• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 2 דרקונים ונתונים [דו"נ 164] דמם הרדוף של בית הארווקס (ספוילרים לכספות התועבה)

מכיל ספוילרים לנתיב ההרפתקה כספות התועבה!

נימבאלות', המוות הריק, היא אלה לא מובנת ששוכנת הרחק מגולאריון, ונחשבת לאחת מאלי המית'וס. מעטים הם אלו שזוכים לגישה לכוחה המוזר והמסתורי, או שמחפשים אותו מלכתחילה. רצונה מעלה רוחות רפאים רק בעבורה לאכול ולהרוס את נשמותיהם לחלוטין כאשר הן משמשות לה למזון. משרתיה, זוהרי הביצות, אורות מתעתעים באפלה שמשמשים לה כעיניים לעולמנו.
המשפחה הבולטת ביותר שיצרה קשר עם נימבאלות' היא משפחת הארווקס, שגורשה מאבשלום לפני כ-500 שנים כאשר הטקסים המעוותים שהיא ביצעה התגלו. בלקורה הארווקס היא הבולטת מבין חברי המשפחה, עקב הרצון שלה לנקמה באבשלום ותושביה- אבל למשפחה היו חברים נוספים שדמם, מקולל בידי נימבאלות', עדיין עובר מדור לדור- ועשוי להתגשם גם היום. כאשר קללה זאת מתגשמת, לאדם ישנה בחירה האם לדבוק ברצונו המקולל של הדם- או להילחם בו עד חורמה.

חוץ ממשפחת הארווקס, היחידים שהצליחו ליצור קשר שכזה עם נימבאלות' היו שבט גובליני ששמו אבד להיסטוריה, ודמו מונצח לעתים בגובלינים של ביצות העיסה. גובלינים אלו נוטים להשאיר רוחות רפאים אחריהם, לרוב בלי להבין מדוע הם לא מצליחים להמשיך הלאה. על אף שרוחות אלו לא נוטות לגרום לצרות מרובות, הקשר שלהם לנימבאלות' מושך תשומת לב לא רצויה...

דם נגוע נימבאלות'- כישרון גזע 1
[נדיר][בן אנוש][גובלין]
גישה: רק בני אנוש משושלת הארווקס, גובלינים מביצות העיסה והבודדים האחרים שדמם נגוע בידי נימבאלות' מסוגלים לקחת כישרון זה.
אתה זוכה בתוסף 1+ לגלגולי הצלה כנגד השפעות מוות, ובנוסף כאשר אתה מבצע מבצע הצלחה קריטית בגלגול התקפה (בין אם דרך לחש או התקפה פיזית) כנגד אלמת לא גשמי, אתה זוכה במחצית הדרגה שלו כנק"פ זמני (לפחות 1).

הלוחש לזוהרים- כישרון גזע 5
[נדיר][בן אנוש][גובלין]
דרישות קדם: דם נגוע נימבאלות', יכולת הטלת לחשים.
אתה מתעלם מהחסינות לקסם של זוהרים בהקשר להשפעות הקסמה. בנוסף, אתה מוסיף את הלחש זימון משרת פחות לרשימת הלחשים שאתה יודע (גם אם הוא לא ממסורת מתאימה)- ויכול לזמן באמצעותו זוהר גופה. אם הלחש אינו מהמסורת שלך, זהו היצור היחיד שאתה יכול לזמן באמצעותו.

קריאת המוות הריק- כישרון גזע 9
[נדיר][בן אנוש][גובלין]
דרישות קדם: דם נגוע נימבאלות'.
כאשר אלמת בטווח 15 רגל ממך אמור לחדש נק"פ או לקבל נק"פ זמני, עליו לגלגל הצלת רצון בד"ק המקצוע שלך.

הצלחה קריטית האלמת מחדש את כלל נק"פ או זוכה בכלל הנק"פ הזמני, וחסין ליכולת זאת ל-24 שעות.
הצלחה האלמת מחדש את כלל הנק"פ או זוכה בכלל הנק"פ זמני.
כישלון האלמת מחדש מחצית מהנק"פ או זוכה במחצית מהנק"פ זמני.
כישלון קריטי האלמת לא מחדש נק"פ ולא זוכה בנק"פ זמני.

מגע האצבע השביעית- כישרון גזע 13
[נדיר][בן אנוש][גובלין]
דרישות קדם: דם נגוע נימבאלות', קריאת המוות הריק.
אתה מתעלם מחסינותם של אלמתים בדרגה נמוכה ממך להשפעות מוות. כאשר אתה מחסל אלמת באמצעות השפעת מוות, הוא מושמד לחלוטין, נאכל בידי נימבאלות' ואינו מסוגל להתחדש בשם צורה.
 
חזרה
Top