• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הגבול האחרון-התחלנו

סטטוס
נעול לתגובות.

Dreadlord

פונדקאי ותיק
פלדריק

השנה היא 1350 לאחר הולדת מושיעינו זולטאר הגדול ,ושנת הכתרתו השמינית של נבחר הריק (תואר נוסף לפטריאך) אנדרו.
אשר בניגוד לקודמיו היה בעל דעות חדשניות בהחלט, הוא קרא בפני עמו שאליהם להתפתח אל עבר הריק שאסור להם לעצור בעולמם שלהם ,ואליהם להגיע לעולמות אחרים דרך הריק.
דבר שהוביל בפעם הראשונה בהיסטורית הכנסייה לחילוקי דעות ,חלק מהקרדינלים טענו שהתיישבות בעולמות אחרים תחליש אותם אך הם לא היו מסוגלים לסרב לאדונם מאבק פיסיוני רחב התרחש אך כוחו העליון של אנדרו אשר הביא לו מספר תומכים נרחב התגברו על עמדות הקרדינלים אשר הביאו לבסוף תמיכה נרחבת בתוכנית, אך אנדרו עצמו הסכים לשינוי קטן בתוכנית הם יהרסו את השמש של הכוכב שירצו ליישב וע"י כך הם יצרו תנאים הזהים לטאירוד .
המשלחת עצמה שמנתה יותר מ20,000 אזרחים 2,000 חיילי מסדר שומרי החשכה, קרדינל ושלושה ארכי בישופים עלו על נצר הירח אלו היו גושי אדמה גדולים אשר נוצרו מהירח המרוסק של טיארוד אשר עוצבו לצורת ירח מצודות חלל אלו כוסו בשכבה פיסיונית ויצאו לחלל .
משלחת עצומה זאת הייתה בעלת מטרה אחת, להגיע אל הכוכבים הקרובים ביותר ולראות האם הם ראויים ליישוב .
כך המשלחת נתקלה תוך כמה ימים בכוכב הלכת אשר תואר בכתבים העתיקים כיוניקרון כוכב הזהב, וכך יוצאת לה המשלחת הראשונה לחקירת פני השטח שנראה כול כך שונה מטאירוד כוכב אשר באופן מוזר מכוסה בצבעי כחול וירוק .
(אתה רשאי לתאר את חברי המשלחת ,או כול דבר אחר שקשור אליה לאחר מכן אמשיך אם תיאור הכוכב )

הזמן

שנים עברו מאז מלחמת המחשבות השנייה וילדי המחשבה שיקמו את עצמם ,הממיס שיקמו את הכלכלה ואת תוחלת החיים אשר נפגעו קשות לאחר המלחמה לארוס רבים הורשו להקים עסקים והם התפשטו אל כול רחבי מערכת אלפא אשר הייתה בעלת שלושה כוכבים ברי יישוב.
ואם זאת לאחר שנות שגשוג לא רבות מדי נצפה בקצה המערכת עצם בלתי מזוהה ,העצם נקלט בסורקים במשך 3 שניות אך זה הספיק עבור מספר ממיס אשר עבדו דרך מכשירי תחנת החלל סרנוס לקלוט את צורת העצם .
זו הייתה חללית היא נראתה שונה ואפילו מעט מיושנת לעומת שאר החלליות שפותחו ע"י ועדת הטכנולוגיה והמחקר ,אשר הפכה לגוף בעל השפעה רבה מאוד .
חברת סרנוס אשר הייתה תחת הפיקוח של ועדת הטכנולוגיה והמחקר החליטה אחרי ישיבה מעמיקה לממן בניית חללית מחקר ,אשר תצא ממערכת השמש ובעזרת תרומות כספיות נרחבות (אשר הגיעו דרך אישור מיוחד של העל קשרים לפרסם על השמיים בחינם למשך כמה חודשים ) הם הצליחו לבנות את ספינת החלל המתקדמת ביותר שנראתה במערכת אלפא ,אשר נקראה מולי 2 .
אליה עלה צוות של 100 לרוס אם גיבוי מלא של צוותי תכנות מיומנים אשר יעבדו בתוך מולי 2 דרך הפטרה ,ובכך יצאה מולי 2 לדרכה כשהיא מוכנה לפגוש את מה שהגיע למערכת אלפא .
(אותו דבר כמו פלדריק אתה רשאי לתאר את הצוות או כול דבר אחר ולאחר מכן אמשיך )

גדילן

המלך העליון הוציא את הפקודה .
בנו האחרון הוצע להורג תוך כדאי שהוא מקלל את אביו, מלחמת האזרחים הגדולה לא הייתה אמורה להתקיים הם חיו בשלום אם חייהם הארוכים.
חוקי הילודה היו מגבילים ,אבל המלך לא העלה בדעתו על כך שכול כך הרבה יצטרפו ל200 בניו .
הם הסכימו ביניהם לחלוק את העולם כשהם הבטיחו לבטל את חוקי הילודה אך הם היו 200 והיו מאוחדים לזמן קצר בלבד, למרות שרוב העולם תמך בהם לאחר מכן הם החלו להילחם בינם לבין עצמם והמלך העליון נאלץ לראות את בניו הורגים זה את זה ,עד שלבסוף נשאר רק אחד .
בנו הראשון מאשתו הראשונה .
ובכך הגיע ההחלטה לליבו של המלך העליון, לא יהיו עוד מלחמות על שטחים הם חייבים להתפשט ובכך הוכרזה תחרות המלך העליון הכריז שהלורד אשר יכבוש או יישב את מספר הכוכבים הגדול ביותר תוך שלוש שנים יהיה יורשו, ויזכה להיות המלך העליון .
ובכך תוכניתו הצליחה כמאת כול לורד השקיע משאבים עצומים על בניית חלליות דרקון שעבדו על קריסטלים ,ואחרים קראו למכשפים אשר יפתחו שערים לכוכבים שונים .
בליבו חש המלך העליון גאווה ומצד שני חלחלה על תאוות הבצע שהייתה נחוצה על מנת להביא את בני הדרקון לחלל, אך לא הייתה ברירה אסור שתהיה מלחמת בן דרקון ובן דרקון והוא חייב בנוסף גם לשמור על שליטה מאוחדת, והדבר לא יכול להיות קל בכלל.
(גדילן אותו דבר אתה יכול לתאר את הלורדים שיצאו ,ותזכור רק את המגבלות שלך יש לך גזע בעל אורך חיים עצום וגידול אוכלוסין עצום אבל יש להם טכנולוגיה ויכולת כישוף בינונית, אז תנסה ללכת לפי הקווים האלו )
 
OUT
כמו במשחק הקודם? או ששמה קצת יצאתי מהקווים?
דר"א
ה200 שמרדו במלך העליון כוללים גם את בנותיו (שלא נחשבות בחוקי הירושה)? או שהן פשוט לא נחשבות?

IN
לורד אקרון:
המלך העליון מציע, לורד אקרון לוקח. זה עבד בעולם הישן, אין סיבה שזה לא יעבוד עכשיו.
שלושה עשר הספינות הגדולות יצאו לפני חודשיים מעולם הבית ועליהן אלפי אנשי ביתו של אקרון מגובים בחיילים רבים וביצים. המסע היה ארוך ומומן ע"י רוב הונו אבל זה היה שווה את זה. העולם הגדול והמרוחק שהוצג בסורק הספינה בוודאי יפיק יותר רווח מהאדמות המצומצמות שבשליטתו בעולם הבית.

הנסיך טיגרון (נכד של אחיו של המלך העליון):
שלושה עשר הספינות של לורד טיגרון יצאו לפני חודשיים, ורק עכשיו הספינה הענקית שקיבל מהמלך מוכנה לצאת לדרך סוף סוף.
הוא יצא עם עוד 15 ספינות יותר קטנות ששייכות לקרובי משפחה רחוקים, ובמהלך הדרך הוא יעזוב את הקבוצה וילך לחפש את דרכו לבדו. ואין לו סיבה להישאר אתם, חייליו רבים ומאומנים היטב בקרב והוא לא יזדקק בהגנה שבקבוצה. העתיד פרוש לפניו וכך גם כל העולמות שימצא.
 
OUT
כהערה,למרות שסופרים את הזמן מאז שהוא הושיע את הדריאטארים,אין שום האלאה או סגידה לזולטאר,הוא מקבל מעמד של גיבור בלבד.
בקשר לניתוץ הכוכב,דיראטארים לא אוהבים את התנאים בטאירוד יותר מידי,הם יעדיפו תנאים אחרים,אבל מילא.

IN
הקרדינל אוסטאק תמיד היה ידוע באמונתו העזה,ויותר מזה,ביצר אימפריאלי חזק.מחד,הוא היה תומך נילהב של הפטריאך,ומאידך,כל הקרדינלים,כולל הפטריאך עצמו,חששו מהשאיפות מרחיקות הלכת שלו.לכן,שלחו דווקא אותו לנהל את המושבה,דבר שהוא הסכים לו בהתלהבות.אוסטאק מביט בכוכב במבט סולד צבעים מוזרים שכאלו...בראשיתיים כמעט.האגדות מספרות שכך ניראה טאירוד כאשר הילכו הקדומים על פניו...ייתכן שגם פה נימצאים יצורים פרימיטיביים.הצבא הזה מצביע על חיים נחותים,חסרי יכולות מיוחדות.מוטב שניבדוק זאת
אוסטאק מורה לארכי בישוף דראקן,מפקדם של מרבית שומרי החשכה במשלחת,אסטראטג ידוע ולוחם מעולה בעצמו,לקחת כוח של כ500 איש,לעטות מעטה עירפול,שגורם לכך שבלילה כמעט ולא ניתן לראותם,ולסרוק את הכוכב,בעוד הוא,בכוחותיו הפסיוניים,תר אחר מחשבה תבונית בכוכב.

OUT
הוספתי מילון מונחים לאימפריה:
פטריאך-שליט האימפריה הדתי
קרדינל,ארכי בישוף,בישוף-בסדר יורד,המעמדות שתחת הפטריאך,כשהקרדינלים מתאספים במועצה שבוחרת את האפיפיור.
שומרי החשכה-הכוח הצבאי המאומן להחריד של האימפריה
המשחיט-כוח העבודה ובשר התותחים של האימפריה שמורכב מבני גזעים אחרים שהושבחו למטרה ומוחם נישטף בידי דיראטארים נוגשים.שמו המלא הוא 'היד המשחיטה של האבדון'.
קארגיין-'בונה האימפריה',שמו של המשחיט לאחר הפלתו של אונדריו והרפורמות.
Becuse all the armies march to end-ההימנון האימפריאלי,מיוחס לייראן קראייל,מייסד שומרי החשכה
ראגנאת-מהמילים ראגן,שפירושו אירגון או צבא,ונאיית',שפירושו עוצמה או שליטה.הכוונה היא בעצם ל'מכונת מלחמה',המקביל הדיראטארי לווארמאכט הגרמני.
אוקאירו-טקס טיקסי של עינוי עצמי והטהרות.במובנים רבים,מדובר בדרגה הבאה של התאבדות.המבצע חושף את מוחו וגופו לריק הטהור,מה שגורם לכאב עצום והרס של המחשבה.הדיראטארים כיום הם קשוחים מהמקוריים,ולכן לרוב אינם מתים מימנו,אלא יוצאים מימנו במחשבה ממוקדת יותר.
אוראדיים-'אנושות נחוטה' או 'אנושות פשוטה',כינוי לשלב האבולוציוני של הדיראטארים ששכן בטאירוד בטרם האפוקליפסה.
קראיינין-'כבולי גוף',הכונה היא לכל הגזעם שאינם בעלי יכולות פסיוניות.
זראיידן-'מחשבה שקופה' או 'מחשבת אוויר',הכינוי לילדי המחשבה.
ברית דיאקסיה-ברית של כוכבי דמי דרקון שכפופה לאימפרייית דמי הדרקון אבל קיבלה על עצמה את האמונה בריק.
קווארן-ארכי נסיך,'נסיך נבחר' או 'נסיך קדוש,שליטה של ברית דיאקסיה שממונה בידי הפטריאך.
ווירקאם-וויר פרושו לוחם קודש או תמיכה צבאית-דתית של הכנסייה,וקאם פירושו כס או שלטון חילוני,הכוונה היא לברית בין המלך העליון לראגנאת הדיראטארי.
ווירקאיין-הכוונה היא ל'מלך קדוש' בהסכתה של הכנסייה,כמו קיסרי האימפריה הרומית הקדושה.אם המלך רוצה להשתמש בזה כתארו הראשי,התרגום יהיה 'קיסר'
ראגאנאס-'מלחמת השמד',מסע צלב למחיקת אויב כלשהוא באופן טוטאלי.
דראייגן-מלחמת קודש.
 
פלדריק

בדיוק ,אבל עדיין ישנם כוחות שמרניים שמפחדים משינוי אך כוחו העצום של אנדרו שמר על שליטתו המוחלטת ואפילו השמרניים נאלצו להסכים.
in
דראקן חוזר לנצר הירח לאחר שלושה לילות אם החדשות בפיו, נראה שהכוכב מאוכלס ביצורים נמוכים מהירים מאוד אדומי עור בשם נטרו אשר בשלבי התפתחות מוקדמים (מתחילים לצאת מתקופת שבטים לקראת תקופת ממלכות ).
אבל נראה שהופעתו של נצר הירח גרמה לפאניקה היסטרית שנתנה לכמה שרי מלחמה לתפוס עמדות כוח, ואם זאת אלו הדברים היחידים שניתן היה למצוא בסריקה כללית של היבשת הקרובה ,נראה שהעולם לא גדול מאוד אך יש עוד כשתי יבשות קטנות שסריקתם תתבצע לאחר שהכדור ישלים את הסיבוב שלו .
נראה שסיבובו האיטי של הכדור גורם לכך שהוא חייב לנוע מהר מאוד סביב השמש שלו ,דבר שמעייף במאט את הכוחות הפיסיונים של חברי המשלחת .
ככול הנראה אם אוסטאק רוצה את הכוכב הוא חייב לפעול במהירות ,לפני שיצטרך או להנחית את נצר הירח דבר שיגרום לכך שיזדקק לתגבורת על מנת להרימו ,או להאט את תנועתו של נצר הירח, וכמובן ישנה כמובן אפשרות שלישית של הכנסת נצר הירח למסלול אליפטי מסביב לכוכב בעודו נמשך ע"י כוח המשיכה שלו .
דבר שכמובן יגרור את הצורך בהשמדת הירח הנוכחי של הכוכב לא ידוע כמה אבדות זה יסב למקומיים, והאם יצליחו להזיז את נצר הירח שוב.

גדילן

תראה יש לך גזע מאוד מצליח הוא בעל אורך חיים עצום וגידול אוכלוסין ענקי, כמובן אני רק אומר שזה יתחשב בשאר הדברים (כמו אורקים הם לא טיפשים, אבל הם מגודלים בעלי כוח פיזי אשר באים במסות גדולות ולא מסוגלים להתעלות על כוחות כישוף או טכנולוגיה של גזעים אחרים ).
והדבר כלל את כול בנותיו, למלך העליון לא נשארו יורשים .
in
לורד אקרון מגיע בסופו של דבר לכוכב.
זהו ירח קטן אך נראה שעשיר במשאבים, אם לורד אקרון יישב אותו המקום יכול להפוך לבסיס מצוין ליציאה לכוכבים בסריקה ראשונית לא נמצא סימן לחיים תבוניים והחיילים ירדו על מנת לשרוף חלק מהג'ונגל ולהקים בסיס, אך נראה שהסריקה לא התייחסה אל מתחת לים כי מתוך הים הגדול במרכז היבשת עלו יצורים הדומים לצלופחים ירוקי עור ותקפו במפתיע.
הקרב היה קשה ומתוך 20,000 החיילים שנשלחו רק 1,000 שרדו ,אך יותר ממאה אלף מהיצורים הללו מתו והם הוברחו אל מתחת לים נראה לפי שריונם שהם שליחי אימפריה תת ימית כולשהיא ,ששולטת ממצולות הים .
אך למרות הקרב הקשה נראה שללורד אקרון זה בקושי מזיז מליונים היו דחוסים בספינותיו מוכנים ליישב ,אך הבעיה היחידה היא מה אם יצורי הצלופח האלו .

כמה שבועות עברו מאז שהנסיך טיגרון עזב את נחלתו אשר ניתנה לו מסבו.
במהלך המלחמה בהשפעת סבו הוא צידד במלך למרות שהיה נראה לו שכדאי לעבור לצד השני ,אך במהרה האימפריה של ילדי המלך העליון התפוררה ,ושליטה חזרה.
המלך העליון גמל על נאמנות וטיגרון קיבל את המתנה שלו חללית דרקון ענקית לא שיא הטכנולוגיה אך מספיקה על מנת להעביר את כמות האנשים העצומה שהיו איתו.
נראה שהם לא נתקלים באף כוכב הראוי ליישוב עד שבסורקים התגלתה ספינה ,היא התגלתה לכמה שניות ועזבה לכיוון מה שנראה כמערכת נטושה .
טיגרון לא לוקח סיכון הוא שולח חלליות סיור אך הושמדו נראה שמה שלא נמצא שם הוא לא ידידותי .
 
IN

לא אתן לכמה דגים חלקלקים לעצור אותי. הכוכב הזה הוא בדיוק מה שחיפשתי. "תנחתו בכוכב, כל אדם שמסוגל לשאת נשק נושא כזה" צועק לורד אקרון לסגניו.
כמו כן הוא שולח הודעה למלך העליון על מציאת הירח ועל הגזע שחיי בו.

נראה שלא רוצים אותנו כאן, אז.. "כל הגבישים למקסימום עצמה. נלך לראות מה יש שם" צועק טיגרון ומחייך לעצמו נוכח צעקות השמחה של הלוחמים צמאי הדם שסביבו. וואהו, הצוות שלקחתי יותר טוב אפילו ממה שחשבתי....
 
מותר לקרוא את הטקסטים של אחרים או שזה יפגע במשחק?
IN
אוסטאק שוקל זאת."אני עומד לרדת לשם אם הארכי בישוף אורוק[תלמידו האישי של אוסטאק,מומחה לתיאולוגיה],ואם צוות קטן של כחמש מאות איש.השמידו את הירח רק כאשר אאותת לכם באופן פסיוני."
אסוטאק והצוות שלו יורדים אל העולם.הם לובשים צורות יותר דמויות נטרו.הם מגיעים בקבוצות קטנות,ומתחילים להפיץ דת שטוענת שסוף העולם מתקרב,ושרק שליחי האפוקליפסה הסגולים שיגיעו כשהאסונות יתחילו יוכלו להושיע את העולם.הם משתמשים בכוחותיהם הפסיוניים כדי לשכנע יותר ויותר אנשים,ומנסים לגרום לכמה שיותר אנשים להצטרף וליצור כמה שיותר כתות יום הדין,שיוצרות קדשי-מקלט ממוגנים,שבעזרת קסמים פסיוניים אמורים לשרוד טוב יותר את פיצוץ הירח.
 
גדילן
in
הנסיך נכנס למערכת השמש אם חללית הענק שלו ומוצא את מה שחיפש.
נראה שהמערכת לא ניתנת ליישוב אך עשירה במשאבים טבעיים, וליד השמש נמצאת תחנת החלל אשר נראית כתחנת הקידוח של מערכת השמש הזאת ,היא נושאת סמל אשר לא מזוהה ע"י בני הדרקון אך הם מקבלים שדר מתחנת החלל אשר מזמינה אותם לנחות במעגן מיוחד.
את הנסיך מקבלת אישה בעלת עור כחול אשר נראה שמבנה גופה עדין הרבה יותר מנשות דמי הדרקון, ואותה מלווים ארבעה שומרי ראש אשר נראים כיצורים קטנים כמו האישה אך עורם בעל קשקשים ראשם מוארך, ועיניהם כמו כן גם עורם צהובים "סלח לי על קבלת הפנים הלא חמה שקיבלו אנשיך .
העבדים החדשים אמרו את שמך כמה פעמים אבל לא האמנו להם אנא קבל את התנצלותי ,שמי היא נארה או ואני עוזרת למנהלת הראשית של תחנת אומגה לאמיה קבל את איחולינו החמים ביותר הנסיך טיגרון ,האם תרצה סיור בתחנה ? הגבירה לאמיה ביקשה מאיתנו להנעים את זמנך עד שתתפנה מעיסוקיה החשובים " אומרת נארה או .

לורד אקרון מוריד את חייליו אל פני השטח מה שמספיק להדוף כמה מתקפות של אנשי צלופח, אך מדיווחים ממפקדי שטח ניתן להבין שאימפרית אנשי הצלופח משתרעת עד אפס מקום כמאת בתוך הימה היחידה של העולם ,ומלאה באנשי צלופח שנראה שמסוגלים להפעיל כוחות כישוף מסוימים, אשר גרמו לכמה ויותר חיילים להישרף.
ונראה שע"פ ההגנה הפאנטית של אנשי הצלופח על מכשפיהם שהאימפריה נשלטת ע"י אותם מכשפים ,נראה שבינתיים היו התקפות קטנות על הכוחות שהתרכזו מסביב לימה אך סריקות מדווחות שמתקפה ענקית מתוכננת ממתחת למיםף ונראה שהמתקפה תכלול את כול אליטת אנשי הצלופח .
out
גדילן יש לך רצועת חוף ריקה וזהה ברוחב קילומטר לאורך הימה אשר גדולה בערך כמו הים השחור .
יש לך 2 מליון חיילים מאומנים (שורדים ממלחמת האזרחים) ועוד אפשרות לגיוס של 10 מליון כוחות מלואים מאומנים בקושי (סה"כ יש ללורד אקרון 15 מליון בני דרקון ,2 מליון חיילים 10, מליון אזרחים ,ועוד 3 מליון זקנים וילדים ,כמובן שרובם ילדים כי נדיר מאוד שנן דרקון מגיע לזקנה, ומספר זהה כמובן של ביצים שיבקעו עוד כמה חודשים ) מול כוח זהה של אנשי צלופח וכמה מאות אלפי מכשפים אשר נראה בעלי כוחות כישוף השאובים מהים עצמו ,כך שככול שהם מתרחקים מהים הכוח שלהם יורד אתה מוזמן לתכנן אסטרטגיה .

פלדריק
in
האסטרטגיה שאוסטאק מציע מבוצעת מייד אך מתגלה כבעלת השפעה מזערית בלבד הנטרו מתגלים כבעלי מוח חזק ולמרות שכולם ניתנים לפריצה הדבר דורש כמות גדולה יותר ויותר של דירטרים על מנת לפרוץ לכול מוח ומוח בקבוצה באופן נפרד.
ובנוסף מסתבר שישנם פיסיונים חבויים באוכלוסית הנטרו אשר לפי דיווחי המרגלים שנשלחו מנצר הירח הוכרזו כתועבות ,ומסיבה זאת אולצו להתחבא בחברה הכפרית של הנטרו.
לפי כך נראה שכמה מאות ולא יותר מכך הכינו מקלטים לקראת יום הדין ,ואלו הוכרזו ע"י בני גזעם כמשוגעים.
ואת נביאי האבדון הדירטרים הם ניסו להבריח ע"י סקילה באבנים דבר אשר היה גורם להשמדת כול הכפר בטיארוד על החוצפה לסקול באבנים את חברי מסדר שומרי החשכה, אבל אוסטאק הזכיר לאנשיו שאלו לא דירטרים ולכן הם פשוט ברחו מהכפרים האלו .
 
הם לא מפיצים את האמונה רק בעזרת כוחות פסיוניים,הם פשוט נעזרים בכוחות הפסיוניים על מנת לחזק את מילותיהם,הם מטיפים כמו כל נביאי דת אחרת.
בכל אופן,לאחר שהוא מפיץ את השמועות האלו,עובר אוסטאק לשלב הבא:הוא מפיץ שמועה דרך חסידיו שהאסון מגיע,וקורא לכל מי שרוצה מחס להכנס למקלטים.יומיים אחרי זה הוא מורה לאנשיו לפוצץ את הירח של הכוכב.לאחר פיצוץ הכוכב כוהניו כמובן מנצלים את המצב כדי להתחיל לגייס עוד נאמנים,בעוד שהוא ואנשיו לובשים צורות מעוותות יותר,של מעין מפלצות,ומתחילים להסתובב בעולם לגרום לכל מיניי נזקים:הם מייבשים נהרות,הורסים דרכים,מרעילים אגמים ומשמידים כפרים קטנים.בעזרת נצר הירח,שהוא כעת הירח של הכוכב,הם גורמים לגאות ושפל קיצוניים ומוחקים ישובי חוף שלמים.הם גם מסיתים אוכלוסיות מדוכאות למרד,ורוצחים מנהיגים שקל לרצוח,הכל במטרה ליצור אנרכיה ופאניקה של סוף העולם,בעוד הכתות הולכות ומתחזקות.
 
הספקתי בינתיים לכתוב קצת רקע על הלרוס, הנה-
בראשית, היה די משעמם בארץ. סתם כוכב בעל מהירות סיבוב קצת גבוהה מידי שיצרה שדה מגנטי מספיק חזק כדי להשפיע על התפתחות כל היצורים החיים בו. בהתחלה, היה מדובר רק במשכפלות שמילאו את המים שהתנקזו להם עם הזמן (עקב מהירות הסיבוב) לקו המשווה של הארץ. אבל בסופו של דבר התפתחו להם חיים ששווה לדבר עליהם.
כמו הסמליס, מיליארד שנים לאחר מכן.
הזמן שחלף הספיק בשביל לתת לאבולוציה לעשות את שלה, וצמחים התפתחו ומילאו את כל הכוכב, לוקחים את הגזים הקטלניים שמילאו את האטמוספרה והופכים אותם לדברים קצת יותר ניתנים לנשימה (ויוצרים בסופו של דבר את אטמוספרת האמוניה שאנחנו נושמים בימים אלו ממש). הצמחים האלה יצרו יערות עד שמילאו את הכוכב מגדות האוקיאנוס ועד ממש לגבולות הקטבים הלוהטים. מיערות אלו התפתחו הסמליס, חרקים מצופי שריון בעלי אינטליגנציה מוגבלת שחיו על צייד וליקוט מזון, והתקוטטו בינם לבין עצמם בלי הפסקה. הם התנשאו לגובה של מטר בערך, עם בין שניים לשלושה זוגות ידיים, וצבעי שריון שנעו על ספקטרום הצבעים בין כחול לירוק. הם יצרו תרבות שבטית מוגבלת שעברה מהפכות רבות במשך כמיליון שנים, אבל מעולם לא הגיעו לרמה טכנולוגית שעברה את ייצור חניתות העץ. ככל הנראה בשל הקשיים בהם נתקלה מחשבתם להתמודד עם השדה המגנטי של הארץ. אתם מבינים, בניגוד אלינו, שמשתמשים בימנו בשדה המגנטי כמקור אנרגיה לאחזקת הפטרה, ובימי קדם כדרך להאיץ את תהליך החשיבה, הסמליס העתיקים, בדומה לשאר בעלי החיים, פיתחו שריון מבודד עבה בשביל להגן על מוחם מפני הגלים. הם היו היצורים החיים בעלי כושר הסתגלות אינטליגנטי ביר למדי, ושריון עבה יחסית לגודלם, אבל הגלים עדיין מנעו מהם להצליח לפתח יכולת המצאה המקבילה לשלנו. תקופה זאת, של יצורים ששריינו את עצמם לדעת מפני שדה המגנטי שלנו, ידוע כתקופה הזאופרוטית.
במקביל להשתלטות הסמיליס על המערכת האקולוגית, הצליחו כמה צורות חיים לפתח שריון קל מספיק בשביל לא להיצלות בקוטב הצפוני. אלו גילו במהרה שבסביבות מרכז הקוטב ישנו, הלכה למעשה, חור בשדה המגנטי. הם עברו תהליך אבולוציוני מהיר בו הם מאבדים את השריון לחלוטין, ומתרכזים במקומו בפיתוח שיטות לשרוד בחום הפסיכי של הקטבים, שלהזכירכם, קרוב למדי לנקודת הרתיחה של המים. הם אבותיהם של תולעי החול העצומות ששורצות במדבריות הצפון, והתפתחה גם גרסא מקבילה שלהם בקוטב הדרומי, אם כי פחות מסוכנת, שהאוכלוסייה שלה התייצבה והפסיקה לגדול בשלב מסוים. זאת הסיבה בגללה לא התרחשה שם תופעת ה'דחיקה' עליה אדבר עוד רגע, שיצרה את אבות אבותינו. זאת משפחת הקוטביים, שלא מסוגלים לחיות בשום מקום אחר חוץ מהקטבים, מה שדי הקשה על המדענים של סוף המאה הקודמת לחקור אותם בשבי. אגב, זה יכול להיות נושא מצוין לעבודת המחצית שלכם, כיוון שכמה מהטכניקות להקפאת גלי מוח ושימורם שימשו גם את החוקרים של "מולי" בארץ הפרפרים. הנושא, להזכירכם, הוא "הרלוונטיות של הביולוגיה הפרהיסטורית לימנו" והוא חובה במסגרת תוכנית הלימודים של משרד החינוך, להגשה בעוד שלושה שבועות. אני רוצה לשוב ולבקש מכם שלא תדחו את העבודה לרגע האחרון ותשתמשו במאיצי מחשבה בשביל להכין אותה חמש דקות לפני מועד ההגשה, עבודות שיוצאות מהאצה כזאת אף פעם לא שוות הרבה.
עכשיו, איפה היינו? אה כן. הקוטביים. קיומם של שני הקצוות המנוגדים הללו, של הסמליס (שעשו כמיטב יכולתם בשביל לחסום את המוח שלהם מפני כל השפעה חיצונית) והקוטביים שלא היו צריכים לחסום את מוחם, הכין את הקרקע, מבחינה רעיונית, ליצירת סוג שלישי. אלה היו הליריק, אבות אבותינו הקדמוניים. הם היו קוטביים שנדחקו מהמרכז הריק מקרינה מגנטית בשל צפיפות אוכלוסין (בעיה שכרגע התולעים פותרות בכך שהן אוכלות אחת את השנייה, אם זה מעניין מישהו. אבל בתקופה ההיא, למזלנו, הן עוד לא יכלו לעסוק בקניבליזם בלי לפתח מחלות שונות ומשונות) אל השוליים בהם הייתה כמות קרינה מועטה, אבל קיימת. משערים שבמשך כמה מאות, אלפי, או אפילו מיליוני שנים, הנדחקים האלה פשוט שבלו מעיוותים בגלי המוח שהרגו אותם, בכך הפכו השוליים למעין... פח אשפה אבולוציוני, שאליו נזרקו למותם אלו שלא יכלו לעמוד במאבק המתמיד של האמצע. כן, אלו אבות אבותינו. קצת מדכא כשחושבים על זה, לא? לא נורא, אתם תסתדרו.
על כל פנים, התהליך הזה של דחיקה הורגת המשיך במשך זמן מה, כשפתאום אירעה קפיצה אבולוציונית שחזרה על עצמה עוד מספר פעמים, עד שהגיע אלינו ממש. הקפיצה הזאת הייתה ההסתגלות לקרינה הטבעית של הארץ. בתחילה, יש להודות, כנראה זה לא היה הרבה יותר מאשר פיתוח היכולת לשרוד כשגלי המוח שלך פועלים עקום. התאורה הנפוצה היא שהרכיכות הקדמוניות שהיו אבות אבותינו פשוט למדו להצליח לשחות בקו ישר גם כשגלים מגנטיים משחקים להם ברוב התפקודים של מערכת העצבים. תחשבו על חוסר הסדירות החשמלי בגוף שלכם כרגע, בגיל ההתבגרות. זה כנראה היה משהו בכיוון, אבל ברמה של ההתקפים הכי גרועים שלכם, ובלי הפסקה. כן, לא ממש נעים. אבל לאחר כמה זמן הם הצליחו ללמוד לעשות את מה שאנחנו עושים בימנו – לנצל את האנרגיות של הארץ לטובתם. מדובר במנגנון כמעט זהה לזה שמשמש אותנו קיום, אבל עם כמה הבדלים – למשל, מהירות המחשבה שמאפיינת אותנו כיום באה לידי ביטוי בפרצים קצרים ויעילים של מחשבה מהירה ששימשו אותנו בעיקר בשעות סכנה. את המנגנון הטבעי הזה, שלוקח אנרגיה מזיקה שמופעלת באופן רציף על המחשבה וממיר אותה להאצת חלופת המידע במוח, הצלחנו לאחות לתוך הפטרה ולתמוך בתוכנות כך שיפעל באופן קבוע. כמובן, כלל יוצא מכך הוא שאנחנו תלויים במידה רבה בנוכחות קרינה מגנטית או חשמלית, אבל עקב השדה רב העוצמה שיוצרת נוכחות הפטרה, זאת לא באמת בעיה. חוץ מזה, גם הקפיצה בין רמות המודעות (על\תת\תת קולקטיבי-מודע) הייתה קיימת אז, אבל באופן הרבה פחות נשלט. כל טראומה רצינית הייתה עלולה לכלוא אחד מהם לנצח בתת המודע (מצב הידוע בשם המדעי – "סכיזופרניה"), ובשעות היום לא היה ניתן לעבור לתת מודע בלי שימוש בסמים פסיכוטיים(אתם מוזמנים לעשות עבודה גם על הנושא הזה, אגב. התיאוריות הנפוצות להסברת התופעה העתיקה הזאת, כוללות – מתאם ממשות טבעי של אור יום, השפעה פסיכולוגית מייצבת של השמש, והקשר בין התת-מודע, חלימה, שינה, וחושך). בעיות אלו נפתרו כשפיתחנו את שיטת האימון המחשבתית של ימנו, שאגב, הותקנה בכם עם הלידה דרך הפטרה, והעלנו אותה על הכתב. היא פותחה בכמה דרכים שונות באזורים שונים ותקופות שונות בהיסטוריה, ונעשתה מקובלת לחלוטין רק לפני כאלף שנה. בשיעורי החינוך של שנה הבאה כנראה שתצטרכו ללמוד איך להשתמש בשיטה באופן מודע, ולא דרך התוכנות, כחלק מהתוכנית להפחתת התלות המכאנית של הלרוס בתוכנות-פטרה המותקנות בתוך התת-מודע.
על כל פנים, מכן הדרך אל אבותינו הקרובים יותר, ששותפים איתנו בתת המודע הקולקטיבי, הייתה קצרה. התפתחנו בתחילה עם שש רגליים לערך, אבל בהמשך התנוונו שתיים. במשך מספר מיליונים התפתחנו לצורה זאת מתוך התולעים המוגבלות שהיינו קודם לכן, ואז חיינו בחברה שבטית מסוג מאוד מסוים, שהייתה אך מעט יותר מאסופת להקות עם שטח חופף בקצוות. אומרים שהיה הגיוני יותר מבחינה יבשה שהיינו פותחים במלחמת קיום אכזרית על שטח, אבל נראה שהקפיצות הלא-יציבות בעת ההיא אל התת-מודע הקולקטיבי מנעה אנוכיות רצחנית כוללת.
טוב תלמידים, הגיע סוף השיעור. השיעור הבא יהיה על מלחמת המחשבה השנייה. אל תשכחו את העבודות שלכם, ויום נעים.

המורה התפוגג מהכיתה בעננת נתונים, והייצוגים של בני הנוער יצאו מהכיתה במטח נתונים משלהם, בצורות וצבעים שכנראה היו עושים התקף אפילפסיה למישהו אם המחלה הזאת לא הייתה מוצאת מהגנום של הלוקים בה לפני שנים.
נתראה בשיעור הבא!
 
IN
לורד טיגרון:
"אני אשמח לסייר בתחנה שלכם. אבל קודם אני רוצה לראות את החיילים שלי שנתפסו."

לורד אקרון:
OUT
אפשר מפה? או תיאור. הרעיון הוא להתרחק כמה שאני יכול מהים ולהקים מחנה מבוצר בתנאי שטח שלט יהיו נוחים לצלופחים. יש מדבריות בעולם?
 
פלדריק

אני רק חייב להזהיר אותך מראש .
בניגוד לשחקנים אחרים אנשיך יעשו את הכול ללא שאלות, ללא התחשבות בהשלכות .
משמע אם אתה רוצה חוות דעת של מומחים אתה חייב לשאול אחרת ,הם עדיין יעשו כול דבר שתגיד .

גדילן
in
נארה או מהנהנת ומובילה את טיגרון בתוך התחנה ,מה שמספיק לנסיך על מנת להבין את פשר התחנה זוהיא תחנת כרייה המורכבת בעיקר מפושעים ,נראה שיש שם מגוון גזעים רחב יותר משבעה גזעים שונים אשר נראים במינונים גדולים יותר או פחות .
לאחר הליכה של כמה דקות שומרי הראש של נארה או עוזבים את המקום .
"הגבירה לאמיה מחכה לך בחדר השני ,עידכנתי אותה בהכול היא רוצה להראות לך אדוני הנכבד בעצמה " היא אומרת.
"אך הגבירה ללא שומרי ראש ולכן מן הראוי שגם אתה תיכנס לשם ללא שומרי ראש " היא אומרת, שומרי ראשו של הנסיך נוחרים בבוז ומוכנים להיכנס למרות זאת אך נראה שנארה או צודקת והנסיך נאלץ להגיד לשומרי ראשו להתפרס סביב הבניין ולשמור אליו ,יחד אם שומרי ראשה של לאמיה .
כאשר הוא נכנס ללובי הבניין מחכה לו שם לאמיה זוהיא בהחלט אישה מאותו גזע של נארה או ,אך היא נראית הרבה יותר עמידה .
הגבירה לבושה בחליפה בשמלה אפורה אשר נראית פחות מתאימה לאירועים רשמיים ויותר לעסקים ,גם היא כחולת עור כנארה או וכמוהה היא נראית שברירית עד כדאי כך שטיגרון יכול למחוץ אותה ביד אחת.
אך יש בה סוג של עוצמה פנימית .
"אנא הרשה לי לברך אותך הנסיך טיגרון ולהביא את התנצלותי הכנה ביותר ,ראה אין אנו ברברים אך הרשה לי להסביר שהתחנה נולדה מברבריות " היא אומרת כאשר היא מזמינה את טיגרון לשבת על הספה שלה אשר נראית מותאמת במיוחד לגודלו החריג של טיגרון ,במימדי הבית הזעירים של הגבירה .
"הבט לתחנה שלנו קוראים אומגה 2 אך מכיוון במקומנו הייתה כאן תחנה נוספת אותה תחנה בעצם .
לפני 100 שנים אימפריה בין כוכבית בשם לגיון שיעבדה עשרה מערכות כוכבים ,זו הייתה אימפריה המבוססת על עבדות אשר שיעבדה יותר מ20 גזעים שונים האימפריה התמותתה אך העבדים נשארו ואלו אנחנו שרידים העבדים .
רבים מאיתנו בנים לגזעים שלא קיימים יותר ולכן אנחנו מנסים לשרוד ,אנחנו לא רבים אבל בעלי טכנולוגיה שמאפשרת לנו לשרוד שינינו את השם של התחנה לאומגה 2 ויצאנו לכוכבים שם גילינו גזעים נוספים אשר היו נחוטים מאיתנו ובעזרת הטכנולוגיה של אדונינו שיעבדנו אותם שיעזרו לנו לבנות מחדש את התחנה ,האמת היא שהתחנה בעלת טכנולוגיה מתקדמת יותר מכול מה שנתקלנו בו וכאשר נתקלנו בחלליות קפצנו על ההזדמנות ואנשיך נכנסו למערכת " היא אומרת כאשר מסך הטלויזיה מופעל שם טיגרון יכול לראות את אנשיו מנסים להרכיב טכנולוגיה מתקדמת תחת עינויים .
"השגתי את ההקלטות של תהליכי החקירה אבל כאשר הסתבר שחייליך היו בסך הכול חיילים הם נשלחו למכרות באומגה 3 ,הכוכב היחיד בעל משאבים במערכת לעבוד במכרות " היא אומרת כאשר היא מתקרבת לנסיך .
"תראה מועצת אומגה 2 דנה בעניין והחליטו לפצות אותך במחיר כפול של העבדים ,אבל נראה שאיני יכולה לעשות יותר מזה המועצה קבעה " .

out
תראה בקשר לכוכב של אקרון אין לי כול כך דרך לצייר מפה ,זו בעצם יבשת אחת בצורת טבעת מושלמת (מה שמביא לחשד שנוצרה באופן לא טבעי) במרכז הימה אם אנשי הצלופח וכול שאר היבשת בעלת יערות ג'ונגל סבוכים .
נראה שהכוכב לא בדיוק צעיר ,אבל אנשי הצלופח לא הספיקו להתפתח מספיק על מנת להרוס את משאביו .
 
IN
לורד אקרון:
"נקים מחנה בחלק החיצוני של הטבעת הזאת. כמה שיותר רחוק מהים. החלליות היכנסו לאטמוספרה ויעזרו לנו בלחימה נגד הצלופחים האלה. ותשימו את הביצים במדגרה, תחת שמירה.

טיגרון:
"אף בן-דרקון אמיתי לא ירצה לשאת חיים של עבדות."נוחר טיגרון בבוז "אין שום אפשרות לשחרר אותם? כי אם לא אני מעיף לעשות אתם חסד ולבקש שתהרגו אותם מאשר לקבל עליהם כסף."
 
ואוסטאק באמת לא שואל אותם בקשר לתוכנית.אבל בתור קרדינל,הוא די אמור לשים לב לסכנה פוטנציאלית בעצמו.

בינתיים,בטאירוד,ניפתח מבצע חדש,opration planet:fortres.המטרה של היא להפוך את טאירוד למבצר בלתי חדיר על ידי הסתה של מאות מטארוים ושרידי כוכבי לכת למסלולים סביב טאירוד.בתוך אלו יחצבו עמדו,וכך טטאירוד יהפןוך למוקף מאות מבצרים מעופפים,רק מי שיש לו עזהר מבפנים יוכלו להכנס או לצאת מימנו.
 
סליחה, זה היה רגע די ארוך ^_~.
אגב, הכוונה במערכת אלפא היא למערכת הפרפרים, נכון?
in
"מולי 2"! איזו יצירת פאר טכנולוגית ולוגיסטית, פשוט קשה לתאר במילים. כל אחד מהמאה ששוהים בה באופן פיזי נבחר בקפידה מתוך עשרות אלפים שהשתוקקו להשתתף במבצע המרגש, וכל סיב וסיב בתוך המבנה התת-מולקולארי העדין של החללית נסרק מספר כל-כך גדול של פעמים, שתצטרכו מחשבון רק בשביל לקלוט אותו! עם מערכות הגנה, התקפה, ובידור שלא נראו כמוהן! הקפט פליקס (flix) לא פנוי לראיון כרגע עקב עומס עצום שמערכות הספינה מטילות עליו, לכן נשמע את דבר המהנדס הראשי, הנס! אמור לי הנס..
פליקס ניתק את אוטוסטרדת הנתונים המטאפטרית מרקתו, נאנח "לא יכולת להטיל על המבצע האפלה תקשורתית, מידס?" הרוח הממטית של נתונים רוחשים התמתחה באופן חתולי להפליא, מעלה ניצוצות של רעיונות מסוכנים אתה יודע שהחברה מסוגלת להתקיים במסגרת מועצת התבונה רק בתנאי שיתאפר חופש מרבי לכל פרט ופרט וגוף וגוף, בנושאים שלא מוגדרים כמעבר לקווים האדומים של המוסר. פליקס חרק שיניים "אבל זה מבצע חשוב, החשיפה הראשונה שלנו לתרבות זרה בכל ההיסטוריה של הלרוס והממיס כאחד!" ולכן עליו להיות מתוקשר ככל האפשר, בשביל לספק את צרכי ההמון. אל דאגה, אף זעטוט בעל כישרון של קשר לא יוכל להפריע לנו כאן. המבצע אולי מתוקשר, אבל כל התערבות מן החוץ ממוסכת על ידי כמה וכמה קשרי על. כל מה שאתה צריך זה לתפקד באופן הטוב ביותר שאפשרי, ולהתגבר על פחד הבמה שלך מעט. אפילו קשר-על לא יוכל להישאר בלתי מסוקר על-ידי התקשורת במצב כמו שלך, כמו שכבר ראית.
פליקס נאנח, פנה חזרה אל מרכז העצבים של הספינה. מידס, בתור ממיס מהחלקים העמוקים של הסופר-אגו, ידע תמיד לומר לך בדיוק את מה שלא רצית לשמוע. הוא היה הלרוס הראשון שעבר העברת תודעה מלאה לאחר קריסה ביולוגית, והיה כל-כך ידוע עד שלא יכל לצאת לרחוב בלי מערך תוכנות ממסכות רחב כל-כך שאפילו הוא התקשה לתחזק. מועצת התבונה דרשה ממנו לפקד על המסע עקב הניסיון הרב שלו בתחומי פיקוד וקרב מתקופת מלחמת המחשבה הראשונה, והציע לו בתמורה שינוי חתימת אישיות מלא, בחינם.
הוא תהה איך הם הצליחו לפתח את התהליך, הממיס הארורים. הוא עצמו ניסה ליצור שינוי חתימה שעובד באופן בטוח במשך שנים, אבל נראה שהם יכלו פשוט לשלוף את התהליך הלא-טבעי מהשרוול מאז ומעולם.
למזלו של פליקס, סרנוס לא רצתה שמערכות ההפעלה של מולי 2 יראו בחיישנים הציבוריים שסיקרו את האירוע (עם כל הכבוד לפטנט הרשום, חברות מתחרות וודאי היו מוצאות דרך להשתמש בטכניקות יקרות ערך כל-כך), ולכן הטילו האפלה תקשורתית על איזורים מסויימים, שחפפו בחלקם את חדרי הפיקוד. לכן, הוא פשוט נשאר שם וחילק את הפקודות לסקטורים השונים. אבל אם יווצר מגע עם החייזרים, כנראה שלא תהיה לו ברירה אלא להיחשף.
כדאי ששינוי החתימה הזה יהיה מקיף...
הוא התחיל לנווט את הספינה לכיוון מערכת המקומות שהיוו אפשרות למיקומו החדש של העב"ם, סורק את מצב הצוותים. הספינה חולקה לחמישה סקטורים שכל אחד מהם הכיל שלושים חברי צוות לערך ושלושה אחראי מחלקה מתוכם אחד הוא הראש, כאשר שליש מתוכם על הספינה והשאר בפטרה (ולפחות אחראי מחלקה אחד בכל סקטור הוא ממיס, ולרוב גם חלק מחברי הצוות האתריים)
הראשון, סקטור הרפואה, היה אחראי לבריאות הצוות והספינה (פליקס לא הבין את דרך פעולת המנגנון באופן מלא, אבל נראה שמערכות הנאנו עבדו במידה מסויימת כמו גוף חיי) ופיענוח המערכות הפיזיולוגיות והטכנולוגיות של כל צורת חיים חדשה שהמולי תיתקל בה.
השני, צוות הקשרות, הכיל מספר כפול של חברי צוות בפטרה מאשר שאר הצוותים, והיה אחראי על קיום הפטרה באופן רציף על הספינה ועל חשיפה מתמדת של כל חברי הצוות שנוכחים בגופם לכמות הקרינה שדרושה לתפקוד מחשבתי תקין. בפועל, הם היו אחראים גם על כך שהתקשורת תוכל לדחוף את האף שלה, אבל בלי לגרום נזק.
השלישי, הסקטור המטא-פיסי, הכיל כמות רגילה של חברי צוות, אבל אבל כמעט מאה אחוז מאילו מתוכם ששהו בפטרה היו ממיס. הם היו אחראיים לכל שבירה של חוקי הפיזיקה שתתרחש במהלך המסע. מעיקום המציאות בשביל לקצר את הדרך מנקודה לנקודה במסעות החלל, ועד מעבר בקרבת השמש מבלי שהטמפרטורה של המולי תעלה. בתחילת המסע עבודתם השוטפת הייתה בעיקרה שום דבר, כיוון שלא נדרשו בו כמעט עיקומי מציאות מעבר לרגיל (ההמראה לחלל מבלי התמודדות מוגזמת עם כוח המשיכה, שינויי כיוון מהירים יותר משאמורים להתאפשר טכנית בלי השקעת כמויות גדולות של אנרגיה, וכד') אבל בהמשך נוכחותם הפכה למשמעותית ביותר..
הסקטור הרביעי היה סקטור הפיקוד, שעיקר עבודתו היה תיאום בין הצוותים האחרים וקביעת המסלול. אחראי המחלקה היו הנווט מיו (mio, אחד מהממיס), המהנדס הנס (שהיה אחראי בעיקר על התיאום עם סקטור הרפואה בשביל לוודא שמולי מסוגלת לעמוד בטלטלות שיעבירו אותה הסקטור המטא-פיזי), ופליקס - הקפטן, שהיה, רשמית, האחראי על המסע כולו, כמו גם על התיאום עם הסקטור האחרון...
סקטור האתיקה הכיל, בניגוד לשאר, בדיוק אפס לרוס חיים. הגופים שהוקצה להם מקום בספינה היו בובות, לרוס שתודעתם נמלטה לאיזורים העמוקים של המודע ומעולם לא חזרה, ושימשו כקשרים פרטיים, נפרדים מהקשרים שסיפק צוות הקשרות בשביל שאר הספינה, עבור סוכנים של מועצת התבונה. ראש המחלקה היה מידס, חבר גבוה דרג במועצה. הם היו אחראים על בריאותם הנפשית של הצוות והספינה, ועל כך שלא יהיו הפרות של חוקי המועצה במהלך המסע. פליקס ידע שהלכה למעשה הם, ולא הוא, היו האחראיים האמיתיים על המסע הזה.
אבל בינתיים, מחוסר בהוראות נוספות מהם מעבר למציאת החייזרים וניסיון ליצירת קשר לא-אלים, פליקס הושאר להחליט בעצמו על הצעדים הבאים.
הוא בדק את ההסתברויות של נוכחות החייזרים במספר נקודות מחושבות במערכת, וסינן מתוכן שתי נקודות וודאיות במיוחד. לאחר מכן, הוא שלח פקודה לסקטור המטא-פיזי - ליצור באיזרים אלו סביבת פטרה זמנית, ושלח פקודות לזוג ממיס מהמחלקה שלו להיכנס לאיזורים בשביל לבדוק אם החישובים היו נכונים (והוסיף והזכיר, כי עם הממיס אי אפשר לדעת, שלא להישאר במקום לאחר שהוא מתנתק מהפטרה)
את התוצאות יש לשלוח אליו מייד.
הוא נשען לאחור, והביט במפת הכוכבים שתכנת לעצמו, חיכה לתוצאות.
 
פלדריק

בסדר
in
התוכנית עובדת כהלכה פיצוץ הירח אומנם מביא לשואה של גזע הנטרו ומבין יותר ממליארד פחות מחצי מליון שרדו במקלטים תת קרקעיים. הקרקע הפכה לעקרה ובמעיינות המעטים שלא הושחטו הצטברו שאריות הפליטה של גזע הנטרו ,אשר נראה שנשלטים ע"י כתות יריבות של כוהני אבדון.
אך נראה שלירח הייתה השפעה מיוחדת על הנטרו השורדים ,נראה שפיצוץ הירח שינה משהו בנטרו ולמרות שהם לא השתנו פיזית נראה שאותו תהליך של אבולוציה טבעית שעברו ההדירטרים עובר כאת על הנטרו, תוך כמה שבועות יותר ממחצית מהניצולים נהרגים ממחלות אך השורדים מפתחים כוחות פיסיונים אשר מאחדים את השורדים בעולם האפוקליפסי שלהם תחת שרידי העיר האחרונה שנותרה אשר לה הם קראו נטרו סיטי ,בעוד שהאבק שהתפזר מפיצוץ הירח מאיים בעידן קרח על העולם השקט אשר רבים מצמחיו מתחילים לכמול ולמות תחת חוסר אור השמש .
out
התוכנית עבדה כוהני האבדון השתלטו ומסתבר שלמרות שהנטרו כמאת נמחקו השורדים עברו את אותו תהליך שעבר על הדירטרים אבל פיצוץ הירח היה שווה בעוצמתו למלחמה גרעינית דבר שגורם להתחלתו של עידן קרח חדש .

גדילן
in
"תראה הייתי שמחה לעזור לך אך תבין שאצלנו בתחנה יש סדר מסוים.
ישנם חמישה אנשים השולטים בתחנה כול אחד בשוק אחר .
אני בעצמי אחראית על חציבת המינרלים במערכת, בעוד שהאדון ארדון אחראי על השווקים ,האדון גרוס אחראי על כול המועדונים וגם על רוב נתח השוק הלא חוקי ,הגבירה מירלה היא אחראית לכול עינייני הסחר, והלורד ויקטוריון הוא השליט של שוק העבדים " אומרת לאמיה כאשר השם ויקטוריון מעביר בטיגרון צמרמורת.
זהו השם של דודו של המלך העליון זה אשר לפני יותר מ950 שנה הוביל את אחת ממלחמות האזרחים היותר עקובות מדם בהיסטוריה של בני הדרקון, מלחמה שמגמדת את המלחמה הנוכחית בכמות שפיכות הדמים שלה .
לבסוף אביו של המלך העליון ניצח וגירש את לורד ויקטוריון לחלל .
נראה שלאמיה לא חשה בזעזוע של הנסיך כשהיא ממשיכה "המועצה של חמשתנו שולטת בתחנה ,אבל האמת היא שזה הסכם מאוד שביר המועצה נועדה לנסות למנוע מהאחר תחומי הכנסת כסף על מנת לשמור על האיזון, ברור שלאחר מכן העסקים שמוצאים אל מחוץ לחוק ממשיכים לפעול אבל במסגרת חשאית ,כך נוצר איזון אף אחד לא פוגע בשוק האחר " היא אומר ומסתובבת סביב הספה .
"תראה אתה בא לכאן אם מליונים מאנשיך כמו שהלורד ויקטוריון הגיע ,הוא מכר את כול אנשיו לעבדות וע"י עיקורם הביא לכך שהוא היחיד בעל עבדים כאלו הוא מוטט את שווקי העבדים הקודמים שנשלטו ע"י שלושה אדונים אחרים והשתלט אליהם ,כאת הוא האדון הכי רב עוצמה בתחנה למרות שהוא נראה חלש הוא פה כבר מאז שהתחנה זוכרת את עצמה והיה פה כשלגיון שלטו פה.
רבים רואים בו כמנהיג התחנה ,ובגלל זה ידיי כבולות " היא אומרת כשהיא מתיישבת ליד טיגרון "אבל אתה כוח חדש באיזור האדונים האחרים יתעניינו בך אני אוכל לעזור לך אבל תצטרך לעזור לי ,אני צריכה להיות בעלת יותר עוצמה מהלורד ויקטוריון ולקבל נתח בשוק העבדים אם אני אקבל נתח בו אני אשחרר את אנשיך מייד ,אבל כמו שאמרתי כאת ידיי קשורות כול עוד הלורד בעמדת כוח "

לורד אקרון
נראה שהחלליות עושות את ההבדל המשמעותי הצלופחים הצליחו לפתוח מנהרות לים, אבל החלליות הצליחו להשמיד את רוב ההתנגדות הימית למרות שעשרות חלליות הופלו נראה שהצלופחים איבדו תקווה ונצפתה הפיכה בתוך הימה.
כאת נראה שהם איבדו את הרצון להילחם אלא שהם אוספים חומרים מהאזורים הקרובים לימה ,נראה שהם מתכננים לבנות שער על מנת לברוח לעולם אחר.

הזמן
in
שני האיזורים אשר התמלאו באופן זמני בפטרה צולמו מייד, ונשלחו לעיתונות בעולם הבית תחת הכותרת "צעד קטן לממיס צעד גדול ללרוס " אך הדיווחים שהתקבלו היו יותר ממפתיעים .
נראה שהפטרה הזמנית הייתה רעילה לכמות קטנה של יצורים מאותו עולם,אלו יצורים הדומים במבנה גופם הפיזי לסמילס ואם זאת בעזרתם של תוכנות בעלות רמת חישה מוגברת הצליחו לאבחן את היצורים באופן יותר פרטני .
אלו היו שמונה יצורים זכרים כולם בעלי גובה אחיד ובעלי מבנה גוף אחיד ,אשר משלב רגליים בעלות שני מפרקים עמוד שדרה עבה וחזק אשר מחבר אותם לחזה, אשר בעל שתי ריאות סטנדרתיות גדולות ומאחורי האזור הכי קשה בעמוד השדרה של אותם יצורים נמצא לו הלב אשר נראה בעל אפשרות הזרמת דם מוגברת נוכח גודלו הגדול.
יצורים אלו הגיעו לגובה של 2.10 מטר וראשיהם בצורת סמילס הסתיימו בשתי צבתות אשר אובחנו כצבתות מנוונות אשר משמשות ככול הנראה כאיבר אכילה, לא נמצאו שום סימנים למיטרי קול .
גופות אלו נלקחו אל מולי 2 לבדיקה .
לאחר דיון קצר בסקוטר האטיקה נאלצו להמשיך במחקר למרות ההתנגדות לנתיחת גופות אשר ידוע שנהרגו מהשפעות הפטרה .
וכך לאחר בדיקה מקיפה נוספת סקוטר הרפואה הגיע למסקנה כוללת ,יצורים אלו נוצרו לקרב וחוסר של חלקים מרכזיים במוח מביא למסקנה שהם נשלטים ע"י מוח חיצוני .
כך לבסוף מתפרסמת הידיעה בעזרת הדלפה לעיתונות ,נראה שמה שמולי 2 עומדת מולו הוא גזע בעל התנהגות של כוורת אשר נשלט
ע"י מוח כוורת לוחמני .
 
אוסטאק מביט בהנאה על העולם המוחרב לאיטו.מעולה.עכשיו יש לנו שליטה מוחלטת.מה שחסר לנו זה רק ליצור ממסד חדש. הוא מוצא כוהן רם דרגה אבל חלש פסיונית,ומפעיל עליו כוחות פסיונים אדירים.לא במטרה להשתלט עליו,אלא למחוק לגמרי את המוח שלו,לעשות אותו בובה על חוט.בעזרת עוד הגשמת נבואות ודברים בסגנון,הוא גורם לכוהנים האחרים להתאחד תחת כוהן הבובה[שיש לו,כביכול,כוח פסיוני אדיר בגלל שאוסטאק משתמש בו כאווטאר],ומייסד אימפריה בעלת מבנה דומה לזה של הדריאטארים.מאידך,הוא מכניס שם חוק חדש:נזירות.מי שיש לו כוח פסיוני רב עליו להפוך לנזיר. הוא גם מוסיף לדת שפעם בשנה,בחג הירח,כאשר נצר הירח הכי קרוב לארץ,יש לשלוח כ50 נטרו בעלי הכוחות הפסיוניים הכי חזקים כקורבן לשליחי הריק.הדיראטארים הורגים את אלו ויונקים את כוכם הפסיוני,אבל את זה אף אחד אחר לא יודע.בנוסף,דיראטארים מתפזרים בין הכוהנים הגדולים, ומשתלטים על כל דמות מפתח,מקרינים ללא הפסקה אנרגיה פסיונית על הנטרו[שמקבלים אותה מרצון,זו הלא בעצם חלק מהתפילה] והורגים כל מי שמתנגד לה,וכך הופכים א-אט הנטרו לבעלי יכולת פסיונית,אבל לבעלי רצון חלש,ולמושפעים בקלות בידי הפסיונים הדיראטארים,כי כל הפסיוניים החזקים לא תרים[או מוקרבים],ורק אלו שמושפעים בקלות מתקדמים.הם בוחרים כל פעם כוהן בובה חדש להיות הקיסר הכוהן של האימפריה,ושולטים בו,כמו בכל הכוהנים הבכירים,כמו בובה על חוט.
 
IN
"ויקטוריון, רק השם מעורר בי דחייה. עוד לא נולדתי כשהוא בגד בדודי, אבל אנחנו בני הדרקון אוהבים היסטוריה ואני יודע על המהפכה שהוא ניסה להוביל. אני לא מבין איך אתם נותנים לחלאה כזאת להיות אחד מהשליטים שלכם, ואני גם לא מבין איך אני יכול לעזור לך בשוק העבדים, אם את חושבת שבגלל שיש לי הרבה אנשים אז אני ארד לרמה של ויקטוריון ואסרס אותם ואמכור אותם לעבדות את טועה בגדול."

"נראה כאילו הצלופחים בורחים, זה הזמן להתחיל להתיישב, תתחילו להקים מכרות וחפשו מקום טוב לעיר"
 
נראה לי שלא הבנת נכון את הרעיון שלי של מועצת התבונה, היא אולי גורם מוסרי המאזן את מה שמכונה "ההמון", אבל זה לא אומר שהוא גוף מוסרי במובן שאנחנו רגילים אליו, או אפילו שהלרוס רגילים אליו. הם באים מהתת-מודע, והדרך בה הם הם פועלים איננה בדיוק לוגית. למשל, הם רואים את הישרדות הלרוס ושגשוגם (וככלל יוצא בכך את שגשוגם של הממיס) כמטרה המקדשת את האמצעים. לכן, הם מועילים מאוד בפיתרון סכסוכי עבודה למשל (בהם יש לשמור על איכות חייהם ופרנסתם של כמה שיותר לרוס, אבל בלי לגרום לעסק להפוך ללא משגשג בתורו), אבל עמומים מאוד בכל הקשור להכלת כללי מוסר אוניברסליים על גזעים אחרים.
הרעיון במה שאני כותב עכשיו, על כל פנים, הוא לא לגרום לך לכתוב פחות על התנגדויות של המועצה לכל מיני דברים (מה שכתבת כאן דווקא מצויין) אלא משהו קצת יותר מעניין - לגרום להם לצוות. הם חבורה של פסיכים מוסריים ולא אנושיים בעליל. הם אולי גורם מעקב, אבל מבחינת רוב הלרוס - הם החברה הרעים ממתחת למיטה שנמאס להם מהבלאגן למעלה ובאו לעשות קצת סדר.
זה בסדר מבחינתך?
אגב, עוד פרט קטן - בפטרה לכל דבר יש ייצוג. כשפליקס שולח הודעה, מדובר ביונה צחורה שמעופפת במהירות מידו הפשוטה לסקטור המתאים כשהיא נושאת עליה צרור נתונים. כשזו פקודה, מדובר באגרוף שההודעה נמחצת בין אצבעותיו.
ועוד דבר אחד - אני מתכוון לשלב במשחק קצת פוליטיקה של התת-מודע. אני מנסה לשמור בראש תמונה של משהו כמו הפראא של הנשגבים כשאני חושב על המקום הזה. לכן, אני גם שובר כללים אילו ואחרים של השפה בזמן הכתיבה עליו.
אם נראה לך שזה מעיק יותר מאשר תורם, אתה מוזמן לומר.
in
פליקס חרק בשיניו, שלח הודעה בצורת עורב שחור למחלקת הקשרות, שיתרכזו קצת פחות בפרסומים וקצת יותר בעבודה שלהם. הוא פנה חזרה מייד לשולחן הפיקוד, ושלח פקודה למחלקת הרפואה שישלחו לו את ההערכה שלהם לגבי גוף הספינה עצמה, הסבירות שהיצורים האלה התפתחו אבולוציונית לעומת הסבירות של הנדסה גנטית, והיכולת הטכנולוגית הדרושה להנדסה גנטית מהסוג הזה. לאחר מכן הוא שולח שאילתה אל ודעת האתיקה, לגבי ההשפעה של הפטרה על הפרפרים.
הוא הסתובב באנחה "אני לא מאמין שהפלתם את זה עלי.." מידס לא היה שם.
באזורים עמוקים של העל מודע, במקום שבו הספורט המקובל הוא צייד שבעת החטאים ומרוב שפיות מאזני החוק יצאו מדעתם, פנתר שחור פילחה את החלל.
שומרי המוסר נתנו לו לעבור, הם מכירים אותה מזמן, וכך גם המושלים בנפשם שאת נשמתם מכרו לאלים נשכחים. רוח-התוכנה שבחוץ נודעבשם מידס נכנסה להיכל התבונה להיתייעצות הדחופה ביותר מאז שזו עלתה לשלטון בכוחו של העל-קשר הממטי הראשון.
והדיון? מה על גולשי המציאות לעשות לאור האיום הראשון על קיומו מן החוץ.
הרוח שנודעבחוץ בשם מידס ידעה שגורמים רבים במועצה ירצו לנצל את המצב בשביל להיפטר מהליברליזם שאחז באחיזת חנק (לפי דעתם המאובנת) בפטרה.
הוא התכוונה לוודא שזה, לא הולך לקרות.
 
פלדריק
in
אך כאן מתחילה הבעיה ,הנטרו אשר פיתחו כוחות פיסיונים תפסו את אלו אשר נשלחו אל כוכבם אותם הם חקרו ובעזרת הייתרון המספרי שלהם הם הבינו את הכול .
ובכך הכוהן האבדון הגדול קרא לכול הנטרו להתאסף ובאחת הדרשות חשף את מקור השואה שעברה אליהם.
שם בעיר הם נשבעו לגרום לרוצחים של מליונים מבני גזעם לשלם ,באותו זמן הם ממשיכים לענות את הסיירים על מנת ללמוד את דרכי עיצוב הכוחות הפיסיונים שלהם על מנת שיוכלו לתקוף את נצר הירח ,נראה שהנטרו יצאו מכלל שליטה תחושת הזעם הפכה את הגזע שלהם למטורף אשר רוצה נקמה יותר מכול דבר אחר .

גדילן
in
נראה שלאמיה נראית קצת מופתעת "לא ידעתי ..באמת אתם נראים מעט דומים ,אבל חשבתי שאתם בנים לגזעים קרובים " היא אומרת כשהיא נאנחת "האמת היא שויקטוריון היה זה שהוביל את המרד בתחנה כנגד לגיון, ומאז הוא שלט פה.
עברו כול כך הרבה דורות מאז שעלה לעמדת כוח עד שאין כאן אף אחד שלא נולד כשהוא היה שליטו ,אך אני לא מבקשת ממך למכור את אנשיך יש לך דרך הרבה יותר פשוטה להגיע לעמדת כוח יש לך הרבה אנשים והכוח הצבאי של התחנה נשען על שכירי חרב, יש לך יותר שכירי חרב מכול אחד אם תצליח להשתלט על השוק ולכרות ברית איתי תוכל להיות אחד מהאדונים ובעל עוצמה, ואם התחנה תזדקק לשירותך הרבה תוכל אפילו להדיח את ויקטוריון !" היא אומרת "אז מה דעתך ?"

הלורד אקרון יכול לנוח בשלווה כאשר כיבוש העולם הסתיים ונבנתה עיר בעלת מדגרה אם תחנת חלל אך במהרה הוא מקבל שדר מצוקה מלורד אחר במערכה קרובה בשם קאירן ,הוא קורא לכול לורד בסביבה לעזור לו להילחם כנגד יצורי חרק אשר שומרים על מערכת עשירה הוא מוכן לחלוק במערכת אם כול מי שמוכן לעזור לו .
כמובן שהלורד יכול לענות לקריאה או להמשיך להתפשט למערכת מסביבו ,מדעניו ומכשפיו שבדרך כלל לא הסכימו טענו שאפשר להמשיך את ההתפשטות אל תוך המערכת ע"י יצירת תחנות חלל נייחות על הכוכבים השוממים .

הזמן
in
מועצת התבונה החלה בדיונים כאשר חלק רושמים את התקרית כאזהרה, וחלק רושמים אותה כנשק כנגד אותם יצורי חרקים .
בינתיים הפקודות היחידות שמקבלת מולי 2 הם שאם הצוות ימצא את היצור שמפעיל את יצורי החרק האלו אליהם לתפוס אותו ,ולהביאו חיי .
בינתיים מתקבלים בחלליות שני מסרים .
מסר אחד מתוכנת סיור בעלת רמת מוחשיות גבוהה מאוד אשר נתקלה לפתע במערכת גמא (מערכת קטנה אשר בדרך כלל לא מסיירים בה ) בתחנת חלל עצומה, נראה שלא ניתן לשלוח יותר מתיאור זה .
בעוד ששדר נוסף מגיע בשפה לא מובנת לקח כמה דקות אבל כמה ממיס הצליחו לפענח אותה ובוא נשמעה קריאה לעזרה של לורד מסוים בשם קריאן אשר קורא לכול אחד שמוכן לעזור לו להילחם כנגד יצורי חרק, נראה שאלו אותם יצורי חרק שמולי 2 נתקלה בהם והוא מציע נתחים ממערכת עשירה מאוד שהחרקים נמצאים בה, בתמורה לעזרה.
 
OUT
טוב שלא הגזמת,אלא כולה אנשי מערות,בכמה ימים הם הופכים לשווים לדיראטארים?אבולוציה תריכה זמן מעבר של כמה דורות,לא כמה ימים.

IN
אוסטאק הזועם מורה מיד על הסטה של עשרות מטאורים ושל כוכב הלכת הקרב ביותר לפגיעה ישירה אם הכוכב.הוא גם שולח בקשות תגבורת לתיאוקרטיה,ששולחת לו כשלושת אלפים שומרי חשכה נוספים,ומכין את אנשיו לקרב.הוא שולח עוד שליחים לקרקע,ואלו מחמשים את האנשים שכן מאמינים בהם[אחרי הכל,אי-אפשר להמיר את כל הפאנאטים בכוכב שלם,לא משנה כמה הטיעון שלך משכנע],ומחמש אותם למלחמה באחיהם הכופרים.

OUT
איך מתקדם opration planet:fortress?
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top