• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

החשכה החיה, מהדורה 4, עץ משחק

in
"שר העין מכוון אתכם , יש לו תוכנית ועד כמה שהוא עשוי להיות מטורף , ואני מאמין לך שהוא מטורף , הוא הולך אחריה.
אני בלב שלם מאמין כי מספר ההרוגים , גם מצד הכפריים וגם מצד המפלצות היה כפול אם כל אחד מהמפלצות הייתה מסתובבת חופשי .
לחיות את חייהם ? , סלח לי אבל לחיות את חייהם עלול לגרום להרבה נזק , אני לא בטוח שהצמח הזה שנמצא פה הוא צמחוני במקרה , גרע לכם מזלכם שאתם מה שמכונה על ידי הקהילה שקוראת לעצמה "מתורבתת" "מפלצות" , ובאופן טכני אם לא היית חושף את עצמך ואנחנו היינו מגלים אותך קודם , ישנו סיכוי לא רע שכבר היה מתחולל פה קרב , צר לי ידידי , זה לא הוגן ולא דבר יפה אבל אלה החיים , כמו שהגורל הכתיב את חיי להיות דרו , ולהתגורר בעיר שבה ישנם יותר סכינים בגב מאשר לחיצות ידיים , כך גם גורלך להיות ננס , קיבלת מתנה לא קטנה היום , נצל אותה ולך!"
 
"בואו לא נתחיל פה קטטה!" קורא בלריוס בקול סמכותי "הרי כולנו באותו צד".
"אני מאמין שצריך לשחרר את כל היצורים שניתן משליטתו של שר העין כי אסור להניח להם להיוותר מאורגנים" הוא מכריז ולאחר מכן פונה לרדיס בחיוך קל בטון חצי מתבדח "הבא לא נשכח את המוניטין ה'מפלצתי' של הדרו,אתה רוצה שגם עליך נשים קולר?! הרי אתה מהווה סכנה חמורה כל עוד אתה מסתובב חופשי!" ובלריוס פורץ בצחוק במטרה לשפר את האווירה "ואם כבר על זה מדברים,אולי גם עלי צריך לשים קולר?!" הוא אומר וחוזר לצחוק.
 
"הסיבה העיקרית בלריוס , שלא לי ולא לך יש קולר מסיביב לצווארנו היא בגלל מה שנקרא "מוסכמה חברתית" ,וכמו שאמרתי קודם , לא היה ל שום רצון לפגוע בננסים , ערפדים , וכל יצורי המערות והחשוך שחיים במישור הקיום העלוב שאנו קוראים לו עולם , אבל יש לי שאלה אחת לכל אחד ואחד מכם ," רדיס מכוון את אצבעו לעבר אחד הצמחים , "אתם רוצים להגיד לי שאם הייתם נתקלים בו בזמן שהגענו לכפר לא הייתם שוחטים אותו?
Out
אני מבין שאף אחד לא מכיר את מקרא חבורת הגנולים ... , אני אסביר בקצרה , הם מתחננים בפני הקבוצה שישחררו אותם משליטתו של "האדון" , אם הקבוצה עושה זאת , ההתקלות נגמרת ללא קרב , אך לאחר מספר ימים הם מגלים כפר שרוף ועקבות של גנולים בכל מקום...
 
in
רדיס מוציא את ראשו מחלון בית העירייה ומנופף לשער ה.. קבוצה? (כולל הננס והקובלד ) "חברים , זה דיון עמוק שאני יזמתי ואשמח להמשיך לדבר עליו אבל , ב24 השעות האחרונות נחטפתי , נקשרתי במערה , וברחתי מעדר מפלצות , אני לא יודע מה איתכם אבל אני רעב ועייף , באו נמשיך את הוויכוח הזה על קיבה מלאה , יצורים אוכלי אדם - תישארו רעבים בינתיים אלא אם כן אתם ממש רעבים ואז אתם יכולים לאכול את בלריוס. (נאמר בטון ציני ובהומור - אין שום כוונה להעליב ...), אז בואו נישב בתוך אחד הבתים , ואז נחליט מה נעשה עם הגופות והקולרים , דרך אגב ,למישהו יש אוכל?"
 
הננס מהנהן לקובלד, והקובלד מתחיל לפתוח את המנעולים של הצמח ושני החרקים, נראה שהוא הצליח לפתוח את כולם בקלות, לאחר מכן, הוא והננס מושיטים יד לצמח, שני קוצים יוצאים מהגבעול שלו, ודוקרים אותם ביד, מהצמח מתחילים לגדול עלים ופירות אדומים, ואז הצמח מוציא את הקוצים, הפירות והעלים נופלים, והחרקים אוכלים אותם, נראה שהם יצרו סוג של מעגל אול.
 
גארט מחייך מעט והולך בעקבות רדיס לתוך בית ראש העיר. "סוף כל סוף משהו לאכול! לא נראה לי שאכלתי שבוע שלם!" הוא אומר. אחרי שרדיס מוציא את ראשו מהחלון ומדבר אל החבורה, הוא מרגיש שמשהו נתלה על גבו, ויש שתי דקירות קטנות בגבו. כאשר הוא מסתובב, הוא רואה את גארט נתלה עליו, מפיו בולטים ניבים ארוכים וחדים, שנעוצים בגבו. הדקירות נמשכות שנייה בלבד, וכאשר יוצא זרזיף דם מגבו של רדיס, גארט שולף בקבוקון קטן וממלא אותו עד שזרזיף הדם מפסיק לזרום. "אני מצטער על זה, אני אחזיר לך במועד מאוחר יותר!" הוא אומר בחיוך תמים ומתוק, ואז הוא שותה.
 
IN
בלריוס מזעיף פנים לשמע ההערה הצינית והלעגנית ונכנס אחרי רדיס וגארט אל תוך הבית תוך שהוא ממלמל לעצמו בזעף "כשבית קסאיטיניר ישוב על כנו,אתה עוד תלמד כבוד מהו ..."

OUT
עמית,כשכתבת:
הם יצרו סוג של מעגל אול
התכוונת למעגל אוכל(רק כדי להיות בטוח שהבנתי)?
 
in
רדיס פונה לגארט , "הרשה לי להסביר לך משהוא ידידי חסר הנימוס, עזבתי את ערי הדרו כדי להימנע מסכין בגב , כך שתן לי להסביר לך משהוא בצורה פשוטה ומנומסות," חזיז ברק נוצר בידיו של רדיס , "בפעם הבאה שאתה אפילו תעמוד מאחורי , אפילו רק בגלל שעצרת להתעטש , אני ידאג שאתה תבין טוב מאוד את המושג "חרון סופה" , ברור?"
out
איום 1ק20 +7 =17
in
לברליוס "אני מקווה בשביל שנינו שנחיה עד שהיום הזה יגיע , לי כי אני אשמח להאריך חיים ולך כי זה נראה לי חושב לך , דרך אגב , לא שמעתי מעולם על בית קסאיטיניר , במקום שבו גרתי לא היה לך משמעות אם לא היית אלפית אפלה כוהנת או כל יצור שבורך על ידי "מלכתנו הנערצת " , אשמח אם תסביר לי עליו דבר או שניים.
 
גארט נרתע מרדיס, אבל שם וחוזר, הפעם הוא מתקיף.
"חרון סערה? אתה חושב שאתה יכול לאיים עליי עם החזיז הקטן הזה?! רק תנסה, ואני אראה לך את מה שגרוע יותר מ-9 מדורי הגהנום..."
אנרגייה שחורה ואפלה מתרכזת בכף ידו של גארט, ומתפרצת. באוויר יש הרגשה של חולשה, כאב ומוות.
META
איום: 15+5=20
 
"הקשב לי והקשב טוב יליד לילה , את הגיהנום שלי כבר עברתי בחיי, ואעבור שוב במותי , כל שאתה מסוגל הוא להרוג אותי, וצר לי אם הטעתי אתכם וגרמתי לכם לחשוב שאני מפחד מהמוות , אך אני לא , אני בסך הכול מתרחק מהמוות עד שאני אסיים את כל חובתי בעולם הזה , אם אגיע לתחנה הבאה במסעי מקודם יותר , אז זהו רצונו של הגורל , אבל לך יצור מקולל , אין שום נחמה כזאת , את תחיה לנצח עד שמישהו או משהו ייקח את חייך ממך , לעלום לא תהיה לך תחושת ההשלמה של סיום המסע , כך שאיים עלי כל עוד תחפוץ בכך , כל מילותיך ומעשיך הם סרק בשבילי, וכל מה שזה יעשה הוא לגרום לך להישאר לבד מוקדם יותר ולקרב את היום שבו תחליט לקחת את חייך ממך בעצמך .
 
חזרה
Top