• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 2 דרקונים ונתונים [דו"נ 177] מלח וצל, סיפורו של וולסטראק אוסיריאני (וכישרון מיומנות)

הוולסטראק ת'ליסאר, שנודע במספר כינויים, והבולטים בהם בימים אלו הם הסוחר איל-קרבוז (לכאורה, סוחר קלשי) והאגדה האורבנית של הצל במלח, הוא דמות מאוד לא צפויה באוסיריון. וולסטראק הסוגד לאל של כפור, הדרך שבה הוא הגיע לנקודה הנוכחית בחייו סבוכה.

ת'ליסאר (וולסטראק אוונגליסט) הגיע למישור החומר ממישור הצל על מנת לשרת פיראט נידאלי לפני כ-600 שנים. הוא שירת כתוספת של כוח ממישור הצללים לצאת הפיראט, שתקף ספינות מכל וכל ואיים על החופים של גארונד ואוויסטאן כאחד. ת'אליסר היה משרתו של אינקריאקס, ומספר פיראטים לצידו סגדו לדמגוג הוולסטראקי, משתמשים בכוחותיו על מנת להקפיא את המים מסביבם ולזמן יתדות קפואים לשפד את אויביהם. לתקופה, החיים האלו עבדו היטב, עד אשר מצור של מספר ספינות אוסיריאניות גרם לתפיסת הספינה ולתפיסתם של כלל הפיראטים. במצב רגיל, הדבר היה אמור לסמן את מותו של ת'ליסאר, אבל הוא הצליח לעשות משא ומתן עם שוביו- לשרת אותם באוסיריון ולהעניק להם שנים של ייעוץ ותמיכה בתמורה לחייו. הוולסטראק הצליח לשכנע אותם בחכמה שלו, והאוסיריאנים לקחו את העסקה.

ת'ליסאר ביצע את חלקו בעסקה, וגילה כי הייתה זו משפחת אצולה שהעסק העיקרי שלה היה מכרות מלח בגבעות המלח. על אף שהחומר הברור מעולם לא היה לת'ליסאר לעניין, הוולסטראק החל מתעניין כיצד יוכל להשתמש במשאב שיש לו גישה כה קלה אליו כעת. למלח הייתה תכונה ייחודית של שימור, ועל אף שהפיראטים זיהו רק את הקשר של הדמגוג לכפור- אינקריאקס רצה במישור כל הדברים בשלמות, ות'ליסאר החל לחקור אם מלח יוכל לסייע לאדונו בתוכניתו.

לאחר מאה ועשרים שנים של שירות, הוולסטראק השתחרר משירותו. הוא קנה משוביו את אחד מהמכרות שלהם, והחל להחליף זהויות אחת לכמה זמן כסוחרים שמתחלפים. המכרות אוישו בעיקר בידי עבדים, והוא התעלל בהם לאוות נפשו, אבל האכזריות האמיתית הייתה במרתפים שהוא בנה מתחת למשרד שלו, אליהם הוא לקח כל עובד זקן או חלק מהעובדים שניסו להתפטר בשקט, מצליח לא לעורר חשד. במרתפים אלו, הוא ניסה בניסויו לשמר את הכאב ואת החיים כאחד של קורבנותיו, זורה מלח על פצעים פתוחים באכזריות נוראית. הוא אפילו הגיע למספר תגליות שהוא היה בטוח שירשימו את האל שלו, הצליח להאריך את חייהם של קורבנותיו, אבל כל ניסויו עלו בתוהו כאשר ב-4606, בשעת מותו של האל ארודן, רעידת האדמה שפגעה באוסיריון מוטטה את מרתף העינויים שלו ואיבדה לו שנים של מחקר.

ת'ליסאר בשלב הזה לקח על עצמו את השם של הצל במלח, והחל רודף את המכרות של עצמו. לא מוכן לחכות את אותה כמות זמן שהוא חיכה בעבר כשהוא על סף פריצת דרך, הוא החל חוטף את עובדיו. הכנסות המכרות ירדו דרסטית, וחשדות החלו עולים, אבל ת'ליסאר מצליח להמשיך להשיג עבדים ממקורות מפוקפקים. לאחרונה, אנשים מהערים הקרובות החלו מרחרחים מסביבו, ות'ליסאר החל לפעול בנואשות מתוך לחץ. הוא תפס זוג פלאדינים של קפרי, שהוא האמין שלא יחסרו לאף אחד לפי מוצאם הפשוט. הוא טעה, שכן כעת מחפשים אחריו יותר מתמיד. האם זה הקץ לתוכניותיו? הוולסטראק כנראה לא הולך לוותר בכזו קלות על הסיכוי לפריצת דרך.

כישרון מיומנות חדש: שימור במלח- מרפא 4
[נדיר][כללי][מיומנות]
גישה
: סוגד לאינקריאקס או למד את הטכניקות של הוולסטראק ת'ליסאר.
דרישות: מומחה במרפא, ניתוח מסוכן.
אתה משתמש בתכונותיו המשמרות של מלח על מנת לשמר את חייו של מישהו, במחיר הכאב שלו. כאשר אתה מטפל בפצעים של מטרה עם המצב פצוע ויש לך גישה למלח, אתה יכול לבחור להשתמש בו בטיפול.
המטרה לא יכולה לשפר את מצב הפצוע שלה כתוצאה מהטיפול בפצעים, ויותר מזה, המצב לא יכול להיות מוסר עד שהמטרה נחה למשך שמונה שעות לפחות. אבל, בהצלחה המטרה מרפאת 5 נק"פ נוסף לכל דרגת פצוע שיש לה.
כאשר אתה הופך למאסטר במרפא, המטרה מרפאת 10 נק"פ נוסף לכל דרגת פצוע שיש לה. אם אתה אגדה במרפא, המטרה מרפאת 15 נק"פ לכל דרגת פצוע.

ניתן להשתמש על יצור בכישרון זה אחת ליום (גם אם ניתן לטפל בפצעיו יותר מכך).
 
חזרה
Top