• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים [דו"נ 160 - בית ספר] אקדמיית רולנודין לתעופה (אר"ל)

לאחר קריאת המידע, איפה יהיו הדמויות של השחקנים שלכם אם תכניסו את האקדמייה למשחק?

  • בית נץ

    הצבעות: 0 0.0%
  • בית סיס

    הצבעות: 0 0.0%
  • בית אלבטרוס

    הצבעות: 0 0.0%
  • בית זנבן

    הצבעות: 0 0.0%

  • סה"כ מצביעים
    0
  • הסקר סגור .
בין הרי השלדים לביצות התהייה, שוכנת ארץ אקנמור. הארץ מאז ומעולם הייתה מפולגת, עדיין לא קם מישהו שהעז לנסות לאחד אותה, וכבר מאות בשנים שהיא מחולקת לכמה ערי מדינה. רובן צבאיות, אבל רולנודין היא עיר הרוח, הספרות, המדע והאומנויות. ברולנודין יש עשרות אוניברסטאות ידועות, אבל המפורסמת מכולן היא 'אקדמיית רולנודין לתעופה' או בקיצור: אר"ל. אר"ל מתמקדת בכל הקשור לתעופה קסומה, ותלמידיה הבוגרים ידועים באקנמור כולה כחוקרים, מכשפים ולוחמים מומחים בטיסה וריחוף. באר"ל יש ארבעה בתים, שתלמידים חדשים מחולקים אליהם בעזרת מבחן מעשי שקובע את אופיהם וכוחותיהם. בית סיס, שתלמידיו מוכשרים בזריזות, מהירות ודיוק, שבו מתמחים בתעופה מהירה מאוד וזהירה מאוד, בית נץ, שידועים כאנשים שאם תפגוש אותם באוויר מהצד הלא נכון של החרב, לא תספיק להתחנן. בבית נץ מתמקדים בלוחמה אווירית ואנשיו החלטיים ונחושים. בית אלבטרוס הוא בית ההשרדות. אם תפגשו את בוגריו ביער כשאין לכם שום מושג איפה אתם או איך להחלץ הם יוציאו אותכם ממנו תוך שניות ולפני כן יבשלו לכם ארוחת גורמה. ואחרון חביב, בית זנבן. בית הזנבן הוא הבית שתמיד שמח לעזור ותמיד יודע בדיוק מה תרצו. בבית הזהבן התלמידים הם מרפאים מוכשרים, והאגדה מספרת שאחד מוותיקי הבית ריפא את מנהיג רולנודין מפצע מסכן חיים תוך שהוא הטיס אותו משדה הקרב בעזרת לחש חזק כל כך, שהרחיף גם את כל חיילי רולנודין והעיף אותם למקום מבטחים. כשתלמידים בכל אחד מהבתים משלימים שבע שנות לימוד ומגיעים לבגרות, הם מקבלים קמע קסם שמאפשר להם לזמן את ציפור הבית שלהם.

מבנה האקדמיה:
האקדמיה שוכנת על צוקי רולנודין, והיא בנויה מחומה גדולה שעשויה משיש לבן, ארבעה צריחים גבוהים, וחצר מרכזית בשטח של בערך קילומטר וחצי על קילומטר וחצי. בחצר יש את מבני הלמידה שמסודרים בצורת + כשבמרכז יש את רחבת הכנסים. בתוך החומות יש את מעונות התלמידים, שמחולקים לפי בתים, ואת חדר האוכל של האקדמייה. ארבעת הצריחים שטוחים בחלקם העליון, והם משמשים כמשטחי המראה לתלמידים והמורים. מתחת לרחבת הכנסים יש את המרתף העתיק, שהגישה אליו לתלמידים אסורה.

הרפתקאות באקדמייה:

אחד מבוגרי בית נץ נעלם, ומסתובבת שמועה שהוא נחטף על ידי עיר מדינה אויבת, משום שפיתח לחש מיוחד שנותן יכולות תעופה אדירות וחזקות. ההרפתקנים בדיוק הגיעו לאקדמייה, וצריכים למצוא אותו.

ההרפתקנים הם תלמידים באקדמייה, ואחד מחבריהם מספר להם שיש חשד שיש בוגד בבית סיס. על השחקנים לנסות לאתר את הבוגד ולעצור אותו.

ראש בית אלבטרוס מרגיש שיש כוח אפל ומסתורי בביצות התהייה. ההרפתקנים מוכרחים לצאת לשם כדי לסלק את הכוח. ראש הבית חייב להישאר ולפקח על התלמידים, אז הם צריכים לצאת לבדם (בונוס: ראש הבית הוא בוגד והסיפור על הכוח המסתורי הוא מלכודת).

התלמידים החדשים בבית זנבן חקרו את המרתף העתיק של האקדמייה ושחררו מפלצת קדומה. עכשיו המפלצת משתוללת באקדמיה בלילות.
 
עריכה אחרונה:
אהבתי את הרעיון של בית ספר שמתמקד בתעופה. האם התלמידים ממריאים מהקרקע (שזה אופייני לציפורים קטנות) או שהם צריכים לרוץ כדי לתפוס תאוצה לצורך ההמראה (ציפורים גדולות יותר) או שהם דואים על זרמי האוויר (כמו דורסים)? זה יכול לתת לבתים הרבה אופי אם כל בית עף בדרך אחרת.
 
קודם כל, אם לא הבהרתי את זה מספיק טוב, הם משתמשים בלחשי קסם חזקים שמקימי האקדמייה פיתחו. בעזרתם הם מסוגלים לנתר לגובה מדהים ואז הם בעצם יכולים לשלוט בדאייה שלהם. כדי לקבל עוד תנופה הם משתמשים בתרמיקה, מה שמעלה אותם לגובה. אם הם נמצאים בתוך בית הספר, הם קופצים ממגדלי ההמראה כדי לצבור מהירות.
 
אולי תיצור כמה כישרונות\יתרונות\משהו שקשורים לבית הספר? אחרי הכול, זה דו"נ, לא ד'.
חוץ מזה, מגניב - רק חסר לי קצת מידע. איך הם לומדים שם? מה הם עושים בשעות הפנאי? מה בכלל הם לומדים חוץ מלעוף?
 
הם לומדים את הדברים הרגילים, רק ששם לומדים איך להיעזר בהם בזמן תעופה (כמו לדוגמה: בשיעורי פיזיקה הם לומדים איך לתפוס זרמי אוויר ותרמיקות, בשיעורי כימיה הם לומדים באיזה גבהים האוויר יותר מתאים לתעופה, בשיעורי זואולוגיה הם לומדים לחקות את טכניקות הדאייה של הציפורים, ועוד).

התפקיד הראשי של יוצאי האקדמייה הוא לשמור על יצורים מסתוריים שנקראים שרודניגים. השרודניגים (שרודניג ביחיד) הם נראים כמו נשרים גדולים בעלי מוטת כנפיים של ארבעה מטרים, אבל הם שונים מהם בכך שהם מסוגלים לחזות את העתיד של אירועים חשובים. הסיפורים העתיקים טוענים שהם נוצרו כתוצאת לוואי מניסוי זמן של מכשף קדום, והם מרגישים צורך עז להזהיר כל אדם שבעתיד ייגרום לאסון רב עולמי, ותפקיד השומרים (שנקראים 'עוקבי שרודניגים') הוא ללוות אותם במסעותיהם מכיוון שהרבה יצורים מנסים לצוד אותם ולכפות עליהם לגלות את העתיד.

קסמי התעופה עובדים ככה: כדי להגיע לגובה מתאים הם מדקלמים לחש ניתור (אוסומבולי רושנוב) ואז משתמשים בלחש שיוצר כנפיים בלתי נראות על ידיהם, ולחש שהופך את גופם ליותר אווירודינמי (אף על פי שהשינוי לא כל כך נראה לעין). שמות הלחשים ליצירת כנפיים וגוף אווירודינמי הם 'קוזנקו רדולה' ו- 'הרונקל קירסטו' בהתאמה.
 
אוסומבולי רושנוב
לרגע חשבתי ששמות הלחשים יבואו מלטינית ושהמילה השנייה תהיה משהו שדומה לVelocity...
התפקיד הראשי של יוצאי האקדמייה הוא לשמור על יצורים מסתוריים שנקראים שרודניגים. השרודניגים (שרודניג ביחיד) הם נראים כמו נשרים גדולים בעלי מוטת כנפיים של ארבעה מטרים, אבל הם שונים מהם בכך שהם מסוגלים לחזות את העתיד של אירועים חשובים. הסיפורים העתיקים טוענים שהם נוצרו כתוצאת לוואי מניסוי זמן של מכשף קדום, והם מרגישים צורך עז להזהיר כל אדם שבעתיד ייגרום לאסון רב עולמי, ותפקיד השומרים (שנקראים 'עוקבי שרודניגים') הוא ללוות אותם במסעותיהם מכיוון שהרבה יצורים מנסים לצוד אותם ולכפות עליהם לגלות את העתיד.
שוב, מה עם נתונים? אולי נתונים של שרודניגים?
 
בהחלט חביב, אבל הייתי שמח לקרסי עלילה שיותר קשורים לבית הספר הזה ספציפית- קרסי העלילה שהצגת הם גנריים מאוד, ויכולים לעבוד עם כל בית ספר קסום.

נ.ב. הוספתי את תווית דרקונים ונתונים לכותרת. בבקשה תשתמש בתוויות בפעמים הבאות, אחרת יש סיכוי הרבה יותר גבוה שאפספס את ההגשה שלך כשאני מאגד את ההגשות לאתגר.
 
חזרה
Top