• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים הנשגבים [דו"נ 167] מפתחות הברקת לשערי העיר האסורה

באזור הצפוני של ארצות הבוזזים, לחופי הים הפנימי, שוכנת עיר מוקפת חומה בצורה. אין לה נמל משגשג כמו לעיר קאלין הסמוכה, והיא לא שוכנת על נתיב סחר חשוב כמו נקסוס. ככל הנראה שהעיר הייתה מוזכרת בהערת אגב בתור עוד ישות שולית בקונפדרציית הנהרות, מלבד פרט חשוב אחד - היא נטושה לחלוטין, והשער היחיד בכניסה לעיר סגור עם מנעול כבד מברקת שחורה.

דמי דרקון צעירים המטיילים בעולם לעיתים מאתגרים אחד את השני לטפס על חומות העיר האסורה, לפרוץ לרחובותיה הריקים ולחפש את האוצרות שבוודאי מוחבאים בה עוד מימי הזוהר של השוגונים. בעוד שהשגת הגבול לא פשוטה ואולי אף מרגשת עבור נסיכי האדמה, הם על פי רוב מתאכזבים ממה שהם מוצאים שם - עיר רפאים דוממת.

כמובן, אף אחד מהם לא פתח את המנעול שסוגר את שערי העיר.

ישנו זוג מפתחות תואם, כבד ומסורבל. הוא לוטש מחתיכה אחת של ברקת שחורה, ונח על קרקעית הים הפנימי בבטנה של ספינה טרופה ששמה נשכח מזמן. לו המפתחות היו נמצאים, או אז היו יכולים לפתוח שעריה של העיר האסורה של שוגונות קאלין שהייתה ואיננה.

העיר כולה היא רק מראית עין, מחזה שווא שנוצר בידי קווי הכוח הגאומנסים שעוברים באזור ומתועלים על ידי המשכן שנבנה למטרה זו. לו רק אותם בני דרקון היו יודעים שהם קרובים כפסע ממשכן מלכותי שהיה יכול להביא תהילה להם ולמשפחותיהם!

כעת, כשרוחות מלחמה מנשבות בממלכה, מעטים דמי הדרקון הצעירים שמטיילים וחוקרים את העולם. מבקריה המעטים של העיר האסורה עזבו גם הם. אולי רק כשהעיר תישכח לחלוטין, ואף נפש חיה לא תזכור את מראה הרחובות הריקים שלה, התרמית תתפוגג ויהיה סיכוי לחזות בארמון הנסתר בה. עד שזה יקרה, נותר רק לקוות שמישהו ימצא את מפתחות הברקת האבודים..

אבן גנוזה (מים, אבן מוקד 5)
אבן לשם בצבע כחול מעונן עם ירוק ושחור, צבעיה כמו ממשיכים להתערבב בזווית העין
תכונות המשכן: ארמון נסתר במרכז העיר האסורה. כל מי שנכנס מבלי להחזיק את האבן הגנוזה או את מפתחות הברקת, יראה עיר נטושה וריקה במקום. בריכות הנוי המעטרות את חצר הארמון מעניקות תוסף שלוש קוביות למיזמים (ventures) המערבים התבוננות עצמית, שקט או מסתור.

בעוד האבן מוחזקת: האוחז יכול לנסות להתחבא גם ללא כל מחסה, כל עוד הוא לא פועל בצורה שמושכת תשומת לב. עיני הסביבה פוסחות עליו כל עוד הוא מעוניין להישאר חבוי. בנוסף, האוחז מקבל את התעצומה הבאה אם הוא עונה על הדרישות:

טכניקת אנחת הדרקון
דרישות: ניווט 3
הקדש מאנה אחת למשך סצנה כדי ליצור מסביבך ענן ערפל בטווח בינוני. הערפל הסמיך מסב מחסר 3- קוביות לכל פעולה מבוססת ראייה, כמו הבחנה ומרבית ההתקפות. הערפל נע איתך ומתפוגג באופן טבעי לאחר סצנה אחת, אך כוחות קסומים עשויים לפזר אותו מוקדם יותר.


מפתחות הברקת לשערי העיר האסורה (עתק 1)
מפתחות הברקת מאפשרים להיכנס למשכן האבן הגנוזה.
 
חזרה
Top