• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויגור זאב עם כבש- עץ משחק [מלסטרה 3/3]

"הו, אני חושש שלא הבנת את כוונתי, האבנונים עצמם הם לא הבעיה, לא שלנו לפחות. התקפות רבות כל כך מצביעות רק על דבר אחד, משהו גורם לאבנונים לצאת מהיער ולערוך פשיטות, אבנונים חסרי בעיות יסתפקו בלהישאר ולשמור על המאורה שלהם."
"דבר שמסוגל להבריח כמות כזאת של אבנונים הוא לא דבר שאנחנו יכולים להישאר בבורות כלפיו."
 
לירין גוחנת מעט קדימה כדי לראות טוב יותר את המפה ואם יש סימונים מיוחדים/כתב שהיא מצליחה לקרוא
"אז אתה מתכוון שארבעתנו נסתער לתוך מערות שורצות אבנונים ומפלצות במטרה לחפש משהו אפילו יותר מסוכן?"
 
עריכה אחרונה:
"יש לכם?" הוא מפנה את השאלה בחזרה ללירין וטלאור. "התקפות אבנונים הטרידו את האזור מאז ומעולם, ונהדפו כל פעם. כעת הגיע תורנו לעמוד במשימה."

בדיקת היסטוריה (ד"ה 15) על התקפות האבנונים בעבר, רל'אוס מחפש מכנה משותף.
 
"חשבו על עצמכם כמו הסיירים שצועדים לפני הצבא" אומר אל'טוראג. "תסכימו איתי שלשלוח לשם לגיונות ישירות יהיה טמטום מוחלט כאשר אין לנו מושג מול מה אנחנו עומדים."
"מלבד זאת לורד אבאריל לא היה להוט להקצות לי את אחת מיחידות הצבא שלו, טוען ש'זאת אחריותו של אנזאריון'. אולי אם תוכלו להביא עדויות הוא יבין את חומרת הבעיה".

המפה לא נראת ללירין מיוחדת, דומה למדי לזאת שהיתה על קיר הקסרקטין שלה אך נראה שמסומנים עליה מספר אזורים בעיגול קטן כולל הגיא המזרחי כמה עירות וכמה חלקים מהיער.
אתה יודע שביער אנ'קוריאל שוכנים כמה שבטים של אבנונים, מזן קטן יותר מאשר דודניהם שפושטים על ההרים ובכל זאת מסוכן. לאורך השנים התבצעו פשיטות רבות על כפרים בסביבת היער אך לא לאחרונה ולעולם לא בכזאת אינטנסיביות. לעומת זאת אתה נזכר בשמועות שמתרוצצות על מתקפת אבנונים גדולה בכפר טולו לפני חודש בערך אך מאז הכפר סגר את שעריו כמעט לחלוטין ואף אחד לא יודע מה קרה.
 
"אני מניחה שיש לך מידע על המערות של האבנונים מהלוחמים שהדפו את ההתקפות?, כמו איפה הן ממוקמות? האם היו להם שאמנים? הרי גם שאמן חזק יכול לגרום להתנהגות לא רגילה של אבנונים ולפשיטות..."
"דיברת גם על מסורות מסויימות של המסדר שלך לגבי המקום הזה, תוכל לשתף אותנו?"
מגלגלת שיכנוע על אל'טוראג כדי שיפרט -דירוג הצלחה 13
 
עריכה אחרונה:
"אכן, יש לנו מעט מידע על המיקום הכללי של מאורות האבנונים ובהחלט נוכל להעזר בו על מנת למקד את איזור החיפוש", מחווה אל'טוראג אל עבר האזורים המסומנים במפה. "באשר למקורות שלי, לצערי איני יכול לחשוף את סודות המסדר בפני כאלו שאינם חברים בו ובחלק מהמסורות העתיקות אפילו אני איני מבין ורק המאסטרים רשאים לעיין בהן".
"באשר לשאמאנים שלהם, כמובן שאי אפשר להיות בטוחים אךנראה שהם נפוצים יותר בקרב השבטים ההרריים. לאנ'מורל הייתה תיאוריה מעניינת למדי על כך ששבטים אלו היו קרובים יותר לדושמא העתיקים...אבל זה לא מעניינינו, אם אתם מוכנים, נוכל לצאת מחר בבוקר. אשתדל לעזור לכם בכל ציוד שתצטרכו אך המשאבים שלי כאן מוגבלים למדי".

כישלון. נראה שהאביר מאוד חשאי באשר למסדר שלו ולא להוט לדבר עליו.
 
לירין לוגמת לראשונה מכוס היין שלה "ועכשיו מתחיל החלק המעניין" היא מחייכת "במצב שבו נעמוד מחר יכול להיות שכמה שיקויים יכלו לעשות הבדל של חיים ומוות, ולמזלינו יש לי קצת ידע שימושי באלכימיה"
"לרוע מזלכם אין לי מספיק כסף כדי להכין לכולכם שיקויים ואין לי גם כוונה לעבוד בחינם, אבל מכיוון שיהיה מעצבן אם מישהו מאיתנו יתמוטט או יתפגר אני אקח הפעם רק טיפה יותר ממחיר העלות"
לירין פונה מעט לסר אל'טוראג "ובאשר לעזרה שהצעת בכזו נדיבות, אני אזדקק ל100 באן"

OUT
אם אל'טוראג יבחר לקנות שיקויים לכל החבורה [4 שיקויים ומעלה] לירין תקח רק 25 באן מעבר למחיר העלות של כל שיקוי

מחירון:
שיכר בצלים - שיקוי ריפוי 110 באן [מחיר רגיל 150 באן]
עשן חי - פצצה/שיקוי משפר לגנבים 150 באן [מחיר רגיל 200 באן]
שיכר ברקים - שיקוי מחזק 250 באן [מחיר רגיל 400 באן]
 
"גבירתי הצעירה, אני מאמין שאת מעט מפריזה בהיקף המשאבים שלי, אוכל לספק לך כ50 באן פחות או יותר עבור רכיבי שיקויים, אני לא לורד אנזאריון", הוא מגחך. "כאביר, רוב רכושי נמצא בשריון ובכלי הנשק שלי. לעומת זאת המוניטין של הקאראנסירי עדיין נותר, גם בימים טרופים אלו כך שאוכל לסדר לכם גישה לספריות ומקורות מידע שונים שאחרת היו סגורים בפניכם."

באשר ל שאלתו של רל'אוס הוא עונה,"אנ'מורל? הו, הוא אחד המלומדים בטירת נירמ'ראנסיר. פרסם כמה מחקרים על האבנונים..."
 
"אם כך אשמח לקבל אותם, גם אם אצטרך להשלים קצת מכספי. הרי שיקוי ריפוי אחד יותר טוב מלא כלום" לירין מושכת בכתפיה "בכל מקרה אי אפשר להגיד שלא ניסיתי"
"אני גם אשמח מאוד לקבל גישה למקורות המידע האלו"
 
"שכרתי עבורנו עגלה, מוטב שלא נמשוך תשומת לב מיותרת. נצא מחר בבוקר לכיוון פונדק זארן טאזגיל וננסה למצוא מורה דרך, לאחר מכן נוכל להתחיל להיכנס אל תוך היער ולבדוק את החורבות".

OUT
בקשר למקורות המידע, הכוונה היא שאם אתם תרצו למשל להיכנס לספריה של אציל כלשהו שסביר להניח שלא היה נותן לכם אחרת, אל'טוראג יוכל כניראה לסדר לכם כניסה.
 
טלאור מהנהן "אני יוצא לראות את העיר... המקום נראה די מרשים" הוא פונה לצאת "אם אינכם עסוקים אתם מוזמנים לבוא איתי"
במידה ואף אחד לא בא עם טלאור הוא פונה לחפש אמצעי לשלוח מכתב (אולי יונת דואר) אחרי שהוא מסתובב במשך שעתיים בעיר בשביל להוריד עוקבים במידה ויש. הוא כותב את זה בצופן שסוכם מראש עם אלאנדרין, הוא מוסר לה תקציר ושהוא ימתין למידע, המכתב הנשלח ממוען לאימו בשביל למנוע חשד, אם כי אלאנדרין היא זו שתקבל אותו
 
רל'אוס נפרד מאל'טוראג ועוקב אחר טלאור. הבחור מנומס מכדי להיות אמין, ובכל מקרה כדאי לשים עין על מטילי לחשים.
"כן, הנוף אכן מרשים, במיוחד מהטירה," הוא אומר באגביות. "תודיע לי כשסיימת להתלהב מהאנשים והמבנים המתנשאים. יש טיפוס שאני מכיר, ועם קצת מזל הוא יוכל לתת לנו תמונת מצב על האזור. אל'טוראג לא חולק פרטים בנדיבות רבה, לא ברור אם הוא מסתיר משהו או נמצא בעלטה בדיוק כמונו."
 
META
טלאור ורל'אוס גלגלו שניכם גלגול מורכב של 4ק10 נגד ממוצע של זריזות ותבונה.
אם יש דרך לאבד את רל'אוס מעבר ללאבד אותו פיזית בסמטאות אתה יכול לכתוב מה אתה עושה ותגלגלו גם לזה.
 
חזרה
Top