• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
"לא. הקצינים נמצאים בבסיס של הדיוויזיה השלישית, אליה שיירת האספקה מתקדמת. השמות של הקצינים הם - יאזירי סאמאק, האגאיס, ומפקדי החטיבות, הסיבאקים: יאליק סאער, מג'אד סמראא, שרייאן זאחיק, ראמזאן סאאדר וראשיד עלים, סגן האגאיס. התנקשות בראשי הדיוויזיה תיפגע ביכולת ההתנהלות שלה קשות, ויקל עלינו להכות בה.
קבוצות ההתנגדות האחרות שצפויות להגיע הן: נאמני הכבוד - קבוצת עריקים לא אלפים ששירתו בעבר בצבא טילינג, משמר האבן - קבוצת גמדים שממומנת על ידי אסטרנג בכדי להקשות על טילינג להתנהל במושבותיה, והתנועה לשחזור הגלגל הקדוש - קבוצת נזירים ואבירים שבאו לשחרר את המושבות מאחיזת האלפים הכופרים. לא ידוע לנו על עוד קבוצות שמתכוונות להשתתף בהתקפה".
 
השמות עוברים מעל לראשו של נואל, הוא אף פעם לא היה טוב עם שמות, בטח לא שמות מסובכים כאלה. הוא לא מבין למה לאנשים יש 2 שמות ביבשת הזו, אחד לא מספיק?
META
לוקח את הכשרון Raam's Maw Practice (DSCS)
אימון מחדש לגאות הברזל- מחליף לfootwork lure
מעלה את הכוח והזריזות שלי ב1.
לוקח את הכוח Bedeviling Assault
 
"ממלכת הגמדים אסטרנג מממנת את משמר האבן.
ודרך ההזדהות היא כזו: עליכם לומר להם 'להכות' והם יענו 'בברזל', או להפך. ככה כל צד ידע שהשני לא נשלח על ידי האלפים. יש עוד שאלות?".
לאחר שהוא רואה שאף אחד מבני החבורה לא מתכוון לשאול עוד שאלות, ז'אנקר קם ממקומו.
"זכרו את הסיסמאות ושחקו את תפקידכם בסיפור. בתקווה בעוד שנים ילחשו את שמותינו בהערצה כשמאלטרה תשוב לשלוט בשטחים השייכים לה בזכות" הוא אומר ויוצא ביחד עם יארן, שמהנהן אליהם כברכת שלום.

כשהם יוצאים מהפונדק בחזרה אל הרחוב המזוהם, נותר להם רק להחליט מה צעדם הבא.
 
עריכה אחרונה:
לאחר הסתובבות באזור וליקוט שמועות מאנשים בכל העיירה, קארים מצליח להבין כי יש שני סוחרים מרכזיים בשוק השחור באזור: "המשוטט" ואדם מהאיים השחורים בשם באנדו. המשוטט ידוע בכך שהוא מוכר חפצים יחסית בזול, אבל המבחר שלו נמוך יותר, בעוד באנדו מוכר במחירים גבוהים, אבל יש לו סחורה איכותית מהאיים השחורים.
 
נואל מצטרף אל קארים, ויוצא מהחנות עם מוט חדש לפטיש-המצוקים שלו, שאמור לחזק את כוח החבטה, כמו גם כתר לוחמים קל על ראשו ונס קרב קסום על גבו.
META
קונה Knockback Craghammer +1
circlet of second change
battle standard of honor
 
סומניוס קונה שריון חדש נוגד אל מתים, תליון חדש עם קסמי הגנה מסביבו, וגם כמה שיקויים שיעזרו לחבורה בהמשך אצל סוחר שיקויים מפוקפק - שיקויי הריפוי האלה נראים לו כאילו מהלו אותם במים, למרות ששיקויי ההגנה מאל מתים שלו נראים יותר סבירים ואולי יועילו במשהו.

meta
קונה
Lifegiving Armor
Amulet of Resolution
6 שיקויי ריפוי שמרפאים 8 נק"פ במקום 10
4 Gravespawn Potion
מוציא עוד קצת כסף על ציוד הרפתקאות גנרי ושהות בעיר וכיו"ב
נשאר עם 200 מ"ז
 
IN
האח סיאון עובר על החנויות והמדפים, משתמש במעטה הנחמדות המזויף שלו לדבר ולדון עם האנשים. הוא מסיים את הקנייה עם תליון חדש ומגפיים שחורות חדשות, שצבין תואם את אישיותו האמיתית ולא המזויפת, וגם כוחן תואם לדבר.

OUT
קונה Amulet of Physical Resolve 1+ ובנוסף Boots of Rapid Motion.
 
עריכה אחרונה:
לאחר שהם מסיימים את הקניות אצל הסוחרים השונים מהשוק השחור, החבורה מתקדמת אל עבר נקודת המפגש.
בניגוד לדרך שעשו אל עבר העיירה בה פגשו את ז'אנקור ויארן, הדרך שמובילה אל נקודת המפגש מתאפיינת במעט מאוד חיילים שמסתובבים באזור, ונראה שרוב מחנות החיילים נמצאים באזורים הדרימיים של המושבות, קרוב לגבול.

לאחר יומיים הם מגיעים לנקודת המפגש - עמק מוקף גבעות הנמצא כמה קילומטרים מהעיר האלפית שיריא, שם שוכן הבסיס של הדיוויזיה השלישית. לפי הדיווחים שיירת האספקה אמורה לעבור בדרך הראשית לצד הגבעות.

המשתתפים האחרים לא נראים באזור, לפחות לא כרגע, וגם אין סיורים אלפיים באזור. הכל שקט לבינתיים.
 
נואל מצליח להבחין, לאחר שהוא סורק את הסביבה, בכמה דברים מוזרים - יש סימני חריכה פה ושם בין השיחים, ונראה שחלק מהאדמה באזור נהפכה, אולי בשביל להסתיר משהו.
ולבסוף, הוא מגלה כמה מגנים ונשקים חרוכים שקצוותיהם מציצים מהאדמה, ובדיקה מהירה מגלה שמדובר בציוד של הצבא האלפי.
 
האח סיאון לא מצליח לזהות תנועה בין הגבעות, העמקים והעצים שמקיפים אותם. נראה שיש גם כמה עצים שרופים באזור מחוץ לעמק עצמו, אבל סיאון לא מגלה יותר מזה.
 
חזרה
Top