• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

קאליון מבין שהם ידברו עם הבחור כאן אז כל הבית קפה ישמע את השיחה ומאחר והוא לא אוהב את הרעיון וחושב שאם הבחור ייקח אותם למשרד שלו אולי הם יוכלו ללמוד שם דברים נוספים, הוא ממהר להציע, כשהוא מביט למדדים בחוסר נוחות בולט "אין מקום פרטי יותר בו נוכל לקיים את השיחה?"
 
כיוון שבכל מקרה הם היחידים בבית הקפה מלבד הדורגאר, ג'ול מוציאה את הכתבה מהתיק שלה ומציגה לכתב. "פרסמת את הכתבה הזאת לפני כמה ימים. אנחנו צריכים את כל הפרטים שיש לך על הסוחר הנעדר. כל מידע שיש לך יכול לעזור."
 
"אין לך מושג עם מי אתה מדבר, הא?" ג'ול מרימה גבה. "אנחנו סוכנים פרטיים שחוקרים את המקרה עבור חטא החמדנות בעצמו. האנשים שחטפו את החבר המשותף שלנו עלולים להיות מסוכנים מאוד, ואני לא אתפלא אם הם ינסו להגיע אליך בעקבות הכתבה הזאת, יקירי. כמובן, אם בכל זאת לא תעזור לנו, כנראה שאנשיו של החטא יגיעו אליך במקום..."

META
בלאף - 14+5=19
 
"לעזזאל." אומר הבחור, "טוב." הוא חוזר לפשפש בפנקס. "אתם צריכים להבין שאני לא עיתון גדול ואין לי בדיוק צוות כתבים מסודר." הוא מסביר. "אז אני עובד עם כתבים קטנים שמוכרים לי את הסיפור שלהם. הם מקבלים תשלום קטן ואני מקבל משהו לפרסם בעיתון שלי שהוא לא מוסף כלכלי." הוא מוצא את הדף שהוא חיפש. "הבחור שמכר לי את הסיפור הזה הוא סטודנט מהאקדמיה. יש לי עותק מהקבלה שנתתי לו על הסיפור." הוא מציין, כנראה חשוב לו להוסיף שהוא הוציא קבלה כדת וכדין אם אתם עובדים עם חטא הגאווה. "אז יש לי את הפרטים הכללים שלו... נראה שהוא רשם שכתובת הדואר שלו היא תא 23 באקדמיה." הוא מביט בכם כאילו הדבר מספיק. "אני מניח שיהיה הכי חכם אם תלכו לבדוק שם."
 
"רק כדי לוודא שאני מבין נכון - לא וידאת שהסיפור אמיתי לפני שפירסמת? אתה מודע לזה שאם הסיפור כוזב וזה יביא לפגיעה במסחר ניתן לעצור אותך באשמת הפרעה לסדר התקין של העיר? אני מקווה שיש לך מקורות נוספים שאתה יכול להפנות אותנו אליהם." דו' שואל בטון מופתע, מנסה להעביר שהוא בצד של העורך.
Meta
בלאף: 12+3=15
 
"אלו הוכחות?" קאליון חוקר, תוך שהוא תוהה אם הם צריכים לספק אזהרה באמצעות העיתון לאנשים האחרים ברשימת השמות ולאחר רגע נוסף של מחשבה, הוא מוסיף בניסיון לאמת את החשד שלו "תא 23 זה לא אחד מהתאים של הפקולטה להיסטוריה?"
 
"אני חושב שהוא טען שהבחור היה מופיע תמיד באותו רחוב ובאותה שעה כל יום, הוא היה קונה ממנו קבוע יחד עם עוד כמה חברים שלו, ואז יום אחד הוא נעדר לחלוטין." הוא עונה, "מסתבר שאחד החברים שלו גם ידע איפה הבחור אמור להתגורר או להחזיק את המצבור שלו, והוא לא היה שם, למרות שרוב הציוד שלו כן היה." הוא עובר שוב על הדף. "הוא טוען שהוא לומד עם בן של איזה פקח משטרה שבדק את הזירה." הוא מושך כתפיים. "זה הספיק בשבילי לפרסם, ובשבילו לקבל עשר דינרים." הוא מסביר ומושך כתפיים. "לא הייתי באקדמיה בחיים שלי, מבחניתי זה גם יכול להיות אחד מתאי הדואר של הפקולטה למדעי הדשא."
 
"הוא נתן לך שמות וכתובות?" קאליון שואל על הכתובת של הבחור והמצבור שלו והשמות של הבן, פקח המשטרה והמודיע עצמו. קאליון נותן מבט רב משמעות לאחרים מנסה לרמוז להם שאלו השאלות האחרונות שהוא מתכוון לשאול את הבחור ואם אין להם שאלות נוספות הוא יהיה מוכן לקום וללכת אחרי קבלת התשובות.
 
יכול להיות שהכל היה בזבוז זמן מטאורי, יכולת שאתם על דרך המלך.
אתם אמורים למצוא את גאווה בכלל לא?
אולי זה זמן לחשוב על דברים, בכל זאת מתתם וחזרתם, מי יודע עם בפעם האחרונה.

יש לכם זמן לחשוב, הנסיעה ברכבת לעבר האקדמיה לוקחת זמן, אתם גם ככה מגיעים לקראת ערב ואולי תצטרכו לחפש לעצמכם איזה מלונית להעביר בה את הלילה, לא בטוח שבכלל תמצוא מישהו באקדמיה בשעה שתגיעו, או שאולי יהיה חכם לפנות למעונות הסטודנטים בכלל? אתם מחפשים מחט בערימת שחט, רק שערימת השחט שלכם עלולה להיות מדען מטרוף או גמד עם חובות למאפיה.

אחרי נסיעה של כמה שעות,, אתם מגיעים לשערי האקדמיה בשעת ערב.
בעוד השומר מרים גבה, המסמכים שקודם אפשרו לאנור וקאליון להיכנס לקמפוס ללא בעייה מיוחדת, תקפים גם הפעם, ולארבעתכם מוענק תג מבקר תוך זריקת הערה לא במקום על כך שזו לא שעה לבקר בקמפוס, וכל מי שנמצא פה זה הנושאים והעניים.

נראה שהשאלה היחידה שנשאר לשאול היא היכן תא 23 באקדמיה.
 
"יש לי שתי השערות בעניין הזהות של המודיע, הראשונה היא החוקר מבית הספר לרפואה אליו הפרופסור להיסטוריה שלח את הדם שנחקר, אבל הוא יכול להיות הסיבה שהפרופסור מת. השנייה היא עוזר כלשהו של הפרופסור להיסטוריה." קאליון מספר על חשדותיו לאחרים וממשיך "אני חושב שכנראה לא כדאי לגלות יותר מדי עניין בבניין להיסטוריה כרגע, אז עדיף לשאול שאלות בפקולטה לרפואה או במעונות שלהם".
 
הליכה קצרה מובילה אתכם לפקולטה לרפואה, היה אפשר לצפות מעיר של חשיכה ואופל להיות פעילה בשעות הלילה, אבל מעבר למעט סטודנטים המטפטפים בחזרה לביתם או למגורים שלהם, הקמפוס מעט ריק.
הרפואה בסינטדל היא מונח מעורפל, הסיבה העיקרית לכך שכמעט כל מי שידו משגת, יכול גם להשיג מרפא קסום במחיר סביר, להוסיף לזה שחלק מהאנשים החזקים בעיר הם כבר בר מינן בצורה כזו או אחרת, הרפואה הפכה עם זמן למוקד העניין של פושטי יד, משוגעים, ואשפים עם שגעון גדלות. הבניין הגדול שאומרים שבעבר שימש בתור כנסייה לפני שהברון חילל אותה, יכול להיקרא גם המוסד לחקר האנטומיה כמו שהוא ייקרא הפקולטה לרפואה, המקום למעשה הוא רק המוסד השני בחשיבתו בהפקת חובשים ורפואים, כאשר המקום הראשון שמור לבית הספר לרפואה צבאית, לאיו דווקא בגלל שהמקום מאופיין ביכולתו לספק רופאים מומחים בתקופה קצרה, יותר בגלל העובדה שהנסים הרפואים שהתרחשו שם בזמן המלחמה בזאבים היו מקור לגאווה לכל חובש שהצליח לחבר רגל של חייל א' לגוף של חייל ב', או הפעם ההיא שחלקם הצליחו גם לרפא את הזאבים מחיים. והחובש ההוא שנאמר שהחזיר פעם ערפד לחיים.

לפיכך, מירב המחקר שנוצר במוסד מכובד זה הוא על השפעות הרפואיות שיכולות להיות לגוף החי או המת, אומרים שבכל זמן נתון חמישה מגפות קטלניות נחקרות בקומות הנעלות של הפקולטה, ולפחות אחת מהן בצורה בטיחותית. המוסד מתהדר בגילוי של שבעים ושבעה רעלים חדשים בעשור האחרון, לפחות חצי מהם קטלניים רק לעכבורשים ועטפלים. שני חוקרים טוענים שהם גילו את התרופה ללינקטרופיה, ודיקן בית הספר ידוע בתור האחד שגילה כיצד ניתן להעביר דם מקורבן א' לאדם ב' ללא השלכות חמורת (פרט להשלכות האתיות והמוסריות).

אם עד כה הדבר לא ברור, מלבד סגל של מאה רופאים שמוכשרים במקום בכל מחזור על מנת לצאת לטבעות החיצוניות ולוודא שאף אחת מהן לא מכניסה את כל העיר לבידוד באמצעות מגיפה שבדרך לא דרך קטלנית לאלמתים באותה צורה שהיא קטלנית לחיים, האנשים שנמצאים במקום הזה לא עוסקים ברפואה בשגרת חייהם, הם עוסקים בחקר הגופות, בחקר הדם, בחקר המחלות ובחקר החיים, אבל אף אחד מהאשכולות האלה לא ממוקדת בהצלת חיים של אחרים, לא באופן ישיר בכל אופן.

לכן, שלט "אין כניסה" מקבל את פניכם כשאתם עומדים בכניסה לכנסייה הישנה, שבשלב הזה נבנו מעליה עוד 3 קומות ונחפרו מתחתיה עוד מס' קמות לא ברור. המילים "ללא ליווי" מופיעות בכתיב פחות מקבל אורחים מתחת לשלט הגדול. והמשפט "Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate" חרוט בלוחית מתכת מופיע תחתיו.
לצד הדלת, מופיע חץ "משרד קבלה" המפנה לבניין אחר שנמצא לא רחוק מהפקולטה עצמה. "השאלת מסיכות" רשומה מתחת לשלט. עצמו.
 
משרד הקבלה הוא בניין קטן שפתוח לקהל הרחב, מדובר בדלפק קבלה מאחרי חלון זכוכית שמצדיו השני יושב סטודנט עייף, קאליון מניח שהוא סטודנט בגלל שהוא נראה די דומה לשאר הסטודנטים באוזר- עייף.
הוא מביט בקאליון במבט שנע בין "בבקשה תלך" לבין "איך אפשר לעזור לך".
 
חזרה
Top