• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הקיסר האחרון - עץ משחק [3/3]

שיאווה צועק "עצרו במקומכם! אתם מסכנים את כולם!" הפקודה שלו עוצרת את אנשי הכפר במקומם - למעט שלושתכם, שנעלמים אל האפלה.
אתם מפלסים את דרככם באפלה מוחלטת, מועדים על שורשים, נופלים בין סלעים, מעירים כל חיה שנקרית בדרככם - עד שלפתע היער נפתח לרווחה, ושוב אתם בשטח הפתוח.

רצתם אולי כמה דקות, אולי שעה, אולי יותר - אתם כבר לא בטוחים.
על שפך הנהר, המקום בו יש מפל קטן לפני שהערוץ מתפתל לתוך הכפר, אתם רואים צללית של אדם. הייתם כל כך עסוקים בלרוץ, שאתם גם לא יודעים אם הוא ראה אתכם - אבל בין כה ובין כה, לא נראה שהוא יותר מדי מעוניין. האיש כורע בריכוז ליד הנהר, ידיו מרקדות בקצב היפנוטי ולא-עקבי מעל המים הזורמים.
Meta
תנו לי בדיקות התגנבות, הבחנה, ואתלטיקה, לכל אחד, כדי לבדוק איך צלחתם את היער.
 
שיסו רץ, הוא מאוד מותש ובשונה מקודם לא הייתה לו את התמיכה של הרבה מאנשיו מאחוריו. אבל הוא מרגיש שלפני הכל הם צריכים לדאוג לשלום הכפר. הוא עוצר, מתנשם בכבדות, מקודם הם עוד זזו בשקט אבל עכשיו הוא החליק ונפל על הבוץ לפחות פעם או פעמיים. לפחות הוא הצליח למנוע מהמראה שלו מלהתלכלך. "שנתקרב אליו לראות מי הוא?" הוא שואל תוך כדי ניסיון להסדיר את נשימתו.
META
התגנבות: 12+0=12.
הבחנה: 19+9=28.
אתלטיקה: 2+3=5, מנצל על זה נקודת גיבור, 11+3=14.
 
סקיג'ו עוצר, הוא מתנשף כאשר הוא מבין שהוא כנראה פחות בכושר ממה שהוא רוצה להיות, הוא מסתכל על האחרים ומנסה להבין מה התוכנית שלהם.
"זה לא מוצא חן בעיניי" הוא פוסק לבסוף, "כל הסיפור עם הלילה הזה מרגיש לא נכון איכשהו." הוא מוסיף. "אני חושב שצריך להיזהר, גם אם מתקרבים זה.... אולי עדיף שמישהו ימתין מאחור." הוא מוסיף, מקווה שלא ראו אותם. אם כי הוא לא בדיוק מצליח למנוע מגופו המגדול והשריון הכבד שלו להיות שקטים בצורה כלשהי
META
התגבנוות: 2+7=9 סה"F
הבחנה 18+9 =27
אתלטקיה 13+12=25
 
קוטארו שועט קדימה, לא חושב על הבטיחות שלו, הוא לא נעצר מספיק זמן כדי לראות מה בדיוק הולך- הוא מתמקד בתמונה הגדולה. הוא לא רואה עשן באופק, הוא יכול רק לקוות שזה לא בגלל שתוואי השטח מסתיר אותו, או שהרוח כבר הפיגה אותו.
"הוא מנגן על הלאהו." קוטארו אומר ומתנשף מעט, "אני לא יודע אם זה טוב או רע. אבל זה אומר משהו, ואני רוצה לדעת מה." הוא מביט על חבריו לרגע, שוקל את הצעתו של סקיג'ו.
"שיסו, תרצה להשאר רחוק? אני ומר סקיג'ו נדבר איתו."
META
התגנבות: 6
הבחנה: 11
אתלטיקה: 22
 
״אני…״ שיסו מהסס, הוא דואג לשלום הכפר. איך הוא יכול לעמוד בצד בזמן שיכול להיות שהוא מותקף, אבל לבסוף מחליט שקוטארו צודק, גם ככה כנראה שהוא וסקיג׳ו יודעים טוב יותר ממנו. ״אני אהיה בצד״ הוא אומר לבסוף.
 
קוטארו וסקיג'ו חוצים את קו העצים. הלפידים בגבול הכפר כובו, מותירים את המקום בעלטה גמורה - מלבד האור הערטילאי הבוקע מהנהר.
הלילה נטול הלבנה נמצא בעיצומו, והרוחות מרקדות על המים. האיש עוצר את תנועותיו המוזרות, ומפנה אליכם מבט. מקרוב, ניתן לראות שמדובר באדם דומה לשודדים בהם נאבקתם מוקדם יותר הלילה- בגדי עור מלוכלכים, נשק איכותי מדי ביחס למצב הבגדים הללו, ונאד עור קטן שמדיך ריח אלכוהול תלוי מחגורתו.
הוא מזדקף, מניח יד אחת על הפגיון שלו, וסוקר בעיניו את דמותו המאיימת של סקיג'ו "ועם מי יש לי...העונג?"
 
קוטארו בוחן את הדמות שמולו, את התנועות שלו, מנסה להבין אם הוא הטיל לחש מקודם. "זה לא משנה." הוא אומר לאחר רגע, מחזק את אחיזתו במטה הפיוטר. מקווה בלבו שמי הנהר יגיבו אליו, אבל יודע שלא כך הלאהו עובד. לא כך הרוחות עובדות.
"אתה חבר בטפרים?" הוא פוגש במבטו את עיניו של הדמות, מבט מאתגר. הוא לא מפחד מהפגיון שלו, בטח לא כשסקיג'ו מאחוריו.

META
מאגיה: 20 טבעי! סה"כ 29.
בדיקת תפיסה לזיהוי מניע: 20 סה"כ.
 
קוטארו מסתכל על התנועות המשונות, על המבט הבוחן של האיש, והוא מבין הכל.
כמו הרגע המושלם הזה במשחק קלפים, כשמבט אחד לא זהיר של יריבך מראה לך בדיוק ממה הוא חושש, ולמה הוא מצפה - קוטארו מבין מהו האס בשרוול שלו.

אחרי הכל, זה האס ששמור במקדש בו קוטארו גדל כל חייו. הלהאו, כמו כל נהר, הוא מקום משכן מצוין לרוחות. בלילות נטולי ירח, הרוח השמימית של הלבנה מתחבאת בנהר - ובפסטיבל הירח השחור, מעגלי הריקוד הטקסיים מוציאים אותה לחגוג עם תושבי הכפרים שמפוזרים לאורך הנהר.

אבל עכשיו, אין פסטיבל. אין מעגל ריקודים. המקדש עומד שומם - ונראה שמישהו אחר רוצה לבצע את הטקס.

תלוי מחגורתו של האיש, קוטארו רואה משהו נוסף. צמיד מתכת מבריק שנשחק מרוב שימוש, חמש אבני חן שמייצגות את חמש היסודות מקיפות אותו - נראה כמו מעגל הגנה קלאסי מפני רוחות, כלי שימושי כשמזמנים אותן. אבל הצד המלוטש של האבנים פונה פנימה - זה לא מעגל הגנה, זה מעגל לכידה.

ועכשיו, פיסה אחת אחרונה של פאזל נופלת למקום - שמה של הכנופיה, הטפרים של לז'אנג - לז'אנג לא היה רק כובש אימתני מימי האימפריה הקדומים - אחד הכינויים שלו היה ''אוכל הרוחות''.


האיש רואה את מבטו של קוטארו סורק אותו, מחייך, וטופח על הצמיד בחגורתו. ''אוהב את התכשיט שלי? מצאתי אותו במקדש שם, מישהו השאיר אותו מאחור''. הוא מחווה באגודלו לעבר הכפר השומם ''לא ידעתי שהם השאירו גם אנשים מאחור, היינו מזמינים אתכם להצטרף למסיבה!".
 
עריכה אחרונה:
עיניו של קוטארו מביטות בצמיד, הגלגלים שבמוחו מסתובבים, נהר המחשבות שלו זורם.
"אתה לא יודע עם מה יש לך עסק." קוטארו אומר, מנחית את מטה הפיוטר שלו על האדמה, גורם לטבעות המתכת לקרקש ולצלצל כפעמון. "מי הלאהו שחקו סלעים יותר גדולים ממך ויותר עתיקים ממך. אתה חושב שתוכל ללכוד אותו? את הדברים עליהם הוא מגן?"
"נשמע שהמים יסחפו אותך לעולם הבא. יהיה לי הכבוד לדחוף אותך אל הזרם."

META
יוזמה- 21
 
קוטארו מכה במהירות עם מטה הפיוטר שלו, ומי הנהר מצייתים ומצטרפים אליו. תופסים את רגליו של האיש, מאטים אותו ומונעים ממנו לברוח. קוטארו נושם בקצב שהוא למד מילדותו, מדמה את כוחו בעיני רוחו לנהר זורם, את נשימתו לגלים. הוא לא עומד לעמוד בצד ולתת לכנופייה הזו לכבול את הרוחות שהגנו על ביתו במשך מאות שנים. זו החובה שלו.
META
** Spellstrike- Tanglefoot
1 טבעי.
מנצל נק' גיבור לגלגול מחדש- 29.
8 נזק חבטה והמטרה מקבלת מחסר 10 רגל למהירות שלה למשך 2 סיבובים . היא יכולה לנסות להמלט כנגד ד"ק 19 כדי לבטל אותו.
בפגיעה חמורה, 22 נזק והמטרה גם נטועה בנוסף להשפעה הקודמת.

* מנצל פעולה כדי לחדש ספלסטרייק
 
הנהר מזנק מהערוץ, שוטף את רגליו של השודד וגורם לו ליפול, מקשה עליו ללכת. הוא נאבק בזרם הכובל אותו שוב ושוב, אבל מתיש את עצמו במהרה.
לבסוף, בתנועה נואשת, הוא סב על צירו ומנסה להכות את קוטארו בכפפת המתכת שלו.
Meta
שני נסיונות בריחה, שניהם נכשלו.
התקפה
20, בפגיעה 7 נזק חודר

שיסו חולף על פני הדיאלוג המתוח, עובר בנקודה נמוכה בשטף הנהר, ובמהרה הזרם הרועש מבליע את השיחה. הכפר שומם ונטוש, כל הלפידים והמנורות כבויים, ובלילה נטול ירח ניתן לראות רק צלליות עמומות - כולל את צלליותיהם של כמה אנשים שמסתובבים במקדש הנהר להאו, במרכז הכפר.
 
סקיג'ו ממהר להתייצב ליד קוטארו, הוא מרים את הלהב שלו ומנחית אותו בקשת במטרה לייצר חוצץ בין האויב לבין בני הברית שלו. בעוד תופי הקרב ממשיכים להדהד בתוכו.
META
* - נכנס לזעם
*- התקפה ראשנה 19 סה"כ, בפגיעה 8 נזק סה"כ
*- התקפה שנייה 10 סה"כ מאמין שמחמיץ
 
שיסו-
שיסו מסתכל על האנשים מרחוק וחשד נכנס לליבו. למזלו הרב אף אחד לא רואה אותו כעת, מה שאומר שאיש לא יוכל לגלות את סודו.
שיסו מניח את מראתו על הרצפה ומתכופף לעברה, שם את ידו עליה. ואז, תוך רגע אחד, כזה שאדם יכל לפספס אם הוא רק היה ממצמץ, שיסו נשאב אל תוך המראה לחלוטין, מותיר רק אותה על הרצפה.
תוך מספר רגעים בוקעים מן המראה שני שועלים קטנים, אחד לבן עם כתם פרווה שחור על מצחו ואחד שחור עם כתם פרווה לבן על מצחו. השועלים הולכים סביב המראה ומסתכלים סביב. בדיבור חסר מילים הם מגבשים תוכנית. השועל הלבן הולך אל עבר המקדש, מתגנב לו בניסיון לראות מי האנשים ששם והשועל השחור ממתין ומסתכל סביב, משמש כמשגיח.
META
כפעולה עושה שינוי צורה והופך לשועל בהתאם ללחש צורת רמש דרג 1.
כשתי פעולות מפעיל פסל של פלא, כלב אוניקס.
הפסל מקבל פקודות להשגיח ולנבוח(ואז לברוח) במקרה והוא רואה עוד שודדים מגיעים.
שיסו מגלגל התגנבות בתור שועל.
התגנבות: 15+10=25.
 
קוטארו גונח בכאב כשהכפפה פוגעת בו, הדקרים שעליה חודרים את עורו, אבל הוא לא מרפה. הוא אפילו לא חושב על הכאב כרגע. הוא רק חושב על החברים שלו בכפר, על מה שקרה להם- או בתקווה, לא קרה להם עדיין, ולא יקרה להם בכלל. הוא מכה פעם נוספת עם המטה שלו, אבל הפעם קוצי קרח מתגבשים על טבעות המתכת של ההאקארה, דוקרות את השודד וקורעות עור ובשר.
בינתיים, קרעי נייר עפים לאוויר מסביבו, רונות קסומות רשומות עליהן. הם מקיפים אותו, מגנים עליו.
META
**Spellstrike- Gauging Claw: סה"כ 20 נגד דרג"ש. בפגיעה, 6 נזק חבטה ו-5 נזק חותך.
* הרמת מגן (ספר לחשים)- מקבל 2+ לדרג"ש לסיבוב.
 
המכות המשולבות מהמטה והלהב מכריעות את השודד, גופו נרפה בבת אחת, ונשמתו חומקת ממנו יחד עם דמו, הזולג אט אט לתוך הנהר.
הצמיד נשמט מאחיזתו, וקוטארו מזהה שלא מדובר בצמיד הטקסי שמונח מעל מזבח הרוחות - מדובר בגרסה זולה ופשוטה יותר, עם אבנים זולות שמייצגות את חמשת הרוחות. צמיד מהסוג שמחולק למתלמדים או אפילו כהנים ונזירים נודדים, כדי לסייע להם במפגשיהם עם רוחות זוטרות.

סקיג'ו, בינתיים, מביט סביב - ורואה באור המנורות העמום הנישא מהמקדש צחלים נוספים, עוד שודדים שמתפרשים לאורך עיקולי הנהר - לא שמים לב, בינתיים למה שאירע בחשכה - אבל הם רבים, רבים מאוד. ובידי כל אחד ואחד מהם, נוצץ תחת הכוכבים, נמצא צמיד כזה - וכולם מרקדים בתנועה טקסית מוזרה.

איש לא שם לב לשועל קטן המהלך בצללים.
שיסו מתקרב אל המקדש, המואר באורן המועם של מנורות שמן מכוסות, ורואה את הדמויות המהלכות שם.
הוא רואה איש אחד, רזה וכחוש, שידו עטויה כפפת מתכת כבדה ומטופרת. האיש מתנשא מעל מזבח הלהאו, כפפתו מונחת על האבן הקרירה, מלטפת בקול חריקה את הצמיד הגדול המונח עליה.
הוא רואה כמה אנשים נוספים, נושאים כדי חרס מלאים מים, שחורים כמו דיו בלילה האפל, נמזגים אל תעלה החצובה במזבח, דרך רצפת המקדש, ומוחזרים למקום מוצאם - הנהר עצמו.
 
חזרה
Top