• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים דו"נ 83 - חצי זנב הפניקס

חצי זנב פניקס:
החצים הקסומים הללו נוצרו מנוצות שנשרו מן הפניקס, ונהפכו לזנבי חצים. ציידי מפלצות לרוב מבקרים את עוף החול, רבים על נוצותיו ומביאים לו מתנות שונות ומשונות כדי לנסות לגרום לו לתת להם את אחת מהנוצות שלו, או להסיח את דעתו למספיק זמן כדי לקחת לו אחת ולברוח מזעמו. עוף החול הוא יצור מוזר. אלו שגרים ליד הדיונה בה הוא חי טוענים שהוא לא אל, ולא מפלצת, אלא שילוב של השניים. הוא מעולם לא פגע באדם שלא ניסה לתקוף אותו. אם תנסה לשדוד, או לפגוע באדם בעיר נאה המדבר, כנראה שתשמע את משק הכנפיים של עוף החול, ותבין למה תושבי העיר קוראים לו "הצדק הגדול".
גלגולי התקפה ונזק עם החצים הללו מקבלים +5, וגורמים לעוד 1ק10 נזק אש בפגיעה. ובנוסף, פגיעה עמם גורמת לפיצוץ של אש קדושה באזור הפגיעה; כל יצור בטווח של 5 רגליים צריך לגלגל זריזות נגד ד"ק 16 או לחטוף 3ק10 נזק אש, יצורים שהצליחו בהתחמקות מקבלים 1ק10 נזק אש. הנזק מתעלם מעמידות או חסינות לנזקי אש.
 
מאוד מגניב, אבל שים לב שתוסף 5+ במה' 5 הוא משמעותי מאוד- כשתוסף 3+ הוא הכי טוב שתוכל להשיג. בנוסף, תוספת ה1ק10 בפגיעה בנוסף להשפעה האיזורית היא מאוד חזקה- גם הייתי אומר חצי נזק בהצלחה בהצלה במקום 1ק10, חוסך הרבה מהמתמטיקה.

בכללי, אהבתי מאוד את הרקע- קצר, אבל לעניין. ומעלה הרבה רעיונות לעלילות.
 
חזרה
Top