• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 [דו"נ 184] פלאנאקס: נתיב חדש ללוחם

מגנים מורמים, חניתות כלפי חוץ, הפלאנאקס צעדו וכובשו ברגליים ובברונזה שבידיהם את הבלקן, המזרח התיכון, ואף מעבר לכך. עם סגנון לחימה הגנתי ששובר את התקפות האויב, הופליט אחד בקבוצה הוא חזק בזכות עצמו, אבל כשהוא עומד כתף אל כתף עם ההופליטים האחרים, כל מבנה הפלאנאקס עומד כחומת ברזל.

חומה ומגדל: כשאתה בוחר בארכיטיפ הזה, אתה לומד איך לנצל את המגן שלך גם כשאתה משתמש בכלי נשק כבדים כמו הסאריסה (חנית ארוכה מאוד- נתונים של pike), או רומח-ברונזה כבד. אתה יכול להנות מכל היתרונןת של מגן שאתה נושא, גם כששתי הידיים שלך תפוסות. אתה עדיין יכול להנות מהיתרונות של מגן אחד בלבד- הוא עדיין מחובר לגוף שלך, פשוט לא לידיים. בנוסף, אתה מומחה בשימוש בחנית, הנשק שמטעה בפשטות שלי. בידיך, גם החנית היא נשק הישג.

על המשמר: גם כשאתה בוחר בארכיטיפ הזה, אתה יודע איך לעמוד איתן מול התרסות האויב. כפעולה, אתה יכול לעמוד על המשמר. אתה מקבל תגובה אחת נוספת בסיבוב בו אתה מנצל את הפעולה הזו, שאיתה אתה יכול רק לבצע התקפות מזדמנות. כשאתה לוקח את הפעולה הזו, אתה גם מסוגל להשתמש בהתקפה מזדמנות כדי לתקוף יצורים שנכנסים לתוך ההישג שלך. אתה מקבל עוד תגובות מהיכולת הזו, כשאתה עולה רמות במקצוע הלוחם; 2 תגובות ברמה 5, 3 תגובות ברמה 11, ו4 תגובות ברמה 20.

קיר מגנים: ברמה 7, אתה מבין איך לשלב את החוסן שלך ושל החברים שלך לנשק כדי ליצור הגנה בלתי חדירה. כפעולת בונוס, אתה יכול לסמן לכמות של בני ברית ששווה לתוסף ההכשרה שלך, שנמצאים ברדיוס של 30 רגל ממך, להקים איתך קיר מגנים. כל עוד כל אחד מכם במרחק של עד 5 רגל אחד מהשני, אתם מוסיפים את הסכום של כל תוספי הדרג"ש מהמגנים שלכם, וכל אחד מכם זוכה בתגובה נוספת, בה הוא יכול להשתמש רק בשביל התקפות מזדמנות. הוא גם יכול לתקוף יצורים שנכנסים להישג שלו עם התקפה מזדמנת. יצורים שאיתך בקיר המגנים יכולים לוותר על התנועה בתור שלהם כדי לזוז איתך בתור שלך. אם יצור מתרחק יותר מ5 רגל ממך, הוא מאבד את היתרונות של היכולת הזו.

הסתערות!: ברמה 10, אתה לומד איך לא רק להדוף, אלא גם לתקוף, עם קיר המגנים. בתור שלך, אתה וכל בן ברית שחלק מקיר המגנים שלך יכולים לוותר על התורות שלכם כדי להסתער. אתם יכולים לזוז במהירות ששווה לכפליים המהירות הכי גבוהה בין הדמויות בקיר המגנים, ואז לתקוף כל יצור בהישג שלכם פעמיים, גם אם אין לכל היצורים בקיר המגנים את היכולת התקפה נוספת. אתה יכול להשתמש ביכולת הזו כמות פעמים ששווה לתוסף ההכשרה שלך, ואתה מקבל את כל השימושים בה לאחר מנוחה קצרה.

סידור מחדש: ברמה 15, אתה יודע שמיקום נכון הוא מה שמנצח קרבות. כשאתה מגלגל יוזמה, בני הברית שלך יכולים לבחור לחלוק את גלגול היוזמה שלהם איתך- במקרה הזה כל אחד מהם יכול לזוז עד פעמיים את המהירות שלו, כדי לחבור אליך לקיר מגנים. הוא לא יכול להשתמש בפעולות נוספות עד התור הבא שלו.

משמר תמידי: כאשר אתה או יצור אחר שאיתך בקיר מגנים נופל ל0 נק"פ, הוא מקבל נק"פ ששווה לתוסף ההכשרה שלך. לאחר שיצור מושפע מהיכולת הזו הוא לא יכול להיות מושפע ממנה עד שיסיים מנוחה ארוכה.
 
חזרה
Top