• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

OUT
תוקן, 4/5 פרצי-ריפוי.
ההתקפה של רגנארוק מועברת אל בת-אנוש. -1 להתקפה כי הוא לא תוקף מטרה שפרדאן תקף באותו התור, לכן 20 נגד דרג"ש, 8 נזק בפגיעה. אפשר להכניס פעולת תנועה כדי להיכנס לטווח קפא"פ, וכעת יהיה לה קשה להילחם נגד סוואלה כאשר הגולם ורגנארוק מאיימים עליה.
 
רייז מוטרד עד עמקי נשמתו מהקולות שהוא שומע. הטירוף והסדיסטיות של בני בריתו. ולכן, הוא נותן לדוב את המושכות, נותן לשאגה האדירה שיוצאת מלועו לסתום את אוזניו לכאוס שמסביב. אבל ללא מוחו של בן המחצית שיחמוק מהתקפותיו של האורק, הדוב בטוח בעצמו. בטוח שהוא ישרוד. כי מה יכול להביס דוב? וודאי שלא איזה אורק חלש.
META
אני משתמש בכוח הגזע שלי כדי לגרום לאורק לגלגל מחדש את ההתקפה האחרונה שלו נגדי עם מחסר -2. אמשיך את התיאור לאחר שאדע את תוצאות ההתקפה.
 
ההתקפה של האורק, שנראתה כל כך חזקה בהתחלה, מפספסת, ורייז מצליח לחמוק בלי פגע. גם מזלה של הקשתית מתרועע, והפספוס והיא מכה את עצמה בחרב. היא קופאת בפחד כשהיא מותקפת מהאש של סאוואלה ומרגנארוק, כולם כאחד.

OUT
גלגול התקפה אל רייז מחדש: 3+7-2=8, פספוס

הסלמה 4
רייז

אורק - מדמם
פרדאן
רגנארוק
בת אנוש - המומה (-4 להגנות) עד סוף התור, -2 לדרג"ש
סאוואלה
גולם
 
בן המחצית מצליח להשתלט על הגוף חזרה ברגע האחרון, מסיט את הדוב מדרכה של התקפה שהייתה מחסלת אותו. "זמן לסיים ת'ציד." רייז אומר בשיניים חשופות בגופו של הדוב, ומכה פעם נוספת.זרועו של הדוב זוהרת בירוק, ופצעיו נעלמים.

META
12+4+6= 22. אם פגע- 15 נזק.
אם פספס, התקפה נוספת- 25 נגד דרג"ש, אם פגע- 11 נזק.
בכל מקרה, אני משתמש בחפץ הקסום שלי ומרפא 10 נק"פ, מה שמעלה אותי ל20 נק"פ. עדיין מדמם.
 
הציד מתקרב לסיומו בפתע כשהדוב קורע את סגור הלב של האורק, שנופל פתאום כמו עץ נחטב. רייז שוב חומק אותו, וטוב שכך: הכובד שלו היה עושה לו נזק רב. האורק שואג, מצליף לכל כיוון, אבל לשווא - הוא מת.

בת האנוש, שרואה את כל זה מהצד, ממשיכה לרעוד בחוסר ביטחון. היא רק פותחת את פיה, אולי בכוונה לבקש חנינה, אבל היא לא מצליחה להוציא אף מילה מפיה.

הסלמה 4
רייז
פרדאן
רגנארוק

בת אנוש - מדממת, המומה (-4 להתקפות - תיקון) עד סוף התור, -2 לדרג"ש
סאוואלה
גולם
 
"החברים שלך מתים, את לבדך, ואנחנו עדיין שלושה אנשים בריאים." פרדאן מחזיר את חרבו לנדנה, ואת החרב האלפית לנדן שעל גבו של רגנארוק, שנוהם וקופץ לנשוך את ידו כאשר האלף עושה זאת.
"ארבעה. אנחנו עדיין ארבעה." פרדאן מתקן את עצמו, ומרים את הקשת שלו, מנער את האבק ממנה, ואז מכוון אותה עם חץ מוכן אל עבר בת-האנוש. "מה את אומרת? הספיק לך? זה לא אתגר יותר, אם תחליטי להמשיך להתנגד זו סתם תהיה מטלה שאף אחד מאיתנו לא רוצה למלא."

OUT
אולי היא תחליט להיכנע, מי יודע, נתקוף אחרי שנשמע את התשובה שלה.
 
"יותר טוב להוציא כמה טיפות דם מבן-אלמוות ולמות, מאשר ליפול בשבי ביד אכזרים שרוצחים בדם קר," היא זועמת, וממשיכה לנסות לדקור את כל הסובבים אותה בסכינים שבידיה, בלי שום סימן לכניעה, לפחות לא בקלות וברצון.
 
"איזו צביעות אני שומע ממך, אתם אלו שתקפתם אותנו." אומר פרדאן ומושך בשפתו. באותו הרגע הוא משחרר את החץ שלו לעברה, אך בחוסר רצון משווע. אפילו רגנארוק רק מביט והולך לעשות משהו יותר טוב עם הזמן שלו, כמו ללקק את פצעיו.
"מתי שרק תרצי לעצור!" פרדאן קורא אחרי שהחץ מקיז מדמה של בת-אנוש.

META
בדיקת פעולה נוספת: 7, כישלון.
פעולה רגילה: התקפת טווח-בסיסית. 11+6+4 = 21 נגד דרג"ש, 5+4 = 9 נזק בפגיעה, 2 בפספוס.
 
מורך-הלב של האישה נגמרת ברגע. היא רצה בכעס לכיוון של פרדאן, אבל הגולם השדי מפסיק את דרכה. "אם אנחנו נפסיק את העימות האכזרי הזה, יהיה זה אתה שתיכנע ולא אני!"

למרות שהיא על נשימותיה האחרונות, היא מוחצת את הגולם, פעם בלי הצלחה, ופעם בדיוק באמצע גופו, בפגיעה שנוגעת בו מהקצה אל הקצה. האבן המחוספס שמחפה את עורו נעלמת כליל, והוא נראה עכשיו בדיוק כפי שהוא באמת: שד אמיתי. הוא נע בין חיים למוות לכמה רגעים קריטיים.

META
בדיקת התנתקות: 6, כישלון
התקפה ראשונה: 9+6-4=11
התקפה שנייה: 20, התפקה קריטית, 12 נזק

OUT
סאוואלה יכולה לגלגל הצלה קלה (6+) לשליטה על הגולם.

פרדאן: היא עיקשת מדי להיכנע לך, והיא תילחם עד המוות, אבל היא תפסיק להילחם אם מישהו ישכנע אותה שהוא מי שנכנע אליה קודם. (גלגול רקע של 20 לשכנע אותה כך, או 15 כך שהיא תהיה פתוחה לרעיון.)

לא הבנתי אם רגנארוק נשאר בקפא"פ עם בת האנוש. אם הוא התנתק, הוא צריך לגלגל הצלה (11+), אבל הוא לא עשה פעולה אחרת אז אני לא בטוח מה בדיוק התכוונת בזה.

אם פרדאן לא רוצה/מצליח להכניע אותה:

הסלמה 4
רייז
פרדאן
רגנארוק
בת אנוש - מדממת, -2 לדרג"ש
סאוואלה
גולם


הסלמה 5
רייז
פרדאן
רגנארוק
 
out: בהנחה שפרדאן נכשל בגלגול שכנוע:
IN:

כשהשד נחשף הוא עושה ניסיון נוסף להיאבק למען החופש, אך סאוואלה נאבקת בו והלהבות שלו הולכות וגדלות עד שבהבזק פתאומי הן נעלמות. סאוואלה מוחה זיעה ממצחה בין אם מהמאבק או הנפשי ובין אם מהחום הרב של הלהבות וזורקת סכין לעבר בת האנוש.
בזמן הזה הצל של סאוואלה מתנתק ממנה ומתקרב אל שאריות הגולם וכשהוא מגיע אליהן הוא גורם ללהבות להופיע מחדש בחיקוי של השד לפני שהוא נעלם. כשכולם מצפים לחזרתו של השד סאוואלה מנצלת את ההזדמנות בשביל לזרוק סכין נוספת לעבר בת האנוש, מה שגורם לצל לעזוב את הלהבות ולחזור לצידה בצחקוק קצרצר.

מטה:
סאוואלה:
הצלה של הגולם: 8+1=9 הצלחה - הגולם מת.
זריקת סכין: 8+4+4 = 16 בפגיעה: 2+2+2 = 6 נזק.
צל: חיקוי - מנצל את היכולת של פרדאן - חן אלפי: 4 באופן מוזר זכיתי בפעולה נוספת.
זריקת סכין נוספת: 15+4+4 = 23 בפגיעה: 4+4+2 = 10 נזק.
 
אחרי הפגיעה השנייה שסאוואלה זורקת, האישה נופלת, מנסה להחזיר מכה עד לנשימתה האחרון, אבל מתה לפני שהיא מספיקה, והגופה שלה מושכבת על הרצפה, בתוך אגם הדם הטרי של הגופות.

לפניכם הגופות של שלושת ההרוגים שהיו אמורים להגיע לפגישה. אתם יודעים את מקום הפגישה, ושהיא תתחיל מתישהו אחר הצהריים שהולכים ומתקרבים. אפשר לצפות להצטרך להיזהר כדי שלא יבחינו שאתם לא אלה שהוזמנו. איך תתכוננו ותגיעו אליה?

OUT
הקרב נגמר. אפשר להשתמש בהתאוששויות בחופשיות עכשיו.
 
פרדאן מכתיף את קשתו ואוסף את החיצים שירה עד שהוא ממלא את אשפת החיצים עד סופה. הוא לוקח נשימה עמוקה, וניגש אל עבר האישה, מביט בה מלמעלה.
"חבל." הוא אומר ובועט מעט אדמה על פניה. לא קבורה מכובדת עבור לוחמת אשר נלחמה עד הסוף המר, אך זה יספיק לעתה. היא עשתה את חלקה של מעשים רעים אם היא הייתה בכלא המרחף, בין כל האסירים האחרים.
לאחר מכן, פרדאן ניגש אל גופתו של הגמד. הוא מתכופף וקורע את החרב שלו, חוגר אותה במקום אחת החרבות שלו, מזכרת מהטרף שלו, כרגיל. הפעם הוא הכה את המהלומה האחרונה, ולכן הפרס מגיע לו. בפעמיים הקודמות רגנארוק זכה לכבוד, אך לא הפעם.

"שנלך?" הוא שואל את האחרים כאשר הוא מסיים. הוא לא היה צריך הסוואה או תחפושת. הוא נראה כמו אסיר נמלט ממילא.
 
סאוואלה מסתכלת מעט במעשיו של פרדאן וכשהיא מבחינה שהוא לא מחפש על הגופות מכתבים נוספים או כל רמז אחר להיותם שם היא מתקרבת אליהם ועושה את זה בעצמה.

מטה:
זימון גולם אש: 10 נכשל
גביש: 4 כישלון נוסף
 
סאוואלה מוצאת הרבה פריטים קטנים שלא מעניינים אותה. האסירים לא באו עם עושר מופלג. בכל זאת, כמה דפים ריקים, וביניהם גם מכתב, נמצאים בכיס של הקשתית. במכתב בו אזהרות ועצות מגוונות על רטוריקה, שכנוע וכיוצא בזה. הכל כתוב במדוברת, חוץ מהחלק האחרון, אחרי שאר המכתב, שתופס את תשומת הלב של סאוואלה יותר מהאחרים. לכאורה הוא רק ציור, אבל סאוואלה זוכרת טוב מספיק את הדף שהארכימג נתן לה עם ההסבר על הקוד. אחרי שהיא מתעמקת בפענוח המילים, היא מגלה הוראות יותר ספציפיות:

להציע עזרה רק בנוגע ליער הפרא. מותר לוותר ולהסכים בנוגע ליער המלכה רק אם אין ברירה אחרת. לא להיכנס להסכמים לזמן בלתי מוגבל. לכתוב מכתב אישי לאדון עם התוצאות.


בסוף המכתב יש חותם. הוא לא מספיק לזהות את המוען, אבל אפשר להכיר את הסמל של הצלבן עם כמה קישוטים נוספים.

OUT
אזכיר גם שזאת הזדמנות להשתמש בנקודת יחס למציאת חפץ קסום כשלל וכו' למי שיש לו רק 1.
 
META
מנצל התאוששות אחת כדי לרפא 8 נק"פ, עולה ל28. אשאר ככה בינתיים.
IN
רייז בוחן את הקבורה שפרדאן העניק לאישה, מושך בכתפיו, וניגש לדבר עם כמה זאבים באיזור, מבקש מהם לטפל בגופות. מגדיר את זה כמנחה על מנת שירשו להם להיות בשטח שלהם, ויודיעו להם על אנשים אחרים באיזור- ככה שלחבורה תהיה התראה מראש כשהנציגים של השלושה יתקרבו לנקודת המפגש.
META
אני מגלגל כריזמה, אני חושב שזה שגדלתי בפרא (ביער הזה בדיוק!) יתאים כאן, ואני מקבל תוסף 2 לבדיקה כי אני דרואיד.
22 סה"כ. לא רע.
 
הזאבים לוקחים את המנחה ברצון. הם נאבקים זה על זה בשביל הגופות, אבל אחד מהם מצליח לקחת את הרוב בשביל עצמו, והאחרים נשלחים לסייר עם מעט בשר. פרדאן מצליח, בקושי, למנוע את רגנארוק מלהצטרף אליהם. אחרי לא מעט זמן, כשזאב האלפא עדיין מכרסם בעצם, הזאבים האחרים נותנים סימנם: יללה אחת ארוכה. אתם מצליחים לשים לב לשלושה דמויות עם כנפיים מתקרבות אליכם לאיטם.
 
חזרה
Top