• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 2 דרקונים ונתונים [דו"נ 179] חיה מלווה- פרה, עם שני סיפורי פרות מגולאריון

בהתבסס על החיה המלווה מפאת'פיינדר 1.

חיה מלווה- בקר
פר עם מזג רע או פרה חסונה, החיה המלווה שלך היא חיית משק מבויתת.
גודל בינוני
קפא"פ [פעולה] קרניים, נזק 1ק8 נזק חודר.
קפא"פ [פעולה] פרסה (זריז), נזק 1ק6 נזק מוחץ.
כוח 2+, זריזות 2+, חוסן 3+, תבונה 4-, חכמה 1+, כריזמה 0+
נקודות פגיעה 8
מיומנות הישרדות
חושים ראיה באור מועט, חוש ריח (לא מדויק, 30 רגל)
מהירות 35 רגל
תוסף תמיכה הפר עומד מנגד ומגן עליך בכל כוחו. עד סוף תורך הבא, יצורים בהישג הפר שגרמת להם נזק סובלים ממחסר 1- לגלגולי התקפה נגדך, ואתה זוכה בעמידות 1 לנזק פיזי כנגד התקפותיו. במידה והפר בוגר (פראי, זריז או התקדמות אחרת) העמידות גדלה ל-3.
מהלך מתקדם הסתערות הפר
הסתערות הפר [שתי פעולות]
הפר מבצע תזוזה, כאשר הוא יכול לבצע במהלך התנועה התקפת פרסה אחת כנגד אויב שהוא בהישג שלו. במידה ונפגע, האויב גם נופל שרוע.

הפרים של זאגראש
במאחז בלקזאן, הפרים של זאגראש נוצרו למלחמה. נושאים את שמו של האל האורקי של כוח קדמוני וחסר מעצורים, הם משמשים כחיות רכיבה אדירות עבור האורקים הפושטים של המאחז. אבל מאז היצירה שלהם בידי שבט הילד השחוט, הם לא נותרו רק בידיהם של האורקים. במהלך השנים, כמה פעמים הפרים נגנבו למטרות אחרות, ומצאו את עצמם לא רק בידי שבטי אורקים פראיים.

בשנת 4227 לעליית אבשלום, הגנרל האורקי נארת'וק ביצע התקפה על המבצר כור-האומץ, אך לא בשם אל אורקי אלא בשם מולוץ', הגנרל השטני. בעודו מסתער על כור-האומץ צבאו הובס, אך החיילים של חומה-אחרונה לא שחטו את חיות הרכיבה אלא איפשרו להם לברוח לכל עבר, לא רואים סיבה לנצל את משאביהן על מנת לרדוף אחרי החיות. עשר שנים מאוחר יותר, השיעורים שלמדו האורקים מהסתערותו הכושלת של נארת'וק יאפשרו את הכיבוש של כור-האומץ, ובזמן הזה, היצורים הללו שוחררו לטבע- לא נתפסו בידי האורקים עקב המתיחות באזור הגבול והקושי בתפיסת היצורים הענקיים.

מעגל דרואידי קטן אך ממוקד החל פורש חסותו על היצורים, רועה אותם ומאפשר להם לגדול ולהתרבות מחוץ לשבי האורקי בו הם נוצרו. חלק טוענים כי אלו דרואידים טובי לב, העוקבים אחרי דרכו של ארסטיל, עם שמועה כי אחת ממגנות המעגל זוהי ענקית עננים שסוגדת לרוודרוש, שמצאה מטרה קדושה בהגנה על היצורים. אחרים מספרים על דרואידים הסוגדים ללאמאשטו שרואים את הפרים כמפלצות בידיה של האלה, ויכולים לשלוט במפלצות האדירות של בלקזאן, כולל בג'אגרלוט. יהיו מקורותיו האמיתיים של המעגל אשר יהיו, החפץ שהוא הפך להיות נודע בו הוא מטה הרעייה- בו הם משתמשים על מנת לכוון את השבטים.

השמועה המופרכת ביותר אבל טוענת כי על מנת ליצור את מטה הרעייה שיהיה יעיל ליצורים כה אדירים, השתמשו הדרואידים בנשמותיהם הזועמות של הפרים שמתו בקרב, וכי הרוחות של הפרים האלו עדיין זועמות. אם יילקחו מספר מטות מתאימים למבצר שהיום נודע כיריב-אומץ, המטות יוכלו לפתוח שער למקום בו כלואות הנשמות של נארת'וק, חייליו ופרותיו. אחרים טוענים כי אין קומת פרות סודית.

הפרים של זאגראש משתמשים בנתונים של אנאנקוס מוחלשים.

מטה של רעייה- מטה קסום 7
[הקסמה][מטה][קסום]
עלות
300 מ"ז

מטה זה נראה כמטרה רועים מגולף היטב, עקום בקצה, מכוסה בקווים ירוקים דקים שמסמלים על כוח נסתר בו.
מטה זה מעניק תוסף מצב 2+ לבדיקות הישרדות או ידע רועה צאן לרעיית כל סוג של חיה, וגם לבדיקות שנועדו להרגיע חיות.

דרג 1 הקסמה (חיות בלבד), מטה קסום
דרג 2 דיבור עם חיות, סטטוס
דרג 3 זימון חיה (דרג 3)

דרישות יצירה: היכולת להטיל את כלל הלחשים במטה.

פרחונית, הפרה הגיבורה
בעיר האנדוראנית אוגוסטאנה, פונדק בשם "הפרה הגיבורה" בעיר הישנה מכיל את הפסל של פרה עליה רכוב בן מחצית אמיץ הנושא קלשון לעת קרב. אם תשאלו ישירות, תסופר לכם אגדת ילדים שקרית שהעניקה למנהל הפונדק את ההשראה לכך. בפועל, הבר הוקם בידי בני מחצית ששוחררו בידי רשת פרחי הפעמון, בידי גיבור אמיץ מקרבה בשם קיברי שלווה בידי הפרה החביבה פרחונית. ביחד, הוא שלח את הפרה שלו להסתנן לחוות אליהן הוא לאחר מכן הגיע כ'עבד', רק על מנת לעודד את המרד מבפנים- כאשר סימן ההיכר שלו היה היכולת של פרחונית לגרום לבהלה בקרב הבקר ולגרום לכלל חיות המשק בחוות הצ'ליאקסיות להסתער באחת כאשר הנוגשים הצ'ליאקסיים הגיעו. המראה הייחודי נצרב בראשם של העבדים המשוחררים, כאשר שמועות רבות כי קיברי הוא המנהיג של רשת פרחי הפעמון היו נפוצות במשך שנים עד פרישתו השקטה של לוחם החופש ובת לוויתו הנאמנה.

פונדק הפרה הגיבורה מחובר דרך מספר מעברים סודיים לתחתית-הנחושת, שכונת העוני של אוגוסטאנה, וכך רשת פרחי הפעמון (שמשתמשת בו כבסיס) שומרת על עין על גורל העבדים שהיא מבריחה מצ'ליאקס לאנדוראן. מסיבותיהם שלהם, פונדק הפרה הגיבורה לא חושף את טבעו האמיתי לאבירי העיט, הגם שאלו תומכים במטרותיהם של רשת פרחי הפעמון.

התמחות חיה- מנהיג העדר
החיה שלך נולדה להנהיג חיות מסוגה, ולא להסכים לשליטה של שום יצור חוץ מאלו שזכו באמונה כמוך. המיומנות של החיה באיום ודיפלומטיה עולה למומחה (או למאסטר אם היא כבר מומחית), היא מקבלת את מאפיין המקצוע הדרואידי אמפתיית פרא (וחכמה מספיק בשביל לפנות בדרישות מאוד בסיסיות וחייתיות לחיות אחרות), רמת ההכשרה ברצון של החיה עולה לאגדי וערך הכריזמה של החיה עולה ב-3.

כריזמה חייתית- כישרון מקצוע 14
[דרואיד][הקסמה][סייר]

נתיב: אדון חיות 16.
דרישות: חיה מלווה מדהימה [Incredible] עם המאפיין חיה.
אתה מקבל גרסה ייחודית של הלחש הקסמה שאתה יכול להטיל כלחש מיקוד, הממוקד על החיה המלווה שלך. במקום מרכיבי הלחש הרגילים, יש לבצע 2 פעולות פקודה לחיה שלך. לחש זה משפיע רק על חיות מסוגה של החיה המלווה שלך, או חיות קרובות בסוגן (פיל מסוגל להשפיע על ממותות, זאב מסוגל להשפיע על כלבים, נמר מסוג להשפיע על אריה וכו'). אם החיה שלך מקבלת את ההתמחות מנהיג העדר, גם במידה והתרחשו עד אותו הרגע פעולות עוינות כנגד המטרה, המטרה לא מקבלת את תוסף המצב להצלת הרצון שלה כנגד הלחש.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top