• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הלורד הבהיר שלר יוצא לצוד צ'ולי בריל - משחק ראשון בגנזך אורות הסער יוצא לדרך!

אז אתמול התחלתי את הסשן הראשון של המשחק הראשון שלי כמנחה (וכשחקן) בעולם של גנזך אורות הסער, עם השיטה שהעלתי לפורום לעולם זה.
הסשן כלל רק את בניית הדמות והרקע למשחק.

הלורד הבהיר שלר יוצא לצוד עדר צ'ולי בריל (מן יצורים דומים לצ'ולים שאבן הלב שלהם היא בריל) במהלך עונת היבבות. הוא לוקח איתו משרת ומשרתת כהי עיניים מהנאהן השני, וקנה מרחק אחד כדי לכתוב לאשתו שנשארה באדמותיהם.
מה כבר יכול לקרות במהלך המסע?

בעצם, הציד הזה אמור להיות קצר ומשעמם: כל יום יש גלגול אם הוא מצא את צ'ולי הבריל, וכשהוא מוצא הוא משסף כמה שהוא יכול בחרב שלו, ואז לוקח את אבני הלב וחוזר אחורה.
אלא אם כן, משהו ישתבש. ומה כבר יכול להשתבש? הכל, כמובן!

למי שעוד לא הבין מהרמיזות הגסות, אני משחק גם את הלורד הבהיר שלר וגם את המנחה שלו. איך זה עובד? פשוט! אני כותב דמות ורקע, ואז שולח אותו להתחיל במסע. אחרי כן, אני כותב רשימת סיבוכים אפשריים (אני משתדל שהיא תגיע לפחות ל12) ואז, אני מגלגל קובייה כדי לקבוע איזה סיבוך יקרה. זה ממש לא מוגבל לסיבוך אחד (ישנם סיבוכים שבפני עצמם הם חסרי משמעות). הפעם, החלטתי לשאול לדעתכם - איזה סיבוך נראה לכם יעשיר את המשחק? מה הלורד הבהיר שלר יעשה?
מצורף כאן קובץ אקסל שמכיל את סיפור ההרפתקה (מה שקרה עד עכשיו) ואת רשימת הסיבוכים שחשבתי עליהם עד עכשיו, וכמובן - את דף הדמות של הלורד הבהיר, נושא חרב בהיר עיניים מדרגה 1.
מוזמנים להציע סיבוכים נוספים, להגיד איזה סיבוך אתם מעדיפים שיקרה, להוסיף פרטים לאישיותו של הלורד הבהיר - וייתכן מאוד שאתחשב בדעתכם!

הסשן הבא של המשחק ייערך ככל הנראה היום בערב או מחר בערב, לאחר מכן אפשרויות הבחירה כבר יהיו אחרות... הזדרזו להגיב!
 
עריכה אחרונה:
למרות שהלורד הבהיר שלר לא קיבל תמיכה מהעם, הוא בכל זאת ממשיך במסע:

בסשן 2, אלת המזל (ק20) בחרה בסיבוך המעלה את הפונדק של הלורד הבהיר באש. הוא מנסה להוציא את חפציו, אבל ללבוש את השריון ייקח זמן - ולסחוב אותו ידרוש קריאה לאזרחים אל תוך האש! מה יבחר הלורד הבהיר שלר לעשות?

הקוראים יותר ממוזמנים להציע דרכי פעולה עבור הלורד הבהיר, ולהציע את תשובתם לשאלה למה הפונדק התחיל לעלות באש.
סשן 3 ייערך מחר בערב או מחרתיים בערב, תלוי אם יהיה לי זמן ויהיו תגובות.

קישור לקובץ המשחק כפי שהוא נראה בסיום סשן 2 - השינויים ניכרים בעיקר בגליון התכנונים להמשך ובגליון ההרפתקה. הקישור שבנושא יוביל אתכם למשחק כפי שהוא נראה בסיום סשן 1 - אתם בהחלט מוזמנים להמשיך את המשחק בעצמכם לסיבוך אחר, ולכן כל סשן יקבל קובץ משלו.

מחכה לתגובתכם!
 
יתכן שהפונדק עלה באש משום שחבורת בריונים מטילה חיטתה על העיירה!

והלורד הבהיר צריך לדעתי להסצער כשרק חרבו אימו ולחלץ במהירות חפץ או שנים בכל.פעם, אחרת הפונדק יקרוס עליו!
לא הבנתי בדיוק.
אתה רוצה להגיד שחבורת בריונים מטילה את חיתתה על העיירה, והם הציתו את הפונדק, והלורד הבהיר צריך להילחם בהם כדי לקחת חפץ או שניים בכל פעם?
 
ובסשן של היום - הלורד הבהיר יוצא דרך האש עטוי בשריון, המשרתים שלו בורחים דרך החלון, בריונים חמושים הם אלו שהציתו את הפונדק, והלורד הבהיר נפגש מולם פנים אל פנים!
מה יגיד הלורד הבהיר שלר לבריונים שהציתו את הפונדק?
האם הוא יסתער עליהם בחרב שלופה? האם הוא יציע להם להיכנע לו? או שזה יהיה משהו אחר, גאוני, שרק מישהו מהקוראים יכול לחשוב עליו?
לקוראים שיגיבו פתרונים.

סשן 3 של המשחק הושפע במידה רבה מהצעתו של פלדריק פלדריק (תודה על ההצעה!).
 
מישהו עוקב אחרי הסיפור?
אני מתלבט אם להמשיך לעשות סשנים, כרגע אין כל כך מגיבים - אם אתם עוקבים אחרי הסיפור אבל לא רואים צורך או מעדיפים שלא להתערב בו - אני אמשיך ליצור את הסיפור, אבל אם אף אחד לא עוקב אין טעם לעשות זאת.
 
היי,
זה לא ממש רשומות, אז קצת לא ברור מה אתה מנסה לייצר כאן.
רשומות זה לרוב תיעוד של סשנים משחקיים, שאמנם גם נהדרים לקריאה על-ידי יושבי הפורום, אבל גם משמשים את החבורה עצמה. מה שאתה כותב נשמע קצת סוג של פאנפיק מעורב עם אתה הגיבור בפורום.
 
היי,
זה לא ממש רשומות, אז קצת לא ברור מה אתה מנסה לייצר כאן.
רשומות זה לרוב תיעוד של סשנים משחקיים, שאמנם גם נהדרים לקריאה על-ידי יושבי הפורום, אבל גם משמשים את החבורה עצמה. מה שאתה כותב נשמע קצת סוג של פאנפיק מעורב עם אתה הגיבור בפורום.
אני לא מבין איך בדיוק זה קשור לפאנפיק, אבל אתה צודק בגדול - יש כאן מין אופציה של הקוראים להשפיע על הסיפור, בכך שאני אקבע חלק ממה שקורא לפי התגובות שלהם.
לא אשקר אם אומר שזה היה רעיון שנוצר כדי למשוך עוקבים לשיטה שיצרתי.
 
זה בהחלט דרך טובה ונכונה למשוך קוראים - למרות שעדיף להריץ משחק בפורום (אם אתה כבר לא עושה את זה) או בשולחן הביתי ואז לפרסם את הרשומות משם.
 
חזרה
Top