• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 האתגר הסתיים - מהלכי פוקימון כלחשים

השוויתי ישירות לScorching Ray. יותר נזק עם אפקט נוסף של דחיפה, אבל טווח קפא"פ ובלי אפשרות לפיצול.

ניסחתי מחדש כדי להבהיר את הבלבול. ההדיפה מתרחשת בבת אחת אחרי שההתקפות מסתיימות.
אבל תשווה רגע לגרימת פצעים...
 
אבל תשווה רגע לגרימת פצעים..

3ק8 + 3 פעמים המתאם שלך זה נזק הרבה יותר גבוה מ3ק10. וזה עם סוג נזק יותר טוב ואפקט נוסף משמעותי. אה, ולגלגל התקפה שלוש פעמים זה ברמת העיקרון יותר טוב מלגלגל התקפה פעם אחת.
 
רואים כבר את הסוף. נותרו לנו עוד שלושה סוגים. והיום, נכסה את סוג רוח. כמו רוח רפאים, לא כמו רוח באוויר. סוג רוח הוא באמת אחד הסוגים הכי מעניינים, הסוג שמתעסק באל מתים, בצללים ובעל טבעי, עם מלא השפעות משונות ודברים מגניבים שהוא עושה. בואו נסתכל על כמה מהם.

התגנבות צללים
דרג:
3
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 120 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: סיבוב אחד
מקצועות: אשף, מכשף, סייר
אתה יכול להטיל לחש זה רק כאשר אתה באזור של אור עמום או חשכה מוחלטת. אתה מתמזג עם הצללים, מחכה להזדמנות שלך, ותוקף דרך הצללים. אתה עובר למישור הצללים עד סוף תורך הבא. כאשר אתה חוזר אל המישור בו היית, אתה מופיע בנקודה בטווח 120 רגל מהנקודה בה נעלמת, שחייבת להיות באזור של אור עמום או חשכה מוחלטת. אם אין אזור כזה כאשר אתה מנסה לחזור, אתה חוזר בנקודה שבה נעלמת וחוטף 3ק6 נזק כוח.
מייד לאחר שאתה חוזר ממישור הצללים, אם אתה באזור של אור עמום או חשכה, אתה יכול לבצע התקפת לחש בקפא"פ כנגד יצור בהישג שלך. בפגיעה, היצור חוטף 8ק8 נזק תאובה.
כאשר אתה במישור הצללים, אתה יכול לראות ולשמוע את המישור בו נעלמת בנקודות בהן יש אור עמום או חשכה. אתה רואה הכל בגוונים של שחור, ולא יכול לראות מעבר ל-120 רגל מהמקום שנעלמת בו. אתה יכול להשפיע או להיות מושפע רק בידי יצורים אחרים ממישור הצללים, אתה לא יכול להטיל לחשים או להשתמש בחפצי קסם, ויצורים שלא נמצאים שם לא יכולים לראות אותך או לתקשר איתך, אלא אם יש להם היכולת לעשות כן.
בדרגות גבוהות יותר: הנזק גדל ב-2ק8 על כל דרג לחש מעל ל-3.

מארת רפאים
דרג:
6
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (בובת קש שהלחש מכלה ומסמר כסף בשווי 6,000 מטבעות זהב)
משך: עד להסרה (ראה מטה)
מקצועות: מכשף
אתה משפד לעצמך את בובת הקש באמצעות המסמר, ומאבד כמות נקודות פגיעה ששווה לחצי ממקסימום נקודות הפגיעה שלך כדי להטיל קללה על יצור בטווח שאתה יכול לראות.
בסוף כל תור של היצור כל עוד הקללה נמשכת, היצור חייב להצליח בהצלת כריזמה או לחטוף 3ק10 נזק תאובה. יצור שנכשל בהצלה חוטף חצי נזק.
הקללה ממשיכה עד שהיצור מת, אך יכולה להיות מוסרת באמצעות לחש הסרת קללה, שבירת מקסם או אמצעי דומה. לחלופין, הקללה מסתיימת כאשר המסמר נשלף מגופך. יצור יכול לוותר על התקפה בתורו כדי לנסות להצליח בבדיקת אתלטיקה כנגד בדיקת אתלטיקה או אקרובטיקה שלך. הוא מקבל חיסרון לבדיקה זו. אם הוא מנצח, הוא שולף את המסמר מגופך והקללה מסתיימת.

שלשלאות צל
דרג:
2
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 90 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: אשף, כוהן, מכשף
אתה מתעתד לכבול את הצל של מטרה למקום בקליע אשלייתי דמוי חץ. בצע התקפת לחש בקפא"פ. ההתקפה מקבלת חיסרון אם אתה באזור של אור עמום, ונכשלת אוטומטית אם אתה באזור של חשכה מוחלטת. בפגיעה, המטרה חוטפת 4ק4 נזק על חושי והמהירות שלה יורדת ל-0 עד סוף הלחש.
בסוף כל תור של המטרה, היא יכולה לנסות להציל הצלת כריזמה, מסיימת את הלחש בהצלה מוצלחת. היא מקבלת יתרון להצלה באזור של אור עמום. הלחש מסתיים אוטומטית ללא צורך בהצלה אם המטרה נמצאת בחשכה מוחלטת.
בדרגות גבוהות יותר: הנזק גדל ב-2ק4 על כל דרג לחש מעל ל-2.
 
אוקיי. זה הזמן לצלול לסוגים שאני באמת אוהב. סוג רעל הוא סוג שיש לי חיבה מיוחדת אליו. במהדורה 5 כבר יש מלא לחשי רעל, אבל אני חושב שיש כמה דברים מיוחדים שאפשר לתרום פה.

דוקרני רעל
דרג:
3
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 150 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (שבע קוצים של צמח רעיל)
משך: עשר דקות (ריכוז)
מקצועות: דרואיד, סייר
האדמה ברדיוס 20 רגל סביב נקודה בטווח מתעוותת ומצמיחה קוצים רעילים. האזור הופך לתוואי שטח קשה.
כאשר יצור נע או עובר בתוך השטח, הוא חוטף 2ק4 נזק חודר על כל 5 רגל שהוא עובר. בסוף הסיבוב, הוא חייב להצליח בהצלת חוסן או להפוך מורעל למשך הלחש. הוא מקבל 1- להצלה זו על כל 5 רגל שהוא עבר בתוך הקוצים מאז תחילת הסיבוב.
יצור שהורעל באופן זה חוטף בסוף כל סיבוב 1ק4 נזק רעל, ולאחר מכן יכול להציל פעם נוספת כדי להתנגד להשפעת הרעל. המחסר להצלה נספר מחדש בכל סיבוב, ומשפיע על ההצלות החוזרות.

טיהור
דרג:
1
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: כוהן, דרואיד, סייר
אתה שואב את הרעלנים מגופו של יצור סמוך, מנקז אותם אליך. אם היצור מורעל, הוא מפסיק להיות מורעל, ואתה מקבל 1ק20 + מתאם חוסן של המטרה נקודות פגיעה זמניות.

שוק ארסי
דרג:
1
מסורת: יצירה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, דרואיד, סייר, מכשף
אתה יוצר קליע של רעלן מיוחד ומשגר אותו כנגד אויב. בצע התקפת לחש כנגד יצור בטווח. בפגיעה, היצור חוטף 4ק6 נזק רעל. אם היצור מורעל, הרעלן נקשר עם הרעלים הקיימים בגופה של המטרה והנזק גדל ל-4ק12.
בדרגות גבוהות יותר: הקליע גורם 1ק6 יותר נזק בפגיעה מוצלחת (או 1ק12 יותר נזק אם המטרה מורעלת).
 
עריכה אחרונה:
אתה מרפא המון נק"פ כי הכנסת אל עצמך רעל? לא ברור לי כל כך.

לא צריך לחשוב על זה בצורה כל כך ישירה. רעל הוא חומר, חומר הוא אנרגיה. הלחש פשוט לוקח את הרעל והופך אותו לשימושי.
 
טוב, אם נשאר לנו רק אחד, נראה לי שעדיף פשוט לעשות שניים באותו יום ולסיים עם האתגר הזה. אנחנו מגיעים לסוג רגיל, הסוג הכי... רגיל בפוקימון. זה הסוג שלא משתייך לשום דבר אחר, ומהסיבה הזו, זה הסוג שכל הדברים הכי מוזרים נמצאים בו. זו בעצם הסיבה שרציתי לעשות את האתגר הזה מלכתחילה. שלושה לחשים אחרונים. בואו נעשה את זה.

הפתעה
דרג:
0
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, כוהן, פייטן
אתה מתעתד לתפוס את המטרה בהפתעה. בצע התקפת לחש בקפא"פ כנגד יצור בהישג שלך. בפגיעה, המטרה חוטפת 1ק8 נזק על חושי, ואם המטרה לא נפגעה מלחש זה בשעה האחרונה, היא חייבת להצליח בהצלת חוכמה או להפוך הלומה עד סוף תורך הבא.
הנזק מלחש זה גדל ב-1ק8 כאשר אתה עולה לדרגה 5 (2ק8), 11 (3ק8), או 17 (4ק8)

כוח עמידה
דרג:
3
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 120 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: ראה מטה
מקצועות: אשף, כוהן, כושף, מכונאי, פייטן
אתה עומד במקום, לא נע ולא נד, אוגר כוח. לשארית התור הזה, ובשני התורות שלאחר מכן, אתה משותק, לא ניתן להזיז אותך בכוח, ואתה מקבל עמידות לכל סוגי הנזק. בכל פעם שאתה חוטף נזק כל עוד הלחש נמשך, אתה מקבל כמות נקודות אנרגיה ששווה לפעמיים כמות הנזק שחטפת.
בסוף התור השלישי, הלחש מסתיים ואתה יכול לבצע התקפת לחש כנגד יצור בטווח. אתה מקבל יתרון להתקפה זו אם היצור גרם לך נזק עם התקפה, לחש או יכולת במהלך הלחש. בפגיעה, היצור חוטף נזק כוח ששווה לכמות נקודות האנרגיה שצברת עבור לחש זה.

שיר אבדון
דרג:
6
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 120 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: שלושה סיבובים
מקצועות: פייטן
אתה שר שיר נוראי, מסמן את האבדון של כל מי ששומע אותו, כולל אותך אם אתה יכול לשמוע. בתחילת תורו של כל יצור ששמע את השיר, היצור חייב להצליח בהצלת כריזמה. יצור שנכשל בשלוש הצלות רצופות מת בהצלה השלישית. הלחש מסתיים עבור כל יצור שהצליח באחת ההצלות.



ובזאת האתגר שלנו מסתיים. או שלא? מי יודע...
 
חזרה
Top