• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
ממש כפי שויז'ינר אמר - הוא חולק את החשד שלו באלף יחד עם האח סיאון, גם אם הם לא חושדים מאותה סיבה. אבל חץ הוא חץ, גם אם החץ הזה הוא טרוריסט עם משיכה לשריפות, הוא עדיין יכול לחורר את הראש של הזאב.
 
סומניוס מודה לגאצ'רו אקנגה, והולך לראות מה קורה עם האלף הזה שהגיע
סומניוס בעיקר חושש שהאלפים האלה ישרפו את היער על כולם, אבל הוא לא מדבר על זה. הוא נכנס למבנה ומחכה להוראות מקארים - הוא המפקד בשטח כרגע והוא זה שנותן את ההוראות.
 
IN
האח סיאון מתקרב אל האיש קלות למרחק לחישה. "עוד יגיע יום הדין, ואתה תתחרט על הכפירה שלך. אני זוכר את צבע הדם שלך, אני יודע את העיניים שלך, אבל להיום, אתה משרת את המטרה הנכונה. אל תשכח אותי רק, בנדנה, אני לא הולך לשכוח אותך" אמר לו האח סיאון, והתרחק משם, מוריד את הנשק ולא מאיים יותר על האיש. מבחינתו, האיש יכול ללכת.
 
"באנו לצפות. אחר כך נחליט אם נעזור לכם, או שנשקיע את מאמצינו במקום אחר" היא אומרת ומתקדמת לעבר פסגת הגבעה.

כשהם מגיעים לפסגת הגבעה הם פוגשים שם את דורנים ואת שאר מפקדי הקבוצות, כולם מביטים לעבר הדרך. ניתן לראות במרחק של כמה קילומטרים קבוצת עגלות משא מלוות בפרשים מתקדמות לעבר הבסיס.

"כמו שאמרנו, מקימים מארב ביער ומפתים את האלפים פנימה, עם כוחות שיאגפו את השיירה משני הכיוונים" אומר דורנים.
"אתם, קחו את הקבוצות שלכם ותקימו מארב. אתה, קארים, ואתה, נזיר, קחו את האנשים שלכם ותתחילו למשוך אותם פנימה" הוא פונה לכמה אנשים, מחלק פקודות.
האנשים מהנהנים ויורדים אל היער, אוספים את אנשיהם בתנועות ידיים ומובילים אותם לעבר המארב. הנזיר שדורנים פנה אליו, אדם כהה עור ובעל ראש מגולח בשנות החמישים לחייו, מהנהן אל קארים ולוקח בידו את החנית הכפולה שחגורה על גבו.
"קדימה, בואו ניתן להם הצגה שהם לא ישכחו. קארים, כן?" הוא אומר ומתחיל לרדת אל היציאה מהעמק הקרובה לדרך.
"הבן מאמבוקרו, לשירותך" הוא מציג את עצמו.

לאחר כמה דקות הם שומעים את פרסות הסוסים וחריקת העגלות על הדרך, ורואים את השיירה מתקרבת אליהם.
קולות של שחרור מיתרי קשתות נשמעים ומיד לאחריהם סוטה אחת מהעגלות, האחרונה בטור, ממסלולה כשהאנשים עליה והחיות נפגעים קשה מהחצים. חלק מהחצים פוגעים בעגלה הראשונה אך לא מצליחים להשבית אותה, וקליע קסם כסוף נורה מהגבעה, מפוצץ את העגלה.
צעקות הפרשים ואנשי השיירה ממלאות את האוויר, והנזירים מהקבוצה שלצד החבורה מתחילים לרוץ לעבר הדרך במטרה לחשוף את עצמם.
 
"קדימה אנשים" אומר קארים בעודם פונים ליער, "אני רוצה שכל מי שיודע לרוץ יהיה מוכן בקו העצים הראשון, תחשבו על קללה מתאימה לאלפים ותצעקו אותה בליווי כמה אבנים לפני שאתם מתחילים לנוס על נפשכם." הוא מעביר פקודות, "כל האחרים להוציא אתי חפירה וגרזנים אני רוצה שהיער הזה יהיה יותר מסוכן לריכבה מאשר בריכה של לבה בוערת, אנחנו צריכים בורות, אנחנו צריכים יתדות מוסרתים, ואנחנו צריכים כמה שיותר עצים שחוסמים את הדרך אלינו, אני רוצה שהפרש הראשון שיגיע אלי יהיה כל כך עייף וחבוט שהוא יבקש הפסקה לפני שמתחילים להילחם." הוא פוקד ושולף את הקונפש שלו, משתש בצד הגרזן של החרב כדי להתחיל להכין יתדות
 
האח סיאון מחכה לתשובה על שאלתו, אבל לאחר שהוא יקבל אותה- הוא מזהה כבר את העץ עליו הוא יטפס. הוא הולך לצפות על כול הנחת המלכודות ועל כול מה שהאנשים עושים, ולדעת על המלכודות ולהשתמש בהם בעצמו. אבל קודם כול, הוא מחכה שמישהו מהקבוצה יסביר לו מי האנשים הללו.
 
ויז'ינר מגשש בחגורתו אחר קמע האבן הצונן שלו. ברגע הנכון, הוא יוכל להטות משמעותית את שדה הקרב לטובתם, במיוחד אם השטח של השביל יהיה מצומצם יותר...הוא נותן לזרם לסחוף אותו, פועל מבלי לחשוב, עוזר כמיטב יכולתו היכן שצריך אותו. ההתרגשות הישנה מתחילה לשוב אליו, אבל...עוד לא. אולי בקרוב.
 
שתי הקבוצות מספיקות ליצור כמות יפה של בורות ויתדות עץ מחודדות לפני שאחד הנזירים מאותת לבן מאמבוקרו. הלה מסמן לקארים שעליהם לזוז לעבר האלפים ומתחיל בתנועה.

הם יוצאים מהיער אל מול הפרשים, והנזירים מתחילים לצעוק קללות ועלבונות לעבר הפרשים, מעודדים אותם להתקרב אליהם. ביחס לנזירים הם יודעים כמות מרשימה של קללות וניבולי פה.
הפרשים, מבולבלים ממתקפת החצים הפתאומית, צועקים אחד לשני ואז מתפצלים - קבוצה אחת דוהרת לכיוון קבוצות ההסחה, בעוד חלק ממשיכים להקיף את עגלות האספקה.
לפתע כמה עשרות חיילים צצים מתוך העגלות - אלו אמנם לא המונים, אבל הם בהחלט לא היו בתכנון של דורנים ושאר המפקדים. הם מתחילים לעלות לעבר הגבעה, לכיוון הקשתים, תוך שהם מסוככים על ראשם במגנים.
 
"לעזזאל" מחניק קארים בתסכול, האם יש מצב שזו הייתה מלכודת?, המחשבות שלו עוברות במהירות, מנסות לעצב תוכנית, האם הוא צריך להמשיך באותה פעולה או לנסות להגן על הקשתים?.

הוא נושם עמוק, הוא לא המפקד היחידי בשטח, הוא צריך לתת אמון במי שאחראי על הקשתים שעל הגבעה. הוא ישלים את המשימה שלו.
הוא מסמן לאחרים לנוע אחורה, הם חייבים למשוך את הפשרים לתוך איזור ההרג.
 
IN
האח סיאון לא מתרגש במיוחד. חיילים לבדם הם לא איום, אבל הקצינים שלהם צריכים להיות בקרבת מקום. הוא מתחיל לזנק מענף לענף מעל העגול בקפיצות קלות, מחפש קצין או מפקד שצועק פקודות, מישהו שנטילת חייו תחזיר את ההמולה לשורות האויבים שלהם, שנראה שהתכוננו אליהם.

META
התגנבות: 17+10=27.
 
עריכה אחרונה:
הפרשים מתקרבים לעבר כוחות ההסחה שרצים אל תוך היער. בין הפרשים סיאון מצליח להבחין באלף בעל דרגות קצונה על כתפיו - מפקד הכוח.
הפרשים כמעט ומשיגים כמה חיילים מכוח ההסחה, אבל אז פורצים מתוך העצים חיילי המארב, מתקיפים את הפרשים המופתעים.
"למען הגלגל!" צועקים כמה מהנזירים, מלהטים בנשקיהם והודפים מכות מהפרשים, שמתחילים לנצל את חוסר ההתאמה בין חיילי הקבוצות השונות ותוקפים את החיילים הרגליים, מנצלים את יתרונם.

המפקד של אחת מקבוצות המארב מתקרב אל קארים בריצה.
"תתחילו לזייף נסיגה, ככה נמשוך אותם אפילו עמוק יותר לתוך היער, לאזור בו שמנו את המלכודות!" הוא אומר לו בזמן שהוא מטיל כידון לעבר אחד מהפרשים.
 
עריכה אחרונה:
הנזירים ושאר החיילים בורחים אל תוך היער מפני הפרשים, אבל המפקד האלפי מתחיל להורות לחייליו לחזור אל שיירת האספקה כשהוא מעיף מבטים בעצים שמקיפים את חייליו. ברור שהוא לא מרגיש בנוח ביער הלא מוכר.

"צריך לדרבן אותם איכשהו להיכנס! ולהרוג את הקצין הזה זאת התחלה!" צועק אחד מהלוחמים, וכמה חיילים מחוליית המארב מתחילים לרוץ לעבר הפרשים, מסתערים עליהם מהתקפות פגע וברח חוזרות ונשנות.
בעוד חלק מהלוחמים תוקפים את הקבוצה שבה נמצא הקצין, אחרים מותקפים בעצמם: קבוצת הנזירים של מאמבוקרו, שלא הייתה גדולה מההתחלה, מפוזרת ברחבי היער כשאנשיה נלחמים כיחידים מול הפרשים.
 
עריכה אחרונה:
הגיע הזמן להפסיק לחכות לפקודות של קארים, יש כאן חיילים שצריכים תגבורת וסומניוס רואה אותם. "צריך תגבורת!!" הוא צועק לחבריו, קורא להם לבוא לתגבר את הנזירים שמתמודדים לבד מול הפרשים האלפים, מסתער לכיוונם
meta
יוזמה 11
 
נואל נותן מבט קצר בקארים לפני שהוא רץ בעקבות סומניוס, הוא לא יודע מה מצבו הבריאותי- ועל כן, הוא לא ייתן לו להלחם לבד. הפטיש שלו מוכן להעיף כל סוס טיפש, ולהותיר את הרוכב שלו מעל האדמה מבולבל לרגע לפני שהוא ייפול- ויחטוף את כפפת הגרזן של נואל בפרצוף.
META
יוזמה: 17
 
ויז'ינר מסיים לאסוף את שערו הלבן בזנב סוס, כדי שלא יפריע לו בלחימה, ומיישיר מבט אל הכאוס שנוצר תחתיהם. משהו פה מסריח, לא מסתדר כמו שצריך. אבל עכשיו לא הזמן להיסוסים. יתכן שלהט הקרב של הצעירים מוצדק הפעם...ואם לא, הוא ילך לגרדום כשדם האלפים על ידיו עוד טרי.
Meta
יוזמה
8+4=12
 
חזרה
Top