תבקש מגאווה שהפעולה הראשונה שלה בתור ברונית תהיה לשלול מאבי היקר את תארי האצולה שלו ולשלוח אותו לרחוב." ג'ול פולטת צחקוק, בבירור עדיין לא מעכלת את כל מה ששמעה בדקה האחרונה וחושבת שהיא נמצאת בעיצומה של איזו בדיחה חולנית. "ואם כבר מדברים, אני מקווה שלא העלבתי אותך בכך שהבאתי את חברך הוותיק לנשף..." היא מחווה בראשה לחרב שלה, שמונחת לידה מושענת על הכורסה.
 
"נכון לעכשיו?" שואל הברון. "בהינתן העובדה שאיבדתי את הבן הנערץ של הבאנשי, והבת האוהבה שלי ברחה, אף פעם." הוא מושך מעט כתפים. "למעשה אני מניח שאם עסק הביש הזה לא יפתר במהרה, הקולקטיב יצא למלחמה נגדנו."
 
עשן סמיך יוצא מהסיגר שבפיו של אנור. בשנים שעברו מאז שברח הוא למד ליהנות ממותרות כמו אלו. הוא מקשיב לשיחה בשקט, עדיין מתפעם מהעובדה שברון החטאים מקדיש להם תשומת לב. אם ג'ול צודקת, והברון באמת רוצה לשלוח אותם לחפש את בתו, אז יש לאנור הרבה מה להרוויח מהסיטואציה.
 
"יש לזוגות שבוחרים לברוח מהבית נטייה שלא לחזור." הוא אומר, "לפעמים זה גם נגמר עם זה שהאחת מרעילה את עצמה והשני דוקר את עצמו בלב או משהו, טרגדיות כאלה ואחרות." יש מעט הומור בקול שלו, "לא אני לא מניח שהם ינסו לחזור, אני חושב שהם מחפשים את המקום הכי רחוק שהם יכולים להיות ממני ומהאמא שלו, כנראה לא מתאים להם כל הרעיון של להיות הברונים הבאים."
 
"ואתה חושב שהם יסכימו להקשיב לנו כשנבקש מהם לחזור?" קאליון שואל כשטיפה אי-אמון חודר לקולו. הוא יודע שהוא לא חשוב לברון, אבל הוא לא בטוח אם הברון היה שולח אותם למשימת התאבדות בלי מטרה.
 
קאליון היה אומר מה ההרגשה שלו בקשר לכל המשימה הזאת, אבל הוא זוכר שמיד אחרי שאמו לימדה אותו 'אם אדם רוצה ממך דבר מה אתה תמיד יכול להציע לו עסקה, לא משנה מה ההבדל במעמדכם.' אביו מלמל 'כן, תן לו מה שהוא רוצה והוא ייתן לך לחיות.' ואם אבא שלו אמר את זה...
"אתה לפחות יכול לתת לנו עצה או משהו שיעזור לנו להצליח?" קאליון מבקש, מנסה להבין אם הברון בכלל יעמיד פנים שהוא מנסה להשאיר אותם בחיים.
 
חזרה
Top